Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2008 12:50 - Кое прави пътуването ни през живота смислено?...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 15497 Коментари: 45 Гласове:
0



...Ами любовта, разбира се!...И то, любовта, в най-всеобхватен смисъл... И тъй като животът ни е пътешествие, а не крайна цел, пътешестваме през живота си и правим всичко с много любов!...
...С тези размисли започнах вчера предаването си...А въпросът, който поставих към зрителите и въобще, темата, по която говорихме, разсъждавахме с гостите в студиото, беше: "Стига ли ви любовта? Има ли я в достатъчни количества във вас и около вас..."
Интересно ще ми бъде да споделите и вие какво мислите...
И до като решите какво точно да ми напишете, аз ще ви покажа снимки от моя вчерашен ден...:) Да видим, кои бяха моите гости...;)

image
...Част от студиото...Все още е празно...:)

image
...Преместваме поглед мааалко в дясно;)

image
И още по-вдясно...:)
Май вече е време за техническа репетиция...:)

image
Сега ще дам знак за начало и...веселото започва:)))
Винаги по време на репетиция е забавно...:) 
Може би защото приемам всеки мой гост с много любов и той се чувства...приятно, освободен...

image
Това е Тишо!:) Той ми посвети песента на Графа "Искам те" още по време на репетицията...;)))

image
Ето го и режисьора, с когото танцуваме по време на любимата ми песен:))

image
А това е един уникален музикант!...Артистичното му име
е Маестро Бхагаван:) В ръцете си държи уникален инструмент - гъдулино... В момента ми посвещава импровизирано изпълнение...:)...и изпробваме звука, разбира се, защото звукът трябва да се улови от горен микрофон, който е монтиран на тавана на студиото.

image
Един човек, който прави шоу по всяко време... 
Винаги усмихнат и зареден... 
Животът му е пълен с музика...и с любов...:)

image
Антония Маркова - една млада певица, която може би
сте виждали на сцената на "Бургас и морето", в "Мюзик Айдъл" и много пъти в "Хит минус едно"... А най-много 
пъти при мен, защото тя си е едно от моите пловдивски
открития...:)
В момента се уговаряме какво ще ми изпее в предаването...:)

image
Тишо и Светли..., талантливи и песенни....:)
Светли е дъщеря на композитора и лидера на "Бели, зелени, червени" - Веско Койчев.

image
А това пък е Алекс - само на 9 години, но пее песни от репертоара на Том Джонс, Майкъл Джексън...Страхотен е!:)

image
Без операторите за къде?:) 
Тони е на основната камера, тази, която е подвижна и
в продължение на 100 минути, следи всичко и всеки, във всяко кътче на студиото...
Общо операторите са четирима, защото студиото е голямо, трябва да се обхванат всички и да се получи наситено, откъм гледни точки, хубаво предаване...:)

image
Време е за ефир...:)
Идеята ни в началото е, Маестро Бхагаван да влезе с колелото си в студиото, да слезе от него, да седне на пианото и да засвири...
Нали животът ни е пътешествие?:)))
Плюс това, маестрото винаги се придвижва с велосипед в града...Търсим вица, усмивката, още в началото...:)

image
Ето, че всичко започва с усмивка...и с любов, разбира се...
Много обичам работата си...

image
Основните гости са около мен...:)

image
Ето ги и другите ми таланти...:) 
И така, седнали в полукръг, образуваме онзи положителен
енергиен кръг, който обединява, приближава, дарява с приятелство...

image
Говорим си по темата за любовта в живота ни...
Гостите ми са оптимистично настроени...:)

image
Маестро Бхагаван със своето Гъдулино... 
Иструмент, с по-големи размери от гъдулка, на който
свири Паганини!... Свири класика, популярни мелодии,
стари шлагери дори...Всичко!... Свири неизпълними неща...

image
А Тони Маркова е записала песен за Евровизия. 
В предаването ми в събота, песента прозвуча за първи път...
Много красива песен...:)
Ще припомня, че по-миналата година тя се яви на Евровизия, заедно с Коцето-Калки и пя с него. 
И ще акентирам съвсем "скромно", че двамата се запознаха в моето студио, по време на предаването...
Много съм щастлива, когато се раждат такива случвания, срещи... В историята на предаването имам много такива...:)

image
Сега ще помоля Маестрото да изпее нещо на Павароти...
Да, той изпълнява арии и песни на Павароти, Бочели...
Вчера той изпя "Аве Мария"...

image

Видът му е ексцентричен, а всъщност е гениален музикант...Мисля си, че по  този начин, той отказва да се приеме на сериозно... Отнася се с усмивка, с шега, но и много добронамерено и към хората наоколо...

image
Разказа ми как Теодосий Спасов се е възхитил на изпълненията с необикновения му инструмент - Гъдулино и го е снимал с мобилния си телефон, до като е изпълнявал Паганини...:)

image
Тони Маркова пее една от авторските си песни - "Самота"...

image
Алекс изпълнява песен на Майкъл Джексън...:)
Много е артистичен...И пее с любов...:)

image
Сега отново ще свири Маестрото...
Усмихвам се, защото се сетих за един весел момент...:)
Един път, бяхме отишли на гости у Маестро Бхагаван - аз, режисьорът и един оператор, за да снимаме неговия свят, неговото кътче - там, дето репетира и твори музика...
И когато си тръгвахме, той стоеше пред блока, в който живее и свиреше с гъдулиното си, до като не извървяхме пътя до там, дето беше паркирана колата ни и не потеглихме...:) Изпращаше ни с музика...:) 
Невероятен човек...:)

image
:)

image
...:))

image
...Влага много в това, което прави...
Виждате, нали...:)

image
Ето го и Тишо, пее любимата ми песен на Графа...:)

image
Един много съкровен момент...
Едно тайнство...
Гостите ми пишат мечтите си...

image
Докато те пишат мечтите си, маестро Бхагаван изпълнява
песен на Стиви Уондър на пианото...За да е по-мечтателна атмосферата...:)
Нали съм ви писала и друг път, че мечтите, които се напишат в нашето студио, се сбъдват...:) Просто моите гости трябва да напишат датата, на която трябва да отворим мечтата, прочитам я в ефир и според тайнството, тя се сбъдва...:)
Тази събота прочетох мечтата на Вальо Йорданов, който ми беше гост миналия път...Мечтата му беше с дата - "вчера"...:) Може би, защото беше свързана с България...и е толкова общозначима и изискваща сбъдване... Ще я напиша, защото тя вече е прочетена в ефир и не се нарушават правилата на тайнството... - "България да бъде гордост за всеки, живеещ в нея!"...

image
А сега започват и снимките за спомен - традиция, в края на предаването...:)

image
Чувствате атмосферата, настроението, нали?:)

image
В предаването винаги се получава едно взаимозареждане, усмихнатост, атмосфера на приятелство...
И това ме радва...:)

image
Снимка и с другите гости...:)

image
Тук съм се разсеяла за миг, но "купонът" си продължава;)))

image
Ето една мноооого усмихната снимка, с която ще ви пожелая една мноооого усмихната седмица, приятели!...:))
И отново ще ви попитам - кое прави пътуването ви през живота смислено? Ще ми бъде приятно, да си поговорим за това...
Нали животът ни е пътешествие, а не крайна цел...Нека да го наситим със значими неща!..:)




Гласувай:
0



1. анонимен - Много хубаво!Хареса ми студиото ...
19.10.2008 13:14
Много хубаво!Хареса ми студиото снимките гостите,всичко!
цитирай
2. anastasiia - анонимен :)
19.10.2008 15:04
Благодаря...
Опитвам се, чрез снимки и словесните ми описания да пресъздам частички от това, което се случва по време на едно мое предаване...:)
Усмивки от мен:)))
цитирай
3. anastasiia - turbo4, о, да...
19.10.2008 15:12
Веско наистина е страхотен и продължава да твори и свири...И с Ялдъз, и с Теодосий Спасов правеха невероятни неща...
Сега, през ноември ще свири, заедно с Иван Лечев и Цветан Недялков - трио от най-добрите китаристи!...
А дъщеричката му от 8 годишна се занимава с пеене...Вече е на 17 г. - много хубаво и талантливо момиче...:)
"Поглед зад кулисите", едно надникване "зад кулисите" - да, опитвам се да пресъздам един мой работен ден...:) А в празното студио си има едно такова очарование..., може би свързано с...очакването..;) Какво ли ще се случи...:))
цитирай
4. probe - Ние обичаме живота, не защото сме ...
19.10.2008 17:55
Ние обичаме живота , не защото сме привикнали към живота , а към любовта :) Както винаги усмивките не спират да цъфтят по постовете ти Anastassia , студиото Ви е забележително . Приятна неделна вечеринка :)
цитирай
5. lion1234 - Много...
19.10.2008 18:07
гостоприемна ,,домакиня'' си, Ася! Въведе ни чак в ,,кухнята'' на чудесните си предавания! Страхотен екип сте!
Дъщерята на Веселин Койчев - крушата не пада по-далече от дървото!
Поздрави!
цитирай
6. valiordanov - Силистренски гушвания с мирис на кайсиеви ухания...
19.10.2008 18:17
Чета ти постингите след съботните предавания и се усещам там... Така завладяващо и като, че ли родно мое е студиото... Сещам се за Венци, за Петьо, за... А ти като синя пеперуда подхвърчаш и пилееш настроения... Невероятно е да знаеш , че за един ден можеш да запечаташ в сърцето си едно вечно приятелство... Да! Вечно! защото аз зная, че любовта и уважението винаги намират ответа си... Отново прекрасни гости които ми дадоха не само от усмивките си, а като, че ли се запитах дали не се познаваме с тях?... Може би скоро и това ще се случи... Аз и те имаме теб за приятел... Това ни свързва!
цитирай
7. exibella - Кое прави пътуването ни през живота смислено?
19.10.2008 20:35
Естествено любовта:) - във всичките и измерения...
Дали ми стига? Не съм се замисляла по този въпрос...
Интересно предаване се е получило:)
Много дива шапка :P Отива ти :P
Ооо Тишо е пял "Искам те"... Много хубава песен...
Абе ти много хубави оператори имаш в предаването си,аааа ;) Ще взема да се кандидатирам за операторка и аз :P:P:P ;)

цитирай
8. tini4 - Не мога и не искам да си представя живот, лишен от любов...
20.10.2008 01:02
Би било отчайващо студено и самотно! Не би имало усмивки и ласки...
Замислям се - достатъчно ли даваме и получаваме любов!?
На близки, приятели и роднини...
Любов във всичките и измерения!
Получават се разминавания, но не мисля, че любовта може да се измерва... Относително е! Понякога получаваме повече, отколкото даваме! Или даваме не на тези, които се нуждаят... На някои им е трудно да обичат, други не умеят... Много различна е реакцията на хората! Любовта е отговорност, ангажимент, дори бреме за някои... Плаши! Не разбирам - как може да се живее без любов? Цял един живот самота... Жестоко е!
А има и хора, обичащи въпреки всичко... Романтици! Независимо дали са обичани, те не се изморяват да обичат... не се и отчайват! Или само след кратко колебание и болка - отново дават любов!
В наши дни - не достига любов!
А е щастие, когато любовта е взаимна!!!
Най - големият ми страх е, ако се окаже, че само любов не е достатъчна...
Дано я срещаме по - често, дано е истинска и неподвластна на времето...
Да обичаш и да си обичан, осмисля живота!
Останалото е пустота...
Или поне това е мнението ми, макар да се уча още :)))
ПП. Снимките и атмосферата са прекрасни, anastasiia!
Благодаря ти!
Лека и спокойна нощ! :)
цитирай
9. anastasiia - probe, много хубава мисъл
20.10.2008 16:01
си ми дарил за любовта...:) И може би дори не "привикнали", а сме се срастнали с любовта... Трябва да е така, за да чувстваме пълнотата на живота, за да "цъфтят" усмивки...:)
Приятно ми е, че ти харесва студиото, в което правя предаването си...
Изпращам ти от "цъфтящите" ми усмивки:)))))
Хубава вечер и на теб!:)
цитирай
10. anastasiia - lion1234, гостоприемно
20.10.2008 16:12
и мило ти се усмихвам от Пловдив!...:) Само след ден се отправям към Англия и ще бъда ооооще по-усмихната:)))
А за екипа ми, да..., всичките са страхотни!...Най-важното е, че вършим работата си с любов:) Започне ли предаването, всички се зареждаме и настроението ни е прекрасно...:)
Светли, дъщеричката на Веско Койчев е много талантлива... Вече близо 10 години се занимава с пеене. Плюс това е много скромна, въобще - много сладък човек:)
Поздрави, от нааай-усмихнатите:)))))
цитирай
11. anastasiia - valiordanov, какви хубави ухания долавям;)))
20.10.2008 16:33
И от "гушванията" не се отказвам:))
Здрасти, Вал:)
Толкова ми е хубаво като чета какво си ми написал...
Знаеш ли, наистина се ражда приятелство в студиото...Винаги!...Имам си мноооого приятели...:) А пък и аз обичам да си запознавам гостите един с друг...и те също се сприятеляват:) Така че, та чакам отново, за да те запозная с още и още, и още хубави хора...:)
И разбира се, че ти си си тук...И аз те усещам, близо, в студото, наоколо, навсякъде..:) Не може просто ей така да те няма;) Нищо, че си в Силистра...Какво значение имат разстоянията?:)))

цитирай
12. anastasiia - exibella, хайде, набирам
20.10.2008 16:37
си операторки в екипа:))) Идвай и хич не му мисли;))) Ще се чувстваш страхотно сред колегите оператори...;) И с мен, разбира се:)))
Спасимирка, нека любовта винаги е в теб, да прелива от теб, да продължаваш да излъчваш...Толкова си хубава, искряща, песенна...:)
А шапката, да:))) На тема "шапки" съм почти като Елтън Джон - имам различни:)))
цитирай
13. anastasiia - tini4, добре дошла
20.10.2008 16:41
в блога ми..:)
Толкова искрено си споделила мислите си за любовта...Благодаря ти...
Знаеш ли, ти пишеш, че все още се учиш...Но аз мисля, че вървиш по правилния път - този, на любовта... След като я носиш в себе си, ти не може да не бъдеш щастлива...Хората, изпълнени с любов, излъчват! И то по неповторимо неустоим начин..., привличат... Ти даряваш любов, което означава, че получаваш любов. Това си е вселенски закон!...
Благодаря за хубавия коментар...
Усмихната вечер:)
цитирай
14. enjoy6 - Всичко е много хубаво,
20.10.2008 18:28
защото ти привличаш с усмивка и доброжелателност гостите си и понеже си искрена и неподправена, няма как да ни ти отговорят със същото- заразително е!
Много сте симпатични всички в студиото!
Пожелавам ти много успехи в прекрасната ти работа и мноооого Любов!
цитирай
15. exibella - Оооо, хич няма да му мисля;) Въобще;)
20.10.2008 20:06
;))))
Че как без една операторка в екипа ;) :D
Ще се чувствам супер:) И стебе...естествено...:)
За къде без тебеее?М? Та ти си такова Слъънце и аз толкооова те обииичам:))))
Мммм, значи обичаш шапки...:))))
Ако и шапките са ти като полите, значи вече е решено - взимам си те у нас:)))))))))
цитирай
16. anastasiia - enjoy6, най-искрено-лъчезарно-
20.10.2008 23:00
приятелско-слънчево-топлата си усмивка ти изпращам:)
И на теб, Мина, ти желая Любов в огромни количества:)
И заразително продължавам да ти се усмихвам...:)
цитирай
17. anastasiia - exibella, разбира се,
20.10.2008 23:03
как може без операторка в екипа!:))))))
И то - пееща операторка!:) Ето, върви ми в живота;))))
Аз ще те взимам в екипа, ти ще ме взимаш у вас...;) Напълно се разбрахме:)))))))
цитирай
18. compassion - Ти ми връщаш вярата, anastasiia
21.10.2008 03:24
Бях се отчаяла, че в България може би са останали само слепи и глухи хора, но ти си едно от прекрасните същества, които ми връщат вярата, че България ще разцъфти отново с красотата и величието си. Създавай атмосфера на любов и красота и я разпръсквай...някои зърна ще попаднат на камък и ще умрат, но повечето ще паднат на добра почва и ще дадат плод. Щастлива си, че имаш тази възможност и този талант.
цитирай
19. anastasiia - compassion, много сме:)
21.10.2008 15:19
Има много хора, които вярват в любовта...
А аз самата превръщам всеки мой ден в любов, всеки час, всеки миг... Дарявам любов, усмихвам се...И добронамереността се връща към мен...
Много хубаво си го написала - да, някои зрънца може да попаднат на неподходяща почва, но повечето ще израстнат и ще дадат плодове...
Благодаря ти за добрите думи:)
Безброй усмивки ти изпращам:))))))
цитирай
20. anlov - Ася,
22.10.2008 09:29
Маестрото ми даде висок тон за цялата седмица:) Ексцентричен е, но не артистично брутален като Азис, който откровено ме отблъсква с преиграванията си.

Ех, а за любовта... ами никога не ми стига! Гледам да си набавям количествата, като давам това, което междувременно съм насъбрал у себе си. И ако отворя по-големичка празнина, после мога да поема и повечко.
цитирай
21. анонимен - razbihte me
23.10.2008 08:31
Zdravei Asia,mnogo hubavo predavane,tolkova atmosfera ima6e 4e prosto se zaredih za sedmicata,a gostite ti biaha prekrasni ! Bravo i vse napred ti s predavaneto i te s teb!
цитирай
22. feq - Добро утро, Ася!
23.10.2008 09:57
"кое прави пътуването ви през живота смислено?"

Добрите дела. Състраданието, милосърдието, съпричастието, щедростта...
Всичко това - с поведение НЕЖНОСТ, почувствано, дарено и умножено в пъти!!!

Ето защо, есента е толкова щедра и топла, шарена и красива тази година,...
защото хора като теб, Ася, наистина правят ЧУДЕСА! :))))
цитирай
23. анонимен - от Краси
23.10.2008 10:03
Здравейте на предаването,много сте готини,страхотни сте Ася!Вие наистина творите чудеса :) В това предаване имаше едно истинско чудо,наред с прекрасните ти гости-малкото момченце което изпя песента на Майкъл Джексън! Това дете е ЧУДО , поздравете го от мен от цялото ми сърце,убедена съм че то ще превземе световните сцени и съм страшно горда че е пловдивчанче!
цитирай
24. анонимен - Радостина
23.10.2008 13:42
Ася,да си жива и здрава и много обичана,така както ти обичаш предаването си и гостите си.Много цветни гости имаше днес,различни по възраст и изключително талантливи! Пожелавам им много успехи и занапред ,а на малкия феномен който пя тази изключително сложна песен на Майкъл Джаксан пожелавам свалям шапка,по-голяма от неговата с която пя.Това дете ме разплака и ме накара да преживявам като на филм!Поклон пред таланта на това момченце,нямам думи да изразя впечатлението,което прави !
цитирай
25. eien - Ася, привет!
23.10.2008 13:57
Как мога да видя Ваше предаване. със сателит става ли...като се върна в Бг? Как? Посъветвайте ме. Много ми се иска да Ви вида в ефир.
Лъчезарен човек сте. Това ми харесва.
Поздрави. И нови и нови предавания с много успехи и стотици фенове...
цитирай
26. анонимен - Аз си мислех че ...
23.10.2008 18:13
са децата. Но май си права Ася, че първо е любовта, после децата, после пак е любовта, която ти даряват и те... И така животът си върви под ръка с НЕЯ и с грижите и с проблемите и с хубавите моменти... И докато се опомниш имаш 5-6 внучета чакащи някоя вкусотийка, току извадена от фурната, приготвена с много любов разбира се. Всичко е толкова прекрасно и добре подредено и не ти се иска да свършва. А, и няма да свърши щом тя е с теб - ЛЮБОВТА.
цитирай
27. анонимен - kotka
25.10.2008 13:51
strashen e malkiq Aleks unikatche! trqbva mnogo da si go pazim, za6toto e istinsko sakrovishte! obichame te aleks!
цитирай
28. anastasiia - anlov, раздавай,
30.10.2008 17:40
раздавай с пълни шепи любов...И ще усетиш колко по-богат ставаш..., цялостен, изпълнен със светлината на любовта!...
А Маестрото, да...Той си е направо уникат!...:)
Радвам се на коментара ти!...:) Нямаше ме известно време и сега като отворих блога, се усмихнах:) Ти си първият, който ми е писал, след заминаването ми!:)
Безброй усмивки...искрени:))))))))))))))))
цитирай
29. anastasiia - анонимен, благодаря
30.10.2008 17:42
за хубавите думи... Разбирам, че си човек, който гледа предаването...:) И разбира се, ми е приятно от това, което си ми написал..., от това, че се долавя атмосферата, даже "през" екрана:))
Поздрави!:)))
цитирай
30. anastasiia - feq:)
30.10.2008 17:47
Добър вечер, Юли!:))
Една есенна Ася, тоооопло те прегръща:)))
Извини ме, че чаааак сега ти отговарям, но ме нямаше в Пловдив:)
Продължавай с добрите дела - ти си толкова чудно вълшебна...
цитирай
31. exibella - Охоооо
30.10.2008 17:48
Добре дошла! :)
цитирай
32. anastasiia - анонимен - Краси
30.10.2008 17:51
И аз се гордея с такива таланти като Алекс. Да, той е страхотен - чаровен, талантлив, умен и мнооого артистичен:)
Когато имам такива гости, самата аз се зареждам...Става нещо като обмен на хубави енергии и...чудесата се случват!

цитирай
33. anastasiia - анонимен - Радостина
30.10.2008 17:56
Благодаря ти за пожеланията...Какво по-хубаво от здравето и обичта...:) Да, обичам работата си и то сигурно ми личи и в ефир..:) Пък и гостите ми винаги допринасят толкова много за пъстротата на предаването...Всеки път са различни, затова и багрите и шарките на всяко едно предаване са неповторими...
А Алекс е едно прекрасно момченце, което с детската си искреност може да достигне до сърцето на всеки...Явно е докоснал и теб...
А и пее прекрасно...
цитирай
34. anastasiia - eien, привет вече от България:)
30.10.2008 18:02
Предаването ми се излъчва в Пловдив и областта. В интернет има качени някои предавания - на първо място в блогрола ми е адресът, на който може да гледате някои неща...
Лъчезарни усмивки Ви изпращам:)))
Благодаря за пожеланията!:)
И като си дойдете в България, ще Ви поканя в студиото, на живо да гледате едно предаване:)
цитирай
35. anastasiia - анонимен №27,
30.10.2008 18:13
разбира се, че любовта е на първо място...От нея започва всичко, тя осмисля пътуването ни...във всеки един миг...
Да, животът си върви, прегърнал и доброто, и лошото...Същественото е, да успяваме да съхраним любовта и да я умножаваме...За да може с усмивка да се радваме на всички ежедневни малки радости, които са всъщност безкрайно скъпоценни...:)
А децата..., те са нещо толкова хубаво...Най-най-хубавото!...:)
цитирай
36. anastasiia - анонимен - kotka
30.10.2008 18:16
Явно Алекс вече си има фен клуб!:)))
Ще му предам всички добри думи, сигурна съм, че ще е много щастлив!:)
цитирай
37. anastasiia - exibella, охоооо... :)))
30.10.2008 18:17
Добре заварила!:)))
Вчера си долетях:))))
цитирай
38. exibella - :)))))
30.10.2008 18:20
Уникаално много се радвам да те "чуя":)
Сладурко такава:)
цитирай
39. anastasiia - Спасимирка, а аз
30.10.2008 20:40
още повече ти се радвам!:)))
Имам мноооого да ти разказвам:)))
цитирай
40. blagorodnik - Анастасия - връщаща към живота!
31.10.2008 12:15
"Aнастасия е уравновесена и предпазлива жена. Тя умее да се приспособява добре към житейските обстоятелства. За нея не са характерни душевните поврати и трагедии. Анастасия е напориста, пробивна и трудолюбива натура, а поради това всекидневните проблеми не я плашат. Анастасия често притежава добре развита интуиция и даже пророческа дарба. Сферата й на професионална изява са артистичното поприще, бизнесът, психологията, предучилищното възпитание, журналистиката."

Намерила си призванието си. Блазе ти. :)
цитирай
41. anastasiia - blagorodnik, прекрасно!:)
02.11.2008 20:59
За първи път чета значението на името ми! Така приятно ме изненада...:)
Има доста точни попадения...:)
И...да, мисля, че съм намерила призванието си...
Благодаря ти...:)
Връщащо към живота ти се усмихвам...:)
цитирай
42. hera - Страхотно, върна ме 6 години назад, ...
10.11.2008 01:06
Страхотно, върна ме 6 години назад, работих в телевизия, но не пред камерата :), и въпреки това цялата тази атмосфера, дори и зад камера, всичко в телевизията е фантастично, динамично, неповторимо!!! Невероятно е!
цитирай
43. anastasiia - hera, много добре те разбирам...:)
10.11.2008 10:27
Щом си била в света на телевизията, не можеш никога да го забравиш...Наистина е невероятно хубаво!
Поздрави, усмихнати:)))
цитирай
44. анонимен - за любовта
24.11.2008 08:49
Aaa,maestro bhagavan,ami asq,pitaite go koi mu nameri tekstovete na pavaroti,boceli ...nad 100 stranici,prosto ei taka!Иначе любовта е нещо прекрасно,но тук на земята е доста егоистична!В любовта не трябва да има условия,много е трудно просто да обичаш безрезервно,но преди всичко трябва да има уважение и благодарност и не трябва да се злоупотребява с доверието на хората!Но рано или късно любовта ще завладее света,защото Бог е любов!Не може да очакваш да те обичат ако и ти не обичаш! Успех
цитирай
45. anastasiia - анонимен, явно се познавате с Маестро Бхагаван:)
24.11.2008 19:03
Благодаря за прекрасния коментар!:)
Да, трудно е да се обича безрезервно, но пък е хубаво да се дарява любов... Нека я има Любовта!...
И...разбира се, че любовта ще завладее света...
Поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895074
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930