Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2008 21:01 - Моят необикновен ден...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6536 Коментари: 37 Гласове:
0



...Докоснах с любими мои стихове днешния ден...За да го превърна в НЕОБИКНОВЕН!...
...Почувствах дълбочина, топлина...
...Почувствах радост от това, че успявам да позволя на живота си да бъде Поема...А защо не и Картина...:)
...Почувствах радост от това, че се докосвам с любов до всеки един Мой ден...И го насищам с любимости...
...Ето и някои от любимите ми стихове!...Те са на поета Иван Пейчев...
...Мисля си, че ще почувствате и вие необикновеност, при съприкосновението си с прекрасна поезия...
...Ще почувствате дори...танцът на сърцето си...в хармония с всичко наоколо!...

* * *
Не ми изпивай чашата
до дъно,
моля те, не я изпивай.
Ти не разбираш,
това е моето безсъние.
Моля те, недей изпива моето безсъние.
Във моето безсъние живей страхът.
Страхувам се, че няма
                      никога да те докосна,
ако изпиеш чашата до дъно,
ако изпиеш моето безсъние.

* * *
Тръгвай със мене, море.
Тръгвай, моя безумна измислица.
Тръгвай със мен.
Трябва да станеш безумна измислица,
за да тръгнеш със някого.
Трябва да станеш опровержение,
за да тръгнеш с безумците.
Скъпо, измислено, нежно море,
тръгвай със мен.

...И още нещо много мое любимо...
...Едно стихотворение, което много обичам...
...Едно стихотворение, което аз изпълнявам...
...Ще го почувствате и вие, сигурна съм...
...Усещането е като въздух...Въздух, наситен...И в същото време въздух, който се вдишва някак леко...Синьо лазурен...
...Това сигурно е от Необикновеността...








Тагове:   ден,   Моят,   необикновен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - :)
22.04.2008 21:21
"Защото всичко край морето е море":))))))))
Родената на морето, макар и да е Черно, познава соления дъх на това откровение...
Поздрави!
цитирай
2. anastasiia - Да, Боди...,
22.04.2008 21:25
"Защото всичко край морето е море...
То идва, за да си отиде,
отива си, за да се завърне пак..."
Поздрави и за теб!:))))
Благодаря ти за морския повей...Откровен...и приятелски...:))))
цитирай
3. анонимен - : )
22.04.2008 21:41
Морето - пленително и плашещо, красиво и диво, непокорено . . . Да плаваш под звездите, да гледаш залеза от кораба, да почустваш морето, всяка негово вълна, всели повей на вятъра . . .
и след това си закотвен насред брега и не можеш да спреш да гледаш хоризонта, а във въздуха се носят писците на чайките . . .
цитирай
4. lion1234 - Прекрасно!
22.04.2008 22:34
Прекасна морска феерия! Както всяка раздяла е една малка смърт, така всяко завръщане е един нов живот, едно ново раждане! Преодолял меланхолията на раздялата, ти си като новородено: с по-тънък усет, с по-фини сетива. Неописуема е радостта, когато припознаеш Същото! Завръщането на припознатото, близкото, скъпото е едно велико Повторение. Велико е, защото е вечно - като отдалечаващите се и връщащи се отново и отново при теб игриви и палави вълни!
Поздравления, Ася, поздравления за уловените от теб вълнуващи мигове!
цитирай
5. libertybell - Обичам морето :)))
23.04.2008 01:17
Благодаря ти за хубавия клип !
Музиката също ми хареса...Ася, би ли ми казала кой е изпълнителя (групата) ?
цитирай
6. nick22 - Чудесен
23.04.2008 09:49
начин да ти започне денят!
Няма какво да добавя. Развълнува ме :-)
Алоха лоха Ася :-)
цитирай
7. evilyosha - докосваш!
23.04.2008 10:26
:)
цитирай
8. anastasiia - dgaduinknight:)
23.04.2008 15:11
Нариусвал си картина с думи...:)
И аз много обичам морето...Когато съм там, на брега...не мога да му се наситя да го гледам...
Чувствам морето...и пясъка...и чайките, и вятъра...
Благодаря ти за красотата!:)
цитирай
9. boris66 - boris66-anastasiia
23.04.2008 15:14
Отвяряш неизминати пътища ,неизпяни песни ,неизречени стихове! Връщаш ме назад в моето минало ,но и може би Бъдеще !Прекрасни стихове и клип!!!
цитирай
10. anastasiia - Джош,
23.04.2008 15:40
толкова ми е приятно, че си почувствал стихотворението!...За мен то е много любимо...
Едно завръщане...Едно пречистване...прераждане дори...Да, всичко идва, за да си отиде, отива си, за да се завърне пак...
...Това е свободата...Да избереш да се завърнеш..., като морските вълни...
Благодаря ти, Джош...за споделените размисли...Хубаво ми е...Приятно ми е...:)
цитирай
11. anastasiia - libertybell!:) И аз много обичам морето...:)
23.04.2008 16:03
А това стихотворение ми е особено любимо...Така, че като монтирах клипа, използвах също любима музика - на Майк Олдфийлд/Mike Oldfield/, английски музикант и композитор, който по уникален начин смесва електронната музика с различни други стилове.
Радвам се, че ти харесва...:)
цитирай
12. anastasiia - Ники:))))
23.04.2008 16:09
Надявам се, че не само началото на деня ти е било чудесно!:)))))
А ако съм те развълнувала, то и моят ден е повече от чудесен!:))))))
цитирай
13. anastasiia - evilyosha:)
23.04.2008 16:12
Щастлива съм, че успявам да докосна...хора като теб...:)
Сигурна съм, че с лекота чувстваш необикновеността!:))
цитирай
14. anastasiia - anan:)
23.04.2008 16:23
Да изживеем обикновеността по необикновен начин!...Животът ни трябва да е поетичен...
Нали знаеш, че ако докоснем едно камъче с голяма любов, то се превръща в огромен диамант...В това е вълшебността - в нашата нагласа, в любовта...
...Ако имаме любов, "малките" неща се превръщат в големи...Обикновените, в необикновени...
цитирай
15. anastasiia - Борис,
23.04.2008 16:29
пътищата са нещо хубаво...:)
Чувствай стиховете в сърцето си и не се страхувай да пътуваш...Така можем да се пречистим от наслоени мисли и спомени...
Благодаря за добрите думи...
цитирай
16. elineli - Усмихваща се :)))
23.04.2008 17:55
Да живееш в поема е прекрасно,а в морска -необикновено прелестно.Прегръдка за съхранените и споделени усещания :)))))))))))
цитирай
17. anastasiia - EL,
23.04.2008 18:05
да, така е...:)))
Който носи морето в себе си, е дарен с прелестна необикновеност...Като теб...:)
Прегръдка и за теб, Прекрасно пишеща:)
Всъщност не една, а мнооого прегръдки:)))))))
цитирай
18. exibella - Всичко е страхотно:))) ". . ...
23.04.2008 18:50
Всичко е страхотно:)))
"...Ще се разтваря бавно хоризонта....
Брегът ще губи свойте очертания..."
Тези два реда ми се впиха в съзнанието...:)
Някак си и тръпки ме побиха дори, настръхнах..
Много носталгично и чувствено...
за говорителката - с една дума - разкош
Успя да ме накара да почувствам морето....:)))))
цитирай
19. anastasiia - exibella:)))
23.04.2008 20:15
Толкова много се радвам, че си почувствала, преживяла стихотворението!:)))
Много е красиво, нали...
Да...и тези два реда, които си ми написала...
И още...
"Ще отпочиват пясъците кротко...
И всички улици ще водят към...морето..." Каква хармония, спокойствие има в тези думи!...
Която и фраза да отделим, винаги е наситена с толкова МНОГО!...
Спасимирка, благодаря ти искрено!:)))

цитирай
20. martiniki - Разкош!
23.04.2008 20:43
Трябва да станеш безумна измислица,
за да тръгнеш със някого.


Много нежен поет, много морски нежен, може би след Христо Фотев най-нежните и искрени "обяснения в любов" към морето са неговите:). Възпитание в любов са стиховете им.:)
цитирай
21. melsun - Прекрасно е !!! :)))
23.04.2008 22:10
Подари ми необикновени мигове в една много уморена вечер! Благодаря ти! :)

Всичко край морето е море...
Дори самата думичка "море" обгръща с нежен плисък мисълта, която топло се разтваря там...на хоризонта, погалена от чудните вълни на вечността. Прилив, отлив, прилив, отлив...животът припознат в морски ритъм...Обичам този ритъм!!! Обичам морето страшно много, до болка дори!:)

Стиховете наистина са разкошни, а в твое изпълнение направо чудни!:)
цитирай
22. letisi - наниз от любими наситени със стихове и красота
23.04.2008 22:37
дни ти пожелавам:)))))))))))))и една усмивка
цитирай
23. anastasiia - Да, Марта...
23.04.2008 23:14
Възпитание в любов...нежна любов...са стиховете им...И мъдрост...Четеш и мъдростта прониква в теб...
Ти си морско момиче, разбираш ги тези работи:))
цитирай
24. anastasiia - Мелс, това са
23.04.2008 23:24
си твоите мигове море...:)
"...Отплувай до съседното пристанище...
До другото пристанище отплувай...незабавно...
...Там ще съзреш и чайките, и ветровете,
и лодките със гърбове катранени..."
Да...Всичко край морето е море...:)
...И ти самата, с мислите си,...също...:)
Благодаря ти, Мелс...:)
цитирай
25. anastasiia - letisi:))))
23.04.2008 23:26
Ти ми пожелаваш наниз от необикновени дни!:)))
Благодаря ти...:)
Бъди и ти такава - винаги усмихната, пълна с любимости, които да насищат всеки твой ден...:))))
цитирай
26. cornflower - поздрав
24.04.2008 05:48
и от моето море!
цитирай
27. anastasiia - cornflower:)
24.04.2008 09:53
Поздрави и за теб, от Моето море!:)
И предай на Твоето море, че е прекрасноооо....И че ясно и отчетливо чувам шепота му...И че го прегръщам...с най-светлосините си мисли....
Благодаря ти..:)
цитирай
28. valiordanov - За кой ли път ме провокира!
24.04.2008 17:24
Когато прочета новият ти пост и нахлуват в главата ми спомени...Разни спомени...Ето и сега...Чета и се връща в съзнанието ми един мой стих...Ще ти го споделя...Може вече да съм го правил, но той тук пак се появи:
ХУДОЖНИК

Вместо бои взех от живота неща...
Вместо платно ползвах небето.
Вместо жълто взех слънчевата душа.
Вместо червено сложих си там сърцето.

Зеленото сбрах от близката ми гора.
Синьото него вече го имах.
Пъстрото ми подари есента.
За бялото просто изчаках зимата.

Смесвах боите и мацах просторната шир.
Вятърът ми помагаше да ги размесвам.
Нарисувах пътека, цветя, речен вир...
Птиците ми се усмихваха с нежна песен...

Когато завърших... и аз онемях.
Картината кръстих "Настроение".
С боите-Живот да нарисувам успях
само и единствено тебе.

Е?...Чувстваш ли се нарисувана?...Ти си!...
цитирай
29. anastasiia - Вал...:)
24.04.2008 21:43
Толкова ми е приятно, че с моя пост съм ти дарила твое време...Време за мечти, време за спомени...Даже време за реализиране на мечтите..:)
Ето, та ти си съвсем истински и уникално реализирал се художник!:)
Разбира се, че се чувствам нарисувана...Цялата...Истинска...
Вал, толкова много ти благодаря!...Не можеш да си представиш как сияя:))))
Много хубаво заглавие - "Настроение"!:))) И то усмихнато, сияещо Настроение:)))))
цитирай
30. henzelski - При мен,
25.04.2008 11:49
кой знае защо, видеото не действа и това вероятно иде от Необикновеността. ;((
Вдишването при нас, Близнаците, е винаги леко и приятно, защото оглавяваме листата на Въздушните знаци в Зодиака. А въздишките, типични за всички останали зодии, са неприсъщи за нас, Ася.;)
Затова всеки ден е необикновен за тебе!;)
цитирай
31. anastasiia - Със сигурност...
25.04.2008 17:06
...това, с видеото, е от Необикновеността!;)
Знаеш ли, Краси, сега още по-леко дишам, като има и друг Близнак наоколо!:)))
Знам, че ме разбираш много добре, защото ти самият носиш Необикновеността в себе си...И я даряваш чрез стиховете си на всички около теб...И това е хубаво, прекрасно дори...
Нали знаеш, колко много харесвам стиховете ти?:)
Благодаря ти, Краси...
цитирай
32. anlov - Бисерче!
25.04.2008 17:53
Ти самата си живото усещане за поезия, родена си просто да го разпръскваш навсякъде.

ОТ СЪРЦЕ ТИ ЖЕЛАЯ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
цитирай
33. anastasiia - ОТ СЪРЦЕ
26.04.2008 00:33
ТИ БЛАГОДАРЯ, АНГЕЛ!
Усмихнати...щастливи празници и на теб!
Много ми е приятно, че си почувствал любимите ми стихове, че съм те докоснала по някакъв начин...
И нали съм Бисерче, изпращам ти искрички-усмивки!...:)
цитирай
34. doka - Хеййй.......Асяяя.... :)))
26.04.2008 01:29
...Чудесен пост ни подаряваш....отново.... :)))
Благодаря ти,миличка...! :)))
Благословения за теб...и твоя дом да има! :)))
Слънчеви и ...и усмихнати .....
празнични дни ти пожелавам....! :)))
цитирай
35. monna - Тръгвай с мен море..
26.04.2008 10:45
когато ми е тъжно..
И моят ден беше много слънчев, но в късния следобед ми го помрачи .., но това вече е история.
Важното е, че съм тук и сега и се радвам на новия ден и чета прекрасните ти стихове!!!!
цитирай
36. anastasiia - Хей, Дани.......:))))
26.04.2008 17:56
И аз ти благодаря за пожеланията, топлината, благословението...:)
Хубави, усмихнати, весели, щастливи празници!:))))
цитирай
37. anastasiia - monna:)
26.04.2008 17:59
...Ами добре дошла!:))
Идвай, колкото пъти си поискаш...Чети стиховете, зареждай се усмивка...:)
И не позволявай на когото и да било да помрачава настроението ти!...
...А морето дарява с много...Вслушай се в него...Ще почувстваш невероятната му хармония...
Хубави празници!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895878
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930