Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2008 12:46 - Знаете ли колко чувствителни са рождените дни?!;)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 23115 Коментари: 57 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2008 12:52


...Ами да!... Съвсем сериозно ви говоря!..;)
Ако не отбележиш/отпразнуваш/ някой Рожден ден, той като нищо ще се нацупи, разсърди и...вземе, че отпраши нанякъде... Иди го гони!;))
    Затова аз реших, в никакъв случай да не допусна подобно нещо!... И подобавъщо, празнично и весело да отпразнувам Осем годишния Рожден ден на предаването ми, не само в ефир...;) 
     Сега предстои да видите снимки от възможно най-веселия, обичливия, щастливия, усмихнатия Рожден ден - Осем години "Ася в страната на талантите", с колеги, гости и приятели!:)
image
Ето първото усмихнато кътче!;)
Неудържимо усмихнато, нали?;)))

image

Собственикът на заведението ми обяснява, какво е съдържанието на платата...:) Трябваше да съм информирана, нали аз съм домакинята!:)

image
Това беше скрито "под капак";) Затова вдигнах капака, да видим какво има вътре!:)))

image

Ето и първата дегустация:) Казаха, че аз трябва да започна, за да се случи всичко от тук нататък, както трябва!:)))

image

Ето, че започва да си посрещам и гостите...:)
От едната ми страна е режисьорът, а от другата - собственика на прекрасното заведение, в което празнувахме - ресторант "Малък Бунарджик"!:)
Като възпитана домакиня, ще ви представя всичките ми гости...:)


image
Това са колеги, които извършват жестомимичен превод, по време на новините...Те пристигнаха първи, затова ви ги представям първи...:)

image
А това е един от ефирните оператори...

image
...и много важен човек, особено по време на директни предавания!:)

image

Колега водещ - от предаването "Телевизионен омбудсман" - Любомил Лазаров...

image
...Тук съм с режисьора на предаването и с рекламния ни директор - Илияна...:)

image

Посрещам още гости...:)

image
Дамата до мен е Кметът на район Централен - Рени Петрова. С нея правим много концерти, проекти... Много приятен човек...:)

image
А това е "Густо ми е Велков", моят колега Илиан Велков, който сигурно познавате като репортер от Пловдив в "Господари на ефира". Иначе при нас, той е в новинарския екип...:)

image

...С колежка от рекламата...Посрещам я на празника...:)

image
А това са един прекрасен песенен дует - Чайка и Влади... Те се грижеха да доброто ни настроение...:)

image
И още колеги - това пък е Слави - тон режисьор...

image
Стоянчо - оператор...:)

image
А това пък е Мария - от екипа на новините...:)

image

Това пък е спортният ни водещ - Любо Апостолов...:)

image
Ето го и Васко Тракйков - лице от новините..:)

image

Ето го и Кольо Илиев - ръководителят на "Конушенският оркестър"!:)

image

...Посрещам професор Петко Радев - големият наш Кларинет!... И той уважи празника ми...:)   

image
И Орхан Мурад е тук..., със съпругата си - Шени!:)

image
Нали ви казах, че Рожденият ден трябва да е мнооого весел!:)))

image
Работни моменти по време на празник;)))
Колегите взимат интервюта от гостите...:)

image

:)

image
...

image
...
image
...

image
...Официално приветствам гостите си...:)

image
Моментът с шампанското е мноооого важен!;)))

image
А тук знаете ли какво правя?...:) Ами...пея!:) Изпълних началото на песента, първият куплет на "Продавач на надежда", на Джани Родари, малък дар за гостите ми:)

image
С режисьора на предаването - Петър Алексиев и със звукорежисьора - Вихър, т.е. с част от моя екип, минаваме да се "чукнем" с гостите..:)

image
Хубави моменти... През цялото време почти не седнах, исках да обиколя всичките си гости...:)

image
Ето и Евгений пристига... Малко по-късно, защото имаше директно предаване. Евгений Тодоров - шеф на телевизията!:) Води със себе си още гости...:)

image
Песенно настроение...:)

image

Тук е и Ралица - лице от новините. Тя също дойде малко по-късно, но независимо от това, се включи бързо в купона....:)

image
Още една закъсняла моя приятелка, която "улових" за снимка! Това е моята стилистка, тя прави прическите ми!:)

image

На дансинга сме!...:)

image
...:)
image
Аз водя хорото, макар и да не се вижда на снимката...;)))

image
...
image

А тук ми поднесоха една много хубава изненада!Ансамбъл "Етноритъм" дойдоха да ме поздравят..., с танц по музика на Горан Брегович...и Сертаки,  разбира се...Беше много весело...:)

image

image

image

image

image
И Орхан Мурад се включи в изненадите! Реши, че ще ме поздрави с две негови песни...

image

Беше много приятно...:)

image

А след което дойде и...

image
...тортата, разбира се...:)))

image
Може ли на Рожден ден без торта?!:)))

image

image

Започва ритуалното разрязване на тортата - от мен и двамата ми режисьори!...:)

image
Ето!...:)))
image
Ритуалът се състоя!:)))

image

:))

image
А ето ни и всички около тортата... Заедно...:)

image

И така..., повеждам хорото...с усмивка...

image

...към следващия празник... Към следващия рожден ден... Към следващото празнуване...

Защото, нали ви казах, колко лесно се обиждат Рождените дни?:) Чувствителни са и трябва да им отдаваме полагащото им се внимание..:))) Така и направихме снощи, до къъъсно през нощта!:)))

Отново с усмивка, аз, Ася...:)))





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 4estito!
04.12.2008 12:56
pojelavam o6te mnogo i vse taka veseli rojdenni dni na predavaneto ti:))))
цитирай
2. roksolana - :)
04.12.2008 13:08
"Ако можех да имам едно магазинче със две полички..."
Вълшебница си!
Само разкошни хора край теб и през деветата година!
Поздрави на Пловдив!!!
цитирай
3. krotalka - Честит юбилей!
04.12.2008 13:10
Още няколко пъти по осем годинки да честваш!
Като гледам снимките Малкия Бунарджик много се е променил, едно време там приготвяха много хубави панирани жабешки бутчета!
Налегнаха ме спомени...

Още веднъж честито! Желая ти успехи и за в бъдеще!
цитирай
4. evelin - @}----;-----
04.12.2008 14:33
С обич на едно чудесно предаване, в което съм преживяла много незабравими мигове, една невероятна водеща и приятелите от екипа...

С вас, Ася... света е по-красив и по-добър... Нека да ви има дълго, дълго! :)
цитирай
5. exibella - Честито, честито, честитоооооооо!!!!
04.12.2008 14:45
Всичко най-най-най-най хубаво и през тази година!
И да продължаваш още много много много мнооооого такива уникални, прекрасни предавания да правиш!!!
И винаги с тази сияеща усмивка!!!:)))))
Обичам те, лилава приказна!!!!!:)))
Мнооооого целувки:)))))
цитирай
6. tini4 - Поздравления, Ася!!! :)
04.12.2008 15:12
Честит Ви юбилей и да сте все така усмихнати...
Знаеш ли, предаването ти е така прекрасно, защото ти, с твоята щедра усмивка и добро сърце, даваш всичко от себе си!!!
Благодаря ти за прекрасният постинг! :)))
Най - топлата усмивка за теб...
цитирай
7. valiordanov - Честито на всички от мен!!!
04.12.2008 17:10
Да! Отново пропуск... Как пропуснах това колосално събитие?...Явно ще те изненадвам на друг такъв...Ще изчакам 50 годишният ви юбилей! ...Асенка, поздрави на целият екип. Много слънце и усмивки ви желая и мноооооого невероятности които сами си създавате! Гушкам ви всички заедно! А тортата , аз вече и зная вкуса! Невероятна е! Бъдете лястовички на красотата която създавате и донесете вечната пролет в замръзналите български сърца! Обичам ви !
цитирай
8. zharko - Честит празник!!!
04.12.2008 17:37
С пожелание за национален ефир!
цитирай
9. nkokanova - Асьонушка,
04.12.2008 17:48
нека продължат празниците на душата!
За зрителите!

И ти си в ролята на актриса, а обичта на зрителите отглежда самочувствието ти на човек, нужен на другите със своята професия.

Нека спектакълът продължи!

Успех!
цитирай
10. juliet - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
04.12.2008 20:29
Пожелавам блестящи успехи на теб и на невероятното ти предаване!
http://zazz.bg/play:a284af84
цитирай
11. helios - Честит рожден ден!
04.12.2008 20:59
Поздравления за екипа на предаването и за най-усмихнатата, и слънчева водеща Ася!:)
Поцелавам ви още много красиви празници!:)
цитирай
12. анонимен - ; )
04.12.2008 21:18
Със всичките тези рожденни дни и празници няма време за почивка зимата : ) Специално вече съм си харесал една елхичка и си я украсявам сам ^^ А за рожденните дни ти пожелавам още много такива мигове.
цитирай
13. lion1234 - Ауу, богата програма!
04.12.2008 21:22
Както виждам, и извън ефир си подготвила богата програма, наситена с много емоции и веселие!
Само дето не можах да разбера кой духна свещичките на великолепната торта - сама ли бе или и екипът се включи в този вълнуващ момент!
Още веднъж: Честито на теб и на екипа на чудесното ти предаване!
Усмихнати поздрави, Ася!
цитирай
14. esen - ЧЕСТИТО!!!
04.12.2008 21:55
Поздравления за теб и екипа и пожелания за още много, много успехи!!!
И да ни поканите на стогодишнината:))))))))))
цитирай
15. eddie - Ася!
04.12.2008 22:00
Продължавай да разпръскваш красота и любов...
Много те харесвам- твоя свят е толкова цветен... :) Честито!
цитирай
16. ninaantonova - Честито от мен!
04.12.2008 22:56
С пожелание за дълголетие на твоето предаване. На теб пожелавам здраве и все така да ни радваш. За мен е чест да те познавам, макар и във виртуалното пространство.
Лека и спокойна нощ. :)
цитирай
17. anastasiia - vihra13, а пък аз ще ти изпратя
05.12.2008 00:04
милиони частички от веселото настроение, което е в мен, около мен...:)))
Благодаря ти!...:)
цитирай
18. anastasiia - roksolana, "...бих продавал, познайте какво -
05.12.2008 00:14
Надежда, Надежда за всички!..."
Пловдив усмихнато отвръща на поздравите ти...:)
Благодаря ти за пожеланията...:)
Мнооого весели, топли, пловдивски усмивки от мен...:)))
цитирай
19. merita - Ще кажа само, че около теб винаги има ...
05.12.2008 00:16
Ще кажа само , че около теб винаги има настроение!Дано Бог да ти дава винаги този заряд , и да даваш на хората тези емоции !
Пожелавам ти още много предавания !
Поздрав!
цитирай
20. anastasiia - krotalka, да..."Малкият Бунарджик"!...:)
05.12.2008 00:20
Най-пловдивският ресторант!...:) Всички пловдивчани го знаят, всички разказват легенди за вкусните жабеши бутчета...:) На същото място си е, само че е много по-просторен и красив...На две нива и с няколко зали... Прекрасно е като обстановка..:) А когато и компанията е хубава, знаеш как се получават нещата;)))
Благодаря ти за пожеланията!:)
И ти ми бъди жива и здрава!...
цитирай
21. anastasiia - evelin, с обич и аз
05.12.2008 00:27
ти отвръщам...:)
Благодаря ти, Ев...
Ще те чакам да представим книгата ти и в студиото ми...:) Нали знаеш, че нося късмет!:)
Нека насищаме света с поетичност...и то по възможно най-нежно изящния начин....Така, както ти умееш...
Прегръщам те:)
цитирай
22. anastasiia - exibella, благодаряяяяяяя.....!!!:)
05.12.2008 00:31
Ще продължавам....:)))
И ще се усмихвам...:)))
И ще бъда мнооого лилава...:)))
И те прегръщам...:))))
И те чакам...:))))/часът и мястото са известни;)))/
цитирай
23. anastasiia - tini4, знаеш ли кога чувствам,
05.12.2008 00:37
че наистина се е случило, каквото трябва? Когато попитам нещо гостите си в студиото, а те ми отговорят, че се чувстват като у дома си...:) Аз чувствам, че са искрени... Защото, нормално е - телевизия, живо предаване - много от тях се притесняват... Но в един момент, предаването тръгва и...някак си всички се освобождават и...се сближават - гости, публика, зрители...Една такава сплав... Много е хубаво...
Ето, похвалих се..;)
Но пък в такива моменти, се случват много истински неща...
Благодаря ти за добрите думи..., за разбирането...:)
Лъчезарна, мила усмивка и от мен...:)
цитирай
24. anastasiia - valiordanov, виждаш ли?... Няколко лястовички
05.12.2008 00:44
летят...към теб...:)
Сега ще те прегърна...и до като си в прегръдките ми, ще ти кажа - очаквам си изненадата..., за следващия юбилей, може и 50 годишния:)))) Няма значение, ще чакам;)))
Ще предам поздравите ти на всички, с удоволствие...:) Нали знаеш, че и ние те обичаме!...
Ммммм, знаех си, че ще си намериш парчето торта и ще си го хапнеш;) Нали и ти разбираш от вълшебности..., особено щом става въпрос за торти...;)))
цитирай
25. anastasiia - zharko:)
05.12.2008 00:48
Благодаря ти!:)
Мнооого хубаво ми звучи пожеланието ти...:)))
Един Слънчо-Зрънчо, т.е една усмихната Ася, те прегръща...:)
цитирай
26. anastasiia - nkokanova, това са най-светлите,
05.12.2008 00:59
най-истинските празници... Те осмислят нашето пътуване през живота ни...
Ти си толкова разбиращ!...
Ти самият си толкова близко до това, което правя!..:)
В душата ти е празник, защото правиш толкова значими неща...
Благодаря ти..., за всичко...
цитирай
27. anastasiia - juliet, цветно ми е...:)
05.12.2008 01:03
Благодаря ти за цветното настроение!:)) Хубав дар, особено за рожден ден!...:)
Аз пък ще те засипя с разноцветни частички усмихнатост, моята усмихнатост...:))))
цитирай
28. anastasiia - helios:)))
05.12.2008 01:06
Благодаря ти, Светлинка!:)
Очаквах те...и се радвам, че си тук!...:)
Ще предам поздрави на екипа от теб...:)
А празниците, те са си нашето вътрешно състояние... Така че, може никога да не ни напускат..., нали?:)
Празничност ти изпращам,...безброй частички!:)
цитирай
29. anastasiia - dgaduinknight, тя, Зимата така си почива -
05.12.2008 01:09
като празнува!...:)
Така че, нека те засипят безброй празнични мигове...:)
Ето, че вече си започнал да украсяваш елхичката... Да сложиш нещо лилаво на нея, обезателно! Ще ти бъде като късметче от мен...:))
цитирай
30. anastasiia - lion1234, ами да... :) Щом ще е празник,
05.12.2008 01:18
трябва да е весело!:)))
А пък и аз самата заразявам с веселие, да знаеш;))) Опитай някой път и ще видиш;))) Само надникни в блога ми и ще ти се прииска неудържимо да се усмихнеш, да се засмееш..., да полетиш дори! Това си е мое вълшебство, за приятели!...:)
А за тортата - веднага ще ти издам!;))) Освен искрящите фонтани, върху нея имаше и една малка осмичка с пламъче... Духнахме я аз и двамата ми режисьори... Тримата сме нещо като ядрото на предаването.
Но явно, този момент е пропуснат от снимащите..., защото го нямам на снимка...:)
Поздрави, Джош и безброй искрящи, весели усмивки от мен...:))))
цитирай
31. anastasiia - esen, о, разбира се...:)
05.12.2008 01:22
На 100 годишнината ще е знаменито!:)))
Ще има да си празнуваме....:)))
Благодаря ти за пожеланията, златна ми приятелко:)
цитирай
32. anastasiia - eddie, цветен eddie...:)
05.12.2008 01:28
Толкова ми е хубаво, че си тук...:)
Да..., ще вървя...и ще разпръсквам частички от моя свят...И ще ми е все по-светло и цветно... Защото знам, че те има и теб...
Прегръщам те и ти благодаря...:)
цитирай
33. anastasiia - ninaantonova, за мен е радост, че те познавам...:)
05.12.2008 01:31
Хора, като теб, ме правят още по-богата!...
Благодаря ти за пожеланията...Нека се завърнат и към теб...:)
Щастливи, весели, празнични усмивки..., цяяял куп, ти изпращам...:)))
цитирай
34. anastasiia - merita, така съм си създадена...:)
05.12.2008 01:34
Предпочитам да се засмея, да се усмихна, вместо да съм негативно настроена...:) И вървя през живота си с усмивка...:)
Около мен има винаги много хора...И като им се усмихна, и те започват да се усмихват... Една такава усмихваща се верига се получава...:)
А и Бог е с мен, знам това...:)
Поздрави и за теб!:)
Благодаря за пожеланията...:)
цитирай
35. nadagr - Честито!
05.12.2008 10:14
Да илядите!
цитирай
36. anastasiia - nadagr, благодаря!:)))
05.12.2008 10:19
Ще "илядим", ще се веселим...:)))
Така да бъде!:)
А на теб ти изпращам усмихнатост..., колкото можеш да поемеш...:)))))
цитирай
37. luben - Честито!
05.12.2008 10:37
и Чудесно си предала настроението -сякаш и аз бях за малко там! Още много пъти да празувате така и да ви е весело!
цитирай
38. anastasiia - luben, радвам се,
05.12.2008 10:44
че съм успяла да пресътворя частички Празник!:)
И нали знаеш, че хубавите хора се събират на едно място - та, затова и ти си бил сред нас;)))/макар и "сякаш";)/
Мноооого весели усмивки...:))))
цитирай
39. mino - честито
05.12.2008 12:08
на теб и колегите ти, от снимките личи че сте страхотен екип и едни също така страхотни гости на страхотно празнество,пък и тортата изглежда доста вкусна))
с най-добри пожелания и от мен
цитирай
40. temenuga - Честито!
05.12.2008 14:45
Прекрасен екип сте - цялостното излъчване го показва!
Творете - с любов! И продължавайте да сте себе си!
Май повече пожелания не са нужни:)))
цитирай
41. shaffi - Здраве и късмет
05.12.2008 15:57
Ви желая!
цитирай
42. anlov - Пак виждам хубави хора, събрани на едно място:)
05.12.2008 16:08
А пък това под капака, Ася... мммммммммммм...
цитирай
43. tota - Честитоооооооооооооооооооо!
05.12.2008 16:53
Здраве и много успехи!!! И усмивки - разбира се!!
цитирай
44. anastasiia - mino, да така е...:)
05.12.2008 19:44
Екипът ми е страхотен, пък и всички колеги...Нали знаеш, колко е хубаво да имаш свободата да бъдеш себе си, в това, което правиш!...
А тортата...мммм...беше пълна с бадеми...:)
Благодаря ти за пожеланията...:)
Куп весели усмивки от мен:)))
цитирай
45. anastasiia - temenuga, това е същественото!:)
05.12.2008 19:47
Да творим с любов и да се изрязяваме по начина, който смятаме за наш, за правилен...Да имаме свободата да сме себе си...Точно така, Нуши...
Благодаря ти за всичко!:)
Целувки:)
цитирай
46. anastasiia - shaffi, благодаря:)
05.12.2008 19:48
Да ти се връща и на теб - и здравето, и късмета...:)
Плюс мноооого усмивки от мен!:)))
цитирай
47. anastasiia - anlov, това под капака...
05.12.2008 19:54
...не е за разправяне...:)))
...Пък и всичко останало!:)
Да, все хубави хора... И като прибавим всички пишещи тук мои приятели... - кой казва, че липсват добрите отношения в общуването, в ежедневието...:)
Благодаря ти, Ангел... Винаги се радвам, като надникваш при мен...:)
цитирай
48. anastasiia - tota, благодаряяяяяяяяяяя!:)
05.12.2008 19:55
Бъди ми и ти здрава, и много усмихната!:)))
Благодаря ти за пожеланията!
Прегръщам те, Ати:)
цитирай
49. anastasiia - marcela, толкова хубави
05.12.2008 19:58
неща си ми изброила като пожелания!...:) Развълнува ме... Благодаря ти...
Бъди ми здрава и ти!
Поздрави, ама от най-усмихнатите!...:)))
цитирай
50. martiniki - да илядите -
05.12.2008 21:18
както се казва! Дълги години, Ася! Всяко нещо, което се прави с любов, оцелява и преживява кризи,
трудности. Успех на теб и предаването!
цитирай
51. enjoy6 - :)))))
05.12.2008 22:37
Много хубав празник!
Напълно си си го заслужила! пожелавам ти да имаш още много такива прекрасни поводи за празнуване!
Светли почивни дни!
цитирай
52. tomich - Честита годишнина!
05.12.2008 22:41
Пожелавам на теб и екипа ти успехи в бъдещите предавония. Явно, екипът ти, Ася, работи много организирано и синхронно. Пази го, за да те пази и той. Добре сте го отпразнували!
Усмихнати поздрави!
цитирай
53. anastasiia - Хей, Мартичка:)
06.12.2008 00:21
Добре си ми дошла!:)
Да, Любовта... Тя осмисля всичко... Тя ни прави всеможещи..., летящи дори...:)
Топла прегръдка за теб...
Благодаря ти...
цитирай
54. anastasiia - enjoy6, светло ми е...:)
06.12.2008 00:26
...Благодаря ти!:)
Та има ли нещо по-хубаво от празниците, празничността, с която ни даряват...:)
Нека да ги има поводите за празниците...:)
И на теб да ти светло и празнично...вътре в теб!...
Прегръщам те...
цитирай
55. anastasiia - tomich, екипността е нещо много важно,
06.12.2008 00:30
особено в телевизията!... Щом я има екипността, взаиморазбирането, усмихнатостта в отношенията, значи това, което излиза в ефир, не се прави просто така, а с желание, с ентусиазъм дори...:)
Много се радвам, че си тук!:)
...Благодаря ти...
цитирай
56. rpatel - Страхотна си! Винаги ме зареждаш с ...
09.12.2008 08:58
Страхотна си! Винаги ме зареждаш с много положително настроение! Успех и дано празнуваш още много рождени дни по този начин. Забиоколена от приятели и колеги.
:-) Усмихнат ден!
цитирай
57. anastasiia - rpatel, страхотно е, че около мен
09.12.2008 16:09
има хора като теб, които разбират...:) И които приемат в себе си частички от положителната ми енергия...:) Много ми е хубаво...:)
Благодаря ти за пожеланията...:)
Да бъде!:)
Поздрави, усмивки и безрой празнични мигове ти изпращам...:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877371
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031