Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 10:29 - Една година СЪС значение...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12331 Коментари: 80 Гласове:
0



...Имам си една много любима книга от детството - "Една година без значение"/Олга Кръстева/. Спомням си, че когато я прочетох за първи път, много се впечатлих...Сигурно съм била 10 годишна...:) И тогава взех важното решение - годините в живота ми да бъдат СЪС значение;) Твърде важно, нали?;))) Именно тогава ми хрумна да си направя и "колекция" от хора...:) "Колекция" е думичка, която съм избрала от висотата на десетте си години...;) Всъщност, отделях си мислено приятни, любими, ценни за мен хора...:) Хора, които срещах, с които общувах... И "колекцията" ми с годините се увеличаваше...Което означава, че сигурно не съм се разочаровала прекалено много от хората около мен...
...Да...Годините в живота...Дните, часовете, минутите..., наситени с преживявания...
...Замислих се за моите преживявания, година назад...И се усмихнах...:) Да, красотата на преживяването е в това, че то е винаги отворено...То израства, променя се, движи се...А когато е споделено, красототата му се умножава...:)
...Днес имам своеобразен рожден ден в BLOG.BG...:)
Защото точно преди една година написах първия си пост тук...:) Тогава просто "надникнах", за да прочета стиховете на един мой добър приятел поет, който ми каза, че е публикувал нови стихове тук, в blog.bg...Надникнах...и...усмихнато продължавам да надниквам..., и към другите, и към себе си...вече една година...:)
...Сега няма да използвам думичката "колекция":))) Просто ще кажа, че имам приятели тук...Както и безброй скъпоценни хора, с които смело крачим по "шоколадовия" път, за да стигнем до най-усмихнатата уличка в света...:)..., или пък до езерото на приказките, с влюбените лодки...:) Крачим, обули "галошите на щастието"...:)))
    Ами...да, нали трябва не да търсим смисъла в живота си, а да го създаваме...И то, прибавяйки частички вълшебност...:) Само тогава смисълът ще е възможен!:) 
...Една година СЪС значение...:)
   Прегръщам ви...всички:))
   И едно вълшебство за вас...;) Оцветявам Лятото ви...:))) ...Нали Дъгата ми е приятелка!...;)))
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monna - И аз..
18.07.2008 11:02
и то най-добра!
цитирай
2. temenuga - Честито, Ася!
18.07.2008 11:23
Почти година и аз съм потопена сред емоционалната среда тук, която наистина ми даде много - най-вече възможността да срещна хора като теб!
Ти с право си считана за една от добрите орисници на това интернет пространство! Остани си такава - сияеща! Заради нас, а и заради себе си:))))
цитирай
3. sunflower - Честита годишнина тук, Ася!
18.07.2008 11:32
Отворените преживявания на отворените към красотата хора обогатяват света неимоверно. :)))

цитирай
4. dadide - *
18.07.2008 11:34
Честит празник, Вълшебнице :)
Колко е цветно и красиво, че те има!
Благодаря ти :)
цитирай
5. anastasiia - Хей, monna:))
18.07.2008 11:44
Цветност любима:)))
Приятелка, по-цветна от дъгата, си ми ти...:)
Прегръщам те:)))
цитирай
6. anastasiia - temenuga:)
18.07.2008 11:51
Нуши, толкова ми е приятно, че си тук:)))
Да, сияя и ми е хубаво от думите ти...:)
Благодаря ти:)
Орисвам те с Щастливост...:)
Радвам се, че се срещнахме:)))
цитирай
7. anastasiia - sunflower:)
18.07.2008 11:55
Да, Слънчево цвете:))) А когато отворените преживявания се споделят, тази красота се преумножава...:)))
Ще те очаквам отново, за да вървим от познатото към непознатото..., от непознатото в непознаваемото...:) Нали в това е красотата на преживяването..., в незавършеността му...:)))
Благодаря ти:)))
цитирай
8. inamay - ***
18.07.2008 11:59
Най-странното море, което някога съм виждала, но тук е вярно, защото аз видях да съществува... морето, оцветено в цветовете от дъгата на приятелството...
Изпращала съм ти по цвят, но днес съм взела кошницата с цветове... от всичките по малко... а най-отгоре е... полека, чупливо е, защото... пълнолунното е!
Поздрав, АСЯ!
цитирай
9. anastasiia - dadide:)
18.07.2008 12:01
И на мен ми е цветно и красиво, че си тук:)))
Чакам те на лилавата пътечка на дъгата:))) Люляково вълшебство ще ти подаря;)) Ще почувстваш:))
цитирай
10. anastasiia - inamay:)
18.07.2008 12:04
Хей, Инка:)))
Пълнолунно ми...Пълно ми е...Зряло...и златно...:)
Благодаря ти, мило приятелче:)))
Знам, че дарът ти е крехък и чуплив...Знам, как да го съхраня...и то обичливо...:)
Усмивка, с цветовете на приятелството, мила Инка за теб:)))
цитирай
11. breeze - Сякаш започваш отначало, нали?
18.07.2008 12:15
Ася на една годинка..!!!
Но говори така хубаво...
и всичко може,
защото е вълшебница...
а само на една годинка..!!!
цитирай
12. tomich - Много се радвам че имаш такава годишнина, Ася!:)
18.07.2008 12:30
Честито! Искам да ти кажа, че и аз просто "надникнах" един ден в твоя блог и от тогава не преставам да надниквам и да се зареждам с отворени многоцветни преживявания, радостни усмивки... и изненадващи с дълбоките си красота и смисъл алюзии! От сърце ти желая все така да ни радваш. А за галошите...предпочитам да крача с "пружини" на щастието:)))
цитирай
13. buket - Поздрав и от цветята Ася.:)))
18.07.2008 12:35
Всички
от гората
и полята
радват се
за тебе...:)))
цитирай
14. svetlan - Значи ще празнуваме заедно! :)
18.07.2008 12:44
Значи ще празнуваме заедно! :)
цитирай
15. viarkata - Хей, Ася! Честит рожден ден в блога! ;)
18.07.2008 13:20
Благодаря, че с твоята "приятелка" ми оцветихте малко скучния ден!:) Поздрави, целувки, прегръдки и всичко най-добро от мен!

(по-точно) Вярката!
цитирай
16. exibella - Честита годинка и от мен:))))))
18.07.2008 14:09
Много хубаво написано...:) Думите ти ме впечатлиха:))
По-цветна от дъгата...
по-сияйна от слънцето...
и по-мила от звездичка си ти:))))
Абсолютно съм сигурна, че си ценна за много хора,и ако те си имат "колекция" - попадаш там, на първо място:)))) но най-вече си в сърцата на много от хората, които те познават:)... не... грешка... - ти си в сърцата на ВСИЧКИ, които те познават:)))
Много те обичам:))))
Голеееми и сладки прегръдки от мен:)))))
цитирай
17. enjoy6 - Честито скъпа Ася!
18.07.2008 15:17
пожелавам ти много значими и щастливи години тук в блога и в живота!
Много съм щастлива, че те открих тук във виртуалното пространство:)))
Вълшебствата, които откривам тук ми помагат да се отърся от забързаното и напрегнато ежедневие и скачайки в галошите на щастието да полетя към едни по-красиви и желани светове!!!
Прегръдка и много много усмивки!
цитирай
18. elineli - Любимост моя Усмихваща се :))))
18.07.2008 18:26
Бъди ми все така доброта и споделеност.Цветните ти мисли засилват цветовете в мен.Прегръщам те с най приятелската весела и благодарна прегръдка.Бъди! :))))))))
цитирай
19. optimum2 - Честита годишнина и от мен
18.07.2008 19:48
Бъди все така лъчезарна и изпълнена с положителна енергия.
Бъди здрава и щастлива.
цитирай
20. анонимен - Ей, Ася ...
18.07.2008 20:05
важно е да пазим детето в себе си и "колекция" от хора си звучи много добре :) И по-добре така отколкото да се превърнем в големи намусени същества подобни на човеци, но едвам, едвам отварящи сетива към света... Хубав е повода за този ти постинг, а няма да е лошо съвсем скоро и аз да се регистрирам за да спре да пише "анонимен" на моите коментари ;)!
Пожелавам ти "след хиляда и една години" пак да отбелязваш приятелството си в този блог!
цитирай
21. anastasiia - breeze:)
18.07.2008 20:07
Най-вълнуващото нещо на този свят е да започваш...:)
И, нали съм дарена с лекотата на вятъра при зазоряване, всичко мога, макар и да съм само на една годинка!;))))
Благодаря ти, breeze:)))
Изпращам ти мекотата на лунната светлина...Има вълшебност в нея...Ще почувстваш...:)
цитирай
22. anastasiia - tomich:)
18.07.2008 20:18
Ето...един много щастлив човек!:))) Щом крачиш/подскачаш/ с "пружини" на щастието, значи си високо, високо...:) Там, дето дори буря няма да те застигне:)))
Продължавай да "надникваш" тук, при мен...:))) Много ми е хубаво...:)))
Благодаря ти :)))
1000000....усмивки:)))))))))
цитирай
23. feq - Поздрави, Ася!
18.07.2008 20:31
Твоето блогЧЕ е раче,
раче осмокраче,
с крачета - цветовете на дъгата
смело крачи напред
и всичко му е наред!

Поздрави, слънчева и лунна усмивчице,
много нови приятели - мечтатели ти желая!
До 1 000 000 усмивки - заедно!
цитирай
24. anastasiia - buket:)
18.07.2008 20:46
Ех, че хубав поздрав!:))))
Долавям уханието на полските цветя...
Долавям мъдрата усмивка на дърветата в гората...Ето, че клоните им-длани, галещи небето, мило, нежно се полюшват...:)
Благодаря ти...:)
Прегръдка от една Усмивка:)))
цитирай
25. helios - Честита годинка, Ася!:)
18.07.2008 20:58
Бъди все така очарователна и добронамерена, огрявай ни със слънчевата си душевност и ни зареждай с красота!
Обичам те!:)
цитирай
26. anastasiia - svetlan:)
18.07.2008 20:58
Хей, Светли:)))
Разбира се, че ще празнуваме заедно!:)))
Сега разбрах в колко важен ден съм написала първия си пост тук - точно на рождения ти ден!:)))
Още веднъж - честит празник!:)))
И...внимавай с броя на наздравиците!;)))))
цитирай
27. anastasiia - viarkata:)
18.07.2008 21:04
Вярче, не мога да си представя, че ти имаш скучен ден!:))) С тези твои весели животинки в блога ти...И с всичките ти идеи в умната главичка:)))
Мноооого целувки и от мен:))))))
цитирай
28. anastasiia - exibella:)
18.07.2008 21:08
Спасимирка, благодаря ти за милите думи:)))
Пожелай си нещо за лятото!;))) Ще направя най-хубавото цветно "дъгово" вълшебство за теб!:)))
И аз те обичам...:)))))
И мнооооого те прегръщам...:)))))))))
цитирай
29. anastasiia - enjoy6:)
18.07.2008 21:18
Благодаря ти, мила Мина!:)))
Не можеш да си представиш колко ми е приятно, като те видя тук, при мен...:))) Носиш една хубава положителност...:)
И аз съм много щастлива, че се срещнахме...:)
И сигурно не е случайно:) Ето, и ти си обула Галошите на щастието...и крачиш усмихнато напред...:))) Най-красивото предстои...Нали знаеш?:)
Прегръщам те:)))
цитирай
30. anastasiia - elineli:)
18.07.2008 21:25
Хей, EL, прекрасно пишеща Нежност!:))
В теб цари такова многоцветие...Озаряващо многоцветие...:)))
И аз те прегръщам...обичливо и много усмихнато:))))
цитирай
31. anastasiia - optimum2:)
18.07.2008 21:27
Лъчезарно и усмихнато ти благодаря!...:)))
Изпращам ти безброй частички от положителната ми енергия...:))))
цитирай
32. anastasiia - анонимен:)
18.07.2008 21:39
Наистина съвсем няма да е лошо да се регистрираш вече..:)) Мисля си, че си този анонимен, на който обещах да изпратя снимки на "Тоника"...Не съм забравила, просто тези дни имах доста работа. Но може би в неделя ще го сторя!:))
А да запазим детето в себе си е най-прекрасното нещо на света!:))) Не го казвам просто ей така... Цялата съм пълна с детство:)))) Сериозността е твърде досадно и скучно нещо...;)
И да знаеш, че песента "Хиляди години" е много любима за мен:)
"Чудо стана в този ден
срещна ме и тихо спря до мен..."
Благодаря ти за прекрасното хилядолетно пожелание:))))) Убедена съм, че ще сбъдне:))))
Хиляда и една усмивки от мен:)))))
цитирай
33. anastasiia - feq:)
18.07.2008 21:43
Юли, милата ми синхронна половинка:)))
Да, блогът ми се оказва раче...:) Може би...раче, което крачи напред, напук на всички общоприети представи;))) И нали крачетата му са цветни, оставя цветни следички по пътя си...:)))))))
Много усмивки, поне колкото да засипем пътя "До луната и обратно":))))))))))))
цитирай
34. anastasiia - helios:)
18.07.2008 21:45
Хей, Светлинка любима:)))
И аз много те обичам!:))))
Обсипвам те с цветност, усмихнатост, щастливост:))) Нали знаеш, че съм вълшебна, значи моите дарове са истински:))))
Мнооого те прегръщам:)))))))
цитирай
35. skribezium - anastasiia,
19.07.2008 08:48
Приемай и поздравите от близкия Асеновград!
Да се множат годинките ти в блог.бг. и да не слиза усмивката ти от лицето! Радвай хората и ги зареждай с енергия!
цитирай
36. lion1234 - А, още една...
19.07.2008 09:47
рожденичка! Честито, Ася! Една година, в която ни дари с хармония, красота, топлина и светлина! Година на вълнуващи преживявания в планината, на морето, сред звездите, под дъгата - и всичко това, обляно от ведрата ти лъчезарна УСМИВКА! Благодаря ти за безценните дарове!
,,...нали трябва не да търсим смисъла, а да го създаваме...'' - чудесно казано! Самата ти го потвърждаваш всеки ден с неизчерпаемата си творческа енергия!
Продължавай да умножаваш значимите мигове!
цитирай
37. tota - Поздрави, Ася!
19.07.2008 12:34
Дерзай! Разнасяй светлина, раздавай топлина за да се обичаме като земни хора!!! Бъди щастлива, Ася!!
цитирай
38. avangardi - Лъчезарна Ася,
19.07.2008 16:15
желая ти усмивката да не слиза от лицето ти. Никой и с нищо да на може да те нарани. Никое облаче да не закрива слънчевата светлина, която извира от сърцето ти. Честит ти рожден ден, бъди здрава, много обичана и много щастлива. С теб блог.бг е едно кътче от рая!
цитирай
39. luben - Това
19.07.2008 17:13
дето е "години със значение" много ми напомня една от най-любимите ми сигнатури/мисли - Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away". Макар и да е по-различно, но имат общи точки. Вероятно по шоколадовия път. Дето се търкалят скъпоценни блогъри и блогърки :)

Какво да ти разправям - продължавай да се усмихваш и да се кефиш на живота. И ние покрай/заедно с теб. Споделения кеф е по-голям кеф ;)
цитирай
40. martiniki - Oще
19.07.2008 17:37
много години означени с щастлива усмивка , Асита!
цитирай
41. anastasiia - skribezium:)
19.07.2008 17:38
С радост приемам поздравите от Асеновград!:)))
И мноооого усмихнато ти благодаря...:))))
Изпращам ти лятното ми настроение...А то днес е и много песенно...:))))
цитирай
42. anastasiia - lion1234:)
19.07.2008 17:46
Да, Джош...:)))
Още една рожденичка;))) На цяла една годинка съм и се чувствам прекрасно!...:)))
И толкова ми е хубаво, като осъзнавам, че сме пътешествали заедно - под дъгата, в Планината, сред звездите, на морето...и дори висоооко в небето...:)
И наистина смятам, че трябва да създаваме смисъла в живота си...Всеки ден за мен е необикновен, Джош...Ставам сутрин, усмихвам се...и се впускам в деня си, убедена, че това е най-хубавият ден в живота ми...:)
А значимите мигове ги има тогава, когато има и хора като теб..., които разбират,...които знаят..., чувстват...
Благодаря ти, Джош...:)
цитирай
43. anastasiia - tota:)
19.07.2008 17:48
Изпращам ти топлинка, светлинка, усмивка, слънчевост, частички песенност...:)))
Дерзая...Пътувам през живота си...и се усмихвам...:)
Благодаря ти за милите думи...:)
Прегръдки:)))
цитирай
44. anastasiia - avangardi:)
19.07.2008 18:01
Иле, с толкова мили и хубави пожелания си ме засипала...:)
Прегръщам те и ти благодаря, че си тук, сред моите приятели...:)
Бъди и ти много щастлива,...и обичана, от всички около теб...:)
цитирай
45. anastasiia - luben:)
19.07.2008 18:12
Да, абсолютно си прав...:))) Точно по шоколадовия път можеш да срещнеш скъпоценните хора;)))
И наистина, в живота ни съществени са моментите, които спират дъха ни, т.е. годините СЪС значение...;)
И да знаеш, че ще продължавам да се усмихвам..., да изживявам уникалността на всеки един миг и то по възможно най-незабравимия начин...:)
Разбира се, че споделеността е нещо много хубаво...:)
Така че, хайде смело напред...по шоколадовия път!...:) Идваш ли?;)))
цитирай
46. anastasiia - Хей, Марта!:)))
19.07.2008 18:16
Щастливост и за теб:)))
Благодаря ти с най-лъчезарнтата си усмивка!:)))
цитирай
47. cornflower - на годинка
19.07.2008 18:51
се прави прощъпулник.
а какво ли ще е като проходиш?
цитирай
48. krotalka - Честито!!!
19.07.2008 19:12
Да хилядиш!!!
Лъчезарна и слънчева бъди! Не се променяй! продължавай да мислиш с дъги!
цитирай
49. slavuncho - Твоят блог е от малкото чисти, светли и усмихнати
19.07.2008 19:48
места в блог.бг!
Успехи и щастие :)
цитирай
50. anastasiia - cornflower:)
19.07.2008 20:04
Хей, Люба:)))
Като проходя ще е истинско торнадо:))) Усмихнато, разбира се... Торнадо от хубави щури неща;)))
А на прощъпулника скромно си взех книгата с добри вълшебства...:)))
Прегръдки, цветни...:)))
цитирай
51. anastasiia - krotalka:)))
19.07.2008 20:06
Лъчезарно, усмихнато, искрено ти благодаря!:)))
Мнооооого ще мисля и обезателно "с дъги";)))
Прегръщам те:)))
цитирай
52. anastasiia - slavuncho:)
19.07.2008 20:09
Трогна ме с думите ти...И ми стана още по-светло и усмихнато...:)
Благодаря ти от сърце...:)
И на теб ти пожелавам безброй мигове, които ще те дарят с щастливост!:)))
цитирай
53. diamant1965 - Прегръдки и от мен
19.07.2008 21:34
с пожелание за още много години СЪС значение, тук - в блог бг. и въобще! :)))
цитирай
54. mmmmmmmmm - Радвам се,
20.07.2008 11:01
че те "познавам" вече една година!:)
Пожелавам ти още много години да си сред нас,да ни заразяваш с красота,доброта и лъчезарни смивки.
Наздраве за празника!:)))
цитирай
55. fiona - Честито!
20.07.2008 11:20
Страхотно написано! Замисли ме и ме усмихна. Заразяваш с емоцията си. Май наистина дъгата ти е приятелка. Стана ми цветно. :)
Пожелавам ти да имаш още мнооого спомени с красиви, цветни моменти и нещата, които правиш да са винаги СЪС значение. Най-вече за теб самата.
Шарен ден! :)
цитирай
56. libertybell - Честито, Ася!
20.07.2008 11:42
Надявам се, че и следващата година ще си все така мила, усмихната и добронамерена:) Позитивно настроените хора като теб не са чак толкова много и затова сте толкова ценни:)))
цитирай
57. brey7 - Хей,приятелко на дъгата
20.07.2008 13:46
и на нас,Брей,мама и лелята на Александър,разпръсквай светлината си в блог.бг все така щедро!
цитирай
58. anastasiia - Диамантче:)
20.07.2008 15:18
Ако знаеш колко много те прегръщам...:)))
Значимите мигове, минути, часове, години са си вътре в нас...Ние ги правим значими...
Необятност от хубави, значими мигове ти пожелавам:)))
цитирай
59. anastasiia - mmmmmmmmm:)
20.07.2008 15:23
Ммммариянка:)))
Прегръщам те и ти благодаря...:)))
Искрено се радвам, че те "познавам"...:)))
Изпращам ти истински "дъжд" от най-лъчезарните ми усмивки:))))))))
цитирай
60. anastasiia - fiona:)
20.07.2008 15:29
Хей, Фионка:)))
Толкова се радвам, че си тук:)))
Ето, почувствала си цветността, защото имаш сетива за това...Бъди винаги отворена към необикновеността в живота...
И ти благодаря за пожеланията:)))
Шарена прегръдка от мен:)))
цитирай
61. anastasiia - libertybell:)
20.07.2008 15:41
Позитивността, добронамереността е нещо, което нося в себе си...И с което се чувствам богата...Сигурна съм, че разбираш какво искам да кажа...
Благодаря ти за добрите думи!...:)
И ти си ми безценност:) Радвам се, че си тук:)))
цитирай
62. anastasiia - watchtowerman:)
20.07.2008 15:48
О, аз много пъти съм била там;)))
А вълшебността на това място е, че накъдето отправиш поглед, в миг там всичко се оцветява...:)
Пробвай някой път;)
Благодаря ти, че си тук...:)
цитирай
63. anastasiia - brey7:)
20.07.2008 15:58
Хей, вие, мили мои приятели!:))))
Бъдете винаги толкова различно пъстри и неповторими....:)))
Специална прегръдка за brey:)))
Букет от светлина ви изпращам:)))
цитирай
64. bobsun123 - Честит първи рожден ден в блог.бг!
20.07.2008 18:30
Хубав човек си!Благодаря ти , че си сред нас!
цитирай
65. anastasiia - bobsun123:)
20.07.2008 19:50
И аз ти благодаря за хубавите думи!:)
Цветно да ти е...и усмихнато...:)))
цитирай
66. exibella - Оооще едно честито:)))))))
20.07.2008 19:57
Цункам те:))))))
Усмивка такава, слънчева:))))
цитирай
67. anastasiia - exibella:)))
20.07.2008 20:17
И аз те цункам:)))
Слънчо слънчев...:)))
цитирай
68. zvezdichka - Ценните хора са
21.07.2008 00:19
богатство, което определено има какво да ти даде... Те са капитал, за който няма мерна единица или по точно тя е различна от мерните единици, които познаваме... Но знам, че има такива, които са безценни със съвета, който могат да ти дадат, с любовта, с която идват към теб, с искреността, с която те насищат!

Честит Рожден Ден мила Ася!

Нека душата ти прегръща красотата и да продължава да плува в нейните измерения и да създава Красота на Живота!!!
Желая ти вълнуващи мигове и изпълнени с вълшебство преживявания, които да продължават да греят от страниците на блога ти!
Поздравявам те с една ритмична песен :)
http://www.youtube.com/watch?v=a-dUbcYIZio&feature=related
цитирай
69. nadagr - Честита годинка в блог.бг!
21.07.2008 09:27
Продължавай със същата лекота и ведрина да умножаваш значимите мигове!
цитирай
70. henzelski - Ми аз
21.07.2008 13:57
да си призная честно тази книга не съм я и чувал. А чета от тригодишен... Срамота!
Обаче пък си копирах дъгата, защото не мога да нямам една толкова красива твоя приятелка, Ася...;)))
цитирай
71. anastasiia - zvezdichka:)
21.07.2008 14:30
Хей, мило приятелче:)))
Много ти се радвам, че си тук:)
Благодаря ти за прекрасното изпълнение, което си ми подарила - наситено, динамично, китарно, с много цветове и емоции...:)
Повече от всякога съм грееща...:)))
И с усмивка и радост ще продължа да описвам, споделям всичко, което ме е развълнувало...:)
А ти ми бъди все така сияйна, излъчваща...:)
Прегръщам те:)))
цитирай
72. anastasiia - nadagr:)
21.07.2008 14:34
Ние взаимно умножаваме значимите мигове...:)
Щом съпреживяваме, значи умножаваме..:)
И за това искрено ти благодаря, че надникваш тук, при мен..., с разбиране, с добронамереност, с усмивка....:)
цитирай
73. anastasiia - henzelski:)
21.07.2008 14:43
Краси, направо срамота!..;))) Как може да не си прочел точно тази книга...;)))
А сега, в миг ще те оневиня...;))) Книгата е мнооого "момичешка", затова не си я прочел...:)
А дъгата...Дъгата, Краси, е в мислите ти..., в душевността ти, в чувствата ти, в светоусещането ти, в начина, по който сътворяваш непотворимите си стихове...Тя си е вътре в теб...
цитирай
74. goran - Ася:-) - вълшебнице:-) - Честита годинка:-)
22.07.2008 16:02
С пожелание за много усмихнати и цветни постинги;-)
цитирай
75. anastasiia - Хей, Горанчо, весел Патиланчо!:)
22.07.2008 19:35
Усмихнато ти благодаря!:)))
Нали знаеш, колко много се усмихвам?:)))
И колко усмивки обикновено ти изпращам на теб?:)
И сега ще го направя...;) От наааай-цветно вълшебните ми усмивки ще ти изпратя!...:)))))))))))))))))
цитирай
76. anastasiia - Нещо
22.07.2008 19:40
странно се случи с един от коментарите ми в този пост... Просто изчезна!...
Това беше комантарът на watchtowerman...Разбрах, че не е изтрит от него... Нито пък от мен...Такова нещо никога не бих направила...
Съжалявам...Не ми е приятно наистина...
И ми е странно като факт!...
цитирай
77. boris66 - boris66-anastasiia
23.07.2008 22:47
Прекрасна Дъга-Rainbow Rising!Catch the Raibow...!
цитирай
78. anastasiia - Борис:)
24.07.2008 10:03
Улови дъгата и ще почувстваш цветността на живота си...:)
Усмивки...цветни:)))
цитирай
79. melsun - Хей, Феичке :)))
25.07.2008 20:55
Докато аз съм се гонила с палавите, бели зайчета в морето ти си имала най-цветния празник, окъпан с всички цветове на дъгата. Цветовете...твоите приятели...Желая ти винаги да си заобиколена от хора, които те обичат и заедно да рисувате най-красивата картина, разпръскваща слънчеви лъчи от чар, обаяние и вълшебство!

Радвам се, че вятърът те довя насам! А усмивката ти, твоята цветна усмивка е най-изкусният и вълшебен художник:)))

Много усмивки и аз ти изпращам! :))))))))
цитирай
80. anastasiia - Хей, Мелс!:)))
25.07.2008 21:05
Аз се чудех кой ми липсваше толкова много, а това си била ти..., най-веселото ми облаче:)))
Значи си морско момиче!:) Прегърна ли морето от мен?:) Толкова много го обичам...
И обещавам да продължавам да рисувам с най-пъстрите цветове...Всеки един ден е бял и чист, и от нас зависи да го наситим с цветове и да го превърнем в необикновен ден:)
Благодаря ти за красивите пожелания:)))
Продължавай да пътуваш върху облачето на добрите вълшебства...;) Нали си спомняш, че точно така се срещнахме?:) Ти си пътуваше, пък аз правих моите си вълшебства....;)
И за теб мнооого усмивки, ама от цветните...;)
Прегръщам те:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5896346
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930