Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2009 10:37 - ПЛОВДИВ ПРЕЗ АПРИЛ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6030 Коментари: 41 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Криволичещият нрав на април, като че ли придава допълнително обаяние на града ми...
Слънце, дъжд, пъстри великденски яйца, концерти..., всичко това не просто се редува, а се случва всеки ден! Наистина си струва да се поразходим и да се насладим на нюансите на пролетта, пък и на шарените събития в един от най-хубавите градове...:)

image
Розови нюанси от Градската градина...:)

image
Греещи/жълтурени/нюанси... Още сме в градкия парк..:)

image
И още слънчица-цветя...:)

image
Алеите са по-приканващи от всякога...за разходки...
Или просто ей така...да се загубиш някъде там, сред зеленината...

image
В близост сме до детската площадка, която е не само най-цветна, но и най-шумна!;)

image
Множество дървесни видове и много зеленина...

image

image

image

image
Зелено, пък и не само;)...и хубаво...:)

image
:)

image
Вече сме на Главната... Тук има открита сцена - тази отсреща, с цветния плака, както и "закрита", за да се реагира, в зависимост от своенравното време...;)

image
Една любима сладкарничка за много пловдивчани...:)

image
В двора на Драматичния театър... За сега е тихо и спокойно, но след час ще се напълни с хора!... Предстои празничен Великденски концерт...
За сега обаче, тече техническата репетиция на сцената..;)

image
Да надникнем към репетицията...;)
В момента, на сцената са децата от детска вокална формация "Омайниче"...:)
А зад кулисите...
image
са в очакване и другите участници в празника - ансамбъл "Дилянка"...:)

image
Пъстри шарки...:)
...и...

image
...важни разговори...;))

image
Началото... Поглед от сцената към залата...;)))
И ви повеждам навън, към един друг концерт...

image

Почти в ритъма на дъжда, свири един прекрасен биг бенд... Ето я "закритата" сцена...:)

image

image

А в близост да музикантите е подредена една много нестандартна и красива изложба...

image
На това се казва "Великденски яйца", нали?;)))

image
Сред багрите на природата, цветовете греят, говорят...

image
Избрахте ли си яйчице?:)

image

image

image

image
С тези ароматни, красиви цветове в клоните на дървото, ви пожелавам да съберете възможно всички нюанси на своенравния Април в себе си... Да ви е цветно и свежо зелено, едновременно с това...:)



Тагове:   Пловдив,   април,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
23.04.2009 10:39
В сравнение с другите големи градове у нас Пловдив е най-зелен!
цитирай
2. djgator - Страхотно
23.04.2009 10:43
Благодаря за постинга! :)
цитирай
3. iliada3 - Красиво!
23.04.2009 11:02
Много красиво и то пак в твоите цветове , а аз се чудя защо?:)
цитирай
4. alexooo - Ако всички обичаха родния си град, ...
23.04.2009 11:03
Ако всички обичаха родния си град, както ти обичаш своя....
цитирай
5. anastasiia - flyco...:)
23.04.2009 11:24
...и не само зелен...;)
цитирай
6. anastasiia - djgator :)
23.04.2009 11:29
И аз благодаря, че си тук...:)
цитирай
7. anastasiia - iliada3, веднага си забелязала
23.04.2009 11:32
цикламено лилавите нюанси!;)))
Ама въобще не се чудя защо;))), цветна ми приятелко!:)
Поздрави, Илианка!:)))
цитирай
8. anastasiia - alexooo, по това си приличаме с теб...:)
23.04.2009 11:41
Мисля си, че много хора обичат родното си място... Именно защото е родно...
А Пловдив е много атмосферен град... Това дава много...
Поздрави от Пловдив и от мен, разбира се!:)
цитирай
9. anastasiia - mirogankov, благодаря ти!:)
23.04.2009 11:44
Добре ще напавиш, ако посетиш града ни...:)
И хората в него са хубави...;) Така че, сигурна съм, че срещата с "по-горе писалия твой приятел" ще си заслужава!:)
цитирай
10. exibella - Mmmmmm, супееер!
23.04.2009 12:57
Много приятно, песенно, празнично, великденско, априлско, пролетно и прекрасно...:)))) Пловдив е прекрасен през всички сезони, нали?:)))
цитирай
11. luben - Хубавинки...
23.04.2009 13:13
чудесно! Мерси! Пак да пускаш. Снимки, де ;)))
цитирай
12. dorichela - Ася,
23.04.2009 14:27
пак покаваш красотите на Пловдив :) Браво! Страхотно е! :)
цитирай
13. chinaware - Прекрасно е това състояние на влюбеност.....
23.04.2009 15:11
Да обичаш родния си град , да познаваш скритите му кътчета , аромата на кафе сутрин , всяко паве в Стария Пловдив,да храниш гълъбите на площада и да говориш с катеричките в градската градина......
Да полудяваш, от лилавата мъгла.....прекрасно
състояние на духа. И сетивата.

Под старото дърво рисувано в лилаво,
полегна даже буйната трева
защото само сенки се надбягват
и полудяват от лилавата роса.
Поздрави !
цитирай
14. anastasiia - exibella, така си е...:)
23.04.2009 20:01
Но тъй като пролетта ми е много любима, това ми носи допълнително очарование на възприятия, емоции към всичко около мен..:)
Празнични, априлски, пролетни усмивки от мен...:)))
цитирай
15. anastasiia - luben, пак ще пускам...;)
23.04.2009 20:03
...Снимки де!:)))
Чудесното е, че обичаш града ми...:)
Поздравчета!:)))
цитирай
16. anastasiia - dorichela, колкото повече,
23.04.2009 20:06
толкова повече!;)))
И ще продължавам да показвам...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
17. anastasiia - chinaware :)
23.04.2009 20:10
Хей, дъждовна феичке!:)
Лилава мъгла, лилава роса, дърво в лилаво... Това ще е само твоя работа...;))) Вълшебство пролетно...:)
А влюбеността наистина си ми е състояние...:) Ти разбираш...:)
Лилава прегръдка...:)
цитирай
18. exibella - Ти си едно очарование усмихнато:)))
23.04.2009 20:15
Бъди винаги такова Слънце
Мнооого усмивки и от мен:)))) и Цунки:)))
цитирай
19. anastasiia - exibella, а ти пък си
23.04.2009 20:17
песенно очарование!:)))
Едно слънчице те прегръща!:)))
цитирай
20. viarkata - Пловдив през април
23.04.2009 20:50
е много красив! А пък и снимките ти го показват!
Браво, Асе!
Много хубав пост!
цитирай
21. anastasiia - Хей, Вярче!:)
23.04.2009 21:02
Ето, че възприемаме града ни по един и същ начин!...:)
Ама което си е истина, истина си е...;)
Красив е, даже мнооого нашият Пловдив...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
22. lubara - Поздрави от един кандидат!
23.04.2009 21:20
Ася, от утре ще имам офис! И като забогатея, често ще идвам по "Главната" в Пловдив. Така, че ако се срещнем и не те позная, значи съм станал много "голям бизнесмен". Няма да се сърдиш, нали?
цитирай
23. tota - Благодаря ти , Асенка!!
23.04.2009 23:11
От работа не ми остава време да усетя пролетния шепот на цветята, да чуя радостните песни на птичките и да напълня очите си с тази хубост на нашия град!! Пловдив е най-красив през месец април!! Хубава вечер!!
цитирай
24. mamas - Поздрав и от мен!
23.04.2009 23:14
Красиво е!
цитирай
25. temenuga - Наскоро и аз бях в Пловдив, и макар че ...
24.04.2009 01:02
Наскоро и аз бях в Пловдив, и макар че нямах почти никакво време да го разгледам /бях с дъщеря ми на фестивал/, усетих атмосферата му - спокойна, изпълнена с духовност, наситена с традиции и пролетно-усмихната:))
Аз си обичам най-много родния Бургас, но определено Пловдив ми допадна доста повече от София, където не успях да свикна и затова софийското ми "турне" се оказа неуспешно:)) Пловдив ми е много по-близък!
Поздрави!
цитирай
26. libertybell - !!!
24.04.2009 01:23
Прекрасни пролетни гледки:)
Благодаря ти, Ася
цитирай
27. hristam - Почти очаквах да се видя
24.04.2009 09:41
на някоя от снимките из Градската градина. Тя ни е двора, дето се вика, и наистина се надявам някой слънчев ден да се срещнем някъде там :))))
цитирай
28. anastasiia - lubara! Аз - на теб да се разсърдя?!:)))
24.04.2009 15:17
Никога!:)))
Напротив!:) Ще те гледам отстрани и ще се хваля на всички, че те познавам!:)))
Успех с офиса!:)
Усмихнати поздрави за един кандидат!:))))
цитирай
29. anastasiia - tota, пролетното шумолене
24.04.2009 15:33
е най-песенно и най-нежно...
Достатъчно е само да си помислим, че е пролет и всичките ни сетива в миг ще доловят безброй песенни звуци!...:)
Хубав ден, Ати!:)
И...не пропускай да изживяваш красотата на всеки пролетен миг в хубавия ни град!:)
цитирай
30. anastasiia - mamas:)
24.04.2009 15:34
Поздрави, Славе!:)
Благодаря ти...
Хубаво ми е, че си тук...:)
цитирай
31. anastasiia - temenuga, аз също чувствам Бургас
24.04.2009 15:39
много близък... Винаги съм приемала, че Пловдив и Бургас имат нещо много общо..., приличат си...:) Затова долавяш с лекота атмосферата на града ни...:)
А за това, че не успяхме да се видим, наистина съжалявам... Между другото, залата, в която се провежда конкурса е съвсем близо до телевизията. Ние сме отсреща, срещу кино "Гео Милев". Ама нищо...:) Ще се срещнем някой път..:)
Поздрави и слънце от Пловдив!:)))
цитирай
32. anastasiia - libertybell :)
24.04.2009 15:41
Прекрасно е, че има хора като теб, които приемат частички красота в себе си от красотата наоколо...:)
И аз ти благодаря!...:)
цитирай
33. anastasiia - hristam :)
24.04.2009 15:44
Хей, Хриси, да не искаш да кажеш, че си от Пловдив?:)
Ако е така, много се радвам!:)))
И разбира се, че ще се срещнем някой хубав слънчев ден някъде по алеите на "двора"..:)))
цитирай
34. enjoy6 - Жив, красив и много духовен-
25.04.2009 16:05
така бих обрисувала Пловдив по време на Великденските празници и ти си уловила чудесно прекрасната му атмосфера и очарование!
Аз по време на празниците бях в столицата, там също беше празнично и тържествено особено в храмовете и градинките около тях.
Но Пловдив и неговите духовно извисени жители са ми много по-близки и предпочитани.
Поздрави и слънчеви пролетни усмивки ти изпращам мила приятелко!
цитирай
35. anastasiia - enjoy6, мила ми приятелко!:)
25.04.2009 18:35
Прегръщам те за всички хубави думички!:)))
Поздрави и куп усмивки и от мен!:)))
цитирай
36. temenuga - Ася, всъщност сега се сещам, че в...
25.04.2009 23:02
Ася, всъщност сега се сещам, че видях сградата на вашата телевизия в съседство с кино 'Гео Милев", където се провеждаше конкурсът, но почти нямахме време за нищо извън програмата, нали ти казах, че бяхме само в залата, с таксита - до хотела, до пицарията, и обратно. Нищо не видях от Пловдив, за съжаление:( Иначе около месец преди това бях за 3 дена в Пловдив, но тогава пък ти беше извън граница...Нищо, нали скоро идва лято, ти ще идваш към моя град /който нямам намерение да напускам засега, както миналата година, когато пробвах безуспешно да стана софиянка:)/, така че...може да е било писано да се видим на моя територия:))
Благодаря за слънчевите пловдивски поздрави, тук, за жалост, е доста мразовито..., но ти пращам сърдечни поздрави от Бургас, нищо, че не са привидно топли, вътрешно пак са такива:)))
цитирай
37. teddka94v - Красотата на този град няма край!!
28.04.2009 16:54
Прекрасно е ;)))
цитирай
38. anastasiia - temenuga, аз пък благодаря
30.04.2009 00:26
за топлите поздрави... Пазя си ги, скъпоценни ми са..., особено пък щом са от Бургас...:)
Може би ще се видим през лятото...на твоя територия...:)))
А за сега и аз ще ти изпратя...поздрави, усмивки, прегръдки... Да си имаш...и да ти е слънчево и топличко!:)))
цитирай
39. anastasiia - teddka94v, благодаря ти!:)
30.04.2009 00:27
Много ми е приятно, че харесваш града ми...:)
Поздрави от Пловдив!:)))
цитирай
40. martiniki - хубаво и усмихнато
01.05.2009 19:44
видях аз първата снимка, и всички останали, разбира се ...

ведрилина е твоето тайно име ;)
цитирай
41. anastasiia - Хей, Мартичка!:)))
08.05.2009 20:13
Една Ведрилинка ти се усмихва, ама мноооого ти се усмихва!:))))
И те прегръща...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895034
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930