Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2008 17:50 - НЕАКОРДИРАНИ ЧУВСТВА
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13247 Коментари: 43 Гласове:
2



...Да...Неподправени...истински чувства...Чувства, от света на необозримата витална космичност - поезията!
..."Неакордирани чувства" - една стихосбирка на поетесата Теменужка Балинова...Стихосбирка, в чието представяне участвах и аз. Само преди ден...В Стария град...
...Идилично-магично!...Трепетно-хубаво...
Точно тук, в Стария град, миговете си имат свое времетраене. Времето тук е в други измерения. Затаило дъх, То позволява най-красивите, най-вълшебните случвания...

image

...Можем да дадем на другите само онова, което имаме в себе си!...Ами...и аз го направих! Истински... И всичко се изпълни с обич, искреност, поетичност, усмивка...Съпроводено с виталния танц на аури!...
...Приятели, гости, почитатели, музика, стихове - всичко и всички се сляха в Едно!...
...За да прозвучат най-чистите акорди!...Тези, на "Неакордирани-те чувства"...

ФУТУРИСТИЧНО

Облаците ще ми ушият рокля.
Косата - бризът ще разреши.
На ручеите от бедрата
ще грабна танца им извечен.

Слънчевият слънчоглед небесен
ще закича над сърцето.
И с венчалозвездна песен
се сгодявам с битието.

Тревите зной ще уталожат.
И в люлката на лято цветно
кометните искри ще сложа -
душата ми обича светло.

А днес. Сега. И в таз минута
на листа бял под тишината,
как ще внимавам  да не бутна
пясъчната кула на мечтата.

ПЛАНИНА
/или "Разходка в Еловия лес" - мой вариант за заглавие :)/

Милиарди иглички борови
в мене уханно се вбиха.
Птичите трели - хорови - 
горчивата смола стопиха.

Роса къпините пробуди
с усмивката си карминена.
А пръстите им възбудени
късаха кожата ми копринена.

Пътечката издра петите
с чакълестото си хортуване:
за страстния зов на сърните
в любовното им общуване.

Върховете горделиво спореха,
кого реката обича.
А дъждовните капки дърдореха:
"За морето тича, морето обича."

...Шепа "Неакордирани чувства" и за вас, приятели!...
Знаете ли, определиха гласа ми като "теменужен"!:) Любимото ми теменужено-лилаво...Слях се с душата си...Теменужени усещания ме изпълниха цялата...
...Дарявам ви и на вас...от моите усещания...:)



Тагове:   НЕАКОРДИРАНИ,


Гласувай:
2



1. exibella - :))))))
29.05.2008 18:10
Виждам една мила, теменужено-лилава Ася:)...
Сладка, усмихната теменужчица си ми ти:)
Пращам ти една голяяяяяяма прегръдка... от онези специалните ми..., които си ги пазя само за теб:))))
цитирай
2. valiordanov - Ти също можеш да пилееш чувствата си ...
29.05.2008 19:04
Ти също можеш да пилееш чувствата си без кодове и прочие.... Прекрасно е , да се зарежда човек от поезия а тази поезия има какво да те зареди... Сигурен съм, че ще светиш с усмивката си до следващото зареждане което види се няма да е далеч... Акумолирай обич Ася и заразявай с нея....Усмивки!
цитирай
3. x2man - литнах
29.05.2008 19:37
и аз тук в една витална космичност(ех, че хубаво звучи това:)
а твоят космос е теменужен, стига да не е с цевтовете на дъгата)))
цитирай
4. анонимен - : )
29.05.2008 20:04
Всичко което се кодира може да се разбие затова - само открити чувства ! : ) Ти си си теменужка според мен = ) И втория стих ме отвежда отново във месеците в които се бъхтех над синдарин, да мога да говоря като Леголас и Елронд, да бъда горски елф и да мога да бягам с вятъра. : ) Мда, твоето заглавието е съвсем точно.
цитирай
5. skribezium - anastasiia,
29.05.2008 20:13
Благодаря за този стих, който ни представяш:

"А днес.Сега. И в таз минута
на листа бял под тишината,
как ще внимавам да не бутна
пясъчната кула на мечтата."
цитирай
6. zharko - Акордирани желания...
29.05.2008 22:34
настроения, състояния,

"теменужен" , копнеещ,

търсен, очакван,

съпричастно нежен,

усещащ, претворяващ,

пресътворяващ глас...


На Асьонушка -

там,

в този час...

цитирай
7. eddie - ***
30.05.2008 00:32
Ти самата си дар...
Прекрасни стхове :)
Ето за теб ------@
цитирай
8. henzelski - Виждам те,
30.05.2008 07:54
Вълшебнице от Еловия лес...;)
Във него ти живееш и до днес.
И твоят глас лилаво-теменужен
на мене всеки ден е нужен...;)
Когато губя го гласа ти,
успокоява ме дъхът ти -
побрал и пазещ аромата
на ручеите в планината.
И като тях от теб извира...;)
Жива вода си, Вълшебнице,
жива!;)
цитирай
9. anastasiia - exibella:))))
30.05.2008 09:39
С най-сладко теменужено-лилавата си обич те прегръщам:))))
цитирай
10. anastasiia - Да, Вал,
30.05.2008 09:56
светя...И разпръсквам...:)
Ти ме разбираш...Да, невероятно много се зареждам от поезията! И след такива преживявания, направо летя!...
За това честичко надниквам и при теб:)
Аз цялата съм Обич, Вал...:) И мнооого "заразявам" с нея, да знаеш!:)
Усмивки и за теб!:)))
цитирай
11. anastasiia - x2man:)
30.05.2008 10:01
Витаейки във виталната космичност долавям звуците на китара...:)
Притворила съм очи...и слушам...сред заобикалящото ме лилаво:)
цитирай
12. anastasiia - dgaduinknight:)
30.05.2008 10:12
Нали си горски елф, разбираш от "горски" работи!;)
И си мисля, че все още бягаш с вятъра...Просто ей така, за да ти е вятърно-хубаво!:)
За това си и почувствал моето заглавие на второто стихотворение:)
За това и чувствата ти са открити и свобоооодно летят...Като теб!:)
Усмивка...от една истинска теменужка:)
цитирай
13. anastasiia - skribezium:)
30.05.2008 10:18
И мен много ме докосна този стих...За това го написах...
Хубаво е, че докосва и теб!:) Нали в това е смисълът на общуването?:)
Усмихнат ден!:)
цитирай
14. anastasiia - Юри:)
30.05.2008 10:27
С чисти, хубави, нежни акорди-думи си ме дарил!...:)
И настроения...и желания...и състояния...
Красива, ефирна, трептяща, нежна музика...
цитирай
15. anastasiia - eddie:)
30.05.2008 10:33
Благодаря за розата!:)
Изящна е..., като твоя вътрешен свят...
цитирай
16. anastasiia - Хей, Краси, ти - Елови лес,
30.05.2008 10:55
направо спря дъха ми днес!:)
Пристъпвам...като горска фея
и с ручеите в планината пея...:)
Обкичвам с пурпурни звездички
безброй борови иглички...:)
цитирай
17. temenuga - Отново вълшебство, сътворено от лъчистата ти душевност, Ася!
30.05.2008 14:06
Колегиално "теменужена" се вмъквам в светлинната идилия тук и добавям усмивка - с нежно отронено пожелание за още "неакордирани усещания", които ще се слеят в един красив душевен акорд:)
цитирай
18. anlov - Много красиви думи и картини намерих тук.
30.05.2008 16:20
Може да прозвучи банално, но... БЛАГОДАРЯ!:)))
цитирай
19. anastasiia - Нуши!:)
30.05.2008 19:57
Колегиално "теменужена", ти добави най-прекрасните нюанси в лилаво-теменуженото сияние:)
Цялата съм Музика....от пожеланието ти!:)
цитирай
20. anastasiia - Ангел!:)
30.05.2008 19:59
Ти никога не може да звучиш банално!...:)
Просто си истински...Чувствам го...
И за това и аз ти БЛАГОДАРЯ!:)
цитирай
21. iliada - Поздравления!!!!!
31.05.2008 07:56
В този блог витае някаква магичност-дали е от
нежния бледолилав фон ,дали от хубавите стихове и тяхното изискано представяне ,от стария град или от обаятелния образ на усмихната жена ,която ни гледа от профила -не знам ,но го чувствам!
Поздрави на Пловдив!
цитирай
22. mmmmmmmmm - Отнесеме в
31.05.2008 20:09
дълбините на лилавия си Космос.
Ухае виолетово - лилаво:)
Нека никога не секват неакордираните ти чувства!:)
Теменужена усмивка!:)
Люляков поздрав!:)
цитирай
23. anastasiia - iliada:)
01.06.2008 17:33
Дааа...Аз съм мъничко вълшебна:) И за това всичко около мен е магично и светло лилаво...:)
Искерно ти благодаря за милите думички! Стопли ме, усмихна ме още повече...
Тези дни бях много заета /с хубави събиития/, за това чак сега ди отговарям...Но е толкова хубаво да отвориш блог-страничката си и да прочетеш думи като тези...:)
Поздрави от Пловдив и от мен...за теб!:)))
Прегръщам те...и ми става още по-цветно!:)

цитирай
24. anastasiia - Мммммариянка!:)
01.06.2008 17:37
Да, нека ги има неакордираните чувства...Истинските...Вълнуващите... Неподправените...
Теменужено-люляково те прегръщам!:)
цитирай
25. boris66 - boris66-anastasiia
03.06.2008 17:45
Прекрасна къща в старият град на Пловдив !Бих посетил още и някой друг симпозиум там!
цитирай
26. anastasiia - Борис,
03.06.2008 19:47
това е Етнографският музей. Прекрасен е, наистина! Освен, че се използва като зала, вътре в него си има много зали с постоянна експозиция.
В Стария Пловдив има много красиви къщи, които си заслужава да се разгледат. Самата атмосфера, уличките, калдъръмът...въздухът дори там, всичко е по-различно и дори...някак магично!...
цитирай
27. boris66 - boris66-anastasiia
03.06.2008 22:24
Да, така е има и аптека на Авицена и Гален, по стар стил и кафененца и заведенийца стари и шах клуб. Веднъж ми се наложи да посрещна изгрева в Старият Град-приказно е !А и казват, че 7 -те тепета крепят и съставляват старият град! Амфитеатърът също!
цитирай
28. anastasiia - Духът, атмосферата
03.06.2008 23:32
...крепят Старият град...
И аз съм посрещала изгрева, на Античния театър,...с моя клас...Преди години...:)
цитирай
29. boris66 - boris66-anastasiia
04.06.2008 22:02
Наистина човек има хубави моменти в живота си които не трябва да забравя ,защото те го съставляват!
цитирай
30. anastasiia - Така е, Борис...
04.06.2008 23:35
Всеки един миг е безценен в живота ни...
цитирай
31. анонимен - 6tastliva jena
31.07.2008 15:25
Mili moi priqteli,blagodarq ,4e vi ima,kato zvezdite svetqt du6ite vi 4isti i iskreni.I neka da e taka,za6toto e hubavo v tunela da vidi6 svetlina,v bezbrejnoto more-far,a,kakto na ustnite na rodilka-usmivka,ili pak na planinskiqt vrah da po4uvstva6 pregradkata na vetrovete , na morskiq brqg da izprati6 slan4eviqt zalez s zeluvkata na lubimiq 4ovek...Neka da se slu4va!Neka da se slu4va...Zeluvki ot men Temenujka Balinova -Balina
цитирай
32. anastasiia - Хей, Нуши!:)))
31.07.2008 16:35
Прегръщам те от Пловдив:)))
Целувки и от мен, светещо момиче:)))
Да, прекрасно е на морския бряг да изпратиш слънчев залез, или да посрещнеш изгрева...дори с мисълта за любимия човек...
Нека се случва!...
С обич: Ася:)))
цитирай
33. анонимен - otgovor na temenujeniq glas
31.07.2008 19:03
Vinagi si nepredskazuema v polojitelna posoka,temenujen glas,i s tova ,4e naptravi taka da si pi6em po tozi talantlivo poeti4en na4in.Za6toto tova e mqstoto za fini du6i,Asqqznaq 4e ima mnogo takiva krai nas,dai da gi sabirame ot vreme na vreme na duhovni pir6estva,mila!mnogo iskam utre da te vidq-ima prekrasen povod!
цитирай
34. anastasiia - Утре
31.07.2008 19:26
отпътувам за морето, рано сутринта, Нуши:)
А ти още ли си в Пловдив?:) И до кога?:)
Като се върна, ще ти се обадя непременно...
И какъв е поводът, ако не искаш да го запазиш в тайна, разбира се?:)
цитирай
35. анонимен - otg.
31.07.2008 20:00
Povodat e hubav,no tarpi otlagane,a sa6to 6te e po-dobre da go nau4iz s BRONZOV ten.Po e 6ik!!!Imam nov mob.nomer,zatova kato se varne6 obadi mi se na dom tel.,molq.kato se vidim ako mi donese6 bdiska ot predavaneto 2 broq(6te ti gi zaplatq vednaga)6te bade 4udesno ,za da ne ti4am do televiziqta.Smqtam sled 5-ti da otida za 10-15 dni v Devin.Popaten vqtar na emoziite morski i nejen briz na lubovta okolo teb,zaslujava6.Zeluvam te temenujen glas,moi
цитирай
36. анонимен - da te 4uq
07.10.2008 21:10
I tarsq te samotno zaedno s dajda.
A oblak se e krotnal vav moqta du6a
sabral toi mno malnii i silata na Zevs
kade si,Asq moq,dnes,sega,no6tes..?
Balina

цитирай
37. anastasiia - Хей, Нуши:)
08.10.2008 20:47
Благодаря ти за красивия стих...
А ти къде си? В България ли си?
Знаеш ли, трябва ми телефона на Марин Кадиев. Можеш ли да ми го напишеш? Ако си тук, ще те поканя на една премиера на стихосбирка в петък, в читалище Възраждане, от 18 часа...
Мнооого целувки!:)
цитирай
38. анонимен - mila asq
27.10.2008 16:21
Nu6ito e do kraq na sedmizata v Plovdiv.Patuvam za Rim idnata sedmiza.Imam potresava6ti novini za kadiev.6te padne6 ot smqh.samo na gsm 886704764
Takova lilavo nebe
vav sani6tata ni jivee.
No po e nai za nas dobre,
zveta ot lulqk 6tom se smee.
(pak za teb)
цитирай
39. анонимен - korektorat idva
27.10.2008 16:23
Dvete pravopisni gre6ki sa ot neumenieto mo PO KLAVI6ITE
цитирай
40. anastasiia - Хей, Нуши:)
30.10.2008 17:24
Една люлякова Ася ти се усмихва...:))
Благодаря ти за прекрасното лилаво стихче:)
Бях в Англия, снощи се прибрах, затова чак сега ти отговарям...Разбирам, че има много да ми разказваш...
Целувки:))
цитирай
41. anastasiia - :)))
30.10.2008 17:26
Още целувки за "коректора":)))
цитирай
42. lubara - Поздрави, anastasiia!
10.03.2012 12:46
Ася, преди минути Теменужка ми предложи да се сприятелим във Фейса, а после виж какво ми написа. Наборката е много мила, не мислиш ли?!
"" Ще ви каня през юни на премиерата на 9-тата ми книга в Трак арт -галерия ,съпроводена с концерт -45 години моя творческа дейност.Ще дойдете ли?
А за Вас специално ще оставя на 16 март пак в Трак арт последната моя книга -с автограф за Вас - "Неакордирани чувства" ""
цитирай
43. anastasiia - lubara, супер!:)
11.03.2012 01:25
Наистина е мила... :) Аз я познавам лично, а това си е направо привилегия :) Тя е като вихър в действие - динамична, магнетична, очарователна...
Така че, какво друго ти остава, освен да дойдеш до Пловдив :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5902071
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930