Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2008 13:50 - ЦВЕТНО...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 26433 Коментари: 44 Гласове:
0



...Вчера почувствах една прегръдка...Приканваща ме...Цветна...
...Отдадох се на чувството, за да се насладя на красотата, за да приема цветността в себе си...
...Цветята са стиховете, които земята пише върху тревите,...в градините...
...Цветята - поетичното вдъхновение на земята за нас,...хората...
...Вдъхновение, което така пленява, че с красотата си ни освобождава дори от нас самите...
...Душата ми празнуваше...Изпълних се с Любов...и цветност...
...Опитах се да "уловя" от цветността и за вас...:)
image 
...Любимото ми лилаво...:) Цветът на Любовта...:)
Любовта - единствената свобода на света...Извисява ни, извисява духа ни...И то в такава степен, че нито човешки закони, нито природни явления могат да променят пътя й...

image
...Обсипано с лилаво...:) 

image
Цвете-слънце!...:) 
...Една тайна от мен... - "издърпах" няколко слънчеви лъча от голямото, топло, лятно слънце и му ги дарих...:)

image
...Цвете-нежен полъх от ефирни криле...
...Цвете-любов...

image
...Неизразимо красиво цвете...Подобно на Любовта...:)
...Когато необятна стане Любовта, тя става и неизразима...

image
Красотата...тя е онова, което привлича душата ни...

image
...Тя е онова, което виждаме и ни подтиква даваме, а не да получаваме...

image
...Тя е онова, което изпитваме, когато най-съкровеното в нас протяга ръце, за да го притиснем към сърцето си...

image
...Цвете-светлина...
...Любовта е дума от светлина, изписана от светла ръка върху страница от светлина...

image
...Цвете-езеро...Привличащо пеещите рекички към дълбините си...Каращо ги да замлъкнат...пред красотата...

image
...Лъч-красота, идващ от светая светих на душата ни...

image
...Красотата...Тя може да се долови дори със затворени очи...

image
...Цвете-копнеж...
...Красотата свети по-ярко в сърцето на копнеещия за нея...

image
Цвете-нежност...
Долавяте ли магичната му красота?...

image
...Цвете-щастие...:)
...Зачервено и румено...:)

image
Цвете, с дъх на море...:)
Южен полъх...Да го последваме...:)

image
...Едно истински смело цвете..."Утвърдило се" сред толкова листа...;)

image
Три "бъбрещи си" цветя...Опитах се да ги подслушам...;) 
От чутото, и аз поруменях, като тях;)))

image
...Още един нюанс на Любовта...Т.е. на лилавото...:)

image
...Занемяващо цвете...Подобно на Любовта...
Любовта, която говори, когато езикът на Живота занемява...

image
Ето я...Розата...Цветето, което всеки един от нас носи в себе си...:)

image
...Доловихте ли вече аромата?:)
...Любов без Красота е катоцвете без аромат...

image
Цвете-роса...Цвете-чистота... Носещо в себе си свещеното тайнство на любовта...Въпреки бодлите си...;)

...Цветно...за вас, приятели...:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - розите са за мен
16.06.2008 13:55
Красиво лято, Ася - аз отивам надалече!
цитирай
2. anastasiia - cornflower, подарявам ти ги...:)
16.06.2008 14:05
Розите...за теб са...:) Заедно с цялата ми усмихнатост и цветност...:)
Предполагам, отиваш на приятно място...За да имаш едно хубаво, твое лято...:)
Прегръщам те!:) Щастливо лято....:)))

цитирай
3. luben - Разкош
16.06.2008 14:05
видях красотата, усетих аромата!

радвам се за теб, щастливке! :)))
цитирай
4. kleopatrasv - Влязох при теб-ходейки, а си тръ...
16.06.2008 14:09
Влязох при теб-ходейки , а си тръгвам отлитайки !
Каква прелест~И аз искам от розите !
цитирай
5. anastasiia - luben:)
16.06.2008 14:25
Красотата е онова ,което привлича душата ни....Тя е отвъд хоризонтите на нашето зрение...
Поздравявам те за това, че разбираш езика на красотата...:)
И аз се радвам,...че си тук...:)))
цитирай
6. anastasiia - kleopatrasv:)
16.06.2008 14:32
...Не спирай да летиш...:) Това е толкова хубаво!...:)
Разбира се, че и за теб има от розите...:)
Ще бъдеш едно такова...летящо, красиво вълшебство, с рози в косите...:)
цитирай
7. exibella - Прелестни цветя
16.06.2008 14:58
Много са красиви...:) , особено цветето-нежност, и цветето-слънце:))))
Но не виждам любимото си цвете!!! Най-красивото от всички:), и най слънчевото и нежното:)))) Досещаш ли се кое е???
Цунки:)))
цитирай
8. anastasiia - exibella:)))
16.06.2008 15:24
Дааа...:) Досещам се...;)))
Цветето-обич...:) Което те целува и прегръща!:)))
цитирай
9. exibella - Точно така:)
16.06.2008 15:32
Цветето-обич. Това толкова усмихнато цвете просто го обожавам:)))))
цитирай
10. buket - Най-напред ме разсмиваш весело...
16.06.2008 15:54
...после цветно ме омайваш...
и с вълшебството мечтите
ми поднасят тихо дните...
Благодаря ти!
цитирай
11. allbi - Поемам всичкото лилаво, това е моят ...
16.06.2008 17:47
Поемам всичкото лилаво,
това е моят цвят любим
и любовта ни най е цяла,
когато с цвят е благославим...

Подарявам ти нещо лилаво и от мен,
а пеперудата долитнала съм аз...



цитирай
12. anastasiia - exibella:)))
16.06.2008 18:32
Толкова си ми мила и слънчева:)))
А пък ти си едно много жълто цвете, дето грее...:)))
цитирай
13. henzelski - Сякаш точно за мен
16.06.2008 18:33
си подредила един своеобразен "триптих", Ася...;)

Любимото ми цвете-Глас е утроено като цвете, но не и като глас...;)
Нюансът на Любовта е нюанс и на любимия ми нежен и музикален глас, който може да има само една жена...;)
Занемяващото цвете наистина е подобно на Любовта. Даже тя занемява пред гласа на жената, която обичам...;)

Този "триптих" си го запазвам за себе си, Ася, защото той си е за мен. Чувствам го...;)
цитирай
14. anastasiia - buket:)
16.06.2008 18:38
...Ама аз още не съм започнала;)))
Ще те засипя с омайности вълшебни...:) Да знаеш!;)
...И с веселост...И с мечтателност...:)
Валят мечти!:))) Погледни навън;))) Всъщност, те и в стаята валят:)))
цитирай
15. anastasiia - allbi:)
16.06.2008 18:59
Благодаря ти за "лилавото" стихче!:)))
Да ти е мнооого цветно...:)))
цитирай
16. valiordanov - Цветята със които ме даряваш д...
16.06.2008 19:07
Цветята със които ме даряваш
докосват сетивата ми. Ухаят.
Букет от всички Ася заслужаваш
със аромат на обич до безкрая....

цитирай
17. anastasiia - Краси!:)
16.06.2008 19:12
Запази го...:) Дълбоко в себе си...:)
Вътре, в сърцето си...Там, където е тихо и светло...:)
Триптих "нежност"...:)
цитирай
18. anastasiia - Такава съм си аз, Вал...:)
16.06.2008 19:22
...Докосваща!...:) Ухаеща...:)
...Може би, защото разбирам езика на цветята...:) И ми е хубаво сред тях...:) И се чувствам...една от тях...:)))
...Благодаря ти за обичливия букет:))) Толкова е омайно-ароматен.....:)))
...Усмивки...цветни...за теб! И то мноооого!:)))))
цитирай
19. skribezium - Благодаря за разкоша на снимките и ...
16.06.2008 20:06
Благодаря за разкоша на снимките и разкоша за душата!
цитирай
20. letisi - много лилави усмивки:))))
16.06.2008 22:23
прекрасни снимки....
цитирай
21. exibella - Абе
17.06.2008 00:14
аз само пиша, и винаги след това се сещам за още неща, които не съм написала:) Но пък толкова ми е приятно тук, че винаги ще има какво още да кажа:)
Сега загрях, че тези лилавките цветя от първата и втората снимка си ги имам и у нас:) В нашата градина:) И то още като влезеш в двора те са първите, които се забелязват:) А пък аз като чуя лилаво и веднага правя асоциация-Ася:) ( наред със другите неща де, които ми напомнят за нея - красота, доброта, нежност, топлина, обич, чар.....) И така ,като ги погледна тези цветя и се сещам за Ася:) И пред мене изниква една усмивка - ей тооолкова голяма. Виждате ли колко голяма? ...Не, не виждате, но пък може да усетите:) Усмивката на едно мило, зеленооко Слънце. И как да не се усмихнеш и ти в такъв случай:) Защо ли? Ами може би защото и аз обичам лилаво, а може би защото обичам Ася:) А може и заради двете неща:)
Нещо лилави мисли са ми влезли в главата. Сигурно защото днеска бях облечена в лилаво:) А и сред тази цветна обстановка:)))
Мнооого лилави поздрави изпращам на любимото си "цвете-обич":)))))
P.S. Асенце, не ме убивай, май малко се поотплеснах в писането:) , но като стане въпрос за тебе и хубавите думи просто валят:) Ето, спирам вече:))))) Целувка:))))
цитирай
22. iliada - Ах ,колко
17.06.2008 08:15
красота има в този постинг!
От един красив сън , да попаднеш в един красив и свеж постинг като този -какво блаженство!
Благодаря за цветното послание!
цитирай
23. tota - Цветно ...
17.06.2008 10:44
Цвете-роса...Цвете-чистота... Носещо в себе си свещеното тайнство на любовта... Това си ти Ася!!!
Поздрави за цветната градина!! Красота и нежност!!
Втори път пиша...Хубав ден!
цитирай
24. lion1234 - Цветята...
17.06.2008 11:19
Цветята са направо невероятни! Заредиха ме с утринна свежест! Символите им пък ме дариха с богата гама от приятни усещания! Перфектен естет си ти, Ася!
Цветни усещания ти желая!
цитирай
25. ddima - Изпълни ме
17.06.2008 11:29
с Любов...и цветност...
Благодаря!
Красив цветен ден!
цитирай
26. mmmmmmmmm - Напълни душата ми
17.06.2008 15:32
с красота.Очите ми с цвят.Сърцето ми със спокойствие.Сега ми е слънчево и много,много щастливо!:)
Пак да донесш красота!:)))
Аромантни поздрави за теб с червена роза!
цитирай
27. anastasiia - skribezium:)
17.06.2008 16:24
Благодаря за разкошния коментар...:)
Приятно ми е, че са ти харесали снимките ми...Винаги си нося фотоапарат или камера, когато пътувам на някъде..:)
И тъй като бях впечатлена от красивата градина, в която "попаднах", снимах почти всички цветя...:) А след което ги подарих и на приятелите си тук, в блога...:)
Хубаво ми е, че съм те докоснала...Че си почувствал...
Усмивка, цветна...:)
цитирай
28. anastasiia - letisi:)))
17.06.2008 16:37
Много цветни усмивки за теб!:)))
Радвам се, цветята-снимки са ти харесали:))))
Цветно да ти е:)))
цитирай
29. monna - Браво, Ася!
17.06.2008 17:05
Страхотни снимки! Остава някой да ги нарисува..
цитирай
30. elineli - EL :)))
17.06.2008 17:16
Невените....Венец от слънца.Усмихнати :))))С диамантчета дъжд по тях.Мои са!За тебе от балоните,разноцветни като мислите ти :)))))))))
цитирай
31. gold - ...Цвете-копнеж...
17.06.2008 18:41
Толкова е красиво .... !!!
цитирай
32. anastasiia - exibella:)))
17.06.2008 20:43
Разбира се, че винаги има какво да кажеш...:))) Както и разбира се, че аз винаги много ти се радвам:)))
И те поздравявам за лилавите ти мисли!:)))) Колкото повече лилави мисли, толкова по-добре!:)))
А аз направо "поруменявам" от думичките ти...:))) И много те обичам!:))) Нали съм си цвете-обич!:)))
цитирай
33. anastasiia - iliada:)
17.06.2008 20:47
Благодаря ти...Толкова е мило и хубаво това, което ми пишеш...:))) А като знам, че е от теб и ми е още по-хубаво...:) Та ти си такъв невероятен естет и толкова красота сътворяваш...
За това ще ти/си/ пожелая, утре, сутринта отново, щом отвориш очи и се усмихнеш, да надникнеш тук, при мен!:)))
цитирай
34. anastasiia - tota:)
17.06.2008 20:50
А ти си цвете-усмивка:) Защото съм те виждала и знам колко хубаво се усмихваш...:)
Благодаря ти за милото "гостуване" във вълшебната ми, цветна градина...:)
Приятна, топла, усмихната вечер!:)
цитирай
35. anastasiia - lion1234:)
17.06.2008 21:13
Нека тази утринна свежест се задържи в теб дълго, дълго...Заедно с всички хубави усещания....:)))
Благодаря ти, Джош...:) Долавяш цветността, чувстваш...
Цвете-щастие ти изпращам...:)))
цитирай
36. diamant1965 - Ооо, какви красиви и мили цветя!
17.06.2008 21:15
Но още по-хубаво и мило ми стана от имената, които си им дала...Занемяващо цвете, цвете-нежност, цвете-копнеж...Каква невероятна фея на цветята си ти! Благодаря ти!
цитирай
37. anastasiia - ddima:)
17.06.2008 21:18
Та нима има нещо по-хубаво от това - да си изпълнена с Любов...и Цветност...:)
Бъди!...
Прегръщам те:)
цитирай
38. anastasiia - mmmmmmmmm:)))
17.06.2008 21:39
Очите ти...душата ти...сърцето ти...Всичко в теб е в такава хармония...:)
Красотата е толкова даряваща...Прави ни по-добри, по-мъдри... Просто трябва да я забелязваме и да я приемаме в себе си...:)
Благодаря ти за аромата от роза, Мариянка...:) Почувствах го...Ммммм...невероятно:)))
цитирай
39. anastasiia - monna:)
17.06.2008 21:42
Благодаря ти...:)
Кое цвете-снимка си избра да нарисуваш?:)))
цитирай
40. anastasiia - EL:)
17.06.2008 21:47
Нали и ти си ми Слънчице, си избра цвете-венче от слънчица:))) А диамантчетата-дъжд блестят, трептят...Вълшебни са, за това са толкова искрящи...:)))
И да знаеш, че балоните, тези, разноцветните, които ми подари, ме издигнаха висооооко, висооооко...:))) Някои от твоите, цветните вълшебства си направила, знам си аз:)))
цитирай
41. anastasiia - gold:)
17.06.2008 21:55
Да...В копнежа има толкова красота...
Чувствената енергия трепти...трепти...
Копнежно хубаво да ти е!:)
цитирай
42. anastasiia - Диамантче!:)))
17.06.2008 22:38
Лично от Феята на цветята - мноооого усмивки:))))))))
И мноооооого прегръдки...:))))))
Стана ли ти цветно?:)))
цитирай
43. melsun - :)))
18.06.2008 00:39
Прекрасна цветна приказка с дъх на любов! Ароматът й ме опи! Опиянена ще заспя и спейки искам да се преродя в онова магично, бяло, нежно цвете и в розата последната с капчици роса! Всички цветя са така красиви...но белите ме омагьосаха наистина! :)

цитирай
44. anastasiia - Мелс:)))
18.06.2008 10:50
Та ти си си толкова омагьсващо хубава...:)
Белите цветя просто са придали нюанс към вълшебността и красотата на твоя свят...:)
Милата ми феичка...:))) Прегръщам те:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5876884
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031