Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2008 19:21 - Моите мигове днес...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 25853 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2008 19:41


Мигове, в които с всичките си сетива, с цялата си душа откликваме на една песен, на една усмивка...., на красотата около нас, точно в такива мигове се чувстваме някак...завършени...
...Ето моите мигове днес...

image

image
...Един много обичан от пловдивчани изпълнител...Христо Кидиков!...:)

image
...Откровен разговор...:)

image
Трио "Динамика", гр. Първомай

image
Ученици от художествената гимназия...Рисуват върху яйца:)
Сега ще видите какво...
image
...Ето това!:) Прекрасни са, нали?...
И още...
image
Къща от Стария Пловдив върху великденско яйце!...

А ето и икони, рисувани от моите гости...
image

image

image

image
Много са истински, нали? Прекрасни...

image
Много песенно настроение...:)

image

image
...Ето, че мога не само да задавам въпроси, но и да слушам внимателно;)
image
А това е Соня Мембреньо...Една от финалистките в Мюзик Айдъл...И моя любимка...:) Познавам я от много години...

image
Това са талантливите момичета от трио "Динамика":)Наистина пеят много хубаво!...

image
...звучи "Вечерай, Радо"...Много красива обработка...

image
:)

image
...Завършваме с много усмивки...С чувството от хубава песен...
...Подарявам ви моите мигове...
...За да ви усмихна...:)
...За да отворите възприятата си, сетивата си....Нали знаете, че не е важно да откриваме нови пейзажи, а да придобиваме нови очи...
...И така открити, светли, усмихнати, посрещнем Празника...:)
...Светъл, празничен ден, приятели!....



Тагове:   мигове,   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. temenuga - И на теб - светло да ти е, Ася!
26.04.2008 19:31
И в душата, в отвъд нея - ти умееш да я излъчваш и да раздаваш вътрешните си богатства!
Гледам сега постинга ти с дъщеря ми и тя позна момичетата от трио "Динамика", наскоро тя беше в Пловдив на конкурса, където те са спечелили първо място /групата на дъщеря ми "Точно време" остана с третото място:)/, но тя е щастлива, все пак:) Нали са си прекарали страхотно и имат хубави пловдивски спомени:)))
Светъл да е Великден за теб хората, които обичаш!
Много бургаски усмивки ти изпращам - от мен и от Дидка-Бандитка:)))!
цитирай
2. exibella - :)))))))))
26.04.2008 19:32
Асенце обеща да качиш снимки и го направи. Много ти благодаря.
Отново ще кажа, че беше много хубаво. Получи се супер празнично предаване :)
Иии да не пропусна да отбележа, че полата ти е много сладурска :))))
цитирай
3. cornflower - Най-светлият
26.04.2008 19:36
ден на Възкресението!
Нека бъде!
Благодаря ти отново за красотата и любовта, поднесени от сърцето...
цитирай
4. nick22 - :-)
26.04.2008 19:37
Като гледах снимките и на мен ми се преиска да бъда там :-))))) ама добре че не съм, че инъче щях да ограча студиото ти :-))))))))))))))))))))))))

Весели Великденски празници Ася!!!
МНого МНОго ама МНОГО Алоха от мен :-))))))
цитирай
5. buratino - Ще гледам повторението!
26.04.2008 20:17
Ще гледам повторението!
цитирай
6. viki02 - чудесно сте си прекарали,
26.04.2008 20:21
В клипове щяхме да сме по-близо до атмосферата.
Весели празници!
цитирай
7. helios - Светли празници и на теб , Ася!
26.04.2008 20:46
Продължавай да ни радваш с красотата и очарованието, което излъчваш!
Усмивки, СЛЪНЧЕВИ!:)
цитирай
8. boris66 - boris66-anastasiia
26.04.2008 21:56
Честит Великден-Христос Воскресе!Прекрасни икони и яйца Червеното яйце символизира Христовата кръв, с която ни е изкупил спасителя а белият цвят чистотата на вярващите хора и всички братя и сестри обединени в Христа!
цитирай
9. x2man - чудесия
26.04.2008 22:02
си, както винаги пълна с настроение, въпроси -отговори и мнооого усмивки, хубав празник от мене, Ася:)
цитирай
10. valiordanov - Очаквах празничен пост, а то. . . ...
26.04.2008 22:55
Очаквах празничен пост, а то... Като всеки ден...Помислих си! Дали е специален деня?...Не! Казах си!...На Ася всички дни са такива - празнични... Значи?...Да усетиш Христос в душата си , не е необходимо да чакаш датата, а просто да го носиш завинаги... Христос Возкресе Ася!... Той винаги възкръсва в нас и за нас... Пожелавам ти същите дни до следващият път когато ще е ред всички пак да го кажем....Аз зная, че Той е в теб, в мен във всички нас!...Трябва просто да го познаем!
цитирай
11. valiordanov - Христос Возкресе Ася!....
27.04.2008 00:57
Христос Возкресе Ася!....
цитирай
12. avangardi - Христос Воскресе, Ася!
27.04.2008 08:26
Светли празници, здраве и добруване ти желая!
На всички твои приятели, в блога, също желая много здраве и пасхални радости!
С обич - Илка
цитирай
13. anastasiia - Нуши!:))))
27.04.2008 13:22
Светли и хубави празници и на теб, и на сладката Дидка-Бандитка!:))))) Прегръщам ви и двете!...:)))))
Трябваше да ми пишеш, че твоето хубаво момиченце участва в конкурса. Аз бях в залата първия ден на конкурса/петък/ за около час. Даже след това се уговорих с някои от изпълнителите да ми гостуват в предаването. Нямах представа, че Дидка участва....Щях да я поканя при мен в студиото. Предаването ми е в събота на обед, така че щеше да е чудесно да представя тяхната група...
Следващият път се обаждайте...:)
А с трио "Динамика" се запознах миналата година точно на този конкурс. Даже журито ми ги препоръчаха да ги поканя в предаването. Наистина пеят много хубаво:)
Слънчеви пловдивски поздрави!:))))
цитирай
14. anastasiia - exibella:)))
27.04.2008 13:27
Да, Спасимирка, обещах и с голямо удоволствие качих снимки от предаването!:)))
Ето, виж, разпознаха вашето трио от далееечен Бургас:)))
И на мен ми беше безкрайно приятно вашето гостуване вчера. Ти самата чу какво каза Христо Кидиков за вас и за невероятния начин, по който извайвате фразите...Радвам ви се, наистина!:))))
Радвам се, че си и тук, в блога...:)
Пожелавам ти мнооого хубав празничен ден!:)))
И ти благодаря...:)
Полата и аз много си я харесвам;)))
цитирай
15. anastasiia - cornflower:)
27.04.2008 13:34
Светъл ден и на теб! Знам, че ще почувстваш празника истински...Току-що видях твоята картина "Възкресение" и невероятно ме развълнува...Невероятно е чувството, когато я съзерцавам...И ти слушаш сърцето си...и му вярваш...
И аз, Люба, обичам да се вслушвам в сърцето си, защото то никога не лъже...И от сърцето си да подарявам...на хората около мен...любов...красота...усмивка...:)
цитирай
16. anastasiia - Хей, Ники...:))))))))))
27.04.2008 13:40
Виждаш ли колко много ме развесели....:)))))))))))))))))
Нали знаеш, че всеки човек е различен...И в това е богатството...Ти може би не можеш да пееш, но пък пишеш твоите разкази...И то такива, които винаги ни карат да се замислим, да погледнем вътре в нас...Там дето е необятно...Докосваш, Ники...:)
И ако знаеш колко МНого Алоха пристигнаха при мен....:)))))) Благодаря ти!:)))))))))))))))))))))
Усмихнати празницииииии..........:)))))))))))))))
цитирай
17. anastasiia - buratino:)
27.04.2008 13:42
Разбира се, че ще гледаш повторението...:))) Просто не бива да го пропускаш!:))) Днес, от 14.30 часа/лека подсказка, за всеки случай;)/
Весели празници!:))))
цитирай
18. anastasiia - viki02:)
27.04.2008 13:44
Да, много весело и песенно си беше..:)
Това с клиповете е добра идея...Само че, предаването е 100 минути...И е трудно за качване. Отделни клипове може да се направят...Но иска малко повече работа...Но може да опитам в някой от следващите постове:)
Весели празници и на теб!:)
цитирай
19. anastasiia - helios:)
27.04.2008 13:47
Да ти е светло и на теб!:)
Разпръсквай светлината...ти можеш!:)))
А аз ще продължавам да излъчвам;)))
Мноооого усмивки и за теб...От най-веселите и усмихващите се!:)))))))))))))))
цитирай
20. anastasiia - Борис,
27.04.2008 13:50
воистина воскресе!:) Честит празничен ден и на теб!:)))
Да, червенето яйце е символ на празника...Трябва да го има във всеки дом. Даже, знаеш ли, една от младите художники ми сподели, че е боядисала всичките си яйца в къщи само в червено...Цяла купа с червени яйца!
Именно тя ми нарисува къща от Стария Пловдив върху яйце...:) Талантливи млади хора...

цитирай
21. anastasiia - x2man:)))
27.04.2008 13:54
Нали съм Чудесия, ти изпращам чудесното си настроение!...:)))))))))))))))))
Ей сега ще почувстваш неудържима радост, възторг....Ще се усмихваш цяяяял ден....Страхотно е, ще почувстваш;))))))))))
Това ще ти е най-невероятния празничен ден, Ице!:)))) Дар от мен!:)))))
цитирай
22. anastasiia - Вал,
27.04.2008 13:59
такава е нагласата ми към всичко наоколо, към всеки един мой ден...усмихваща се и празнична...:)
А ти ме разбираш толкова хубаво, защото и ти си такъв...Защото имаш невероятна чувствителност към всичко и всички наоколо...Защото носиш Бог в себе си...и отдавна си го познал и почувствал...
Хубав ден, Вал!...И неповторим...:) Защото наистина ще е такъв...
цитирай
23. anastasiia - valiordanov...
27.04.2008 14:00
Воистина Воскресе, Вал!...
цитирай
24. anastasiia - avangardi!:)
27.04.2008 14:06
Воистина воскресе, Иле!:)
Да е светло в душата ти...все така!...
Здраве и сбъдване на най-доброто...!:)
С обич - Ася:)
цитирай
25. elineli - Христос Воскресе!
27.04.2008 17:31
Нека е светлина в дните ти!Вяра в мислите,
и любов в усещанията!Празнично яйчена прегръдка от мен, Усмихваща се :)))))))))))))))))))))
цитирай
26. anastasiia - Воистина воскресе, EL!:)
27.04.2008 20:21
Каква хубава прегръдка получих от теб!!!:)))))
И аз много те прегръщам, с най-усмихващо-празничната ми прегръдка!:)))))
Благодаря ти за Светлината, Вярата, Любовта...Аз прибавям и Надеждата и Щастието и връщам към теб този букет с Обич!:)))))
цитирай
27. lion1234 - Ася,
27.04.2008 20:46
Потопи ме в една невероятна атмосфера! Празникът блика отвсякъде: и от песните на незабравимия Кидиков и триото; и от красивите великденски яйца, и от прекрасните икони!Ти пък си самото вълшебство! Ах, тази черна блузка със звездичката! Естетическият ти вкус, както винаги, е на ниво!!!
Поздрави и Приятна вечер!
цитирай
28. anastasiia - Джош,
27.04.2008 20:58
едно истинско Вълшебство ти се усмихва...:)
Благодаря ти за хубавите думи...:)
Ти си човек, който чувства, долавя...Почувствал си празничността на миговете, атмосферата...И ми е много приятно...:)
Поздрави и за теб...Нали знаеш, обаче, че това съвсем не са обикновени поздрави;) Това са най-усмихнатите поздрави...топли, мили, слънчеви и мнооооого...:)))
цитирай
29. анонимен - : )
27.04.2008 23:34
Имаш дарба да изказваш това което чувстваш по много красив и пленителен начин : )
цитирай
30. anastasiia - dgaduinknight:)
28.04.2008 00:28
Благодаря ти...Пленително и красиво ти благодаря...:)
А ти правиш пленително-красиви снимки!:) С нетърпение очаквам твой пост със снимки...:)
Усмихнати празници!:)))
цитирай
31. yuliya2006 - Ася, сега като видях Христо Кидиков ...
28.04.2008 10:32
Ася, сега като видях Христо Кидиков си спомних една случка. Преди много години го бяха поканили да пее на една тържество където работя.И ето че слезе от сцената, дойде при мен и ме покани да танцуваме.Флиртуваше с мен пред всички, беше смях,смях,говореше как ще ме отвлече и край няма ме...
Съпругът ми, който също бе там беше във възторг от това.
И чудото стана късно вечерта същата вечер , той ми подари 40 червени рози. Стана ми смешно и обидно от това...
МНОГО СЛЪНЧЕВ ЧОВЕК СИ СКЪПА,МНОГО!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
32. feq - Христос Воскресе!
28.04.2008 11:34
Красиви подарени мигове от прекрасна АРТ-среща.
Както винаги - много позитивна и емоционална.
Продължавай да ни радваш!
И животът ти нека да е празник!
цитирай
33. anastasiia - Джули!:)
28.04.2008 11:35
Ето, с моя пост са дошли и спомените...Разноцветни като емоция...
Радвам се, че си тук...Че споделяш...:)
А за Христо Кидиков мога да кажа, че е много приятен човек...Винаги е с ведро, свежо, усмихнато излъчване...Няколко пъти е бил гост в предаването ми през годините и установявам, че хората много го обичат. Телефоните, по време на предаването не спират да звънят...Валят поздрави...:)
Благодаря ти за добрите думи!...Мноооого слънчеви усмивки ти изпращам...:)))) Ще ги почувстваш като цяло Слънце в теб:)
Светли, слънчеви празнични дни!:))))
С ОБИЧ - АСЯ
цитирай
34. anastasiia - feq, Воистина Воскресе!...
28.04.2008 11:46
И наистина ще се радвам, ако успявам да усмихна, да създам положителна емоция у теб, у приятелите си тук...:)
Благодаря за прекрасните пожелания!:)
Бъди изпълнена с щастливи, радостни, трептящи от чистота и усмихнатост твои си, значими мигове...:)
Хубави празнични дни!:)))
цитирай
35. gioia - Красиво
28.04.2008 12:14
истиско и с много емоции. Благодаря и хубави празници!
цитирай
36. anastasiia - gioia:)
28.04.2008 12:38
И аз благодаря..:)
Наситени с пълноценни изживявания празнични дни ти желая!:) Истински и красиви...
цитирай
37. marty - Чудесен постинг
28.04.2008 14:26
и настроение.
С риск да се повторя,
ще Ви кажа моето мнение-
много настроение и искренност.
Благодаря !
цитирай
38. anastasiia - marty:)
28.04.2008 15:55
А пък аз с много настроение и много искрено - благодаря!:)
Заповядайте отново, ще ми бъде много приятно!:)
Светли и усмихнати празници!:)
цитирай
39. doka - Хеййй.........Ася..... :)))
01.05.2008 19:49
.....Пак ни подаряваш....прекрасни моменти...:))))
Благодаря ти,мила.... :)))
Бяха удоволствие за мен.....миговете.....
прекарани тук....при теб..... :)))
Бъди благословена...! :)))
Весели празници...! :)))
цитирай
40. henzelski - Завиждавам ти,
03.05.2008 12:20
че имаш толкова много хубави мигове и дай, боже, цял живот да ги имаш, Ася!;))
Хубавите мигове са както хубавите хора. Не остаряват, нито се забравят и топлят с присъствието си около нас и вътре в нас, Ася.;)
От всеки кадър, където си ти, аз пазя по един хубав миг, Ася!;)
цитирай
41. anastasiia - Хеййй,.........Дани....:)))
06.05.2008 14:08
А ти пак със заразяващото си настроение усмихваш, стопляш...:)))
И на мен ми е винаги много приятно, когато се отбиваш при мен...:) Една такава си,...излъчваща доброта...:)))
Хубави, светли дни...:)))
цитирай
42. anastasiia - Да, Краси...
06.05.2008 14:17
...Хубавите мигове никога не се забравят, топлят...
Те изпращат светлина в бъдещето...И правят човека, който ги е породил, незабравим...
От всяко твое стихотворение си пазя по един хубав миг, Краси!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5896020
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930