Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2009 14:42 - МОИТЕ 44 ЗАЛЕЗА...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 26757 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"... - Много обичам слънчевите залези. Хайде да видим един залез...
     Но на твоята толкова малка планета е стигало 
само да дръпнеш стола на няколко крачки. И ти си гледал вечерния здрач всеки път, 
когато поискаш...
     - Един ден видях как слънцето залязва четирийсет и четири пъти!..." /от "Малкият принц"/
В моя свят, на "моята планета", и аз мога да гледам вечерния залез, когато си поискам... И колкото пъти си поискам...:) Достатъчно е истински да го пожелая...
Сега ще го сторя и за вас... Ще ви озаря в залезност... Ще ви подаря моите залези... Цели 44!...Залези, които съм снимала, по време на моите пътешествия...в Планината... Или пък на брега на морето...
 Представяте ли си!... В миг вашият свят ще се превърне в една малка планета... Досущ като тази...на "Малкият принц"... Струва си да изжевеете това Тайнство, нали?:) Чудното Тайнство на Залеза, на границата между деня и нощта...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

44 мои залезни усещания... За вас, приятели...:)



Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - Благодаря, че
11.01.2009 14:46
сподели. Морето трябва да е друго, а не Черно, защото тогава щяха да са изгреви. Но те са също красиви. Аз обичам залезите и изгревите, началото и края и после се завъртва отново и отново ...
цитирай
2. cornflower - Прекрасни са!
11.01.2009 15:22
Благодаря ти, Ася, и за изгревите!
цитирай
3. exibella - Мнооогоо...
11.01.2009 15:28
са красиви ...:))))))))
Усмивки...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. anastasiia - victoriavselena, аз също обичам и изгревите...
11.01.2009 15:31
Може би ще споделя и тях в скоро време...:)
Да, залезите не са от Черно море... Снимките съм правила на брега на Бяло море...:)
След залеза ще настъпи и изгревът!... Тези две вълшебства се раждат на границата на нощта и утрото и съответно - на границата между деня и нощта... Може би затова са толкова прекрасни!...
цитирай
5. anastasiia - cornflower:)
11.01.2009 15:32
Изгревността си е в мен, затова реших да ви подаря залези...:)
Благодаря ти, Люба, за вътрешната ти усмивка..., за топлината, за теб...
цитирай
6. anastasiia - exibella, да, красиви са...:)
11.01.2009 15:34
Особено когато лъчите на слънцето преминат през облаците, се образува една феерична светлинна завеса...
Приказно!...:)
Усмивки и за теб..., залезно-изгревни...:)))))))
цитирай
7. martiniki - Залезът е една от най-томителните
11.01.2009 16:17
гледки, а морският може просто да ме разтопи от блаженство, един мой януарски

Неделен залез


На запад слънцето
томително се плъзва.

Вали небе -
копринена органза
по
кръглите клетки от клони
на зимните
призалезни дървета.

Прогнозите са за пролет.

Затова ли във виолетовия час
вместо дървета небето
подпират прозрачни
крайпътни рози?
цитирай
8. viovioi - чудесни са! Браво!!
11.01.2009 16:21
Тези на морето не са ли изгреви?? Нали слънцето така изплува от морето и залязва назапад??? Освен ако това не е Адриатическо море или друго?
цитирай
9. анонимен - Принцесо на залезите!
11.01.2009 16:21
Танцувам под лъчите на твоите залези. Каня те и теб на танц! Няма да ми откажеш, нали?
Приказка си!
цитирай
10. anastasiia - deva, пречистващо и даряващо...
11.01.2009 16:28
Има нещо много вълнуващо в това да изпратим слънцето... Да не гоним слънцето, а да му позволим да залезе... В цялата си царственост и красота!...
Зареждащо и топличко ми е от твоите усмивки!...:)
А от мен - залезно-изгревни усмивки...:)))
цитирай
11. anastasiia - martiniki:)))
11.01.2009 16:32
Букет "крайпътни рози" за теб:) Прозрачни, призрачно-метаморфозни...:)
Благодаря ти, Марта, за "призалезното" настроение, за прекрасното ти стихотворение!:) Ти знаеш колко обичам стиховете ти!:)
Прегръщам те...:)
цитирай
12. iliada - Ася!!!
11.01.2009 16:34
мИСЛЕХ СИ ,ЧЕ ЕДВА ЛИ НЕ САМО АЗ СЕ ЗАГЛЕЖДАМ ПО ОБЛАЦИТЕ ,но не било така!
Поздравления любителко на залези!Аз отвреме на време харесвам и някой изгрев!:))))
цитирай
13. anastasiia - viovioi, всичките снимки са залезни...:)
11.01.2009 16:34
А тези, снимани на брега на морето, са от Бяло/Егейско/море...
Поздрави, обагрени топла залезност...:)
цитирай
14. anastasiia - анонимен :)
11.01.2009 16:36
Как бих отказала на толкова романтично-залезно предложение...:)))
цитирай
15. anastasiia - iliada, облаците са ми голяма любимост!:)
11.01.2009 16:39
Обичам да се вглеждам в тях, в странните им метаморфози, отразяващи нашите мисли, чувства, докосвания, надежди, срещи...
А когато през прозрачните им силуети преминат залезните слънчеви лъчи, гледката е неописуема!...
Поздрави и за теб, Илианка...:) Аз също обичам изгревите... Даже много... Но днес съм залезна...:)
цитирай
16. kiarasoto - прекрасни изгреви аз ти желая!!!
11.01.2009 16:40
След толкова прекрасни залеза
желая ти прекрасни изгреви!!!
Дори,когато изгревът е скрит
под пелена на облак скътан
не го забравяй,че в теб изгрява
един безкраен празник на деня!
За радоста в сърцето изгревът е същноста!!!
цитирай
17. krotalka - Разкошни снимки!
11.01.2009 16:44
Тази с морския залез, там където водата е като разтопена лава, е направо фантъстична!!!!

Благодаря ти Ася, че ги сподели с нас!
цитирай
18. glarus - superski sa!
11.01.2009 16:48
zalezite vinagi sa nepovtorimi
dori mi zamirisa na prolet...
naistina sa ot vsi4ki sezoni
prekrasni sa spomenite ot tqh ot mestata kydeto si bila!
Blagodarq za nezemnite cvetove!
цитирай
19. adiveil - Просто нямам думи.
11.01.2009 16:49
Просто нямам думи.
цитирай
20. gor - ЗАЛЕЗ (Созополски сонет III)
11.01.2009 17:09
Слънцето на запад ще залезе след минута.
Залезът все още се сбогува позлатен,
иска да запомни този анонимен ден.
Слънцето на запад ще залезе след минута.

Бърза да се снима двойка влюбени туристи,
ние зад гърба им ще сме блед, неясен фон.
Нищо. С тебе ще се снимаме през друг сезон,
нека само идващата пролет се разлисти.

Нека само помъдрее още любовта ни,
за да спре да ни нанася закъснели рани
и намери в своя залез тишина.

Този град стои на мястото си и спасява
скромните сърца от смърт, надменните - от слава.
И отделя мрак от светлина.
цитирай
21. anastasiia - kiarasoto, изгревността си я нося
11.01.2009 17:23
винаги в мен...:) Благодаря и за твоята изгревност... Да, дори когато изгревът е скрит под пелена на облак, той предвещава празник на усещанията и сетивата!...
А залезите..., в тях има лека тъга... Но това ги прави още по-неустоимо красиви!...
Случва се понякога и да съм залезна... Но само понякога...
Благодаря ти...за всичко!...
цитирай
22. anastasiia - krotalka, истински празник от залези..., нали?:)
11.01.2009 17:26
Да, сещам се за коя снимка ми пишеш... Аз, самата, бях обхваната от еуфорията на красотата наоколо... И снимах, снимах...:) Много снимки направих на залезното Бяло море...:)
И аз ти благодаря, че си тук...и споделяш и моите залезни усещания...:)
Прегръдка топла, залезна...:)
цитирай
23. anastasiia - glarus, така е... Залезите са винаги
11.01.2009 17:35
неповторими... Може би точно в това е магнетичността им... Защото един залез никога не може да се повтори!... Но пък с колко мигове неповторимост ни дарява!...
Да, снимките са правени през различни сезони... Само май бялата зима я няма...:) Всъщност, тези на морето, са правени през ноември... Но нямаше сняг тогава...:)
Цветно да ти е... За дъъъълго...:)
цитирай
24. anastasiia - adiveil...
11.01.2009 17:37
Усещанията, когато гледаме залеза, са такива...
Съзерцаваме, без думи... И ни е хубаво...
Благодаря ти...
цитирай
25. anastasiia - gor, благодаря ти!!!!
11.01.2009 17:42
Направи ме щастлива с твоя "Залез"!... При това, свързан с толкова любим за мен град!:)
Мъдър "Залез"..., отделящ "мрак от светлина"...
С теб се снимахме в ранна есен:) Помниш ли?:)))
цитирай
26. анонимен - Уловила си огънят,
11.01.2009 18:02
слизащият от небето,
догарящ на границата,
вход към нашата земя,
и оставената топлина,
за да е ЛЕКА нощта...
:)
цитирай
27. cindy - Бива си ги залезите,
11.01.2009 18:04
но аз предпочитам изгревите. Имам и такъв пост, сеге ще ти дам линкче:

http://cindy.blog.bg/viewpost.php?id=112291

Заповядай :)
цитирай
28. ivesa - Обожавам залезите!
11.01.2009 18:07
anastasiia,благодаря ти,мила!Прекрасни са залезите ти!
Приятна вечер ти желая!:)))
цитирай
29. anastasiia - vishnichka, доловила съм
11.01.2009 18:42
всичко това...,
плюс мнооого красота!...:)
Топло и светло да ти е...:)
И залезно хубаво...:)
цитирай
30. anastasiia - cindy, а може би...
11.01.2009 18:49
залезите просто не могат без изгревите...:) Трябва слънцето да залезе, за да се роди отново...:)
Знаеш ли, и аз много обичам изгревите...:) Дори може би ще направя и един "изгревен" пост, просто защото повече отговаря на моята същност... :) Но пък понякога се случва и да съм "залезна"... Само понякога... За нюанс...:)
Благодаря ти за линка:) Надникнах към твоя пост...и се усмихнах...:) Прекрасни изгреви - сияещи и даряващи слънчево настроение....:)
И ти заповядай отново при мен...:) Много ще ми е приятно...:)
цитирай
31. anastasiia - ivesa, радвам се,
11.01.2009 18:51
че си тук!...:) Поеми си "залезност", колкото поискаш!...:)
И...ти благодаря!:)
Хубава вечер и на теб, обагрена в топли, залезни цветове..:)
цитирай
32. dessykg - Страхотни са всичките!
11.01.2009 18:54
Но моят фаворит е №4 :)
цитирай
33. anastasiia - dessykg:)
11.01.2009 18:57
Благодаря ти, Деска!:)
Може би обичаш повече залезите в Планината...:)
Залезни усмивки от мен:)))
цитирай
34. nakiti64 - Благодаря!
11.01.2009 18:59
Прекрасни залези си видяла, а ние благодарение на теб!Когато очите ти са отворени за такава красота означава, че имаш богата душа и златно сърце !
цитирай
35. anastasiia - nakiti64, а когато очите
11.01.2009 19:01
на хората около мен също приемат красотата в себе си..., това ме прави още по-богата...
Благодаря ти за добрите думи...:)
Идвай...отново!...:)
цитирай
36. enjoy6 - Eх, че хубаво усещане!
11.01.2009 19:03
Обичам залезите, изгревите също са очарователни, особено морските!
А твоите тук са вълшебни!
И аз разхождайки се през лятото по едни красиви поляни в едно родопско селце в близост до обсерваторията "Рожен", обичам да ги наблюдавам и да им се възхищавам!
Много е приятно и после когато падне нощта звездите са толкова близо, че ти се струва, че можеш да ги докоснеш!
Благодаря, че ми припомни тези щастливи мигове Ася!
Хубава и топла неделна вечер!:)))
цитирай
37. bovari - Слънчево момиче.....
11.01.2009 19:20
Слънчево момиче, което е уловило последните слънчеви 44 усмивки!;)))
Стопли ни!;)
Поздрави!
цитирай
38. monna - На ниво! Много красиви снимки!
11.01.2009 19:42
Радост за окото са..
Прегръдка!
цитирай
39. anastasiia - enjoy6, моите залези в Планината
11.01.2009 20:16
са също в Родопите, само че в близост до Широка Лъка... Когато съм там, не пропускам да се насладя на залеза...
А звездите са блестящи, красиви и толкова близо... И млечният път се вижда... Истинска приказка!...
А морето пък си има друга магия... Там винаги ставам рано, за да посрещна изгрева...:) Имам запечатани много изгреви...и чрез снимки...и вътре в мен...:)
Взаимно си припомнихме хубави мигове, Мина... И ми е толкова приятно, че си тук....:)
Топла, усмихната вечер...:)
цитирай
40. anastasiia - bovari, последните, но пък толкова
11.01.2009 20:19
обещаващи...:) Обещаващи един нов и по-хубав ден... Нали, след като залезе, слънцето трябва да изгрее, отново...!:)
Нека я има топлинката...:) Тя идва и от залезите, в тези златно-топли цветове...:)
Поздрави и за теб, топли, изгревни...:)
цитирай
41. anastasiia - monna....:)
11.01.2009 20:22
Благодаря ти!...:)
Сигурно и ти самата си улавяла красотата на залеза..., чрез твоите усещания и цветове... За да го пресътвориш по най-вълшебния начин...
И аз те прегръщам...:)
цитирай
42. libertybell - Ася, благодаря ти!
11.01.2009 21:45
Особено за морските снимки:)
Изгревите край морето също са прекрасни, но мнооого рядко ги виждам...
Докато гледах снимките ми стана топло и приятно, и замечтах за морето:)
Прегръдки
цитирай
43. eddie - ***
11.01.2009 21:45
Приказни залези, Ася!
Като сетивата уловили ги :)
цитирай
44. exibella - Снимка №37 е много хубава:)))
11.01.2009 22:39
Знаеш ли, теб винаги съм те свързвала с красота и нежност:))))) Страшно много излъчваш:))))
Толкова си прекрасна:)))) Приказна...:))))))
Още усмивки:))))))
P.S Ммммм, Бяло море...:)))))))))))))))
цитирай
45. malkiatprintz - Красиви залези :):):) Но като сп...
11.01.2009 23:09
Красиви залези :):):) Но като спомена четиридесет и четирите залеза, да не допускаме продължението:

"- Знаеш ли... когато човек е много тъжен, обича слънчевите залези...
- Значи през онзи ден с четирийсет и четирите пъти си бил много тъжен?
Но малкият принц не ми отговори."

Желая ти да не стигаш никога до това продължение. Поздрави :):):)
цитирай
46. anastasiia - zabavnata, представяш ли си...:)
11.01.2009 23:48
Пуст плаж... Вятър... Вълни... И...залез...
Когато правех снимките на брега, плажът беше пуст... Беше месец ноември..., на брега на Бяло море...
Красиво...и то толкова, че времевите измерения губят смисъл... Залезно хубаво!...:) Ту успокояващо и хармонизиращо..., ту страстно и огнено...
Благодаря ти за споделянето...:)
цитирай
47. anastasiia - libertybell...:)
11.01.2009 23:53
Снимката е най-късият път... да си спомниш...:)
Може би, затова обичам да си преразглеждам снимките от любими места... Като тези, със залезите, например...:)
И аз много си обичам морето...С цялата му изгревно-залезна вълшебност...:)
Прегръдки и за теб..., топли, залезно-изгревни...:)
цитирай
48. anastasiia - eddie,...приказни и като твоите сетива,
12.01.2009 00:03
приели ги в себе си...:)
Прегръдка...приказна...:)
цитирай
49. anastasiia - exibella:)))
12.01.2009 00:09
Ами..., нали знаеш че, "аз съм една малка фантазия, една измислица, една луда капка дъжд...":))) От там идва магията...;)))
Хей, Спасимирка, ти си прекрасна, и песенна, и едно такова...много мило другарче...:)))
И от мен усмивки..., залезни, топли, обичливи...:))))
цитирай
50. anastasiia - malkiatprintz, да, знам го продължението...:)
12.01.2009 00:23
Но реших да подаря тези мои залези като 44 красиви мига... Може и да носят малко тъга в себе си, но това
е за нюанс...:)
Благодаря ти за пожеланието...:)
44 усмивки..., изгревно-залезни...ти изпращам...:)))
цитирай
51. bizcocho - Ася, всичките ти снимки ми харес...
12.01.2009 00:53
Ася, всичките ти снимки ми харесват! Итересно,че аз,категоричния любител на морето, се "гмурнах" в четвъртата ти снимка:)
А забелязала ли си,че короната на дървото, в ляво, в 29-та снимка е с форма...на сърце?:)))))))
В някои снимки облаците също образуват интересни фигури:)
Много отморяваща красота е постингът ти!!!
цитирай
52. boris66 - boris66-anastasiia
12.01.2009 01:02
Залезът винаги е присаствал в изкуството -"Дъймилас роща под горою ,когда над ней горел закат. Их оставалось только трое ,из восемнадцати ребят...."Неговата магия и омая е не по-малка от тази на изгрева. Той е свързан е една равносметка от деня ,с една почивка и спокойствие .Той е не по-малко философски от изгрева. Всяко нещо, което изгрява, рано или късно.... ще залезе!
цитирай
53. anastasiia - bizcocho, не съм забелязала формата на
12.01.2009 01:07
короната на дървото, в снимка №29, признавам си!...:))) Но ти, с чувствителността на поетичните си сетива, веднага го долови!...
А облаците..., те са невероятни вълшебници!... Сътворявайки метаморфозните си облачни замъци, придават царственост и аристократизъм на залезите!...
И..., мисля си, няма нищо лошо в това да се "гмурнеш" в един планински залез!..:) За разнообразие...:)))
Прекрасен нов ден ти желая!:)
цитирай
54. anastasiia - Да, Борис, има много мъдрост
12.01.2009 01:12
в залеза... Позволяваме на слънцето да залезе..., знаейки, че ще се роди отново... Ражда се, за да залезе... Както всичко в живота ни...:)
Омая, магия, тайнство, красота, мъдрост, изкуство...всичко това е залезът!...:)
Благодаря ти, Борис...:)
цитирай
55. varg1 - аз предпочитам
12.01.2009 10:52
изгревите
цитирай
56. anastasiia - thesilent, колкото по-често се връщаме
12.01.2009 17:57
към "Малкият принц", толкова по-добре!...:) Той е мъдър, мил и по детски искрен и непосредствен...:)
И съвсем не е малък..., разбира се...:)
Ще надниквам при теб, ако решиш да покажеш твоите залези...:) Ще ми е много приятно да видя твои снимки на залези...:)
Поздрави и за теб, усмихнати, разбира се...:)))
цитирай
57. anastasiia - varg1, а аз обичам
12.01.2009 17:58
И изгревите...:)
цитирай
58. anastasiia - Странно!...
12.01.2009 20:24
Изчезна номерацията на брой четения и коментари...
Съжалявам...
Добре, че поне коментарите са тук!...
цитирай
59. hishi - Много са красиви
13.01.2009 12:10
Беше ми много приятно да разгледам твоята колекция от залези. Благодаря!
цитирай
60. anastasiia - hishi, а на мен ми беше приятно,
13.01.2009 21:44
че си тук... И че разгледа моите 44 залеза...:)
И аз ти благодаря!...:)
Поздрави и много усмивки!:)))
цитирай
61. lion1234 - Разкошни снимки,
14.01.2009 13:32
Ася! Загадъчното море и величествената планина - прекрасно единство на чувства и разум! И тези свежи клонки! Уловила си ,,великото пладне"!
Поздрави!
цитирай
62. anastasiia - lion1234, опитах се да го уловя...:)
14.01.2009 16:02
...Различни нюанси от "великото пладне"... Моите опити да го запечатам, да го имам за себе си... Пък и за другите...:)
Благодаря ти, Джош, за подкрепата, поощрението...:) Наистина се радвам, че снимките ми ти харесват...:)
Поздрави и от мен, усмихнати..., изгревно-залезни...:)))
цитирай
63. анонимен - Тук си харесвам номер 4!И Бог нап...
19.01.2009 20:38
Тук си харесвам номер 4!И Бог направи простора; ... И Бог нарече простора Небе. И стана вечер, и стана утро, ден втори. ..Не,че другите не ги харесвам,била съм на много красиви места,и съм се възхищавала на подобни моменти,но не съм се сещала да ги запечатам,имам много малко такива снимки .Но си взимам поука! Успех!
цитирай
64. anastasiia - анонимен:)
20.01.2009 15:03
Просторно ми е...от думите ти... :)
Благодаря ти...:)
А аз без фотоапарат и камера никъде не тръгвам!:) Така че, не забравяй и ти, поне едното...:)
Поздрави и успех!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877029
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031