Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2008 14:31 - Прииска ми се...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 17947 Коментари: 54 Гласове:
1



...Прииска ми се...да ви подаря Усмивка...:)
...Една усмивка...един топъл лъч...:)...И може би...частичка шастие...
...А плюс това, смятам че, всеки ден прекаран без усмивка, е загубен ден...:)
...И още...мисля си, че Усмивката струва колкото хиляди думи...
...Ами...заповядайте...За вас, приятели...:)
image

...И нали казват, че Усмивката е заразна, към моята Усмивка се присъдениха и тези на Орхан Мурад, както и на Инката и Цецо, част от пловдивската група "Тирамису"...:)
...Усмихващата се снимка е от едно от последните ми предавания :)
...И за да ви "заразя" още повече с усмихващо настроение, ще ви подаря едно клипче от пътуването ми до Гърция през март...:) 
...Много ми се иска да го видите и да се усмихнете широооко...:)
...Хайде, приятели, в този пост ми се иска да съберем мнооого Усмивки...искрени и топли!:)


 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. laurencia - Ася,
13.04.2008 14:43
благодаря за заразяващия с настроение постинг и емоционалната гръцка музика, която обожавам. Прииска ми се... да отговоря на усмивките с усмивка от сърце... :)
цитирай
2. drblondy - усмивката...
13.04.2008 14:48
тя води двама млади,към върхове и звездопади...
усмивката със свойта нишка лека,
човека тя привързва към човека...
поздрави!
цитирай
3. inamay - :)
13.04.2008 14:50
Честито, Аси! Получаваш първата (май, засега) усмивка! Каква я предпочиташ?! Зная, всякаква и затова такава получаваш! Носи ъгълче от облаче, жълтата игривост на глухарче, волността на моя дух, събрана с вятъра от юг, зелените поляни, дето са наситили очите ми и песента, която пея за приятели!... И още, другост, каквато ти ще закачиш, ще изплетеш с усмивките на всички тази, която да запази нашите! :)))
цитирай
4. exibella - Благодарско, Ася
13.04.2008 14:57
Прекрасно е ! Чудно е! Успя да ме заразиш с настроение!
Подкрепям казаното от теб Ася : всички думи са излишни, когато има една голяма и искрена усмивка. Изпращам ти една такава :)))) Всъщност не една а много :)))))))))
И много много целувки :)
цитирай
5. anabel4o - Има нужда от усмивки, а твоята ни е ...
13.04.2008 15:10
Има нужда от усмивки, а твоята ни е любима. :)))
цитирай
6. nick22 - На мен пък,
13.04.2008 15:13
Ми се до иска да ти подаря 3 Усмивки. Не много, не 1000 или 1000 000, а 3.
Първата... не няма да изневеря на себе си... първата е Алохоава усмивка...
Втората, ще бъде звездна... ама не като "Междузвездни войни" !
Трета, ще бъде тайна....
1- :-) 8-) :-)
2- *)*)*)*)*)*)*)*)
3- -- не се вижда защото си е тайна усмивка :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. x2man - :)
13.04.2008 15:23
усмивка и от мен, ама мноого широка ))))
и предавам нататък;)
цитирай
8. anastasiia - laurencia:)
13.04.2008 16:47
Почувствах Усмивката ти, защото е от сърце!:)))
И ми стана още по-усмихнато...:))))
Благодаря ти...Идвай отново...Да послушаш гръцка музика и да се усмихваш...колкото пъти си поискаш....:)))))))))))))))
цитирай
9. anastasiia - drblondy:))
13.04.2008 16:50
...И това прави усмивката, което си ми написала...:)
Чета те и си пея прекрасната песен "Усмивката"...:))))
Поздрави и за теб! И то мноооого усмихнати :))))))))))
цитирай
10. anastasiia - Калина :)
13.04.2008 16:58
Получих пухкава усмивка, с ъгълче от облаче...:)
Получих игрива усмивка, в жълтите нюанси на пролетно вятърно глухарче...:)
Получих волна усмивка...Толкова свободна и красива, че и аз полетях...:)
Получих свежо зелена усмивка...:)
Получих песенна усмивка...:)
...И всичко това от теб и то с многоточие..., защото съдържа много повече от това, което е написано...:)
...Аз се усмихвам с уникалността на всичко от теб получено...и с топлинка...за теб...:)
...И с другост се усмихвам..., която все още няма да определям...Тя ще се обогатява от усмивките на всички тук...:)
цитирай
11. elineli - EL:)))Ту-Туууууут
13.04.2008 16:59
Ето ме и мен.Пристигам с пълния с шарени балони влак.Облякла съм си полата на звезди,и шала на дъги дето по него се разхождат калинки.Не ме ли виждаш,вече слизам,ще ме познаеш по чадърчето ми на облачета.Хайде,усмихвам ти се колкото си пожелаеш :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. anastasiia - exibella:)))
13.04.2008 17:03
Знаеш ли, че преди малко те гледах по телевизията и се усмихвах...:)
Усмихвах се искрено, защото се наслаждавах на невероятния ти талант да пееш...:)
Благодаря ти за усмивките ти...:)))
Нека да има мнооооого :)))))))))))))
И целувки ти изпращам, разбира се!:))))))))))
цитирай
13. exibella - Благодаря ти :))))))))
13.04.2008 17:56
И аз много благодаря за твоите усмивки, които си ми подарила през екрана, и за тези, които ми подари вчера и който наистина ми подействаха много добре:))))
Благодаря и за хубавите ти думи........:)))))
Отново ще кажа - очарована съм от теб :))))
Изпращам ти прегръдки и целувки и усмивки и тъй като доколкото разбрах обичаш лилавото приеми и един въобръжаем букет лилав люляк :)))))
P.S. Приятно ми е че съм тук:))))))
цитирай
14. anastasiia - anabel4o :)))
13.04.2008 18:23
Разбира се, че една Усмивка никога не е в повече :) Има нужда винаги...Усмивката дарява, стопля...
Ето изпращам ти и моята, особено щом ти е любима!:)
цитирай
15. anastasiia - Ники!... :)))
13.04.2008 18:26
Благодаря ти за ТРИТЕ усмивки...:)
Те са особено скъпоценни за мен!:)))
Вече усмивката ми е особено звездна...леко тайнствена..., с привкус на Алоха!:))))
Аз пък ти се усмихвам мноооого, Ники!:)))) Представи си красивото небе, със безбройните му звезди...Това са моите звездни усмивки към теб...светли и греещи.../не само нощем;)/:))))))))))))))))))))
цитирай
16. anastasiia - x2man:)))))
13.04.2008 18:29
Толкова хубава усмивка получих от теб!...:)))
Благодаря ти!:)
Ице, това е много хубава фразичка: "Предай нататък"!:) Имаше един филм, мисля, който се казваше така...
Така, че предавам нататък!:)))))))
И ти се усмихвам толкова неустоимо, че не може да не почувстваш!:))))))))))))
цитирай
17. анонимен - : )
13.04.2008 19:41
Знаеш че обичам усмивки : ) Това е което оценявам най много в един човек. И според мен хората са най красиви усмихнати : ) Ето ти едно усмивка от вятъра ; )
цитирай
18. lion1234 - ,,Зарази'' ме!
13.04.2008 19:48
Наистина ме ,,зарази'' с чаровната си усмивка и с нежността на прекрасната песен от клипа!
Чувствам се великолепно!
Усмихнати поздрави!
цитирай
19. valiordanov - То какво ли може и да очаква човек от ...
13.04.2008 19:51
То какво ли може и да очаква човек от тебе?... Вчера гледам през прозореца, небето мрачно, ама някак усмихнато... Пускам телевизора, новините гаднички, ама ...усмихнати говорителките... Казах си: Това е на Ася работа и влизам в блога. Там ми се усмихва съобщение... Гледам днес дали не е прихванал още някой, а то нова усмивка в личният блог твой... Така си и знаех... Ти си причина и въобще не се извинявай... Не искам да се лекувам от усмивката ти!... Ще си се заразявам на воля и ще сея заразата... Нека който се плаши веднъж само опита и.... Гуш от Силистра!
цитирай
20. cornflower - Анастасия-я-я-я-я-я-я-я
14.04.2008 10:31
чуваш ли ехото -
махам ти с бяла кърпичка от кулата на моя фар от едно северно море - Шабла!
цитирай
21. anastasiia - Виждам те, EL!!!:))))))))))))))))
14.04.2008 10:56
Същинска Мери Попинз, с вълшебното чадърче с облачета...И да уточня, че влакът не пристигна по релси, а долетя...и се приземи...точно пред мен!:)) Знам, че и това вълшебство се дължи на теб, заедно с прелестните калинки, които весело танцуват по шалчето ти и звездите, които се сипят след теб...:)))))
Усмихвай се, EL, колкото аз пожелая и още няколко пъти по толкова, колкото ти пожелаеш...:))))
А моята Усмивка грейна особено много, след едно мнооого усмихнато-звездно твое стихотворение...:))))
цитирай
22. anastasiia - Благодаря за
14.04.2008 11:07
люляковия букет, Спасимирка!:))))
И на мен ми е много приятно, че си тук...Наистина :)
Мнооого целувки и усмивкиииии!:))))))))
цитирай
23. anastasiia - dgaduinknight:))
14.04.2008 11:20
Усмихвам си се...и се нося...над града...:)
Това е от вятърната усмивка, която ми подари...:)
Така, от високо, ще може повече хора да видят усмивката ми и те да се "заразят" и да започнат да се усмихват!:)))
Благодаря ти за безценния подарък!:)
Разбира се, че хората са най-красиви усмихнати...Така, че да предадем нататък...Да заразяваме с усмивка, колкото може повече хора!:)))
Усмихващ се ден ти подарявам!:)))
цитирай
24. anastasiia - lion1234!:))
14.04.2008 11:26
Според мен, ти си човек, който много лесно се "заразява" с усмивка!:) Така те чувствам...:)
И много се радвам, че си тук, в усмихващия се пост...Нека позитивните хора бъдем повече!:)
Продължавай да се чувстваш по същия начин...А пък аз нали знаеш, колко много усмивки ще ти изпратя!:))) Направо с дъжд от усмивки ще те засипя...:))))))))))))))))))
цитирай
25. anastasiia - Така си е, Вал...:)))
14.04.2008 11:34
...навсякъде, във всичко това, аз съм замесена!!!:))
Ето, признах си!:)))))
Още от сутринта, щом отворя очи, и се усмихвам...:)
Усмихвам се на моите вътрешни мислички..:) А те това и чакат, и те започват да ми се усмихват...:)
Усмихвам се на слънчевите лъчи...Защото знам, че ще разпръснат усмивката ми навсякъде...:)
Усмихвам се на хората около мен...:)
Усмихвам се на ободряващия шум на улицата...:)
Усмихвам се на вятъра...Той превръща Усмивката ми в милувка...и я препраща към всички...:)
Усмихвам се и на теб...там...в далеееечна Силистра!:)
...И те прегръщам, и аз...:)
цитирай
26. anastasiia - Любаааа-а-а-а-а......
14.04.2008 11:41
Чувам теее........:)
А ти виждаш ли слънчевото зайче, което ти изпращам от едно от тепетата на Пловдив?:))))))
цитирай
27. melsun - Виждаш ли я?
14.04.2008 12:02
Виждаш ли я?За теб е!:))))))))))))
И не само една,а цял небосклон...плеяда от усмихнати звездички :))))))))))))
цитирай
28. anastasiia - Виждам, Мелс!:))))))))
14.04.2008 12:05
Движа се сред облачета-усмивки...Навсякъде около мен...Вълшебни облачета, които щом ги докосна, се разпръскват на безброй частички усмихнатост...:)))
Пухкаво-облачни и много усмихнати целувки!:))))
цитирай
29. svetlan - И аз ще взема да ти се усмихна, пък да ...
14.04.2008 12:37
И аз ще взема да ти се усмихна, пък да видим какво ще стане ! :)
цитирай
30. helios - anastasiia, Много слънчеви усмивки и от мен!:)
14.04.2008 13:15
Посланието ти е красив букет, а ти си най-прекрасното цвете!
Поздрави!:) и още Усмивки!:))
цитирай
31. monna - СВЕЖАРСКО
14.04.2008 16:54
Много зареждащо с пролетно настроение !
Бъди щастлива с приятелите си !
цитирай
32. anastasiia - Светли!:))
14.04.2008 19:42
...Ами ще ти се усмихна и аз!:))
И нашите две усмивки ще затанцуват весело...;)
цитирай
33. anastasiia - helios!:)))
14.04.2008 19:44
Благодаря ти, че обогатяваш букета от усмивки с твоите...:)))) Те са особено светли, искрящи, щастливи усмивки:))
Поздрави и от мен!:))) И мнооого слънце...:)
цитирай
34. anastasiia - monna:)
14.04.2008 19:46
Да, пролетното настроение ме е прегърнало...И аз го дарявам на всички около мен...:)
Мноооого усмивки за теб!:)))))))
цитирай
35. doka - Хеййй.....Асяяя.....:)))
14.04.2008 20:18
.....Благодаря ти,за този страхотен....усмихнат пост.....:))) Усмихвам се и за....широоокооо..... :D :D :D :) :) :))))))
Желая ти и през тази седмица....да бъдеш отново...мнооогооо,мнооогооо....
усмихната ...... :)))
И...една усмихната вечер да имаш... :)))))))




цитирай
36. anastasiia - Хеййййй.....Данииии....:))))))
14.04.2008 23:17
И аз ти се усмихвам..:).....С най-весело-приятелската ми усмивка...:))))))))))))))
Колкото повече, толкова повече!/усмивки/:)))))))))
Една от най-сладурските фрази...от "Мечо Пух";)))
Винаги да ти е усмихнатоооо.....:)))))))))
цитирай
37. boris66 - boris66-anastasiia
15.04.2008 10:25
Стигнахте ли до Атон, от където е минало православието и е една легенда жива, където е творил Хилендарският монах и има чудотовoрни икони .Гърция е люлка на древна цивилизация-философи, математици ,историци, музиканти богове-гръцката школа-Аристотел, Питагор ,Анаксимен, Хераклит ,Херодот, Софокъл .
Имаш една усмивка и от мен!
цитирай
38. anastasiia - Борис,
15.04.2008 17:01
в Атон бях през ноември. И по-точно, пътувахме с корабче, в близост до Атонските манастири, защото не е позволено да се слиза на брега. Разгледахме ги от разстояние и много ги снимах, разбира се, защото са красиви...
Благодаря ти за Усмивката!:))
Изпращам ти и аз, разбира се!:))))
цитирай
39. biricik - :)
16.04.2008 10:43
Edna topla i iskrenna usmivka i ot mene :))))
цитирай
40. anastasiia - biricik:)
16.04.2008 11:27
Топло и искрено ти благодаря!:)
Толкова е хубаво, че и ти се присъедини към клуба на "усмихващите се";)))
Усмихнат и слънчев ден!:)))
цитирай
41. enjoy6 - Колко малко ни струва,
16.04.2008 11:35
а колко много ни дава една усмивка!
Подарявам ти толкова усмивки, колкото звезди има на небето Ася, защото ти си като една усмихната пътеводна звездичка към доброто в човека!
цитирай
42. anlov - Изпращам ти усмивка,
16.04.2008 14:47
по-голяма от тази на Софиянски:)

Е, с невероятни красоти си се заредила!
цитирай
43. anastasiia - enjoy6:)
16.04.2008 20:34
...Да знаеш, че ще усмихна всички звездички в небето, за теб!...:)
...Просто погледни нагоре...и ще почувстваш...:)
Благодаря ти за милите думи...:)
Мнооого усмивки...звездни...:))))))))
цитирай
44. anastasiia - anlov:)
16.04.2008 20:41
Прекрасна усмивка получих от теб!:)
Почувствах я...И в миг и аз отвърнах на усмивката ти:)
Даа...заредих се с красота...И чрез усмивката си я дарявам и на другите хора...:)
Благодаря...за усмихнатостта ти!:)
цитирай
45. eddie - :)
16.04.2008 23:59
Малка капка се ражда- прелива света
и солен пропълзява в стаения мрак.
Търся твойта усмивка, не искам тъга!
Търся Теб… усмихни ми се пак.
цитирай
46. tera - Усмивката струва толкова малко, а дава толкова много ... :)
17.04.2008 09:44
Преди време като си спомням, че веднъж се чудех - защо хората като ме видят винаги ми се усмихват - дали пък толкова ми се радват и обичат ??? :)
После си дадох сметка, че навярно отразяват моята усмивка. Не че ходя нахилена като "варена глава", но усмивката не е само на устните - тя е в очите, в излъчването, дори и в това което пише човек пак се усеща.
Усети ли я? :)))
цитирай
47. anastasiia - Eто, eddie....
17.04.2008 15:24
Усмихвам ти се....мноооооого :)))))
Въпреки, че тази малка капчица...понякога може би е хубаво да я има...Но за да ни пречисти, а не да ни поведе към мрака...
А аз казах ли ти, че ти се усмихвам?;))) И то мнооооого.....:)))))))
цитирай
48. anastasiia - Разбира се, че я усетих, tera...:)
17.04.2008 15:27
Усмивката ти е искрена и хубава, защото така си създадена - да се усмихваш!:)
И съм сигурна, че хората около теб те обичат и ти се радват...Че ги привличаш около себе си...Усмивката притегля, стопля...и усмихва всичко и всички наоколо....:)
Не можеш да си представиш, колко добре те разбирам...:)))))
цитирай
49. slavei - :))))))))
17.04.2008 20:50
Мнооого, ама много усмивки за теб, вълшебна Усмивчице...:))))))
цитирай
50. anastasiia - Хей, Славейче!:)))))
17.04.2008 21:00
Мноооого, ама много ти се усмихвам и аз!:))))))
И то от най-вълшебните ми усмивки!:)))))))
Представяш ли си колко мноооого усмивки с теб двете сътворихме!:)))))))))
цитирай
51. exibella - И от мен... :))))
17.04.2008 22:29
Много много усмивчици и от мен :))))))))))))))
цитирай
52. anastasiia - Още повече...
17.04.2008 23:06
и от мен!:)))))))))
Куп усмивки!:)))))
цитирай
53. iliada - Добро утро !
19.04.2008 08:58
Добро утро и една усмивка и от мен!!!
цитирай
54. anastasiia - Добър вечер, iliada!:)
19.04.2008 23:35
Денят ми беше усмихнат...:)
Радвам се, че си тук...и то с такава хубава усмивка!:)
Усмихнат утрешен ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895972
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930