Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 14:25 - ЛУННА СЕРЕНАДА
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8236 Коментари: 32 Гласове:
0



...Отново име на стихотворение...:)
...Реших да ви даря ...шепа звездни светулки, залезна нежност,ефирна поетичност в днешния ден...:)
...Стихотворението е на един турски поет, от който и друг път съм ви представяла стихотворение - Иззет Кьостереоглу. В момента той живее в България и пише и твори влюбено...:) Стиховете си ги пише на турски, а след това с помощта на добър екип/Вера Перостийска, Галина Вълчева, Асен Димитров-Феликс/, те зазвучават и на български.
   Стихотворението "Лунна серенада" е от стихосбирката "Ако спра да те обичам". Една стихосбирката, която съществува и като аудио-диск, в който аз чета стиховете.
    Сега ще ви подаря "Лунна серенада"...:) В клипчето съм сложила снимки, които съм правила в Планината, вечер, нощем...Залезни, лунни снимки...:)
...С усмивка....Ася:)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - Браво, много е хубаво:)
11.07.2008 14:35
:))))))
цитирай
2. krotalka - ...
11.07.2008 14:43
Нежно и въздействащо!
Толкова е затрогващо!
цитирай
3. анонимен - Ейййййййййй, много си ми позната от някъде anastasiia.
11.07.2008 15:04
......Сетих се, ти си от Пловдивската обществена телевизия и водиш предаването Ася в страната на талантите!много се радвам да те намеря в такъв сайт! Аз идвам тук за да ср разтоваря малко и видях твоя пост, защото ме заинтрегува. И като гледам...направо онемях!
С голяма наслада гледам твоето предаване и само да кажа, че имаш страхотни постове! Аз се казвам Красимира и съм от Пловдив. И ще ми кажеш ли кой ще ти гостува утре? (аз попринцип съм много любопитна) И благодаря!
Много прегръдки и поздрави! :-)
цитирай
4. henzelski - Познавам
11.07.2008 17:45
в детайли Планината на здрачаване и вечер, и нощем, и на разсъмване, Ася...;) Както и денем, разбира се. Но най си я познавам нощем. Всяка нощ в планината е различна. Много живот има там, много загадъчност и вълшебства като в Еловия лес от митологията на фламандците...
Снимки от натура са твоите, Ася...;) А гласът ти е най-нежната част от планинското ехо и ромолящите планински поточета, Ася...;)
цитирай
5. anastasiia - exibella:)))
11.07.2008 18:09
Нали знаеш, че обичам поезията?:)))
Хубаво е, че мислиш, че е хубаво;))))
Слънчо...:))))
цитирай
6. anastasiia - krotalka:)
11.07.2008 18:10
Нежността винаги докосва...:)
Приятно ми е, че си почувствала...:)
Поздрави:)))
цитирай
7. feq - Колко хубаво...
11.07.2008 18:16
...Как може да се спи
в такива нощи звездни,
когато цялата потъвам в бездни
и сякаш цялата Вселена
от нежност и любов е сътворена...

Прекрасно звучи и твоят глас на фона на музиката в "Лунна серенада", мила Ася!
Благодаря ти отново за приятната изненада!
цитирай
8. anastasiia - анонимен:)
11.07.2008 18:22
Здравей, Красимира:)))
Ами щом ти харесват постовете ми, идвай по-честичко...:) Всъщност, когато си поискаш...:)
Ще ти "издам" кой ще ми гостува утре, щом си неудържимо любопитна;))) Академичният битов хор към АМТИИ, гр. Пловдив. Тъй като на другия ден, в неделя, заминават в Австрия, за да представят България в международен конкурс, ги поканих в събота при мен, за да ги изпратим подобаващо:)
И от мен много прегръдки:)))
И да гледаш утре предаването;)))
цитирай
9. anastasiia - Краси:)
11.07.2008 18:55
Обичам Планината на здрачаване и вечер, и нощем, и на разсъмване...Както и денем, разбира се:)
През нощта е особено тайнствена...През нощта, когато сетивата ни са изострени и долавяме с особена сила всичко случващо се...Долавяме вълшебността й, грееща в безброй пурпурни светлинки по игличките на мъдрите борове...
А ти познаваш Планината и тя те познава, Краси...Питала съм я за теб...:)
И да знаеш, че всички ромолящи планински поточета те поздравят...:))
цитирай
10. monna - Красива лунна серенада!
11.07.2008 19:26
А, ето едно стихче - за теб:
В облака прозрачен
пак се скри луната,
с бял цвят на череши
дишат дървесата.
Тайно те целувам -
бързо и лудешки.
И не ти е тъжно?
И не ти е тежко?

Афанасий Фет , Април 1873 г.
цитирай
11. diamant1965 - Хей, остави ме без думи...
11.07.2008 23:01
Много ти благодаря! Красива вечер /нощ/ ти желая и приятни почивни дни!
цитирай
12. iliada - anastasiia
12.07.2008 00:16
Както винаги вярна на своята природа , търсеща хармония и красота навсякъде , пръскаща положително настоение , въздействаща ти си направило отново чудесен постинг !
Поздравления!
цитирай
13. ninaantonova - Прекрасно!
12.07.2008 00:34
Написано от влюбен в живота човек. Невероятно съчетание на стихотворение, музика и снимки. Стана ми малко тъжно. Толкова много красота и чувственост, изразени чрез мислите, и предадени за нас хората, като послание от автора.
Благодаря ти за невероятната композиция. Лека нощ, и Добро утро, Ася. Слънчеви усмивки от мен. :)
цитирай
14. letisi - много лунни и слънчеви
12.07.2008 09:28
усмивки от мен...и много много красота:))))
цитирай
15. lion1234 - Ашколсун, Ася!
12.07.2008 10:02
Нощ, планина, луна, нежна музика, любовно откровение - това е прекрасно! Рецитираш страхотно!
Отново ни изненадваш със самородния талант Иззет!
Не мога да не се възхитя и на великолепните преводачи, предвид богатството и сложността на турския език!
Накрая, ашколсун, знаеш, че се превежда:,,Браво''!
По-интересното е обаче, че буквално преведено означава: ,,да бъде любов!''/ ашк - любов; олсун - да бъде/.
Поздрави и Приятен ден!
цитирай
16. anastasiia - monna:)))
12.07.2008 20:15
Благодаря за стиха, Нежно синьо цвете:)))
"С бял цвят на череши дишат дървесата" - толкова е красиво...:)
Усмихна ме, знаеш ли...:)
Много те прегръщам:)))
цитирай
17. anastasiia - Диамантче:)))
12.07.2008 20:18
Благодаря ти:))
Днешният ми ден беше много работен, като всяка събота:))) Но пък се чувствам приятно уморена и с усмивка чета пожеланията ти...:)))
Хубава вечер:)))
цитирай
18. anastasiia - iliada:)
12.07.2008 20:30
Благодаря за добрите думи:)
Ти самата даряваш хармония...Много обичам да се вглеждам в картините ти. Наистина излъчват хармония...Излъчват спокойствие...и завършеност...
Приятна съботна вечер:) И усмихната, разбира се:)))
цитирай
19. anastasiia - ninaantonova:))
12.07.2008 20:39
Здравей и Добър Вечер, Нина:))) И още по-слънчеви усмивки от мен:)))
Да, чувствени, "влюбени" стихове...:)
Толкова ми е приятно, че съм те докоснала...Щом си почувствала тъга, значи стиховете са стигнали до теб...А пък истинските неща са винаги малко тъжни/цитирам Оскар Уайлд/...
Благодаря ти...:)
цитирай
20. anastasiia - letisi:)))
12.07.2008 20:41
Хей, лунно-слънчево момиче:)))
Прелитай по-честичко при мен, да ми даряваш от хубавите си подаръци:)))
Благодаря ти за лунно-слънчевите усмивки и за красотата...:)
Аз пък те прегръщам:)))
цитирай
21. anastasiia - lion1234:)))
12.07.2008 20:51
Джош, не знаех, че буквалният превод на "ашколсун" означава нещо толкова хубаво - "Да бъде любов!" Ето, как човек се учи всеки ден...:)
А поезията ми е голяма любов...:) Много обичам да рецитирам...И ми е приятно, че ти е харесало съчетанието - нощ, луна, Планина, нежна музика, любовно откровение и...моят глас, моето отношение към всичко това...:)
Колкото до превода, наистина "геройски" са се справили преводачите, защото и самият Иззет обясни, че има съвсем непреводими думи от турски на български...
Ашколсун и за теб, Джош:))) И в двете значения:)))
цитирай
22. anastasiia - feq:)
12.07.2008 20:55
Точно така, Юли...:) Въобще не може да се спи в такива нощи звездни...:))) Тогава, когато луната ни посипва със сребърен звезден прах...Любовно лунно биле...;))
И аз ти благодаря, мила Юли, за добрите думи:)
Красива звездна вечер...:)
цитирай
23. helios - Чудесен клип, скъпа Ася!
12.07.2008 21:46
Прибавям още една дарба към твоите невероятни умения да създаваш добри послания, да изпълваш душите ни с нежност, красота и вълшебни мигове.
Прегръдка!:)))))
цитирай
24. fenor - Поздравления!
13.07.2008 08:21
И най добри пожелания! Щастлив ден!:)))
цитирай
25. anastasiia - helios:)
13.07.2008 18:50
Светлинка, мила, обичлива...:))
В теб е толкова светло и хубаво:))
И аз те прегръщам:)))
цитирай
26. anastasiia - fenor:)
13.07.2008 18:53
Благодаря ти:)
Щастливи усмивки от мен:)))
Очаквам с нетърпение следващото ти пътешествие в снимки:)
цитирай
27. optimum2 - Чудесно казано
13.07.2008 19:41
Благодаря ти за хубавия постинг.
Весело лято от сърце.
Сигурен съм, че ще бъде с много усмивки.
Лек ден.
цитирай
28. exibella - Една голяма усмивка от мен:)
13.07.2008 20:44
в розово-лилав нюанс:) специално за теб,Слънце:)
И ти пожелавам невероятно-хубава седмица...пъстра:)))
цитирай
29. anastasiia - optimum2:)
14.07.2008 09:01
И аз ти благодаря, от сърце...:)
Лятото...Да, ще бъде усмихнато...:), очаровано от шума на морските вълни и магичността на Планината...:)
Хубав ден и на теб!:)
цитирай
30. anastasiia - exibella:)
14.07.2008 09:04
Тази сутрин се събудих и що да видя;) Розово-лилави слънчеви лъчи се усмихват в стаята ми:)))
И си казах: "Това ще е работа само на Спасимирка!";)))
Пъстричко да ти е и на теб:)))) И то мноооого:)))))
цитирай
31. exibella - Знаеш ли?!?
14.07.2008 17:43
Вчера говорих със Слънцето:))))
Казах му, още щом изгрее, да ти изпрати най-хубавите си розово-лилави лъчи, за да те гушнат от мен:))))
Упътих го по следния начин...
Казах му, първо да мине по улица "Усмивкотворна", след което да следва звука на песента... и щом чуе "хей, рам-пам-пам" значи е в правилна посока...
След това го насочих да търси едно цвете:)...онова, хубавото цвете-обич...
Казах му да го прегърне, но да внимава да не го събуди, а тихичко да изчака то само да стане, след което да му подари всичките си розово-лилаво-усмихнати лъчи...:)
Май добре съм го упътила:))))))))))))))))))))))))
цитирай
32. anastasiia - exibella:)))
15.07.2008 16:50
Много правилно си го упътила:)))
И много те прегръщам:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901567
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930