Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 16:29 - НЕ БИВА ДА ПОЗВОЛЯВАМЕ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6420 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2009 19:11


..."Не бива да позволяваме часовникът и календарът да ни заслепяват за факта, че всеки момент от живота ни е чудо и загадка"..../Х.Дж.Уелс/
   Нека се опитаме да изградим по-дълбока връзка с необичайните, интересните неща в собствения си живот... И...да възстановим жаждата за приключения... Онази жажда, кято сме изпитвали като деца!... Жива и истинска!...
    Не бива да позволяваме...
...С тези думи започнаха моите 100 минути ефир вчера... 
    100 минути, в  които прозвучаха песни като "Детелини", "Здравей, как  си, приятелю", "Огън от любов", "Учителко, целувам ти ръка", "Всичко е песен", "Да те жадувам", "Топъл дъжд", "Устрем", "Прошепнати мечти", "Там, преди 100 лета..." и още мнооого.... Един своеобразен гала концерт от едни от най-хубавите български песни подарихме на всички... Плюс дъжд от обаждания и поздрави по телефоните... Та нали беше Антонов ден и предстоеше днешният Атанасов ден...
   Имаше песни и под съпровод на пиано... Приятна атмосфера... Такава, каквато може да бъде създадена с прекрасните български песни и с талантливи 17-19 годишни изпълнители,...и с усмивка...:)

image
Част от гостите ми...:)

image
Уводните ми думи...


image
Това е Роси, която предстои да изпълни "Да те жадувам"...

image
И аз се включих в "Здравей, как си, приятелю"!:)

image
:)

image
И...след предаване...:)
Събирам си "приятелските странички"... Обикновено гостите ми ги попълват и ги подреждам в класьори... Имам няколко тома вече от тях... Хубави спомени...:) Частички приятелство...
Хей, приятели, не бива да позволяваме да веригите на рутината да обхванат и сетивата ни... 
Чувствайте тръпката от общуването с интересни хора...
Нека е жива жаждата за приключения, която би ни накарала да започнем нещо ново, различно... Нещо, изискващо смелост...
Моите мигове, мисли... Моят вчерашен ден...за вас...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - "Здравей, как си приятелко...:))))))))
18.01.2009 16:52
Как, добре ли я караш?
Още ли вятъра гониш
към някой бряг... Кажи ми!" :))))
Предаването ти е суууупеееееееер!!!! Нааааай-страхотното предаване имаш:))))))))))))))))))))))
:)))))))))))

цитирай
2. boris66 - boris66-anastasiia
18.01.2009 19:15
Много хубав диалог и разговор, с човека до теб и просто ,ей така. Приятелството задължава ,че трябва да се уважава!
цитирай
3. anastasiia - exibella, "Здравей, карам я някак си...:)
18.01.2009 19:20
Даже страхотно я карам!...
Животът ми - вятърна мелница
миг, подир миг
дните троши..."
Благодаря тиииииии!....:))))
цитирай
4. anastasiia - boris66, просто споделям
18.01.2009 19:22
случилото се през съботния ми ден... Мислите, които ме споходиха..:)
Мисли, които се превръщат в споделеност, диалог, когато и вие откликнете по някакъв начин...:)
Благодаря ти...
цитирай
5. exibella - Наистина много хубави песни са прозвучали...:)))
18.01.2009 19:57
Ммммммм много си обичам песента " Прошепнати мечти":)))
http://zazz.bg/play:6ee67786 - поздрав за теб...една песен която също мноооооооооого обичам...:))))
Цунки...:)))) Мнооооооого:)
И те прегръщам разбира се...:))))
цитирай
6. анонимен - Здравей, Ася,
18.01.2009 20:03
при теб е така лъчезарно и усмихнато!!!
Не, че и ти нямаш проблеми, нали, но си с мисия друга и я водиш прекрасно.Благодаря ти, защото позитивизмът ти е заразителен ...
И много хубава седмица от мен!:)
цитирай
7. enjoy6 - :))))))
18.01.2009 20:36
Много усмивки и поздрави ти пращам за вчерашното ти предаване!
Пак се е получило приказно хубаво и няма как да не е щом в студиото си ти и го посвещаваш на тази прекрасна тематика- приключения в компанията на добри приятели!За къде сме без тях!
Успешна и вълнуващо усмихната седмица ти пожелавам Ася!:)))
цитирай
8. anastasiia - exibella, благодаря ти за песента:)))
19.01.2009 00:33
"Нарисувай ми, художнико, сълза" е много красива песен...и като стихове, и като музика...
И би ти "лежала" добре, ако изпълниш... Или може би я пееш, не знам...
Аз пък ти подарявам ето тази песен -
http://www.vbox7.com/play:daeca299
:)))
цитирай
9. iliada - АСЯ!!
19.01.2009 00:34
Пак е било хубаво ,весело ,незабравимо това предаване!Ти си една щастливка ,която събира топлината и светлината на деня!Поздрави!:)
цитирай
10. anastasiia - Здравей vishnichka!:)))
19.01.2009 00:39
Толкова ми е хубаво, че съм "заразна"!:)))
Дарявам ти безброй частички от моя позитивизъм...:))) Радвам се, че си тук...:)
А относно мисията ми, опитвам се да предразположа и представя по най-добрия начин талантливи хора на различни възрасти... Понякога се случва да запозная в студиото ми известни личности с млади таланти и от тук нататък да произлезат много добри неща...:)
А пък за усмивката ми..., така съм си устроена...:) Обичам да се усмихвам...:) И ти изпращам мноооого усмивки:))) Хубава седмица и на теб!...:)
цитирай
11. anastasiia - enjoy6:)))
19.01.2009 00:46
Опитвам се да създам настроение, да подаря усмихнати, песенни 100 минути всяка събота... И си мисля, че хората имат нужда от това... Толкова е напрегнато и политизирано всичко около нас... Че някак пропускаме вълшебната сила на изкуството...
Изкуство, поднесено от малки и големи..., в различни нюанси, в различна сетивност... Има много вълнуващи моменти в събота... И това кара хората да се вълнуват, да звънят по телефоните...
А относно жаждата за приключения..., опитвам се да поддържам сетивата си будни...и приканвам всички към това...:)
Прекрасна седмица и на теб, Мина, изпълнена с трептящи, значими, интересни мигове...:)
цитирай
12. exibella - Ами слънце, не съм я пяла до сега...
19.01.2009 00:48
песента "СЪлза", въпреки че винаги съм искала... Много я харесвам...:)))
Благодаря ти за Паша Христова...:) Обичам песните й...:)))
Откъм песни винаги оцелваш мои любими...:))) Аххх ти съкровище такова хубаво...:))))
Лека нощ и сладки сънища...:))))
цитирай
13. anastasiia - iliada, събирам топлинка и светлина
19.01.2009 00:54
...и дарявам топлинка и светлина...с радост на всички около мен!...:)
Благодаря ти за хубавите думички...:)
Пожелавам ти една пъстра и песенна седмица и специално ти подарявам тази песен -
http://www.youtube.com/watch?v=NRMVw4f7NxI&eurl=http://anastasiia.blog.bg/viewpost.php?id=201299
:)))
цитирай
14. anastasiia - exibella:)))
19.01.2009 00:57
Лека нощ!:)))
И да знаеш, че от утре/вече днес/ започва най-хубавата ти седмица...:))) Пълна с неочакваности очаквани....:)))
цитирай
15. lion1234 - ,,...не бива...''
19.01.2009 11:01
,,...не бива да позволяваме на веригите на рутината да обхванат сетивата ни...'' - напълно те подкрепям, Ася! И аз се радвам, че великолепните ти предавания са плод на твоите неуморни творчески търсения в полето на експеримента, импровизацията и завладяващата непосредственост!
Весели поздрави!
цитирай
16. anastasiia - lion1234, "не бива", разбира се!:)
19.01.2009 11:46
Благодаря ти, Джош!...:)
Толкова интелигентно и приятно ме коментираш...
И разбираш...
Поздрави и усмивки и за теб, завладяващо непосредствени, искрени!:)))
цитирай
17. diamant1965 - Ооо,
19.01.2009 13:14
това бих казала е моят начин на живот - да търся и да започвам винаги нещо ново и различно! Рутината е нещо, което не може да ме завладее за дълго...Обичам тръпката от всяко ново начинание!
Благодаря ти за хубавият постинг - почувствах го като подкрепа! :)))
цитирай
18. anastasiia - diamant1965, ооо!...:)
19.01.2009 18:55
Поздравявам те за коментара..., за това, което си ми написала!...:)
Продължавай така...напред, чувствайки тръпката на всичко, с което се захващаш... Така винаги е вълнуващо и зареждащо...:)
Благодаря ти и аз...:)
Подкрепата ни е взаимна!:)))
цитирай
19. boris66 - boris66-anastasiia
19.01.2009 19:24
Добро начало на Новата Година със светлинка и топлинка !
цитирай
20. anastasiia - Борис...:)
19.01.2009 19:34
Нека е добро...и светло..., и топличко...и за теб!...:)
Благодаря ти...
цитирай
21. bovari - НЕ БИВА ДА ПОЗВОЛЯВАМЕ...
19.01.2009 21:01
Да не позволяваме "веригите на рутината да обхванат и сетивата ни... " !!!!
Дизайнът на студиото ми изглежда променен, а ти ... все така лъчезарна.;)
Поздрави, anastasiia!
цитирай
22. helios - Поздрави, Ася!:)
19.01.2009 21:07
Благодаря за минутките радост и настроение!:)
цитирай
23. zaw12929 - Прекрасни- предаване, пости...
20.01.2009 04:00
Прекрасни-
предаване, постинг
Ставаш по здрав, по умен, по добър, когато ги споделяш- голяма е нуждата на българина да формира доброта. Благодаря!!
цитирай
24. krotalka - Събрала си на едно място
20.01.2009 10:18
толкова хубави песни!!!
Наистина е било хубаво и празнично!
Нека доброто настроение, не те напуска и за напред!
Много усмивки!
цитирай
25. anastasiia - bovari, не бива да позволяваме!...
20.01.2009 14:43
Ще ти подаря нещо...:)
"Толкова понякога се случвам.
Тогава небето
почервенява от срам,
че не ме е забелязало,
земята ми позволява
да ходя на ръце
в зелените й коси,
вятърът
презглава ме целува..."
/Татяна Йотова/
От една лъчезарна Ася, за теб...:)
цитирай
26. anastasiia - Поздрави, helios!...:)
20.01.2009 14:45
Благодаря за минутките, в които си при мен!:)
Ти никога не би позволила... Знам...
Мноооого усмивки, Светлинка...:)))
цитирай
27. anastasiia - zaw12929, добротата
20.01.2009 14:47
разтваря сърцата...и изплита нишки...от човек до човека.... Нишки-пътечки!... За да ни е взаимно и хубаво, и празнично, и весело...
И аз ти благодаря за коментара и гостуването ти при мен...:)
цитирай
28. anastasiia - krotalka, аз съм като същински Коминочистач!:)))
20.01.2009 14:50
Дарявам усмихнатост и щастливо настроение!...:) Всяка събота - цели сто минути!...:) И то дарявам с пълни шепи...:)
И се получава една атмосфера, пълна с изкуство и песенност...:) Зареждащо и хубаво...:)
Прегръдки...от зареждащите и хубавите...:)))
цитирай
29. iliada - Aся!
20.01.2009 19:47
Вярвам ,че тази седмица ще бъде точно такава и ти благодаря от сърце!Бях във виртуалното Ви кафене и "На чашка кафе".
Чудесно трио се е заформило ,а твоя глас звучи така свежо!
Благодаря ти ! и щастлива седмица желая!:)
цитирай
30. anastasiia - Илианка!:)
20.01.2009 19:52
Пъстричко ще ти е...през тази седмица...:)
Особено след песенното ми пожелание...:)
А при теб това е съществено...:) Колкото повече цветност събираш, толкова повече ще претворяваш в картините си...:)
И аз ти благодаря...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894880
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930