Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2008 23:02 - НЕРЕАЛНО Е...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8577 Коментари: 36 Гласове:
0



Плахи устни...
Дъх солен...
Топли длани...
Бряг зелен...
Сенки бледи...
Лунен клас...
Само двама - 
ти и аз...
Глътка нежност...
Таен грях...
НЕРЕАЛНО хубаво... Нали ви казах!...:)
Всичко това ще се случи тази събота, на 04.10.08 г. 
Веднага ще поясня...
Изпълнителите от вокална група "Сезони" пристигат от Бургас в Пловдив, за да бъдат мои гости, заедно със Стефан Диомов, разбира се... След участието си в предаването ми в събота, от 13 часа, малко по-късно - от 17 часа, ще изнесат концерт, на площада, на сцена до Военния клуб...
Така че, искам да поканя всички, които искат да се почувстват НЕРЕАЛНО хубаво, всички, които искат да извикаме лятото отново,...ами заповядайте на четвърти октомври в Пловдив!...
Ето, сега ще ви поканя и по "телевизионен" начин...;), а именно - чрез анонса, който върви по нашата телевизия...!:)
Заповядайте, приятели!:)))





Тагове:   Нереално,


Гласувай:
0



1. exibella - Успех в Събота!
29.09.2008 23:07
Сигурна съм, че ще се получи прекрасно предаване! :))))
цитирай
2. allbi - жалко в събота съм
29.09.2008 23:27
на работа и за мен ще си остане нереално
да присъствам :((
а така ми се искаше...
Поздрав, Асенце после ще разказваш
цветно и подробно както само ти умееш :)))
цитирай
3. helios - Благодаря за поканата, Ася!
29.09.2008 23:38
Сигурна съм, че ще бъде хубав празник.
Очаквам да ни разкажеш!
Поздрави и усмивки!:))
цитирай
4. flyco - Стефан Диомов
30.09.2008 13:36
Форматът е същия като на няколкото Тоники. Композиторът и лидер на групата - също. Продуктът - очакван. Не казвам, че е лош, напротив. Пазарът е "разработен", остава да се "изтръска". Жалко за момчетата и момичетата, защото ще бъдат употребени. Но това е техен избор, ще видим. Досега всеки надскочил сянката на Диомов е напуснал "Тоника"... докато накрая самата "Тоника" напусна Диомов. Интересна работа, защо?
цитирай
5. watchtowerman - Успех,
30.09.2008 15:22
и хубаво време. Ама защо не вземете да прескочите и до София-та...
цитирай
6. iliada - Ася!!!
30.09.2008 16:32
Невероятна си както винаги , а този свеж глас навярно е твоя !Как да откажеш на такава покана и
все пак няма да ми е възможно ,но съм уверена ,че
ти ще ни разкажеш ,а може и някое изпълнение да
ни пуснеш за което предварително благодаря !
Ех този Пловдив толкова е далеч ,но в блога сме си почти като у дома!
Прегръщам те и чакам новини !Илиана:)
цитирай
7. anastasiia - exibella, ако искаш ела,
30.09.2008 16:48
ще ми бъде мнооого приятно!...:)))
И в предаването можеш да дойдеш, а след това и на концерта от 17 часа на площада...
Хайде, чакам те:)
цитирай
8. anastasiia - allbi :)
30.09.2008 16:51
Албенка, наистина съжалявам...
Ще ти напиша повторенията на предаването в кои часове са. А ако можеш поне за края да додеш на площада, много ще се радвам да се видим!:)))
И ще разказвам, разбира се...:) Обещавам!:)))
Мноооого усмивки, от най-цветните ми, ти изпращам!:)))
цитирай
9. anastasiia - helios, благодаря ти за подкрепата,
30.09.2008 16:59
мила, моя Светлинка!:) Щеше да е прекрасно, ако можеш да дойдеш!...:)
Разбира се, че ще разказвам...И снимки ще има...:)
Знаеш ли, и аз предчувствам, че празникът ще е страхотен!...;)
Поздрави!...И цял куп весели, лъчезарни, пъстри усмивки за теб...:))))))))))
цитирай
10. anastasiia - flyco, това е много често явление в музиката
30.09.2008 17:08
и въобще в живия живот... А именно, формации, състави, групи, в един момент да се разпаднат, или да се откъснат от лидера си.
Аз мисля, че с който се захване Диомов, буквално успява... Стефан Диомов има способността да открива гласове за дадена формация и те да звучат по най-добрия начин... И най-важното - той умее да пише музика за формацията, според гласовете и възможностите им... Или пък за съответния солов изпълнител. Познаваш Ваня Костова, предполагам... Тя е певица с огромен глас, но, когато навремето се отдели от "Тоника" и Диомов спря да пише за нея, тя спря и да пее. ПРосто нямаше подходящи песни за нея. И малко потъна в забвение...
А иначе няма нищо лошо, дадена група или формация да тръгне по своя път самостоятелно, в случая - Фамилия "Тоника", стига да се запази добрия тон...
А квартет "Сезони" наистина звучат страхотно. Но за да стигнат до това ниво, Диомов работи вече доста време с тях. Подбрал е гласове, които са в хармония и наистина звучат красиво. От тук нататък им предстои да се развиват още, та те са само по на 18 години... Така че, не смятам, че ще бъдат "употребени". Това е добър старт в музиката за тях...
Поздрави от Пловдив!:)
И...благодаря за коментара ти...:)
цитирай
11. anastasiia - watchtowerman, благодаря ти!:)))
30.09.2008 17:13
Наистина се моля за хубаво време...:) Въпреки че, имаме резервен вариант - залата на Военния клуб.
Но емоцията ще е по-жива и истинска, ако сме на открито...:)
При всички случаи, съм заредена с настроение и усмивки и така...напред!:)))
А виж, за София, това си е идея!;) Може да направим пътуващ фестивал за млади песенни таланти!...:))
Мноооого усмивки, от вълшебните ми!...:)))))))))
цитирай
12. anastasiia - iliada, да този глас е моят...:))
30.09.2008 17:17
Как можеш да ми откажеш на такава покана?:)))
Всъщност, честно казано, ти си доста далечко...Но пък "близо-далече" може да се разгледат и като относителни понятия...:) Важно е да общуваме истински, искрено...
И затова обещавам по възможно най-цветния начин да разкажа и покажа тук, в блога, какво се е случило!...:)
И аз те прегръщам!:) Толкова ми е приятно, че си тук...:)
цитирай
13. flyco - "Сезони"
30.09.2008 19:49
Пожелавам на момчетата и момичетата от формацията успех след "добрия старт". Бих искал да стане дума и за тях като личности, а не само като поредната "Тоника". Нека знаят, че историята се повтаря три пъти и да имат едно на ум. Ти можеш да им кажеш как се повтаря тя, ако попитат разбира се. За Диомов няма да кажа нищо от уважение към блога ти.
цитирай
14. ddima - в петък
01.10.2008 00:54
съм в Пловдив....в събота също.Ася, на площада ще съм ....
цитирай
15. anastasiia - flyco, благодаря за пожеланията...:)
01.10.2008 11:54
Те вече стартираха страхотно в конкурса "Бургас и морето" тази година с песента "Пак е лято", по стихове на Пейо Пантелеев и музика - В. Пензов. Бях там и ги слушах. Така че, те вървят вече по своя път...
Явно си имаш твое мнение за Диомов. Аз го познавам и честно казано, съм с много хубави впечатления от него като човек.
Разбира се, всеки има право на мнение. Не оспорвам твоята позиция.
В същото време много си харесвам и Милица, и Асен, например. Те са ми любимци... Освен, че са част от "Тоника", те са и прекрасен дует!... И са много слънчеви и приятни като хора...
Всеки човек носи своето излъчване, обаяние, независимо с какво се занимава... Личността си всеки изгражда сам.
Слънчеви поздрави от Пловдив:) Днес тук е прекресен, есенен ден...:))
цитирай
16. anastasiia - Ей, ddima!:)))
01.10.2008 11:56
Много се радвам!:)))
Значи ще се веселим заедно!:)))
И ще се видим, разбира се...:)))
цитирай
17. flyco - това е коментар № 5000
01.10.2008 13:21
не коментиращ коментар :)
цитирай
18. optimum2 - Успех на предаването в събота
01.10.2008 18:44
Ще чакаме коментар за концерта.
Лек ден
:-)))
цитирай
19. анонимен - Като стана дума за Милица ...
01.10.2008 19:20
и Асен, тъй като аз ги приемам като едно цяло няма как да напиша само единия! Днес и утре трябва да са в Разград по повод на фестивала "Есенни бардове", заедно с други поети и музиканти.
А сега да си кажа и за така наречената Нова Тоника. Хубави са децата и имат гласове, в това спор няма... или поне - млади са, ще се научат. Не ми харесва обаче че пеят песните, които Диомов е писал за предишните Тоники. Някак си нечестно ми се струва, но те за това вина нямат...
Дано стане хубав концерта!
цитирай
20. anastasiia - flyco, супер!:)))
01.10.2008 20:15
Това си е късметлийски коментар!:)))
Или иначе казано - на добро е...;)))
5000 усмивки от мен;))))))))))))........
цитирай
21. anastasiia - optimum2, много ти благодаря!...:)))
01.10.2008 20:19
Ще разказвам, коментирам, показвам, споделям за всичко, което се случи в събота...:)))))))
Моля се за хубаво време...:) Стискай палци да не завали;)
А сега ще ти пожелая "Лека вечер", защото денят ми наистина беше приятен и лек, и със сигурност има връзка с твоето пожелание :))))
цитирай
22. anastasiia - анонимен, мислех си
01.10.2008 20:27
скоро да поканя в предаването ми Милица и Асен. Те винаги имат нови песни, Асен не спира да твори...:) И са изключително приятни гости в ефир...
Благодаря ти за информацията за тях. Даже ще те помоля, ако имаш някакви тяхни снимки от фестивала в Разград, да ги публикуваш, ще е интересно...
Поздрави!:))
цитирай
23. gabar4eto - zdr
02.10.2008 01:00
Asq Ti si nai nai neveroqtnata , nai prekrasnata nai golqmata tv vode6ta Bog da bade sas teb vav vsi4kite ti na4inaniq
цитирай
24. luben - много искам
02.10.2008 10:51
да мина, но ще се осланям на ... разказа ти или видео - просто няма да имам физическа възможност

Айде - хубави моменти и много усмивки!
цитирай
25. enjoy6 - Благодаря за хубавата покана!
02.10.2008 19:41
Аз не бих могла да дойда до Пловдив в събота, но затова пък ще очаквам твоя постинг за събитието.Ти толкова хубаво ни разказваш и развличаш.
Пожелавам на пловдивчани хубаво време, а на теб мила Ася както винаги много усмивки и есенно-лятно настроение:)))))
цитирай
26. anastasiia - Здравей, gabar4eto!...:)
02.10.2008 23:41
Изчервих се от толкова хубави думи накуп...;)
Благодаря ти...:)
Аз пък ще ти пожелая вдъхновението никога да не те напуска...Продължавай да пишеш...:)
цитирай
27. anastasiia - luben, хубаво и усмихнато
02.10.2008 23:46
ти благодаря...:)
Ще има репортаж от събитието;)
Мнооого усмивки за теб...:))))

цитирай
28. anastasiia - enjoy6, съжалявам, че не можеш да присъстваш,
02.10.2008 23:51
но пък е толкова хубаво, когато човек като теб духовно ме подкрепя и е с мен!...
Благодаря ти, мила Мина...:)
Настроението ми е мнооого лятно, усмихнато, с леки златисти нюанси, за да си спомням, че е есен;)
Стискай палци за "хубаво време";) Въпреки че, и дъждът няма да ни попречи:)))
Прекрасен утрешен ден ти пожелавам!...:)))
цитирай
29. анонимен - Ася
03.10.2008 10:48
Щом ти си се захванала с нещо, не може да не е хубаво. Успех!
цитирай
30. exibella - Съжалявам,
04.10.2008 20:59
че не можах да дойда...
Много исках..., но така се случи, че не успях...
Но и да не присъствам пак съм с теб, нали знаеш:))))) Винаги:))))
Очаквам репортаж от събитието;) Такъв, какъвто само ти можеш да представиш:)))) А аз обожавам да ти чета постингите:))))))
Надявам се , знаеш колко специален човек си за мен:)))))))))
Прегръщам те:)



цитирай
31. anastasiia - анонимен:)
05.10.2008 16:18
О, благодаря!...:)
Толкова хубаво звучи...:)
цитирай
32. anastasiia - exibella, съжалявам, че не
05.10.2008 16:20
успя да дойдеш...Беше мнооооого хубаво!:)
Предаването се получи много добре. Имаш поздрави от Тишо, изпълнител от Нов музикален център. Нещо ме помоли да ти предам, но ще ти напиша допълнително...
Благодаря ти хубавите думички...:)
И аз те прегръщам!...:))
цитирай
33. optimum2 - Всички стискахме палци да не завали
05.10.2008 17:59
Предполагам, че за това предаването и концерта са минали чудесно...
Лек ден
:-)))
цитирай
34. anastasiia - optimum2, знаех си, че за това не е заваляло;)
06.10.2008 16:35
Чувствам, че и за това всичко мина чудесно!:))
Времето беше слънчево и приятно, настроението - повече от хубаво, а пък аз подозирах, че моите приятели от блога са във връзка с всичко това:)))
Мнооого усмивки, от вълшебните ми:))))))
цитирай
35. optimum2 - Мнооого усмивки
06.10.2008 20:33
И до нови срещи
:-)))
цитирай
36. anastasiia - ...:)
07.10.2008 10:17
...И то - усмихнати срещи...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901385
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930