Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 12:17 - ВГ "Сезони" в Пловдив
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8982 Коментари: 18 Гласове:
1



Знаете ли какво е да получите "Целувка в плик"? Сигурно е уникално, докосващо, трепетно преживяване...
А какво ли е, ако някой, не в писмо, а съвсем истински да ви каже: "Ти си моето момче..." или пък "Ти си моето момиче" - категорично, присъщо за любовта... А след което мило и нежно да ви поиска прошка: "Не се сърди, не сърди...Винаги си бил дете голямо..."
А след всичко това да се усетите всеможещи, силни, почти вълшебни...и да ви се иска да запеете: "Искам слънце"!...А защо не и да запеем за "Старата любов"...и още...Ами и още: "Здравей, как си, приятелю"!...
Ами, здравейте, приятели! Как я карате?:) Да ви кажа, на мен ми е песенно и есенно хубаво...Може би, защото все още съм заредена с преживяванията от концерта на ВГ "Сезони" в Пловдив, за който обещах да ви разкажа... И ето, че вече го правя!...:)
Денят е събота - един прекрасен, есенен ден...Градът е Пловдив...Мястото е площадът, пред "Тримонциум"...Сцената е на открито...Слънцето грее... Усмивки по лицата на хората...
Душата ми пее...:)
image
Идеята за този концерт е още от лятото, тогава, когато бях в Бургас, за да присъствам на конкурса "Бургас и морето". Като чух как пеят момчетата и момичетата от "Сезони", буквално се влюбих в тях...:) И ги поканих в Пловдив, заедно със Стефан Диомов, разбира се, който е техният музикален мениджър. Избрахме началото на октомври, в най-красивия есенен месец, плюс това - посветено на международния ден на музиката - първи октомври...И още едно плюс...:) С концерта на вокална група "Сезони", решихме да поставим и началото на песенен фестивал за млади таланти. Та те самите са по на 18-19 години. Затова избрах и млади изпълнители, които са гостували през годините в моето предаване, за да вземат участие също в този ден...
Това е предисторията...
А ето и снимки от самия концерт...:)
image
Аз - с таланти от моето предаване - Любомира, Вики, Тишо...:)

image
Всичко отново започва с техническа репетиция...

image
С кмета на район Централен, с която сме организатори на събитието, откриваме Първия фестивал за млади музикални таланти..

image
Имаше и добри думи... И шампанско... И фоерверки, заря...

image
Връчване на първите призове, на първите участници...

image
...За да излезат и "Сезони" на сцената...
Тук Стефан Диомов отбелязва факта, че като известен млад талант, и той е на нашата сцена...;)

image
А тук представя своите "Сезони" - Миро, Мина, Краси, Цани - по реда, по който са застанали...:)

image
Я да видим какво прави публиката?;)))

image
Сега ще издам и кой е сред публиката;))
Ами един прекрасен пловдивски поет - Иван Вълев!...:)

image
Ето,  и Стефан Диомов е сред публиката и слуша концерта...:)

image
Това са мои колеги от телевизията...:) Част от моя екип на предаването...

image
...И още един ракурс...;) ...Всъщност - миг, преди да сме готови за снимка;)))

image
Ето - тук вече сме "като за снимка"!;)))

image
А песенните момчета и момичета от сцената ни припомнят, че лятото винаги е вътре в нас...Че може да се чувстваме нереално хубаво, стига да си го позволим...и да почувстваме нереално хубавите неща около нас...

image
Стефан Диомов "предупреди" никога да не оставяме морето самотно, стенещо, търсещо ни...
Лятото, морето винаги оставят следи в нас...
Публиката се съгласи, пеейки...;)))

image
Ето, вижте колко е пълен площадът...Хората пееха...

image

И изпълнителите на сцената пееха... Една такава аура беше обвила всички и всичко наоколо...

image
Имаше много..."Още!...Още!..."...:) Имаш "бис"... И още песни... Чак, до като се стъмни...:)

image
Ето ни отново на сцената...:)
image
За да закрием тържествено...:)

image
...За да връчиш Приз на ВГ "Сезони" и Стефан Диомов...

...За да си обещаем да се срещнем отново...За да се разделим с усмивка...:) ...За да има още такива хубави срещи и събития...

...Ами, това е, приятели!...:) Надявам се, че все още "гоните вятъра към някой бряг", в най-хубавия смисъл на този израз...И че ви е есенно хубаво..., и усмихнато...:)

...Ами и аз с усмивка...Ася..., вашият кореспондет от Пловдив!;)))

        






Тагове:   пловдив,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmmmmmmmm - Браво,Ася!!!
07.10.2008 12:31
За идеята!
За организацията!
За насладата,коята раздаваш!
За шанса на младите,който получават!
Бъди благословена!:))
Поздрави!:)))
цитирай
2. exibella - Сияеш цялата!!!!!!
07.10.2008 17:32
Ама толкова много сияеш, че на човек веднага му идва да те прегърне;))))))))
цитирай
3. optimum2 - Истински сияещ коментар
07.10.2008 21:51
Подробен и онагледен.Буди малко благородна завист, че не можахме да присъстваме но и сме удовлетворени, че видяхме това хубаво начало.
Благодаря ти Ася
Поздрави от далече с много усмивки.
цитирай
4. flyco - :)
08.10.2008 11:38
Харесвам пловдивчани, от снимките получих усещането, че съм сред тях, благодаря!
цитирай
5. monna - И аз..!
08.10.2008 17:01
К.4!!!!!!!!
цитирай
6. iliada - anastasiia
08.10.2008 18:07
Очаквах този постинг !Действително толкова богат снимков материял ,че добиваш усещането за съпричасност с това събитие в града.
Хората така добре са представени ,че поета Иван Вълев ми е вече познат ,така е и със Стефан Диомов,а дори и с момчетата от екипа с който работиш.
Разбирам приятните емоции които са изживени там на площада пред хотела, след като
намекна за част от песните които са били изпълнени и които сме чували .Които сме убедени ,че звучат прекрасно!
Благодаря ти за приятното представяне на матерлияла!Поздравления!
цитирай
7. anastasiia - mmmmmmmmmарианка...:)
09.10.2008 11:13
Благодаря за добрите думи...:)
Знаеш ли, вече десет години се занимавам с представяне на млади таланти. А форумите за тяхната изява с годините стават все по-малко. Така че, с удоволствие търся начини, за да изявявам талантливите хора...
Бъди благословена и ти:)
Светъл ден!:))
цитирай
8. viovioi - браво!!! Млади амбицирани хора пред тях има перспектива!
09.10.2008 11:17
Желя им успех!
цитирай
9. anastasiia - exibella, ами и аз
09.10.2008 11:24
те прегръщам:))) И то толкова сияещо, при това...:)))
Наистина се получи хубаво, Спасимирка...А пък аз нали съм си емоционална и ми личи...:)))
Прекрасен ден ти пожелавам..., сияещ и усмихнат:)))
цитирай
10. anastasiia - optimum2, поздрави от Пловдив,
09.10.2008 11:37
с ооооще повече усмивки...:)))
Толкова ми е приятно...Нали знаеш, че споделените хубави преживявания,споделените усещания се умножават многократно...:) Така че, и аз ти благодаря!...:)
Да, Началото е поставено - усмихнато, добронамерено, песенно... От тук нататък предстоят още по-хубави неща...Вярвавм в това!:))
Сияещ и усмихнат ден от мен!:)))
цитирай
11. anastasiia - flyco, значи имаш
09.10.2008 11:53
добър вкус;))
Благодаря за добрите думи:)
Много ми е приятно, че съм създала положителни усещания:)
Мноооого усмихнат ден ти пожелавам!:)))
цитирай
12. anastasiia - monna:)
09.10.2008 11:55
Хей, приятелче:)))
Нали знаеш колко обичам Бургас и хората в него!:)) Особено пък, като се сетя за едно Нежно Синьо цвете, винаги се усмихвам и ми става цветно!...:))
цитирай
13. anastasiia - iliada, поетът Иван Вълев
09.10.2008 12:03
е наистина прекрасен и като поет, и като човек. Самият Стефан Диомов го поздрави и в ефир по време на предаването, и от сцената на площада и цялата публика му ръкопляскаше. Сигурно знаеш, че по негови стихове са направени много хубави песни и на Тони Димитрова, и на Пламен Ставрев... Толкова ГОЛЯМ поет е, а в същото време е толкова скромен... Така че, с удоволствие качих неговата снимка тук.
И хората от екипа ми са невероятни. С такъв ентусиазъм и любов правят всичко!...Страхотен екип си имам...
И това, което се случваше на сцената беше хубаво, много...
Опитах се да ви представя от всичко по малко, за да добиете представа за един хубав есенен ден в ПЛовдив, изпълнен с хубави събития!:)
И аз ти благодаря, Илианка, за това че си тук, за добрите думи, за усмивката и добронамереността...
Хубав ден ти желая, усмихнат и светъл!:)
цитирай
14. anastasiia - viovioi, наистина момчетата и момичетата
09.10.2008 12:06
от "Сезони" звучат прекрасно!...Мисля, че ще се наложат и ще имат успех... Пловдивската публика много ги хареса...:)
Наистина е хубаво на младите хора да им се предоставят възможности...
Благодаря ти за добрите думи!:)
Поздрави и усмивки от Пловдив!:)))
цитирай
15. enjoy6 - Привет Ася:)))))))
09.10.2008 15:53
Чудесно чувство и настроение ме изпълни, четейки поредния ти постинг!
Получило се е много задушевно и топло събитие-преживяване, все едно хората са се пренесли месец назад край морето!
И снимките са чудесни! Имах чувство, че и аз съм там и аз съм припявала на прекрасните "Сезони" и аз съм танцувала на място!
Благодаря, че ни правиш щастливи!
Поздрави и много усмихнат ден ти желая:))))))
цитирай
16. lupunel - &
09.10.2008 19:48
Поздрави за споделените емоции и много усмивки:)
цитирай
17. anastasiia - enjoy6:)))
09.10.2008 20:30
Привет, Мина!:)))
Знаеш ли, и аз имах чувството, че си там някъде, близо до мен...:) Чувствах усмихнатото ти присъствие:)))
Да, много хубаво беше...И пяхме, и танцувахме..., и съм щастлива, че съпреживяваме заедно с теб!:)))
И аз ти благодаря, мило приятелче:)))
Хубава, топла, приятна есенна вечер:)
цитирай
18. anastasiia - lupunel:)
09.10.2008 20:32
Споделените емоции стават още по-усмихнати...:)
А в случая - и още по-песенни...:)
Поздрави и от мен, и то мнооого усмихнати:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5876927
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031