Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2008 20:07 - Разговарях с Планината...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 18289 Коментари: 49 Гласове:
0



...Да...наистина!...
...Бях там тези дни,...в Планината...
...И трябваше да й предам едно послание...
...Вълнуващо преживяване...
...Знаех, че мога да го направя...Просто трябваше да я почувствам...Нея...Планината...
image
...Всички нюанси на зеленото...покриват Планината...Греят!...
...Казах Й, че е красива...

image
...Ябълкови цветчета посипаха мислите ми... И те, мислите ми се устремиха към...Нея...Цъфтящи, дъхави, мислите ми-цветчета препускаха...Говореха....Развълнувани...

image
...Реката ласкаво зашумя...И тя ме почувства...

image
...Слънцето разпиля водопадни лъчи върху полянката...
...Бисерна слънчевост...в безброй малки слънчица...
...И слънцето, и полянката...долавяха мислите ми...

image
...Жълтурче,  с шапка от Говорещо Слънце...:)

image
...Мост...от видимия към тайнствения свят...на чудесата на Планината...

image
...Ето още един пратеник на Планината...Вълшебно красив...

image
...Красиво е нали?...
...Очаквайки дъжда, Планината сякаш става още по-тръпнещо жива...

image
...Къщичка в Планината...:)

image
...Залез...с цветчета...

image
...Нощна красота...

image
...И ...Жива вода...от Планината...
image
...Разговарях с Планината...Предадох й важно послание...
...Стръкчетата трева трепнаха с мигли и разресаха небето...
...Зелена слънчевина засия наоколо...
...Може би...защото мислите ми бяха...като цветчета...дъхави...докосващи...
...Мислите ми летят...все още...около мен...Предават важни послания...за всички...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. libertybell - Имала си прекрасно преживяване,
06.05.2008 20:42
далеч от града и навалицата, сред чистота, зеленина и спокойствие! Истинска почивка и радост за сетивата!
цитирай
2. feminaslim2007 - Ах, планината . .
06.05.2008 21:01
Благодаря ти за невероятната разходка, Асичка! Хубави приказки си й казала на Планината, ама, вярвам, че и тя ти е разказала много интересни неща! И ти е дала много - спокойствието си, тишината си, мира си, безвремието си. . .
Честит празник! Много хармония, късмет и здраве! И най-много :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. eddie - ***
06.05.2008 21:16
Докосваш с копринена лекота, не знам знаеш ли...
цитирай
4. анонимен - : )
06.05.2008 22:48
Ходиш явно из сънищата ми : ) Сънувах нещо подобно наскоро - зелена, свежа и разлистена гора, тих, ромолящ дъждец, носени от вятъра цветове и залез сред целия този покой . . . Легнал до потока, сред цветята гледам как покрай мен прелита Пролетта и ме дарява с ефирна целувка и тайнствено намигане ; ) Чувствам се точно на място в картината - поредният горски дух из планината, радващ се на красотата и хармонията . . . А зад мен продължават да прелитат ябълкови цветове . . .
цитирай
5. watchtowerman - Благодаря,
07.05.2008 09:15
че внасяш Планината по домовете ни - в шумния, забързан град.
цитирай
6. x2man - страхотни
07.05.2008 10:00
снимки, много е приятно човек да се поразходи с теб в планината:)
цитирай
7. monna - На една вълна сме..
07.05.2008 10:40
..скъпа anastasiia - пълен релакс сред Нейно Величество Природата..
цитирай
8. anastasiia - libertybell, да...
07.05.2008 17:05
вълшебно преживяване...:)
....И свежо..., и цветно...
...И съвсем реално...
Още ми е Слънчево....:)
Слънчеви частички и за теб!:)))
цитирай
9. anastasiia - Феминка:)))
07.05.2008 17:12
Наистина, хубави, добри неща казах на Планината...Те са послание от един горски вълшебник...за Нея...:)
И Тя не само почувства и разбра какво й говоря, но ме дари с вълшебността си...Подари ми пречистени, бисерни мигове Време...
Благодаря ти за пожеланията!:)))
Мнооого :)))))))))))) за теб...Толкова хубаво се смееш...:) Гледах последния ти пост:))) Не спирай...Минавай със смях и веселост през живота си...:)))

цитирай
10. elineli - EL :)))
07.05.2008 17:27
Ръката на планинска фея ме преведе през тази зелена разходка.Твоята.Прегръдка ти изпращам,от онези......за имане :))))))
цитирай
11. lion1234 - Чудесна разходка!
07.05.2008 18:59
И аз почувствах вълшебството на планината! Разходката с теб бе чудесна! Чак в главата ми зазвуча онази невероятна песен ,,Притури се планината...''!
Поздравления, Ася!
цитирай
12. anastasiia - Златно-слънчево-зелена, anan...:)
07.05.2008 20:18
Хубаво е да почувстваш Планината...Нали?:)
Изпращам ти още Слънце!:))
цитирай
13. anastasiia - eddie...
07.05.2008 20:40
...Понякога се превръщам в пеперуда...То е от вълшебността на въздуха..., на всичко наоколо...
...Може би...си почувствал полъха на крилата ми...Хубаво ми е, че...докосвам...
...Благодаря ти, eddie...
цитирай
14. iliada - Поздравления !!!
07.05.2008 20:47
Толкова много нежност и любов -това не може да не сгрее всяко сърце! Ако всички мислехме по- този начин нашата красива природа щеше да бъде на висотата която заслужава ,защото ние живеем в Рая ,но не го осъзнаваме! Повечето от нас!
Приятна вечер!
цитирай
15. anastasiia - Да, dgaduinknight...:)
07.05.2008 20:47
...Аз често влизам в сънищата...;)
...И когато надникнах в твоя сън, толкова ме плени красотата на пролетните ти видения, че ги пресътворих в снимки и мои си някакви словесни интерпретации...:)
...Дори виждам как прелитат около теб, върху теб още ябълкови цветчета...)
...Дъхави мисли танцуват...;)
цитирай
16. anastasiia - watchtowerman:)
07.05.2008 20:49
Това е прекрасно - да внесем Планината в домовете си...Вътре в нас...
И аз ти благодаря, че Я приемаш, Нея, Планината, с цялата Й излъчваща вълшебност, близо до себе си...:)
цитирай
17. anastasiia - x2man:)
07.05.2008 20:57
Взаимно е ;)
Без теб разходката просто не би била същата...:)
цитирай
18. anastasiia - monna :)
07.05.2008 21:02
Винаги ми е много приятно, когато има някой, който е на "една вълна" с мен!:)
Колкото повече се умножават хубавите изживявания, толкова повече Красота се натрупва...събира, акумулира във Вселената...:)
цитирай
19. anastasiia - EL,
07.05.2008 21:13
една прегърната Планинска фея...продължава да те води...:)
...Чудесата на Планината са неизчерпаеми...А знам, че ти ще ги доловиш с лекота...
...И аз те прегръщам, Прекрасно пишеща...:)
цитирай
20. anastasiia - lion1234, да...
07.05.2008 21:21
..."Притури се Планината" е...омагьосваща песен...Не може да се слуша равнодушно...Грабва, завихря, понася ни...в друг свят...
...Джош, това е огромно признание за мен...А именно, че асоциациите ти от съприкосновението ми с Планината са извикали в теб тази песен...
...Благодаря ти...много!....
Поздрави и за теб...Наситени с омагьосващата вълшебност на преживяванията ми...
цитирай
21. anastasiia - iliada:)
07.05.2008 21:27
Толкова си чувстваща...Съпреживяваща...
Разбира се, че е хубаво да изживяваме с възможно всички сетива Красотата около нас...
И колкото сме по-чувстващи, толкова по-лесно долавяме всяка вибрация, всеки звук, всяка частичка любов, нежност...
Радвам се, че има хора като теб!...
Прекрасен е твоят Еднорог...Водещ ни към приказността и Доброто...
цитирай
22. anlov - Щеше ми се да остана безмълвен пред такива гледки,
07.05.2008 22:23
но пак не се получи:)))
цитирай
23. valiordanov - Светлина като тебе може да разго...
08.05.2008 08:21
Светлина като тебе може да разговаря с всичко, не само с планини и реки... Ти търсиш и даваш смисъл на неща които всеки ден отминаваме поради житейска слепота...Поздрави Ася...Говори с всичко и проглеждането макар и бавно ще се случи и в някой друг... Подарявай ни разговорите си за да усещаме прелеста на природата и величието на България!
цитирай
24. anastasiia - anlov:)
08.05.2008 09:56
Много се радвам, че не си безмълвен:)))
Богатството на живота е в споделянето на изживяванията...:)
Въпреки че, безмълвността понякога е по-силна от думите, на мен ми е приятно, когато си тук и си "говорим"...:)
цитирай
25. mmmmmmmmm - Унесох се ...
08.05.2008 11:21
като в приказка.Успя да ме изтръгнеш от ежедневието.Потънах в майското зелено на поста.Зареди ме със спокойствието на планината.Докосна ме свежестта и`!
Благодаря за тази красота,облечена в думи!:)
Свеж и щастлив ден ти пожелавам!:)))
цитирай
26. anastasiia - Вал:)
08.05.2008 11:45
Обичам да разговарям с природата...С всяка частичка от нея...
...Знаеш ли, имала съм уникални преживявания...
Радвам се, че човек като теб ме разбира...:) И чувства...И преживява...
...Да, ще продължвам да дарявам разговорите си...мислите...поривите си...Вълшебността на всичко, което ми се случва...С радост ще го правя!...:)
Благодаря ти, Вал...
цитирай
27. anastasiia - Мммммариянка...:)
08.05.2008 12:05
Наистина ще се радвам, ако съм успяла да те отвлека за малко...:)
В момента се сещам за една приказка на Джани Родари, в която се разказва как един автобус от градския транспорт изведнъж сменя обичайния си маршрут и потегля извън града. Пътниците в него, всички забързани, сериозни хора се паникьосват. Но когато автобусът спира на зелена полянка, пълна с полски цветя, всички излизат навън и забравят всъщност колко важни задачи ги чакат...Хубаво, нали?:)
Трябва да си имаме наше си време...Не може непрекъснато да препускаме...
Мноооого да ти е свежо, ти пожелавам!:))) Не само през днешния ден...:)))
цитирай
28. nick22 - ...
08.05.2008 20:06
Затворих очи и вдъхнах от свежия палниски въздух, побегнах на воля нагоре по хълмовете. Напих се с вода от чешмата. Прекарасен и зареждащ пост!!!! :-))))))

Алоха Ася :-)))))))))))))))
цитирай
29. anastasiia - Ники...:)))
08.05.2008 20:27
Сторил си много ценни неща!...:)
Не се спирай! Продължавай да тичаш на воля...:) Свободата, волността даряват с МНОГО!...
И е чудесно, че си отпил от чешмата с ЖИВА вода!;)))
Изпращам ти от мислите ми-цветчета...:))))
цитирай
30. plamenvetren - :)))
08.05.2008 20:46
nqma nujda da izkavam vazhi6tenieto si to e qsno 4e e golqmo. No vse o6te imam edno vupros4e. Kakvo v su6tnost e poslanieto, koeto izprati na Planinata?
цитирай
31. anlov - Ася,
08.05.2008 22:14
грях ми на душата, ако кажа, че на мен не е...:)))
цитирай
32. exibella - Дааааа
08.05.2008 22:47
Снимки - прекрасни, много са красиви.
Наистина си си прекарала страхотно :))))
цитирай
33. anastasiia - plamenvetren:)
09.05.2008 16:50
Мнооого основателно въпросче!...:)))
Но...посланието е тайно!...;)
Всъщност, ако прочетеш внимателно думите ми, може би пък и да се досетиш;)
Поздрави за теб!:))) И добре дошъл!:))
цитирай
34. anastasiia - anlov:)))
09.05.2008 17:02
Разбира се, че не е хубаво да ти тежи грях на душата...:))))
цитирай
35. anastasiia - exibella:)))
09.05.2008 17:18
Дааа..., Спасимирка, прекарах много хубаво...
Чувствах необходимост да бъда в природата, сред природата...Да се разтворя на безброй слънчеви частички...:)
А да снимам е нещо много любимо за мен...:) Така че, качих някои снимки и тук...Иначе съм снимала над 300....там, горе в Планината...:)
цитирай
36. cornflower - зелена философия
10.05.2008 07:06
обгръща ме, целува ме, постила ми,
унася ме, политам с нея в небесата...

благодаря ти, Цветна!
цитирай
37. svetlan - Посвещавам ти едно стихче със скрит ...
10.05.2008 08:38
Посвещавам ти едно стихче със скрит сексуално - лиричен контекст! :)))))

Имам си една мечта,
в тази къща да те заведа! / Тази от снимката /
Там двамца да стоиме
на полянката да си лежиме!
цитирай
38. tomich - Разтуптя се моето детско сърце...
10.05.2008 10:49
Защо ли?
Ася, не съм очаквал,че ще ви срещна в Планината!
И сега почувствах, за кой ли път, онази вълшебна тишина, която изпълва душите ни, освобождава от сивото прагматично ежедневие и ни нашепва, че трябва да бъдем ЧОВЕЦИ!
Голямо благодаря и за прекрасните снимки!
цитирай
39. anastasiia - cornflower,
10.05.2008 17:32
дано те държи повече това състояние...Прекрасно е!...
Лети, Люба!...
И твори!...Ти можеш!....
Благодаря ти, че приемаш и чувстваш моята "зелена философия"...:)
цитирай
40. anastasiia - Хей, Светли:)))
10.05.2008 17:56
Бих казала, че контекстът ти е направо романтичен:)))))
Благодаря ти за мечтателното посвещение..;)))
Изпращам ти ябълкови цветчета...нежни и красиви...:)
цитирай
41. anastasiia - tomich,
10.05.2008 18:18
Планината е нещо много любимо за мен...:) Може би именно заради вълшебната тишина...:)
Когато тишината ни изпълва, тогава чувстваме много...
Ставаме особено сетивни...и истински...
Хубаво е че сърцето тупти...Понякога по-силно и развълнувано....:) Нали знаете, че то никога не ни лъже...Трябва да му вярваме и да се вслушваме в него...:)
Много ми е приятно, че се срещнахме...:)
цитирай
42. henzelski - Невидимо
11.05.2008 12:18
те следвах в Планината. Тя е навсякъде около мен и затова нямах проблеми да те следвам.;)
Не само Планината те чувстваше, Ася...;)
цитирай
43. anastasiia - А аз
11.05.2008 12:45
долавях невидимото ти присъствие, Краси...;)
цитирай
44. henzelski - Видимото
11.05.2008 14:28
остава в албумите, Ася,
а невидимото - в нас...;)
цитирай
45. anastasiia - Невидимото е
11.05.2008 14:52
истински ценното, Краси...И е вътре в нас, да...:)
цитирай
46. анонимен - PROTHETI hybavo e.... KRASOTAA
24.06.2008 15:26
AH NIAMAM D1H, niamam glas .Plathemi se the ne s1m tam. Methtaia i tagyvam za divata priroda i PLANINATA. Rdvam se the ima hora kato teb,koito vijdat KRASOTATA NA PRIRODATA. TAKAVA PRELEST NAPRAVO Iskam da se mahna ot golemiat grad v koito ne moje da se disha. AS s1m prirodoliobitel , lovec prirodo zashtitnik, prirodo izpitatel ,makar i oshte malak shte hodia i tazi godina na planina.
цитирай
47. anastasiia - Анонимен:)
24.06.2008 16:34
Не може да си представиш колко добре те разбирам!...:) Защото и аз много обичам Планината...:) С цялата й свежест, приказност, изворност и чистота...:)
Занимаваш се интересни и много полезни неща, щом си природо изпитател и природо защитник!..
Поздрави!:)))
цитирай
48. анонимен - ot predishnia komentar
02.07.2008 21:51
blagodaria che prothete komentara mi ,radvam se pojelavam mnogo pozdravi i hubavi mamenti.
цитирай
49. anastasiia - анонимен :)
03.07.2008 16:59
Благодаря ти...:)
И на теб ти пожелавам безброй истински съприкосновения с Планината... Повярвай й... Опитай се да доловиш тайнствата й..., мъдростта й...
Хубаво лято!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5876872
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031