Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 21:06 - ЧУДОТВОРНО...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8574 Коментари: 48 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 11:36


За да постигнем духовната нагласа за "чудотворство", е достатъчно просто да се отпуснем...
Ами аз току-що опитах и ето какво се получи!:)
image
Две дъги!:) 

image
Докоснах се до дъгата...Погледнах през нея! Ако знаете какво невероятно вълшебство е да видиш града в цветове...Цели седем! Плюс многобройните им нюанси...

image
А след което реших да се разходя от единия й край....
image
...до другия й край!...:)
И тъй като всичко наоколо е отражение на вътрешната ни нагласа, градът в миг се оцвети! В най-слънчево-виолетовите нюанси, които може да си представите...
Приличах на същинска Мери Попинз, която спокойно се носи над покривите на къщите...Над комините и...високите блокове...
image
Красиво е, нали?:) Като фонтан от дъга;) 
Фонтан, който разпръсква мечтателни искрички-сияния...

image
А тук се опитах да "уловя" цялата дъга...за вас...
В случай, че решите да минете ПОД нея...А защо не и ПО нея! Гледката отгоре е приказна!:)

image
А от тук може да започне изкачването ви:) Специално "наклоних" дъгата, за да ви е по-лесно, приятели!:)
И не забравяйте, че животът ни е такъв, какъвто го правят мислите ни!:) Ние сме резултат от това, което мислим!...Така че, мислете смело, свободно, вълшебно, цветно...и ви очаквам,...там горе,...на Дъгата!:)
Чудотворни преживявания!...:)

P.S. Направих и клипче! Клипче-дъга!..:)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - минах по нея
22.05.2008 21:15
днес съм седемцветна
цитирай
2. krotalka - Като вълшебна приказка е!
22.05.2008 21:41
Невероятно усещане!
цитирай
3. valiordanov - Веднъж се запитах - защо дъгата е ...
22.05.2008 22:39
Веднъж се запитах - защо дъгата е извита?...Сигурно има отговор - си казах.... Може би е извита от щастие, че не я ограничават бялото и черното като цветове?....Сега когато ти ми поднасяш дъгата на тепсия вече знам: дъгата е твоят път към вълшебните висини...Тя е извита от удоволствие , че я забелязват хора като теб... Дъгата е твоята пъстра душа която винаги си подарявала на приятелите си...Поздрави Ася:)))
цитирай
4. valsodar - Красота
23.05.2008 00:12
Благодарности за споделеното :)
цитирай
5. libertybell - Чудесен подарък, Ася!
23.05.2008 01:10
Благодаря ти:)
цитирай
6. eraklia - Ася,
23.05.2008 06:31
понякога наистина раздаваш с шепите!:)))
Не можа ли да ни поднесеш една скромна дъгичка като повечето хора? Цели две! Да се чудя от коя да щипна по-напред сега!:))))
цитирай
7. elineli - Усмихваща се :))))
23.05.2008 07:48
Пак си наляла вълшебство в чашите ни.Изкачването на дъга е най красивия полет на мисълта.Лети Многоцветна ти!Прегръдка ти изпращам,искрящо благодарна :))))))))))))
цитирай
8. x2man - ася
23.05.2008 09:46
и ти си In rainbows:)
цитирай
9. feq - Страхотно пътешествие по небес...
23.05.2008 11:51
Страхотно пътешествие по небесните коридори!
Светлинните явлeния са си моя слабост и научната ми работа. Двойната дъга е рядко небесно явление, което ти си успяла да запечаташ върху лентата.
Браво, Ася!...
И освен това, то си е едно Вълшебство, а аз нали съм си Фея...предричам добри новини.
Особено за тези, които като теб са минали под дъгите...
...за сега, нека тук на Земята, мила Ася,...за сега,...
а след това..., там някъде горе... на едно вълшебно местенце всички сродни души ще се съберем, нали?
С намигване... от мен - Ю
цитирай
10. anastasiia - cornflower:)
23.05.2008 11:56
Здравей, седемцветна Люба!:)
Видях те как минаваш по дъгата!:)
Гледах те и ти се радвах!:)
цитирай
11. anastasiia - krotalka:)
23.05.2008 12:01
Имаш сетива за приказката...:) И то приказка - от най-вълшебните:)
Много ми е приятно да съм сред хора, които чувстват, усещат...
Благодаря ти!..:)
цитирай
12. henzelski - Някак
23.05.2008 12:04
странно са ми познати тези твои мечтателни искрички-сияния, Ася!;) Ако обаче започна да мисля свободно по темата, на слободия ще го обърна...;)))
цитирай
13. anastasiia - valiordanov:)
23.05.2008 12:07
Хей, Вал, много си прав!:) Дъгата е извита от удоволствие, че толкова много хора я забелязват. И на всичкото отгоре се осмеляват да се разхождат върху нея;) Видях те...;) Недей да отричаш!:) Разхождаше се върху седемцветната пътечка и даже си подсвиркваше:)
И една тайна от мен - дъгата е извита като Усмивката...Една цветна усмивка върху небесното огледало:)
Поздрави, Вал!:)
цитирай
14. anastasiia - valsodar:)
23.05.2008 12:10
Аз ти благодаря, че и ти сподели красотата!
Споделената красота е умножена красота!:)
цитирай
15. anastasiia - libertybell:)
23.05.2008 12:14
Толкова е хубаво, че приемаш подаръка ми!:)
И аз ти благодаря!:)
Сега ще видиш, ще почувстваш колко много цветове има около теб...:)
цитирай
16. anastasiia - eraklia:)
23.05.2008 12:21
Ракли, почувствай вътрешното си усещане и смело напред! Която от двете си избереш:)
Едната дъга е по-загадъчна; другата - по-самоуверена!;)))
Която и да си харесаш, няма да сбъркаш. Просто изживяванията може би ще са различни. Защото, нали знаеш, че и всяка дъга си има характер;)))
А що се отнася за даването, то винаги трябва да е с пълни шепи!!!:) Иначе не си струва...
Прегръдка, многоцветна:)))
цитирай
17. anastasiia - elineli:)))
23.05.2008 12:25
EL, наздраве, с пълни чаши с вълшебство!:)))
Аз продължавам да си летяяяяя....:))))
И летейки, улових прегръдката ти!:) И се почувствах още по-цветна и усмихваща се:))))))
И аз те прегръщам, ЕL!:))))))
цитирай
18. anastasiia - x2man:)
23.05.2008 12:32
Ице, да там съм! Вътре, дето е най-шарено и цветно:) Погледнат отгоре, светът е като частички в калейдоскоп:) Всяка секунда се променят и пренареждат!...:)
Пускам ти въжена стълбичка:) Страхотно е, ще видиш;)))
цитирай
19. anastasiia - feq:)
23.05.2008 13:01
Юли, разбира се, че е вълшебство!:) Разбираш ги ти тези работи;)))
Както разбираш и това, че е нужно съвсем малко, за да сторим чудо! Просто трябва да отключим чудодейната си нагласа...
Така че, аз продължавам да си пътешетвам по небесните коридори...Знам, че и ти си наблизо някъде...:) Със сигурност ще се срещнем и представи си какво светлинно явление ще се получи!:)
С намигване... и от мен - А.
цитирай
20. anastasiia - henzelski:)
23.05.2008 13:10
Краси, мечтателните искрички-сияния са почти същите като едни...такива...пурпурни звездички...Мнооого искрящи!:) И тъй като в теб е пълно с такива звездички, долови сиянието и на тези, мечтателните...:)
Така че, Светещ Краси, мисли си свободно...:) Слободията е нещо много различно от свободата, ти знаеш:)))
цитирай
21. анонимен - : )
23.05.2008 15:44
В севера се смятало че ако минеш по дъгата на другия и край ще намериш портите на Валахала - Царстовто небесно. Според мен това е истина : ) Преследването на дъгата значи преследване на щастието, мечтите : ) А и нейния пъстроцветен шарф . . . Като проход към приказките . . . : )
цитирай
22. exibella - Красиво
23.05.2008 16:01
и пъстроцветно:))))
Също като теб, Асенце:) слънчево виолетова усмивка такава :)
цитирай
23. iliada - anastasiia
23.05.2008 16:14
Обожавам всичко цветно ,а най- -вече красивата цветна дъга на фона на окъпаната природа , свежия въздух и мирис на цветя !
Щастливка си ти щом смело вървиш по дъгата , но това е така защото ти го позволява душата !
А твоята душа е голяма и чиста!
Поздравления!
цитирай
24. skribezium - Вълшебство си сътворила. Даже и ...
23.05.2008 16:24
Вълшебство си сътворила. Даже и комина има съвсем друго излъчване. И аз скочих на наклонената дъга и полетях над земята. Благодаря ти!
цитирай
25. zharko - Чудотворна мимолетност...
23.05.2008 17:10
Дъгата-

началото и края

на пъстроцветната ни същност...

цитирай
26. zari - Като си помисля какво безценно вълшебство ни е подарил Бог-
23.05.2008 18:14
дъгата!
Колко красота и надежда!
Пожелавам Ви ги!
цитирай
27. tomich - Великолепно!!
23.05.2008 19:15
Дъгата е едно от най-красивите вълшебства, които природата ни поднася с загадъчна усмивка. Щастлив е онзи, които я разбира не с разум, а с душата си, защото Природата ни разказва безкрайна детска приказка...
Ася, знай че имаш рядката дарба да ни даряваш частици от душата си, а това само по себе си е едно вълшебство.
Благодаря ти от сърце, че ме накара да поема дълбоко дъх под твоята дъга!...
Искрени поздрави и най-добри пожелания!
цитирай
28. anastasiia - dgaduinknight:)
24.05.2008 10:21
Проходът към приказките винаги е отворен:)
За нас остава само да навлезем:)
Единственото условие е да наметнем пъстроцветния шарф на дъгата;) Всъщност, аз никога не съм го сваляла:) Подозирам, че и ти също;)))
цитирай
29. anastasiia - exibella:)
24.05.2008 10:22
Спасимирка, а пък ти си жълтослънчева усмивка!:) И обичаш да се разхождаш върху слънчевите лъчи:)
Виждала съм те!:))))
цитирай
30. martiniki - :)
24.05.2008 10:30
o, да, дъгата - на 22 май, имам специално дъгово стихче, отивам да го пусна :)

Чудеса, Асита!
цитирай
31. anastasiia - iliada:)
24.05.2008 10:33
А пък твоята душа съдържа всички цветове на дъгата, плюс безбройните им нюанси! Един необятен цветен свят, който с изящество и любов претворяваш в картините си...
Поздрави и за теб!:) И честит празник...Днес е светъл ден!...:)
цитирай
32. anastasiia - skribezium:)
24.05.2008 10:43
Полетът си заслужаваше, нали?:)
Всъщност, мисля си, че те видях;)
Хората, които долавят вълшебствата, с лекота се срещат...Дори там, на високото, над покривите!:)
цитирай
33. anastasiia - zharko:)
24.05.2008 16:02
Да, Юри, началото и края...
А също така и безкрая на пъстроцветната ни същност...:)
Чудотворна мимолетност, която би могла да бъде наша същност...Като глухарче от вятъра разпиляно, намерило своята цялост!;)
цитирай
34. anastasiia - zari,
24.05.2008 16:18
дъгата е нашата пътека - от земята към безкрая на небесната многоизмерност...Вълшебна, многоцветна пътека...
Благодаря за безценния дар-пожелание - Красотата и Надеждата!
цитирай
35. anastasiia - tomich:)
24.05.2008 19:22
Хубаво е да чувстваме тайнствената усмивка на природата...Нали?:)
И не само това...
Хубаво е да се вслушваме...в безкрайната й приказка. Приказка, която е от най-истинските!...
Хубаво е да виждаме, да съзираме вълшбествата й!...
Хубаво е да ги даряваме и на другите около нас!...
Хубаво е, че и теб те видях там, под дъгата!:) Усмихнат и цветен...:)
И аз те поздравявам...мнооого усмихнато и седемцветно!:)))
цитирай
36. anastasiia - Мартичка,
24.05.2008 19:25
да, дъгата на 22 май!:)))
Всъщност - две дъги!:)
Ами...повиках дъгата и тя се появи!:)))
Идвам при теб, за да прочета "дъговото" ти стихче!:)
Благодаря за чудесата!:) Да ти се връщат и на теб!:)))
цитирай
37. letisi - цветни мисли за цветни сънища
24.05.2008 23:26
и цветни дни...но не минавай под дъгата...остани си непроменена...цветна ,усмихната и обичаща:))))
цитирай
38. exibella - О,да anastasiia
24.05.2008 23:38
разхождам се върху слънчвите лъчи... По скоро си подскачам весело и си тананикам някаква песничка:)
И там, вървейки, срещам един много скъпоценен човек - теб! :) И като ти помахам, ти сладко се усмихваш, след което дъъъълго се разхождаме по дъгата и си говорим, даже си и пеем:))))))))))
Целувки :))))
цитирай
39. anastasiia - letisi,
25.05.2008 11:49
аз съм приятелка с Дъгата;)))
Мога да минавам под нея, да се разхождам върху нея...:)))
А да бъда цветна, усмихната и обичаща е моята същност!:)))
И тъй като и ти си безкрайно усмихнато-слънчева, можеш да си взимаш цветове, от където си поискаш и да оцветяваш дните си, сънищата си, мислите си...Всичко!:)))
Усмихнат, слънчево-многоцветен ден!:))))
цитирай
40. anastasiia - Спасимирка!:))))
25.05.2008 11:52
Така си беше!:)))))
А спомняш ли си каква слънчева стълбичка ни изплетоха слънчевите лъчи? За да може от слънцето да се спуснем върху дъгата?:)))
Целувки и за теб!:)))))
цитирай
41. mmmmmmmmm - Изкачих се по нея...
25.05.2008 13:36
приятно...пухкаво.Изцапаха ме цветове и нюянси.Сега света е шарен,весел,разноцветен,усмихнат....точно като дъга:)Започвам да се спускам...като през детството...по пързлката...надолу...бързо...без спирачки и опасно,но весело и приятно.Вятъра роши косите ми,гали кожата ми и ми помага при спускането...
Детска,красива игра!:)))
Развесели ме,Ася!:))
Цветен,усмихнат и прохладен ден ти пожелавам!:)))
цитирай
42. exibella - Разбира се,
25.05.2008 15:39
че си спомням слънчевата стълбичка Асенце:) Една такава искряща:)
Знаеш ли, дъгата вчера беше над Първомай:) Стоеше дълго и наблюдаваше от високо:) Я ми кажи, не беше ли и ти с нея дошла???? :)))))) Аз те видях таам :)))))))))))))))))))
Прегръщам те мноооого:)))))
цитирай
43. anastasiia - Мариянка:)
26.05.2008 08:52
И ти ме развесели с пухкаво-изцапаното си приключение!:))))
Да се спуснеш отново по пързалката на детството е най-шареното, най-сладурското, най-веселото преживяване...:)
Всъщност, аз честичко го правя;)))
Весел и мноооого цветен ден и на теб!:))))
цитирай
44. anastasiia - exibella:)
26.05.2008 08:57
Дааа...:) Аз изпратих една дъга за теб...:))) А щом има дъга, значи и аз съм наблизо;)))
И аз те прегръщам, Спасимирка:))))
цитирай
45. doka - Привет Ася...... :)))
27.05.2008 19:11
...Чудесно е това.....което ни подаряваш....:)))
Благодаря ти,мила... :)))
Там......горе.......е ....... невероятно... :)))))))))))
Желая ти ... прекрасна вечер....
и хубава...и благословена седмица... :)))))***
цитирай
46. boris66 - boris66-anastsiia
27.05.2008 19:43
Дъгата е хубава поличба! Това означава, че си на прав път ,веднъж на един рожден ден се получи дъга в стаята, като холограма от положителни вибраций!
цитирай
47. anastasiia - Привет, Дани!:)))
27.05.2008 23:47
Ето, знаех си, че ще дойдеш там...горе:)))
И че ще приемеш целия спектър от цветове в себе си!:)
За това си толкова усмихната!:))))))
И на теб щастлива и успешна седмица!:)))
цитирай
48. anastasiia - Здравей, Борис!:)
27.05.2008 23:49
И аз си мисля, че дъгата е хубава поличба...Наситена с положителност, с цветност, с вълшебност!...
А това е много интересно, което споделяш...за дъга в стаята...
Виж, за това не съм се сетила:) Време е за новото ми вълшебство - дъга в стая!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877634
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031