Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 13:38 - Кое ни прави истински щастливи?...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 18654 Коментари: 45 Гласове:
0



...Може би да пътуваме е също толкова хубаво, колкото и да пристигнем...
...Може би и затова е важно да не отлагаме щастието си до настъпването на някакво бъдещо събитие...
...С тези мои мисли започнах предаването си вчера...Искаше ми се да поговорим за това с гостите в студиото, със зрителите, които звънят по телефона... А и бях сигруна, че гостуващите талантливи хора бяха именно такива - наслаждаващи се на всеки един момент от своето пътуване през живота си...
   Здравейте, приятели!
   Днес, вече по традиция, ще ви представя частички от вчерашния ми ден, частички-щастливост..., частички-общуване..., частички-приятелство... Нали знаете, че съботният ден при мен е ден за срещи с интересни и необикновени личности. Срещи, които дарявам, излъчвам на живо... А сега, ще въведа и вас в моя свят... Или иначе казано - нека надникнем заедно към едно усмихнато, талантливо предаване...вчера!:)

image
И така... Започвам да представям гостите си...:)
На снимката разговарям с Константин Кацаров - вокалист на рок група "Ренегат"...Един многостранен талант!...

image

Освен че пее прекрасно, пише и книги. Има вече четири романа!... 
Поканих го, за да представи новия албум на групата "Не умирай", в който възкръсват песните на любими български групи, само че в нов аранжимент, в нов прочит - "Сигнал", "Импулс", "Фактор", "Ахат", "Тангра"...

image

А ето го представителите и на една друга група - "Денвър"! 
В дясно, с шапката е Стефо-Денвъра, а до него - барабаниста на групата - Иво...

image
Опитах се да събера представителите на трите китари - рок музиката; по-нежната китара - мелодичната, типа - бард; и класическата китара - възпроизвеждаща класически произведения...

image
Един уникален квартет от акустични китари - двама преподаватели и двама студенти!...Духовни, светли хора...

image
За Коцето Кацаров приятелството се оказа една от най-зничимите ценности... Именно приятелите, искреното общуване го правят щастлив...
Дори сподели, че една такава среща в събота сред позитивни хора, го изпълва с щастие...

image
За музикантите от група "Денвър", щастието е в ежедневните неща... Мъдри хора! И разбира се, в песента!... Защото Стефо-Денвъра е човек, който непрекъснато твори. Той е автор и на музиката, и на стиховете към песните на групата. Съвсем наскоро е реализирал запис в румънското национално радио на авторската си песен "Лодка в реката"..., която ми подари...:)

image
А тук Валентин Вълчев/преподавател по китара/ ми предложи да изпълни нещо извън сценария! Т.е., почувства се приятно, хармонично, уютно и реши да ни "подари" още едно изпълнение - една гръцка мелодия, от кипърски композитор...
Не можете да си представите колко красиво звучат четири акустични китари!...

image
Насладихме се и на суинг, и на предкласика...
Почувствах се истински щастлива...

image
Антон - студент, първи курс - китара...
Чувства се щастлив, когато чувства добротата наоколо...
А може би самият той излъчва доброта...

image
А това е Петър, също студент, първи курс...
 За него, целият свят е музика! Щастлив е, когато свири, когато музиката изпълва всяка частичка от съществото му...

image
Стефо-Денвъра подарява своя песен на всички в студиото...Защото ги почувства истински... Защото му е хубаво сред хора, които ценят всеки един миг от своето пътуване през живота си...

image
Тук споделям това, което мисля по темата, поставена от мен, самата..., в края на предаването... А именно, че щастието не идва, когато постигнем определени неща. То идва, когато мислим по определен начин..,когато мислим определени мисли...Щастието е състояние на ума, което създаваме с начина, по който тълкуваме събитията в живота ни...То идва, когато развием нагласата за благодарност...Благодарност, чрез която дълбоко ценим всички малки чудеса в живота ни...

image
И...снимка за спомен...:), квартета китари!

image
Песенна усмивка със Стефо-Денвъра...:)

image
С Иво и Стефан - група "Денвър", 
в ролята на тяхна Муза;))

image
Букет щастливи усмивки от щастливите ми гости...:)))

Кое ни/ви/ прави истински щастливи? Ще ми бъде приятно, ако споделите какво мислите...
Ами...и аз с щастлива усмивка...Ася!...:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Какво ме прави щастлив ли? Малкият ...
16.11.2008 15:18
Какво ме прави щастлив ли? Малкият ми син, съпругата ми, приятелите (някои от които намерих тук), музиката, книгите. Нещата които ме правят щастлив са повече от тези които ме правят нещастен...
цитирай
2. hera - Малките неща, обикновенните :)...
16.11.2008 15:49
Малките неща, обикновенните :)
Поздрави, Ася :)

gothic, радвам се за теб :) Щастлив човек си ти и ти желая винаги да си така :)
цитирай
3. exibella - :))))))
16.11.2008 15:51
Една голяяяяма, щастлива усмивка от мен:)))))
цитирай
4. anastasiia - gothic, ти носиш щастливостта в себе си...
16.11.2008 15:52
Бъди такъв!...Прекрасно е да се чувстваш щастлив с близките си, с приятелите си..., с любимите си неща...
Ти разпръскваш щастливост...и привличаш щастливи събития около теб:)
Благодаря ти за искреността!...
Поздрави и мнооого щастливи усмивки...:)))
цитирай
5. anastasiia - hera:)
16.11.2008 16:03
Едно стихотворение ще ти подаря...

***
Да кажем "Обичам те!",
дордето посмеем,
животът изтича си,
а кратко живеем!
Да бъдем пак себе си
кога ще посмеем?
Живеем все в ребуси,
а кратко живеем!
Добро да направим
понявга не смеем
и прошката бавим,
а кратко живеем!
Сълзите си крием,
тъй рядко се смеем,
хем хапчета пием,
а кратко живеем!
Със стръв без остатък
сами трансформираме
живота си кратък
в тъй дълго умиране!
М. Алгафари

Да, малките неща, обикновените...
Ами...и аз така...:)
Поздрави, щастливи, усмихнати...:)

цитирай
6. anastasiia - exibella:)))
16.11.2008 16:05
Хей, щастливост песенна:)
Благодаря за щастливостта...
И от мен, мнооого усмивки...:))))
цитирай
7. monna - Бъди щастлива, Ася!
16.11.2008 16:23
Към .."песенната усмивка със Стефо - Денвъра" ето и
музикалният ми поздрав:

http://www.youtube.com/watch?v=AS4k3BPcpkM
цитирай
8. zharko - Намигване...
16.11.2008 16:28
На върха на миглите,
частичките безкрайност
сгушени са в мимолетността...

Щастието

е

Тук и Сега!
цитирай
9. melsun - :)
16.11.2008 16:59
Щастлива съм най-много, когато всички около мен са щастливи!:))
Пък иначе то, щастието си е наоколо...само трябва
да се огледаме и ще го видим...:))) Скрито е в множество безценни, простички, вълшебни мигове...
цитирай
10. bovari - Неделен поздрав!
16.11.2008 18:36
Щастието "То идва, когато мислим по определен начин..,когато мислим определени мисли..."!! Много точно си го казала, само бих допълнила, че трябва да мислим не само себе си, за малкото ни лично щастие, а да споделяме, радостта, успеха и красотата, не само болката! Така, както ти го правиш!
Много си стилна с новата прическа, различна, и пак ти!;)
Поздрави!;)
цитирай
11. enjoy6 - Тази традиция,за, която пишеш мила Ася
16.11.2008 19:04
много ми допада, очаквам с нетърпение твоите съботно-неделни репортажи от щастливите съботни срещи с изкуството!
Ето това носи много позитивизъм и радост и щастието, което изпитват всички около теб го предавате и на нас!
Благодаря!
Успешна и щастлива седмица ти желая!
И мнооого усмихната :))))))))))
цитирай
12. anastasiia - monna, благодаря ти
16.11.2008 20:10
за музикалния поздрав!:) "Felicita" - една щастлива песен...Усмихна ме...:) Песенно-хубаво, щастливо ми е...:)
Бъди изпънена с щастливост...винаги!...
цитирай
13. anastasiia - zharko :)
16.11.2008 20:16
Щастливо премигвам,
за да усетя мимолетността...отново...
Частичките безкрайност закачливо и стремглаво
се посипват по лицето ми...
Тук и сега.
Щастлива съм...
цитирай
14. anastasiia - Да, Мелс...:)
16.11.2008 20:25
Щастието е в нас, около нас..., то е в щастливата ни нагласа...към всичко наоколо! Дарявай щастие и ще бъдеш още по-щастлива...
А безценните мигове, които тръпнат край нас да ги уловим...и аз много си ги обичам и ценя...
Усмивки, Мелс, от най-щастливо вълшебните...:)))
цитирай
15. anastasiia - bovari, разбира се...
16.11.2008 20:34
Същественото е не да превръщаме собственото си щастие в основен двигател, а да помогнем и на другите, искрено да желаем да обогатим живота им... Тогава щастието идва и при нас... И да общуваме, да споделяме...
А за прическата ми, благодаря ти...:) Аз честичко съм различна в събота, но пак съм си аз;)), както хубаво си го казала:)
Щастливи частички усмихнатост ти изпращам!:)))
цитирай
16. anastasiia - enjoy6:)))
16.11.2008 20:37
Искрено ме зарадва, мила Мина, с това, което си ми написала...:)
Аз обичам да споделям, да разказвам, да представям...и ми е хубаво, когато това, което съм написала стигне до някого, като теб...:)
И аз ти благодаря...:)
Прекрасна, цветна, усмихната и мнооого щастлива седмица ти желая...:))))
цитирай
17. hera - Ася, чудесна си! Толкова ме зарадва ...
16.11.2008 20:44
Ася, чудесна си! Толкова ме зарадва и развълнува!
Красиво е, великолепно :) Благодаря :)

Желая ти седмица изпълнена с много положителни емоции :)

цитирай
18. anastasiia - hera:)
16.11.2008 20:50
И аз ти благодаря!:)
Нека твоята седмица бъде от най-вълшебно щастливите:) Ще ти изпратя от вълшебните ми усмивки, за да се сбъдне пожеланието ми...:)))
цитирай
19. exibella - Тииии сииииии...
16.11.2008 20:57
прекрааааснаа!!!! :)
цитирай
20. tini4 - Привет и от мен, Ася :))) Прекрасен постинг...
16.11.2008 23:25
Нещата в живота са взаимни и когато успея да накарам някого да се чувства добре - съм щастлива!!!
Щастлива съм, че познавам добри и усмихнати хора; че семейството ми е около мен; че имам стойностни приятели; че обичам... А най - безсилна съм, когато не мога да помогна на някой, въпреки усилията си...
Магия си е когато си щастлив, хората се лепят за теб!!! :)
Благодаря ти за доброто настроение, което всяваш - където и когато и да се появиш! :)
Поздрави!
цитирай
21. anastasiia - exibella, а пък ти си
17.11.2008 14:57
Сияйност щастлива:)
Радвам ти се:)))
цитирай
22. rpatel - Много неща могат да ме направят щ...
17.11.2008 14:59
Много неща могат да ме направят щастлива. Приятно време прекарано с любимия, среща с приятели, хубава книга, любима музика или филм... понякога дори фактът, че грее слънце ме прави щастлива! Да, усмивката също. Незнаеш колко щастлива съм когато виждам любимите ми хора да се усмихват.
А, колкото до нещастието, ех... кой ли е нямал такива мигове, на самата, отчаяние и страх? Важното е, да не им позволим да доминират. Но иначе неможе и без тях. Нали знаеш, няма ден без нощ, затова и неможе да има щастие без нещастие.
Поздравление за усмихнатия постинг!
цитирай
23. anastasiia - Привет, tini4!:)))
17.11.2008 15:03
Нещата в живота са взаимни...Така е! И може би затова и аз си мисля, че щастието е във взиморазбирането..., и от тук - взаимозареждането!...
Ти излъчваш невероятна щастливост:) Сигурна съм, че около теб е пълно с приятни хора, с приятели...:)
Благодаря и аз за прекрасния коментар и добрите думи!...:)
Поздрави и от мен, ама от най-щастливо усмихнатите...:))))
цитирай
24. anastasiia - Добър ден, deva!;)
17.11.2008 15:09
Сега ще ти се усмихна още...и мноооого, за да ти е още по-усмихнато и в теб, и около теб...Ще почувстваш, сигурна съм;)
И си вземи повечко щастие, с пълни шепи си вземи, за да имаш и чаааак до другата седмица, поне...:)
Благодаря ти за искрения отговор по темата "Щастливост"...и за чудесния коментар...:)
Още усмивки ти изпращам, мнооого щастливи...:))))))
цитирай
25. anastasiia - rpatel, ако я нямаше тъмнината,
17.11.2008 15:15
нямаше да можем да осъзнаем прелестта на светлината!...Така е с щастието и нещастието в живота ни...Въпреки, че от нас самите, от нашата нагласа зависи да бъдем щастливи! Защото външният свят не би ни засегнал по никакъв начин, ако ние не му позволим това...
Нещата, които си ми написала, че те правят щастлива, много се доближават до моите значими щастливи моменти...Особено усмивката! Толкова е хубаво хората около нас да се усмихват...:)
Благодаря ти за това, което си ми написала...
Усмихнати поздрави и един чудесен ден ти желая!:)))
цитирай
26. mathilda - а освен това е важно да знаеш закъде си тръгнал,
17.11.2008 16:23
защото иначе няма как да пристигнеш :))
цитирай
27. valiordanov - Всичко е само. . . китари. Сигурно и ...
18.11.2008 10:07
Всичко е само...китари. Сигурно и въздуха в студиото ти е звънял от кеф...Усещам как самият аз започвам да се настройвам и да звъня от удоволствие....Винаги е прекрасно като има звук който да гали душата, очите, и въобще всички сетива...Ася, ти си като китара многострунна в идеите си...Продължавай да звънтиш и да разливаш красотата на идеите си...И в Силистра те очаква една китара...Не аз, а моята...Имай късмет да не си се научила при толкова много китари....Гуш!
цитирай
28. anastasiia - mathilda, дааа...:)))
18.11.2008 10:38
Разбира се, че е важно!...
Това са ежедневните избори, които правим...Те определят, накъде потегляме...
Но същественото е да се наслаждаваме на всеки един момент от пътуването си, за да почувстваме, изживеем, да се насладим на същността на живота...
Поздрави и усмивки:)))))
цитирай
29. anastasiia - valiordanov:)))
18.11.2008 10:42
Виж как знаеш!:)
Разбира се, въздухът звънтеше, трептеше...
и китарно хубаво беше!...
Щом и ти самият си го доловил,
аз съм щастлива!...
Китарно нежно, звънливо, песенно насищам деня ти...:) Чувствай галещите звуци в себе си...:)
Една многострунна Ася ти се усмихва...и те прегръща!:)
Мисля си за Силистра...:)
цитирай
30. iliada - Какво ни прави щастливи ?
18.11.2008 11:10
Добър въпрос!Мен лично когато усетя осезателно присъствието на добри и верни приятели!:)
цитирай
31. anastasiia - iliada, хубаво е сред приятели...
18.11.2008 11:56
Ама истински приятели...
Има една фраза за приятелството, която много ми харесва: "Истинският приятел е този, който знае всичко за теб и въпреки това те обича!"
Поздрави, Илианка..:)))
цитирай
32. krasi7 - !!!!!
18.11.2008 14:05
Nali znae6, 4e 6tastieto go ima vinagi.....vypreki nas?! Pozdrav!
цитирай
33. exibella - Хубава е тази фраза за приятелството:)
18.11.2008 16:53
Знам и още една подобна: "Истинският приятел е не този, който ти бърше сълзите, а този, който не ти дава повод да плачеш":)
Ако знаеш за кооооолко неща имам да ти разказвам;))))))))))
Целувки:)
цитирай
34. anlov - Ти си го казала най-добре (това де... за щастието:)
18.11.2008 19:20
Наистина е нагласа на сърцето и ума, която ни е подвластна и не зависи от никакви външни обстоятелства.

А е и най-справедливо да е така:)))
цитирай
35. flyco - :)
19.11.2008 15:53
Бебешката усмивка!
цитирай
36. galinabg - Като приказка
19.11.2008 16:43
си ни го разказала. Но...знаеш ли, аз вичувах какво си говорите в студиото...
цитирай
37. anastasiia - krasi7, колко хубаво!...
19.11.2008 17:24
Да, щастието го има, просто трябва да го приемем в себе си!:)
Поздрави и от мен!:)
цитирай
38. anastasiia - exibella, предусещам много щастливи
19.11.2008 17:26
новинки около теб!:)))
Радвам се, много! Кога ще ми разказваш?:)))
Целувки и от мен!:)
цитирай
39. anastasiia - anlov, справедливо и зависещо от нас!:)
19.11.2008 17:34
Както е и справедливо щастливо да ти се усмихна!...:) А като приемеш моята усмивка в себе си, вътрешно и ти ще се усмихнеш...И ще ти стане светло...:) И ще се досетиш колко много неща в този момент могат да те направят щастлив!...Просто защото в теб е светло и просторно...
А сега ще ти изпратя не една, а безброй много щастливи усмивки!:))))))))))))
цитирай
40. anastasiia - flyco:)
19.11.2008 17:48
Искрено ме усмихна...:)
Много мило, хубаво се почувствах от това, което си ми отговорил за щастието... И реших да ти подаря едно стихотворение...:)

Щастие

Толкова дърго те търсихме...И съдбоносно.
Щастие...щастийце...Криеш се, миличко, знам.
Тъкмо те видим...Тъкмо едва те докоснем...
Тъкмо те хванем... и няма те... няма те там...

Шапка невидимка... Как ли изглеждаш тогава?
Всъщност какво си?.. Не подозирам дори...
Дълъг живот?... И любов?... И успехи?... И слава?...
Много приятели?... Много и много пари?...

Колко години... И всяка с това ни сурвака.
Земни неща... Мили боже, това ли е то?
Ах, покажи се на светло... Съвсем преди мрака.
Щастийце... Миличко... Пак ли се криеш?... Защо?

Може би ти си наоколо... Без да го знаем.
Живи сме още... Изнервени... Стари... И зли...
Дай ни се... Все пак... За малко... На края...На заем.
Утре например... Когато снегът завали...

Ето те... Идваш... Аз чувам гласчето ти звънко...
Хитрият поглед... Малката умна глава...
Двете опашки на ластик... Вратленцето тънко...
Господи, колко ме глупави... Ти си това...

Недялко Йорданов
цитирай
41. anastasiia - galinabg, защото моята Приказка
19.11.2008 17:50
е от истинските... Тези, дето се преживяват наистина... Затова си чувала и чувствала всичко:)
Приказни усмивки!...:)))
цитирай
42. anlov - Когато ти ни изпращаш откос от усмивки,
19.11.2008 22:55
никога човек не може да се усмихне само вътрешно:)))
цитирай
43. flyco - Благодаря!
19.11.2008 23:25
Стихотворението, разбира се, е за всички :)
цитирай
44. anastasiia - anlov, точно това имах предвид:)))
20.11.2008 12:16
Целият ще сияеш от усмихнатост и ще излъчваш!:))))
цитирай
45. anastasiia - flyco:)
20.11.2008 12:17
Да, за всеки, който го почувства истински, като свое...
Хубав ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878800
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031