Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2009 16:36 - 380...пъти...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 37520 Коментари: 100 Гласове:
0



...Ами да... 380 пъти съм се "случила" на живо, в ефир...
...380 пъти съм поздравила с усмивка...
...380 пъти съм представяла талантливите ми гости...
...380 пъти съм дала възможност на различни хора... Мисля че, това е много важно - някой да ти даде възможност...по време на пътуването ти през живота...
...С една дума - поне 380 пъти съм накарала някой да се почувства...добре..., приятно... Толкова хубаво..., че да се "случи"...
...Вчерашният ми 380-ти ден, в снимки...:)

image
По време на техническа репетиция;)))

image

Начало на предаването... Идеята ми беше, около пианото една вокална група да си репетира...Камерата ги държи около минутка и след това аз започвам уводните си думи, си, на фона на тяхното "разпяване". Т.е. - смесваме работна обстановка с официално откриване на предаването...;)

image
ВГ "Орхидея" и Катя Тенева... Един песенен човек, 
сътворява "музикални идоли"... Всичките й момичета
достигнаха до финалите на "Мюзик Айдъл"...

image

От ляво на мен - три от големите солистки на "Орхидея"...

image
:)

image
Ето я и Соня/в средата/... Сигурно я познавате от "Мюзик Айдъл"... Пее много красиво и ми изпълни една моя любима песен, която пя и в "Мюзик Айдъл" - "Искам те..."

image
Соня Мембреньо и "Искам те..."
"Искам те..., забързана сред хората...
Искам те, в миг на съзерцание...
Искам те, отпусната в умората...
Искам те, когато си далеч...
Болка е, когато ме докосваш.
Лудост е, когато съм сама.
Силна съм, когато ме обичаш.
Търся те във всичко на света...."

image
Соня "разкри", че отново ще участва в "Мюзик Айдъл" 
тази година...:)

image

Наситена в слънчевост снимка, пък и другите...:) 

Една моя колежка е включила/без да иска/ някаква специална настройка на апарата и снимките са "наситени с топлинка"...;)))

image
Ева Данаилова/дъщерята на бате Енчо;)/, също участничка в "Мюзик Айдъл"... Пее прекрасно... И не само това... Безкрайно талантлива и лъчезарна...:)

image
А това е Теди...
Тя е и солистка на една пловдивска метал група...:)

image
Ева се радва на случващото се в студиото...;)))

image
Тук съм със Зорница..., също една от солистките на 
Катя Тенева...:)

image
Множество грамоти и снимки...:)

image

Тук поставих талантлива "взаимна" мисия на всички ни...:)

Преди време, момичетата на Катя Тенева ме изненадаха в ефир, като ми дадоха текста на песента "Молба" на Тони Димитрова, пуснаха ми синбека и аз трябваше да пея...:) 
Е, справих се;))
Но този път реших да им го "върна"... Раздадох им текстове, пуснах музика и всички пяхме заедно...:)

image

След талантливата мисия, получих и цветя...:)))

image
Теди чете свои стихове...:)

image
Един новосформиран квартет..;))) 
На репетицията пяха дует - само Ева и Зорница, но в ефир решиха, че станат квартет!...:) 
Една песен на Дона Съмър...

image
С Катя Тенева им се радваме...:)))

image
Казвам си финалните думички...:)

image

"Опитах" от тортата, която подарих на момичетата...:)))

image
Докато малките "орхидеи" пеят, ние им ръкопляскаме...:)))

image
Ето ги!...:)))

image
И...след предаването...:)))

image
...И така...за 380 път...:)))

image
Със Соня...:)))

image
С режисьора...:)))

image
И...около режисьора...:)))

image

:)

image
Ами...това е...:) 380 пъти в ефир...с настроение, топлинка, много песни...и приятели... Защото всички, които ми гостуват, стават и мои приятели...:) Хубаво, нали...:)
А не можете да си представите колко телефонни обаждания имаше...И по скайпа на предаването колко отзиви...:)

Ето, похвалих се...:))) Ама ми и отива;)))

Мнооого усмивки, поне 380 от мен...Ася!:)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - За Ася с 380...:)
25.01.2009 16:43
380 пъти слънце е огряло
с 380 усмивки отлетяло,
380 спомени заключени
с 380 щастливости получени...:))))))))
цитирай
2. tota - 380...пъти...
25.01.2009 16:49
Една голяма прегръдка за твоите 380 пъти усмивки!!Поздрави, Асенка!!
цитирай
3. anastasiia - bizcocho:)))
25.01.2009 17:20
380 пъти ти се зарадвах на стихчето...и на теб!:)))
Благодаря ти, Жени!:)))
цитирай
4. anastasiia - tota:)))
25.01.2009 17:21
Хей, Ати, 380 прегрдъки от мен, топли, мили, обичливи...:)
Поздрави и за теб!:)))
цитирай
5. gor - Ася! :)
25.01.2009 17:33
Само 378 пъти не съм бил при тебе в предаването... Но имам чувството, че винаги съм бил! :)))
цитирай
6. exibella - 380 пъти ЧЕСТИТО и от мен:)))
25.01.2009 17:40
Какво хууууууубаво хубаво предаване отново се е получило:)))))))))
Още много много много такива прекрасни предавания ти пожелавам:)))) Наситени с толкова слънчевост.:)))
Знаеш ли, днеска бил денят на усмивката! :)))) Изпращам мноооооого усмивки на една голяяяяма усмивка!!! :))) Ще и ги предадеш ли? ;)
цитирай
7. diamant1965 - Честитоо!
25.01.2009 18:25
Още 380х10 да се "случваш" в ефира, Ася, да даваш и да получаваш усмивки, топлина, щастие!
Поздравления! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. watchtowerman - За такива
25.01.2009 18:48
горещи прегръдки, си заслужава да прескочи човек някакви си 200 км до Пловдив. Идва 400-ия юбилей...
цитирай
9. helios - Честито! Както винаги си прекрасна , Ася!:)
25.01.2009 19:31
Поздравления, усмивки и много обич, Слънчице!:)
цитирай
10. bestregards - поздравления!!!
25.01.2009 22:45
че успяваш да случиш толкова положителни срещи ... и толкова много позитивна енергия да излъчиш! като магическа приказка е твоят пост... с една красива и добротворна фея ! :-)
цитирай
11. anastasiia - gor, даа..., гостувал си ми два пъти...:)
26.01.2009 00:21
...Което се равнява на 378 пъти...:)))
Когато е магично хубаво/взаимно/, се случва така!:)))
Време е за следващото ти гостуване, за да се взаимозаредим за следващите няколкостотин предавания, преживявания..., дни......:)
цитирай
12. anastasiia - exibella, Усмивката си получи усмивките:)))
26.01.2009 00:28
И се развълнува, с присъщата й емоционалност...:)))
Знаеш ли, Спасимирка, още ме държат преживяванията от предаването...:) Беше едно от тези предавания, които чувстваш, че се случва нещо истинско, нещо много, много хубаво... Ти ме разбираш... Пък и си ми била гост в студиото, знаеш какво е...:)
Прегръщам те, мнооооого...:)))))))))
цитирай
13. anastasiia - marcela...:)
26.01.2009 00:34
...Ами защото и ти си топъл и приятен човек...и приемаш моето светоусещане...:)
Радвам се, че си тук...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
14. anastasiia - diamant1965:)))
26.01.2009 00:39
380Х10!!! Супер!:)))
Усмивки, топлина, щастие... да... Хубаво е...:)
Едно такова взаимозареждане..., което се получава и между нас тук, в блога...:)
Благодаря ти, Диамантче!:)))
Засипвам те с усмивки..., поне 380Х10 усмивки!...:))))))))))))))
цитирай
15. anastasiia - watchtowerman, какво са
26.01.2009 00:53
някакви си 200 км!...:)))
Даа..., идва 400 брой на предаването...:)))
Хайде, готви се..., ще те чакам!:)))
цитирай
16. anastasiia - helios:)))
26.01.2009 00:54
Светлинка, обичливо те прегръщам и ти благодаря...:)))
И ти си прекрасна...:)
цитирай
17. anastasiia - bestregards, положителната енергия струи
26.01.2009 01:02
около мен...:) Някак...има я...:) И я подарявам, раздавам..., а тя лавинообразно се увеличава...:)
Ако знаеш в студиото ми как се чувства!...:) Като някакъв дух-вълшебник усмихва всички и една такава топлинка витае... И всичко това - от положителната енергия!:)))
Една "добротворна", усмихната фея ти благодари за милите думи...и те прегръща...:)
цитирай
18. iliada - АСЯ!!
26.01.2009 01:24
Остави другото ,ами видях торта- това не мога да го издържа!Отивам в леглото!
Лека лилава нощ ти желая!:)
цитирай
19. zaw12929 - А тук 138000 Браво!)))))))
26.01.2009 09:21
А тук 138000 Браво!)))))))
цитирай
20. nadagr - Слънчева Ася,
26.01.2009 11:22
със здраве,красота и усмивки щедро пръскай дълги години доброта и лъчезарие!
цитирай
21. galinabg - Продължавай, напред!
26.01.2009 12:24
Все така слънчева и прекрасна....:)))))
цитирай
22. brumbrumm - още 3 пъти по 380 поне да има
26.01.2009 13:11
и все така слънчеви и усмихнати моменти да имаш!
:) :) :)
цитирай
23. lion1234 - Честито, Ася!
26.01.2009 13:42
Нека още повече звезди и таланти да бъдат гости на вълнуващите ти предавания! Бъди все така весела, романтична и магнетична!
цитирай
24. mmmmmmmmm - Чеситито и
26.01.2009 14:20
от мен!:)))
Много гости,много усмивки,много таланти и много щастливи мигове!
Бъди здрава и вдъхновена!:)))
Наздраве!:)))
цитирай
25. kiarasoto - Радвам се за тебе Слънчице в лила
26.01.2009 14:27
Още повече се радвам,че в тези забързани времена хората като теб намират смисъла на живота в преоткриването на красотата и таланта в човека.
Ако всичко беше от познатите ни новини,може би усмивките ни щяха да изчезнат,а сега само ти чрез твоето предаване и желанието да ни направиш съучастници ни зарежда с живи усмивки и настроение.
Пожелавам ти хиляди усмихнати предавания с много настроение и изявени таланти.
цитирай
26. exibella - Ти си едно усмииииихнато съкровище:))))
26.01.2009 14:39
И аз те прегръщам:))))))))))
:*:*:*
цитирай
27. newgirl - :))
26.01.2009 15:18
Приветки на таланите, приветки и на лъчезарната водеща, приветки и на усмихнатото предаване. Радвам ви се много. Соня ми е любимка още от предишния айдъл, а Ева и сие много си ги харесвам. Пожелавм им много успехи на сцената.
И много много усмивки за твоя блог в лила :)))))
цитирай
28. krotalka - Всичко ти отива!!!!!
26.01.2009 15:25
Твоята усмивка е заразяваща! Не се променяй!
Да празнуваш и 3800 предаване!

Много слънчеви усмивки!

цитирай
29. anastasiia - iliada, честно казано, направо не е за издържане!;)))
26.01.2009 17:12
Тортата беше мноооого вкусна!:)))
А денят ми днес е наситено лилав...:) Сигурно е "прихванал" от твоите лилави нощни пожелания!:)))
Прегръдки, Илианка!:)))
цитирай
30. anastasiia - zaw12929, може да ги умножим
26.01.2009 17:13
и по 1000, защо не!:))))
Мноооого усмивки за теб!:))))
цитирай
31. anastasiia - Мила nadagr,
26.01.2009 17:22
благодаря за топлото, красиво пожелание...:)

"Ако можех да имам едно
магазинче с две полички...
Бих продавал, познайте какво -
надежда, надежда за всички..."

Изпращам ти 380Х380 лъчезарни усмивки!:))))
цитирай
32. anastasiia - galinabg, ще продължавам...
26.01.2009 17:31
...напред... Ще се "случвам"....
...Ще ходя на ръце по зелените коси на земята...:)
...А вятърът-ексцентрик ще ме целува презглава...:)))
...Ще продължвам напред...и ще се усмихвам...:)
А теб те прегръщам...:)))
цитирай
33. anastasiia - brumbrumm:)))
26.01.2009 17:35
Да ти се връща и на теб!:)))
Поне 3Х380 вълшебно хубави преживявания...:)
Плюс мнооого усмивки от мен:)))
цитирай
34. anastasiia - lion1234, благодаря ти...:)
26.01.2009 17:44
Много обичам да общувам, да се срещам с различни хора...Така че, си ми пожелал възможно най-хубавото нещо - все повече и повече срещи с интересни личности...
А сега ще ти изпратя най-романтично-магнетично-веселата си усмивка....:) За теб, Джош....:)
цитирай
35. anastasiia - mmmmmmmmm:)))
26.01.2009 17:51
Мариянка, от всичко по много си ми пожелала!...:)
Е, как да не съм щастлив човек..., с толкова хубави хора около мен и топли пожелания...:)))
Благодаря ти от сърце...:)
Нека щастливите мигове бъдат и в твоя ден, в теб..., навсякъде около теб...:)
Наздраве!:)))
цитирай
36. anastasiia - kiarasoto, да...Много обичам това, което правя...
26.01.2009 17:59
...Намирам смисъл..., давам смисъл на много хора...
Ако знаеш, колко хубави, истински преживявания съм имала за 10-те си години работа в телевизията... Невероятни срещи... И винаги с усмивка...:) Така съм създадена, може би... Винаги подхождам с усмивка... И...напред...:)
А ако успявам да ви направя съпричастни към моята работа, към това, което се случва в моя ден, ще бъда наистина много, много щастлива...:)
Благодаря ти за милите думи...:)
Прегръдки и усмивки от мен...:)))
цитирай
37. anastasiia - exibella:)))
26.01.2009 18:01
Дъжд от усмивки се сипе днес... Чудех се от кой ли...;))) А то било от Спасимирка...:))))
И аз ще те прегърна...:)))))))
цитирай
38. anastasiia - Приветки newgirl!:)))
26.01.2009 18:10
Ей, много ми е приятно, че харесваш момичетата на Катя Тенева...
Соня е невероятна... Така й стисках палци в Мюзик Айдъл...
А Ева е такова лъчезарие...:) Освен че пее, тя се занимава и с куп други неща...:)
Вера Казакова/този път не беше в студиото/ в Мюзик Айдъл трябваше да избират между нея и Деница, ако си спомняш този концерт... И тогава избраха Деница...
А Мария Илиева ми е гостувала преди седем години. Тогава пя песни на Лили Иванова в студиото. Много фин човек...и пее прекрасно...
Всичките тези "айдълки" са възпитанички на Катя Тенева...:)
Радвам се, че гледаш "усмихнатото" ми предаване:))) Даже ми е мнооого приятно...:)
Поздрави и усмивки, мноооого...:)))))))))
цитирай
39. anastasiia - krotalka, няма да се променям!:)))
26.01.2009 18:18
Е, всъщност, може съвсееееем мъничко...;)))
И то само във вариант да стана ооооще по-усмихната....:)))
Благодаря ти за усмивките...:) И аз ще ти изпратя, т.е. ще те засипя с усмивки..., безброй...:)))))))))
И едно подаръче от мен...:) -
http://zazz.bg/play:fd827c86
цитирай
40. cornflower - Продължавай все така - с труд и любов ...
26.01.2009 18:41
Продължавай все така - с труд и любов за другите...
цитирай
41. krotalka - Благодаря за усмихнатата песничка!
26.01.2009 18:56
Както се пее в нея - Всяка усмивка, да тии се върне многократно!
цитирай
42. anastasiia - cornflower...:)
26.01.2009 19:03
Ще продължавам...:)
С обичлива прегръдка...и към теб...:)
цитирай
43. anastasiia - krotalka:)))
26.01.2009 19:05
Запази си в себе си това по детски весело,
пълно с усмивки, песенно настроение/от песничката/...:)))
И още :))))) от мен!
цитирай
44. melsun - :)))
26.01.2009 22:10
Желая ти още много по 380 усмихнати предавания и още толкова нови приятели!!:)))
Усмивки, усмивчици, усмихващи се за теб!:)))))))))))
цитирай
45. bovari - Който си го може, го може!!!
26.01.2009 23:19
Като дишането изглежда е лесно за теб воденето на предаването. 380 пъти??? И толкова още енергия кипи около вас!
Бъдете!;)
цитирай
46. basta - симпатяги!
27.01.2009 00:39
ами аз не гледам телевизия, само по някое детско филмче с децата :):))
но ако ми кажеш кое е предаването ти и по кой канал е, ще го гледам с удоволствие :):):)
хубава нощ!
цитирай
47. optimum2 - Поздрави за всичко което правиш
27.01.2009 00:42
Защото го правиш красиво.
Вчера случайно разбрах че е било международен ден на усмивката.Поздрави за теб и за многото усмивки, които раздаваш.
До нови срещи.
:-)))
цитирай
48. monna - Браво, на теб!
27.01.2009 00:43
Вече си готова "звезда", никак не е лесно, това което правиш!
Поздрави и прегръдки!
http://www.youtube.com/watch?v=XTBc9xg4urY&feature=related
цитирай
49. merita - Искам да ти пожелая още много пре...
27.01.2009 06:27
Искам да ти пожелая още много предавания в които да раздаваш усмивки и настроение.Това , което правиш е, зарежда с много позитивизъм , както теб самата , така и хората около теб.От това по - хубаво няма - да носиш радост на другите и да ги правиш по- щастливи.Поздрав Ася!
цитирай
50. valiordanov - Ех, Ася. . . Това твоето е повече от ...
27.01.2009 09:45
Ех, Ася... Това твоето е повече от календарна година усмивки и зареждания...Пожелавам ти още много предавания които да са съизмерни с броят на дните в един век... А за този скайп защо още не зная?...Дали ще го споделиш с нас за да можем да сме в ефир заедно с теб и да усещаме настроението което може да ни превръща в светлинки които заедно с теб ще взривим битието с усмивките си?.... А в Силистра вече е топло...Премиерата ми ще е на 26 февруари...Какво ще кажеш за едно посещение например на нея?...Гушкам те и съм с теб... С теб никога не е мрачно! Поздрави на режисьора и всички сладки сладурковци в екипа ти!
цитирай
51. injnina - И от мен
27.01.2009 10:17
поздрави за най-лъчезарната блогерка! И сбъдване на творческите планове и мечти!
цитирай
52. viarkata - 380 пъти без умора! ;)
27.01.2009 10:58
Асе, продължавай все така да забавляваш всички! Нека талантите продълават да се развиват от теб. Прави им услуги, а после ще ти се връща толкова щастливо, че дори от вълнение ще се разплачеш! Поздрави и мнооооооого усмивки! :)
цитирай
53. anastasiia - melsun:)))
27.01.2009 11:41
Хей, усмихната феичке!:)))
Цяло нашествие от усмивки, усмивчици приближава към мен...:))))
Чудех се аз какво става... А то едно усмихнато приятелче имало нещо общо с това...:)))
Мноооого те прегръщам...:))))
И мноооого :))))))
цитирай
54. anastasiia - bovari, знаеш ли,
27.01.2009 11:48
в момента, в който застана пред камерите и започвам да се чувствам в "свои води"... Лека, ефирна, летяща дори...:) Толкова ми е приятно и толкова обичам да го правя... Точно като дишането...:)))
Енергия, ентусиазъм, любов, вълшебност...всичко това е в мен, около мен....и успявам да "заразя" екипа ми, пък и всички наоколо...:)
Благодаря ти за хубавия коментар, за разбирането..., за всичко...:)
Мноооого усмивки от мен..., поне 380;)))
цитирай
55. anastasiia - basta:)))
27.01.2009 11:55
Засега още не можеш да ни гледаш...:) Защото предаването се излъчва в Пловдивска област. Но, надявам се, някой ден да стигнем и до твоя хубав град...:)
Иначе предаването ми се казва "Ася в страната на талантите" и в него представям талантливи творци от различни области на изкуството..., също така известни личности, както и млади таланти... Обичам да събирам на едно място известни имена с млади хора, които вървят по този път..., на изкуството... И се получават много интересни срещи...:)
Поздрави!...И усмихнат ден!:)))
цитирай
56. anastasiia - optimum2:)
27.01.2009 11:59
Благодаря ти... Правя го красиво, може би защото влагам любов,...частички от себе си...:)
А за деня на усмивката, то си е било истински празник!:))))
Сега ще те засипя с мнооооого усмивки....:))))))
Светъл ден..., усмихнат при това!:)))
цитирай
57. avangardi - Честито, Ася - Усмивке на дъгата !
27.01.2009 12:01
Нека вълнуващите ти предавания да се умножат стократно! Бъди все така весела, романтична, много усмивки и много щастливи мигове!
Бъди здрава, вдъхновена, бъди твореца на красота още дълги години! Наздраве!:)))
цитирай
58. anastasiia - monna, не е лесно,
27.01.2009 12:02
но е нещо любимо...:)
Благодаря ти, мила приятелко...:)
Дари ме с настроение, с тази хубава песен...:)
"Сбъдната моя мечта"...си ми ти...:)))
Прегръдки и усмивки....:)))
цитирай
59. anastasiia - merita, да...:)
27.01.2009 12:04
Това, което правя носи едно взаимозареждане - за мен и хората около мен...:) Хубаво е...:)
И наистина насища с радост, с щастливи преживявания, с вълшебни усещания.....:)
Благодаря ти за усмихнатия коментар...:)
Мноооого радостни усмивки от мен...:)))))
цитирай
60. anastasiia - valiordanov...:)
27.01.2009 12:09
Ех, Вал...:) Това си е направо много повече от календарна година, като имаш предвид вълшебността на всеки един миг, във всяко едно предаване....:) Ти си бил в студиото ми...и знаеш...:)
Разбира се, че ще поздравя всички в екипа и всички около мен...:)))
А за скайпа, веднага ще ти напиша!:))) Как съм могла да пропусна!...:)))
Скайпът на предаването е - asia_talanti
Така че, ще те очаквам и тук, в скайпа... За да умножим светлинките...:)))
За премиерата ти наистина сериозно ще си помисля, обещавам...:) Много ми е хубаво, че ме каниш... Пък и щом е вече топло в "най-северния север"...:)
И аз те гушкам...:)))
цитирай
61. anastasiia - injnina, а от мен -
27.01.2009 12:10
нааааай-лъчезарните усмивки за теб...:)))))))))
Благодаря ти за милите пожелания... Сбъднатостта е най-мечтателно хубавото нещо..:)
цитирай
62. anastasiia - viarkata:)
27.01.2009 12:13
Да, мило Вярче... :)
Талантите се развиват, защото им давам възможност да покажат себе си... Много е важно на човек да му се даде възможност...
Ти разбираш, защото и ти си талантливо момиченце...:)
О, аз съм преживяла толкова вълнуващи, щастливи мигове... Истинско богатство...
А сега ще ти изпратя безброй сладки целувки...:))))))))
цитирай
63. flyco - :)
27.01.2009 13:23
Мъжете май са само обслужващ персонал този път... здраве да е.
Цветовете са отлични както и усмивката.
Съжалявам за Соня, че не успя да продължи в миналия "айдъл"! Пожелавам и късмет! Ако иска да пее, никой не може да и забрани, тия предавания са фалшиви.
цитирай
64. luben - Uf,
27.01.2009 15:29
pomislih che e nyakakva sex tema... dobre, che vidyah kak se otnasya za chudesnoto ti predavane ;)

Ajde - s pojelaniya za mnogo pyti po tolkova (tolkova mnogo, kolkoto si pojelaesh - samo vnimavaj kakvo si pojelavash :)
цитирай
65. enjoy6 - Мнооого усмивки и от мен Ася!
27.01.2009 16:50
Поздравления за 380-те предавания и хубави случвания!:))
Защото сигурна съм след всяко едно хората отнасят със себе си много настроение и оптимизъм и надежда за хубави бъдещи събития!
На Соня и всички други бъдещи айдъли много успехи!
Стискам палци!
цитирай
66. anastasiia - avangardi...:)
27.01.2009 19:44
Иле, със сърцето си ти благодаря...
Една "Усмивка на дъгата" се развълнува...от думите ти...:) И засия...още повече, във всички цветове...:)))
Да...всичко това съм - и романтична, и весела, и пълна със щастливи мигове...:)
Щастливи мигове..., като общуването ми с теб...:)
Прегръщам те топло...:)
цитирай
67. anastasiia - flyco, да...:)
27.01.2009 19:52
...мъжете бяха "обслужващ персонал" и се справиха добре, трябва да ти кажа...:)))
А за Соня..., тя е много слънчев, мил..., прекрасен човек...:) Познавам я вече...8 години... На 13 години за първи път изпълни в предаването ми "Топъл дъжд"... и от тогава често ми гостува... И все по-хубаво и по-хубаво пее...
Тази година отново ще участва в "Мюзик Айдъл", въпреки че е взела доста трудно това решение...
Аз също много съжалявам за нея миналата година... Но всичко е толкова субективно... И...прав си - фалшиво...
Така че, тя ще продължава да пее...:)
Благодаря ти за хубавите думи...:)
цитирай
68. anastasiia - luben...:)
27.01.2009 19:58
Уф, чак пък "секс тема"!...:))))
А за "чудесното ми предаване" - благодаря!;))))
Ще си пожелая......пъти;))) Тайна!;))) Нали ми писа да внимавам колко пъти!;))))
цитирай
69. anastasiia - enjoy6, знаеш ли,
27.01.2009 20:03
след всяко предаване, всичките ми гости започват да си разменят телефони, да се снимат... Да си общуват... И това е прекрасно... Създват се приятелства между всичките ми гости... Пък и с мен... Именно защото, има един такъв положителен енергиен кръг между всички ни... И е мнооого зареждащо...
Ето колко бързо се съгласявам с думите ти...:))) Ама си е така, както си го написала...:)))
Ще предам на Соня, пък и на другите, поздрави от теб! Те ще участват и тази година в "Мюзик Айдъл", така че ще се зарадват на подкрепата ти...:)))
Благодаря ти, Мина, за всичко!:)
Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
70. exibella - Предаването ти е най най най...
27.01.2009 20:35
прекрасното, чудно, невероятно , страхотно, уникално, слънчево и още куп такива хубави неща...:)
Пожелавам ти още 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 предавания най-малко;)
А водещата...ммм...тя е най големия сладур на света:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
71. illym - Честитооооооо още 100х380 предавания :)
28.01.2009 01:05
Пожелавам ти да продължиш напред! С много радост, позитивен заряд и ведра емоция!
цитирай
72. temenuga - 380 пъти си разпръснала за хората щастието, което носиш в себе си!
28.01.2009 02:06
Ти си може би най-позитивният човек /и то неподправено!/, когото познавам /макар и само виртуално, засега:)))/. Имаш рядката способност да зареждаш с красота и емоционалност! Пордължавай да бъдеш себе си и да носиш Дара на Слънцето в същността си!
цитирай
73. anastasiia - exibella:))))
28.01.2009 11:01
А ти си най-най-най-най...милото същество... и "още куп хубави неща"...:)))
Направо изгубих ума и дума... от думичките ти...:))))), т.е. - дар слово;))))
Благодаря ти, Спасимирка...:))))
цитирай
74. anastasiia - illym, радостно ще продължавам...
28.01.2009 11:03
...напред, по пътя си...:)
Благодаря ти за милите пожелания....:)))
Много усмивки от мен и целувки за две сладки човечета...:)))
цитирай
75. anastasiia - temenuga, Слънцето в мен
28.01.2009 11:55
ти се радва и ти изпраща топлинка и мноооого усмихнато настроение...:)))
Благодаря ти за милите, прекрасните думи...
Сега ще ти подаря нещичко... То е на една поетеса от Айтос. Нейни стихове публикувах в предния ми пост...

СВЕТЛИНИТЕ НА БУРГАС

Летни нощи. Струнна жар
сред приятели желани
под звездите на рибар -
в кош небесен разпиляни.

Приказки редят вълни
за градчетата крайбрежни.
Истина сме аз и ти,
влюбени в безброй надежди.

Светлините на Бургас -
живоцветни пеперуди
по вълните. В лунен танц
ту се губиш, ту се будиш,

залюлява те екстаз,
блика морската магия...
В светлините на Бургас
раковина смях ще скрия.

И дори да стегне мраз,
есен дъждове да лее,
в нас светулка от Бургас
с раковинен смях ще грее.

Татяна Йотова
цитирай
76. breeze - Богато момиче...
28.01.2009 20:07
На какво..? питам се.
Трудно ми е да си отговоря
и няма значение..
Богато и с мъничко тъга...
за разкош!.::))))))
цитирай
77. temenuga - Благодаря ти, Ася!!!
29.01.2009 03:23
Стопли ме среднощно...Присъствала съм на поетични четения+китара на Татяна Йотова в Бургас...писала съм за нея репортажи...Върна ме в спомена...Ех, защо зарязах журналистиката...Липсва ми...:)))
цитирай
78. anastasiia - breeze, ти знаеш...,
29.01.2009 11:38
...разбираш... всичко...
Та нали си говориш с морето!..:) От него си научил мнооооого...:) А и вълните са ти приятелки...:)
Да, богата съм...:)
Тъгата също е богатство..., понякога...
Една русалка броди по брега... Виждаш ли я?...;)
цитирай
79. anastasiia - temenuga, да, тя е много приятен човек...
29.01.2009 11:50
Повечето й стихове са изпяти в песни..., нейни, авторски...:) Тя носи толкова поетична емоция в себе си...:)
А ти... защо си зарязала журналистиката, да те питам и аз?:) Всъщност, не е късно да го правиш отново...:)
Поздрави и усмивки от Пловдив!:)))
цитирай
80. breeze - Даа,..със една мноого известна...
29.01.2009 20:25
Усмивка...
И как да не се усмихне човек!?.:)))
цитирай
81. tini4 - Привет, усмихващо се слънчево сияние!!!
30.01.2009 17:38
Прекрасно същество като теб е направило щастливи безброй хора! Усмихнало ги е, стоплило ги е, докоснало ги е...
Поздравления и топла усмивка от мен!!! :)))))
цитирай
82. anastasiia - breeze...:)
30.01.2009 17:58
...с една мнооого вълшебна Усмивка...:)
Продължаваш да се усмихваш... Нали?...:)))
цитирай
83. anastasiia - tini4:)))
30.01.2009 18:02
Привет, Топла усмивке!:)
И ти винаги стопляш с думичките си...:)
Благодаря ти....
Поне 380 усмивки ти изпращам..., искрящи, лъчезарни... Нека си имаш...:)))))
цитирай
84. baletlnetpepas - Никога не съм попадал на предаването ти
30.01.2009 18:14
като гледах снимките, дори не успях да схвана, коя е телевизията.
При всички положения обаче ми изглежда доста превзето, а пост за 380 усмивки давам.... не знам, разсмя ме от сърце. Предполагам ти си представителното лице на българската култура.
цитирай
85. anastasiia - baletlnetpepas, не си спомням
30.01.2009 18:19
да съм споменавала, че съм "представително лице на българската култура"! Явно страдаш от натрапливи мисли... Твой проблем...
А щом ти се смее, смей си се! Няма лошо!;) Всеки с номера си, ти пък - с програма!;)))
цитирай
86. baletlnetpepas - странно нещо е да чуеш, че си с програма
30.01.2009 18:58
от някой, който очевидно се занимава с телевизионни програми!
Добре, благодаря ти, че ми обърна внимание, единственото от което се надявам да се опазиш е да не изглеждаш жалка
цитирай
87. anastasiia - baletlnetpepas, твоето заядливо
30.01.2009 19:07
поведение в блога е жалко...
цитирай
88. henzelski - Вълшебнице от Еловия лес,
30.01.2009 19:16
380-ти път ти казвам днес,
че ще е в лилаво твоят ден!
Ха, кажи повярва ли на мен...;)
цитирай
89. skribezium - anastasiia,
30.01.2009 19:19
380 Х 10 ! Желая ти още слънчеви предавания!
цитирай
90. baletlnetpepas - Права си, съзнавам го
30.01.2009 19:23
и затова не искам и ти да изпадаш до моето състояние с твоето предаване
цитирай
91. feq - Поздравления, Ася!
30.01.2009 19:58
Още много предавания в лилаво!
Слънчевостта ти е заразяваща - ти носиш Любовта в себе си!
С обич: Фея
цитирай
92. valiordanov - Ася, не обръщай внимание на нарц...
30.01.2009 20:12
Ася, не обръщай внимание на нарциси... Влязох в блога на този или тази baletlnetpepas , погледнах блогрола и видях колко много се харесва и си обръща внимание... Ти се раздаваш за другите, а това същество за себе си... Разликата е огромна. Да! Не изпадай до това сиво състояние! Ти си многоцветна и това може само да ти дава криле. Пълзящите не обичат полет! Напред и разкривай висини в които не всеки може да полети! В Силистра вече бия барабани за появата на една многоцветна усмивка! Поздрави на Венци!
цитирай
93. anastasiia - henzelski...:)
30.01.2009 20:30
Хей, Краси, ти, Елхови лес!...
380 пъти ме усмихна днес!
Лилаво и сияйно е в мен...,
повярвях ти в този ден!:)
цитирай
94. anastasiia - skribezium, слънчево
30.01.2009 20:32
ти благодаря!:)))
380Х10 усмивки от мен...:)))))
цитирай
95. anastasiia - baletlnetpepas, без коментар...
30.01.2009 20:38
Ти доста добре се самопредставяш...;)
цитирай
96. anastasiia - feq:)))
30.01.2009 20:42
Привет, Юли!:)
Тя, Любовта, е наоколо... Остава просто да я приемем в себе си..:)
Тя е и в теб, знам...:))
Радвам се, че си тук...:)
И ти благодаря...:)
И аз с обич... Ася...:)
цитирай
97. exibella - Еййййй любимост лилава!!!!!
30.01.2009 20:47
Мноооого целувки за теб!:))))))))))))
цитирай
98. anastasiia - valiordanov:)
30.01.2009 20:50
Най-северният Север е тук!:)))
Вал, благодаря ти...:)
Летя си, висооооко... И ми е хубаво!:)
И съм по-цветна от всякога..:)
И дори дочувам биене на барабани...;))) Чудех от къде..., а то било от този северен Север, дето се се каня да посетя!:)
Прегръщам те от най-топлия Юг...:)))
цитирай
99. anastasiia - exibella:)))
30.01.2009 20:51
Мноооого усмивки и целувки и за теб, Любимост песенна!:)))))))))))))
цитирай
100. breeze - baletlnetpepas
31.01.2009 09:40
Има други места за ;дискусии;
И за други неща...
Мисля, че и на теб ти харесва тук.
Хайде, кажи нещо весело.:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878074
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031