Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 16:39 - Този свят е пъстро кафене...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9313 Коментари: 50 Гласове:
0



...Хора, съдби...
Ден след ден живота си тече...
И така....Ден, след ден си взимаме частички от пъстрината на живота... И...може би, по-пъстри и по-богати на нюанси ставаме... Ден, след ден... До като въртят се сезоните...
    Отново една много любима за мен песен ще ви подаря, приятели...:) Отново в различен вариант...:) И отново от репертоара на Пламен Ставрев...:) И отново аз трябваше да вляза в роля - този път на певицата Тони Димитрова...:) Сами разбирате, че това съвсем не е толкова лесно...:) За това, ще ви помоля да не ме съдите чак толкова строго!...:)
   Мисля си, че същественото е настроението, атмосферата, които се получават...Един своеобразен...положителен енергиен кръг, в който се озоваваме всички, когато правим нещо с любов, с добронамереност, с желание...Положителност, която прегръща, зарежда гостите ми в предаването...Пък и всеки, който по някакъв начин се докосне до това, което правя...Надявам се да го почувствате и вие...
...И така... В предаването, в което гост ми беше Пламен Ставрев и от което ви подарих песента "Лятото", ей така, почти в движение,  в ефир, по идея на Стефан Диомов, решихме да изпълним и песента "Чаша кафе"...:) Той обеща, че ще помага, като дерижира, а аз и Пламен Ставрев се съгласихме...:) Такива моменти идеи са голяма тръпка в предаване на живо...И обикновено е много зареждащо и емоционално хубаво...:)
...Ами...заповядайте, на "Чаша кафе", приятели...:)
 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ddima - мммммм anastasiia,
11.06.2008 16:52
кафето беше много ароматно ,а гостуването ми -вълнуващо....... Пак да ме поканиш!!!!
цитирай
2. cornflower - благодаря, Ася,
11.06.2008 16:57
за поканата - обичам тези артисти...
и от кафене - хайде на море!
цитирай
3. exibella - Да,
11.06.2008 16:58
Положителност прегръща хората в студиото:))) Но я се замисли Асенце, кой ли има заслуга за това?!? М? Водещата, разбира се:) Една голяма слънчева усмивка още от входа на студиото и ти става приятно:) Знам, знам от личен опит:)))
А тази песен и аз много я обичам:) Наистина:) И най-интересното е, че точно за нея си мислех преди малко:) Как само си ми прочела мислите:))))))))))))
"Нито ден е нито вечер" също много я харесвам:)
И да не пропусна да кажа ОТНОВО, колко обичам изпълнителката от това клипче:))))))))
Прегръдка:)))) Не, размислих - мнооого прегръдки:)
цитирай
4. анонимен - : )
11.06.2008 18:02
Мхм, кафенетата са доста интересно място да си прекараш следобеда, проста като гледаш хората - там влюбена двойка, тук бизнесмен с вестника под мишница и кой ли още не : ) Като в живота ; )

П.П. Между другото добро изпълнение , жалко за лошото качество. : )
цитирай
5. luben - Освен за
11.06.2008 18:40
пей мен си готова и за танцувай с мен.

Като добавим към готовите ти поетични и писателски таланти...

Какво ли остава още? Щото нищо се не сещам :)))
цитирай
6. lion1234 - Положителност...
11.06.2008 20:03
Положителност, добронамереност, любов - чудесно си го казала, Ася! В този вълшебен кръг се крие ключа към сърцата на публиката. Като се прибави и магията на музиката, успехът е просто гарантиран, което прекрасно демонстрираш чрез веселите и емоционално наситените си предавания! С чаша в ръка се насладих на новата певица ,,в свежозелено'' - този път го ,,отнесе'' Тонито!
Усмивки и Приятна вечер!
цитирай
7. helios - Ася, всичко е прекрасно при теб -
11.06.2008 21:55
и кафето, и песента и настроението!:)
Поздрави!:)))
цитирай
8. x2man - страхотен
11.06.2008 22:16
аромат има това кафе:)своебразен, положителен))
цитирай
9. buket - Приличаш ми на кукла...!
11.06.2008 23:40
Раздаваща мечти,
с аромат на кафе!:)
цитирай
10. feq - След кафето,
11.06.2008 23:41
идвайте всички на моята космическа разходка. Към хармонията и вечността с виртуална ракета и трета космическа скорост!
цитирай
11. anastasiia - ddima!:)))
11.06.2008 23:57
Разбира се, че ще те поканя!...:)
Винаги си "добре дошла"!:)
Доловила си аромата на кафето...:) Това е добре! Защото това съвсем не е обикновено кафе;))) В него има една специална съставка, от която ти става песенно и усмихнато!:)))
цитирай
12. anastasiia - cornflower:)))
11.06.2008 23:59
Ами...хайде на море:))) Толкова много го обичам!:)))
Миналият път ми подари вълничка, а сега - цялото море!:)
Благодаря ти, Люба!:)
Прегръдка, пъстра...:)
цитирай
13. anastasiia - exibella:)
12.06.2008 00:11
...Ами да...Аз посрещам с усмивка..., но и получавам много...:) Знаеш ли какво е усещането, че хората ти вярват...и са искрени...И се разтварят към теб....Хубаво е...Много...:)
...Ето, с теб се запознахме точно по този начин...:)
И сигурно няма нищо случайно, че си си мислила точно за тази песен днес...Значи мислим синхронно...За едни и същи неща...:) "Чаша кафе" е много наситена емоционално песен...Много "заразяваща"...да я запееш...:) И ми е сред любимите песни...:)
"А нито ден е, нито вечер" е наистина силна песен. Не знам дали знаеш, но е по стихове отново на големия пловдивски поет Иван Вълев. Музиката - отново на Стефан Диомов. Ти ме подсещаш да направя пост и за тази песен...:) И да разкажа и за нея...И Иван Вълев, и Тони Димитрова са ми гостували в едно предаване заедно... :)
Спасимирка, благодаря за топлите думички...:)
И аз те обичам...:) И мнооого те прегръщам...:)))
цитирай
14. anastasiia - dgaduinknight:)
12.06.2008 00:23
Дааа...:) В кафенетата може да видим различни типажи хора...Почти същото като, когато навън вали, ти гледаш през прозореца, а навън кристалните капчици дъжд се сипят звънливо...:) Кристалчета дъжд...и хората, които минават под тях...Различни, като пъстрината на живота....:)
А качеството на видеото наистина е лошо, може би защото компресирам клипа, за да може да е във формат, в който ще го приемат в You Tube
Дъждовна...лилава усмивка...:)
цитирай
15. anastasiia - luben:)
12.06.2008 00:28
Забрави таланта ми да се усмихвам...:)
Мисля си, че от него тръгва всичко останало...:)
Хммм....нищо не каза за кафето;) Специално те поканих, за да го опиташ...:) И само да си казал, че не съм те почерпила;)))
цитирай
16. eddie - ***
12.06.2008 00:40
Защо ли правиш кафето сладко...
цитирай
17. anastasiia - Наздраве, Джош...!:)
12.06.2008 00:44
...За вълшебния ключ!...Този, който отключва всяко едно сърце...:)
...За хубавата музика!...Която дарявайки ни с магичността си, ни кара да полетим...Емоционално ни изпълва...и ни кара да се почувстваме в хармония със света и със себе си...:)
...Наздраве и за ..."свежо зеленото";)))
...И за теб!...:)
...И за усмихнатото настроение, с което ме дари!...:)
...Нали знаеш, какво ще се случи сега?:) Безброй усмивки ще ти изпратя, които направо ще те "отнесат"...:)))))))))
цитирай
18. anastasiia - helios:)
12.06.2008 00:49
Сигурно е от песента..:)
Една такава...пъстра...;)))
Ще те чакам и на сутрешно кафе:)
Песенно да ти е..:)
цитирай
19. anastasiia - x2man:)
12.06.2008 00:57
Нали сме с теб сме се срещали в Страната на маговете....и сме на "ти" с едни такива интегро-диференциални уравнения, които сами по себе си са си детска игра, веднага успя да доловиш необикновеността в тази "чаша кафе"...А именно - ароматът на кафето!...:)
Даа...Безкрайно своеобразен и безкрайно положителен аромат!:)))
Още малко кафе?:)))
цитирай
20. anastasiia - buket:)
12.06.2008 01:01
Хубаво ухаят мечтите, нали?:)
Помисли си...помечтай си нещо...Нали знаеш, че съм мъничко вълшебна и сбъдвам мечти!...:)
цитирай
21. anastasiia - Хей, Юли!:)))
12.06.2008 01:06
Аз съм готова за разходката...:) Потегляме ли?:)
Ето, сноп звезди са се превърнали в указателна табела и ни сочат пътя...:)
А пък друга група звезди вече се превръщат в ракета...Нашата ракета...Звездна...вълшебна...:)
цитирай
22. anastasiia - eddie:)
12.06.2008 01:08
...Може би, защото си взех пъстрина...от твоите картини...:)
цитирай
23. tota - Този свят е пъстро кафене...
12.06.2008 08:06
Наистина е пъстро кафене, защото ние всичките сме вътре в него...За сетен път се убеждавам, че позитивното мислене носи радост и удовлетворение от живота...Ти си невероятна Ася!! Дерзай! Много усмивки!!
цитирай
24. luben - О, Ася
12.06.2008 09:30
ако ще ме черпиш с виртуално кафе, аз така ще те заведа на Малдивите, Бора Бора и Давос... а и може да ти подаря няколко милиона акции в Майкрософт и 2-3 поленца с петролни залежи в Кувейт и Сибир (без да те пращам там ;)))

Талантът ти за усмивки е действително забележителен. Каква друга магнетична сила иначе мислиш щеше да събира тук, както мен така и толкова други? Самата ти - да, но самата ти си "подсладена" или "усилена" с тази завладяваща усмивка и образуваната алхимична смес е пристрастяваща за докосналите се до нея!

Оф, какк ми се допи още едно кафенце... Пусто до студиото ти и обратно са поне 3-4 часа път... Но виртуално усещам прекрасния аромат... мммм...
цитирай
25. merita - Да ти призная, благородно ти зав...
12.06.2008 10:36
Да ти призная , благородно ти завиждам , за възможноста , да се срещаш с хора на изкуството.Аз много харесвам песните на Ставрев и особено текстовете из.Благодаря , че макар и за малко бях на кафе при теб!Това определено ме зареди с положителни емоции.С пожелание за бъдещи виртуални срещи и хубави дни!
цитирай
26. anastasiia - tota:)
12.06.2008 10:57
В пъстротата са скрити много нюанси...
Същественото е да отделим точно тези, позитивните, зареждащите ни...:)
Много усмивки и за теб:)))
Ден, наситен със светли нюанси...:)))
цитирай
27. anastasiia - О, luben,
12.06.2008 11:02
Малдивите не звучи лошо...:)))
И...като виден алхимик, ти приготвям още едно кафе..., с мнооого специални съставки..;) И разбира се, с моята усмивка...:)
Ето, ти вече долавяш аромата му...Остава да го опиташ....:)
цитирай
28. luben - Вече
12.06.2008 11:06
съм като пощальона от рекламата за уникалния чаромат...(души през пощенската кутия и пуска писмата едно по едно, докато домакинята...красива и елегантна, разбира се, му отваря...той пада и ... сконфузен приема чашата кафе :) )

наистина долавям прекрасен чаромат :) Ама не ме кани, щото взема да дойда :)
цитирай
29. anastasiia - merita:)
12.06.2008 11:09
Защо само за малко се отби?:)))
Толкова ми е приятно, остани повече:)
А положителните емоции са нещо, които взаимно си обменяме...Ти идваш с усмивка при мен и аз ти дарявам усмивката си...и цялата позитивност, която имам...:)
Хубаво е...:)
Хубави са и песните на Пламен Ставрев...Обикновено по стихове на големи поети...Като прибавим и гласа му, и присъствието му,...магията става пълна!...
Хубав ден и на теб...:)))
цитирай
30. anastasiia - luben:)))
12.06.2008 11:45
Мммммм....да...прекрасен чаромат!:))))
Знаех си, че ще го доловиш!:)
Даже много по-добре от пощальона от рекламата се справяш!:)))
Какво ли са 300 км наистина?;)))
цитирай
31. luben - ;)))
12.06.2008 11:53
хората минаваме понякога и по 3000 :)))

Разбира се, че не са нищо 300 км ;)

Ала да използвам случая, че ако не смогна първи те каня и аз ... да не е стандартното кафе - може да е капучино или течен шоколад ;) Защото най-уникалния чаромат е в усмивката :)
цитирай
32. anastasiia - :)
12.06.2008 12:16
Капучино, течен шоколад...може...Добре звучи:)))
Усмивка ти изпращам, с неудържим чар...и аромат!:)))
цитирай
33. luben - Залепен
12.06.2008 12:58
към екрана не мога да свърша друга работа...

Твоят блог се оказа, че е и опасен :))))
цитирай
34. anastasiia - :)
12.06.2008 15:53
Ето, оставих те да свършиш малко работа...;)))
Но, внимание, опасност!:) Отново съм тук!:)))))
цитирай
35. exibella - :)
12.06.2008 16:14
:))))))))))))))))))
цитирай
36. anastasiia - exibella:))))))
12.06.2008 16:20
Хей, слънчева усмивчице:)))))
Надявам се, денят ти е достатъчно пъстър, за да изгрее усмивката ти:)))
цитирай
37. exibella - Усмивката ми
12.06.2008 16:41
грее... и сега още повече, и още почвече:)))
Давам ти от пъстрината на деня ми:) Вземи си!:)))
А сега, повече ли се усмихваш? Ако не, вземи си още, и още:))), докато ти стане мноооого пъстро и хубаво:)
А сега целувчица!:) и прегръдка:))))))
цитирай
38. anastasiia - Разбира се, че се усмихвам:)))
12.06.2008 16:56
Та ти си такава пъстрота...и Слънчо си...:)))
Благодаря ти, Спасимирка, за всичко, което си...:)
цитирай
39. elineli - EL :)))
12.06.2008 18:16
Ако пиех кафе,със сигурност щеше да искам от твоето.С накацали по ръбчето на чашката пеперуди и със звезден прашец вместо захар........Имаш ли си още от онези прегръдки, или да изпращам :)))))))))))))))
цитирай
40. boris66 - boris66-anastasiia
12.06.2008 18:18
Чудесно шоу, явно животът на актьорите е свързан с кафето доста пряко и това е ритуал за обменяне на импулси на интелектуалността, в който има някаква магия. Е да Хубаво е и "с Боби да се пие кафе" понякога!
цитирай
41. exibella - Асенце,
12.06.2008 19:23
Толкова си мила:) Представяш ли си как се чувствам като чета какво си ми написала !?!
Думите ти означават много за мен, наистина:)
Благодаря ти искрено:) Ти си имаш специално мятсо в сърцето ми, нали знаеш:))))
Благодаря ти отново, за всичко:)
Цунки по муцунки:))))) и Гуш:)))))))))
цитирай
42. anastasiia - EL:)))
12.06.2008 21:01
Изпращай още прегръдки...:))) Да си имам повечеее....:))) И да ми стигнат, до като дойде време да пием кафе заедно...:))) От това, с накацалите по ръбчето пеперуди...С мнооого звезден прашец...и шепот на морски вятър...:))))
цитирай
43. anastasiia - Борис!:)
12.06.2008 21:06
В живота ни има много ритуали...Всекидневното ни общуване също е един ритуал... Същественото е да общуваме пълноценно, истински и позитивно...
Да, хубаво е и с "Боби да си пием кафето" понякога:) Супер песничка!:)))
цитирай
44. anastasiia - exibella:)))
12.06.2008 21:09
И аз ти благодаря, Спасимирка:)))
Толкова мило, топло, добро, слънчево, песенно слънчице си ми....:)
Чакам те в Пловдив, в най-скоро време, на "Чаша кафе":)))
Целувки и за теб!:))) Мноооого:))))
цитирай
45. henzelski - Ден след ден животът си тече...
13.06.2008 15:13
В него аз и ти, Ася.;) Ти пееш, а аз се наслаждавам на гласа ти. Ден след ден...;)
цитирай
46. anastasiia - Ден след ден...
13.06.2008 16:20
...аз пея, а очите ти - небесно сини нотни знаци, извайват мелодия в усмивката ми...:)
цитирай
47. ani101 - :)))
15.06.2008 09:25
Определено има добро насторение :)
цитирай
48. diamant1965 - Браво, страхотни сте! И аз пях с вас, ...
16.06.2008 00:14
Браво, страхотни сте! И аз пях с вас, но добре че не сте чули! :)))
цитирай
49. anastasiia - ani101:)))
16.06.2008 11:20
Благодаря ти!:)))
Хубаво настроение и усмихнат ден за теб!:)))
цитирай
50. anastasiia - Диамантче, чух те!:)))
16.06.2008 11:21
Много добре те чух!:))) Страхотна беше!:)))
Прегръдка, мнооого усмихната!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894179
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930