Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2009 13:51 - :)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 4035 Коментари: 27 Гласове:
0



:)/Усмивка, вместо поздрав..., може, нали?;)/
...Вчерашният ми ден, в снимки.../И в тях ще има усмивка...;)/
image

image

image

image

image

image

image
...Усмихнати снимки от вчерашното ми предаване... Което се повтаря днес, неделя, от 14.30 ч. и довечера, от 21.40ч.  Може да го гледате, като кликнете ето тук -
"Ася в страната на талантите"

И отсега ще ви издам, че другата събота, в студиото, ще имам мнооого приятни гости... Една стихосбирка ще има своята телевизионна премиера...:) в Пловдив... А гостите ми са...от blog.bg...:) Каня всички пловдивски приятели от блога да дойдат в студиото..., като приятелско присъствие и подкрепа...:)
Засега...повече не издавам...;)))
Но пък ще ви подаря една снимка, която успях да "уловя" в събота вечерта...;)
image
:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. teachme - Тази писанка да не гледа TV :))
17.05.2009 14:01
За кое предаване и по кой канал става въпрос?
цитирай
2. anastasiia - mihala, всъщност
17.05.2009 14:14
неправилно се изразих...:)
По-правилно е да кажа, че каня всички приятели...и въобще - всеки, който желае да дойде до Пловдив, в студиото на "Ася в страната на талантите"...:)
Благодаря за подкрепата и хубавите пожелания...:)
Предаването се излъчва и онлайн в интернет, така че всеки може да гледа...:) Имаме и скайп... Въобще..., много начини за комуникация и връзка...:)
цитирай
3. anastasiia - teachme, тази писанка ми е голям фен...:)))
17.05.2009 14:23
Не отдели поглед от масата, на която бях седнала снощи...;))) Е, разбира се, възнаградих я за постоянството...;)))
А за предаването..., нарича се "Ася в страната на талантите", мое, авторско предаване... Излъчва се по Пловдивска обществена телевизия, която обхваща пловдивска област... Но пък иначе вървим и онлайн по интернет до всяка една точка по света.
За да се гледа предаването, най-лесно е да се кликне върху надписа "Ася в страната на талантите", в днешния пост. Иначе, на сайта на нашата телевизия може да се гледа цялата програма, на адрес - potv.eu
Сега, в 14.30 започва повторение на вчерашното ми предаване. Ако искаш, може да надникнеш...:)
Поздрави от Пловдив!:)))
Бургас е един от най-любимите ми градове...:)
цитирай
4. teachme - Хех..познах за котето:)
17.05.2009 14:28
E то с такъв съсредоточен поглед какво друго, ако не ТВ да гледа:))
Мерси за инфото, ще погледна и ще споделя.
Приятен почивен ден!
Поздрави от гостоприемното море:)))
цитирай
5. anastasiia - teachme :)
17.05.2009 14:44
Благодаря за морските поздрави...:)))
Чакам с нетърпение началото на август...:) Тогава винаги съм в Бургас...:)
Хубав ден и на теб!:)))
цитирай
6. exibella - Ей, супер си!
17.05.2009 14:49
Толкова ама толкова страхотно предаване имаш:)
Усмивка и от мен!
И аз съм фен :)))))))))))))))
цитирай
7. anastasiia - exibella :)))
17.05.2009 15:02
Благодаря на моя фен!:)))))
Още повече усмивки от мен!:)))))))))))
Спасимирка, нали знаеш колко ми е хубаво и винаги ти се радвам, като си тук...:)
Ела другата събота, ако искаш в студиото... И ще изпееш нещо хубаво...:) Ще направим изцяло блогърско предаване...:)
цитирай
8. cornflower - ааааа-а-аа, мацката е моя! от...
17.05.2009 15:07
ааааа-а-аа, мацката е моя!
отивам сега да ти гледам предаването!
цитирай
9. anastasiia - cornflower:)
17.05.2009 15:17
Хей, Метличинке!...:) Добре де, ще се разбрем за мацката...;)))
Приятно гледане!:)
цитирай
10. valiordanov - Ех, че съм нетърпелив да видя кои са ...
17.05.2009 21:11
Ех, че съм нетърпелив да видя кои са тези от блога дето толкова много им отделяш внимание... Всъщност съм сигурен , че има защо, щом ти го правиш... Знаеш ли колко ми се ще като ти гостувам някога пак да има пиано... Много ми се ще... А защо...това ще разбереш като ти гостувам... Ама дали ще ме огрее някога?... Всъщност по-добре е , да поканиш за празника на словото някой който може да говори... Може и да е поетеса... Зная, че чалгата е на почит, но защо ли ми се ще да е някой който не обича чалга... Дано се сбъдне и този път да мога да видя... Ася прегръщам те на със седмична виртуалност и скорошна реалност...Венци нека се подготви за едно истинско приятелско посрещане. Правя се на ударен за да си избия фантазиите от главата...Усмих и прегръд...
цитирай
11. anastasiia - valiordanov, ще има пиано..., ще има...:)
17.05.2009 22:17
И отново ще ми гостуваш...:) Чувствам го някак...интуитивно...;))) Т.е. - ще те "огрее"...:))))
И толкова еднакво мислим...:) Точно това смятам и аз - на 23-ти май да поканя пишещи и умеещи да говорят хора!:)
И на всичкото отгоре - да напълня студиото с техни приятели!:)))
И много ти отива да се правиш на ударен...:)))
И.../много "И"-та станаха май;)))/...аз те прегръщам, ама мнооооого усмихнато!:))))
цитирай
12. tili - Светъл образ си ти. Ася!
18.05.2009 00:01
Вдигаш ме на високо всеки път!
цитирай
13. lubara - Поздрави на едно истинско момиче!
18.05.2009 07:28
Ася, а аз поканен ли съм, като гледам какви младоци са около теб, моето присъствие направо ще направи фурор!
цитирай
14. chinaware - Ей, усмихалце ....
18.05.2009 08:09
Каква е тая весела компания, дето ще се събере около пианото на 23.05 :) ? Още от сега усещам със сетивата си аромата на качествена, нежна, лирична поезия и магнетични събеседници. Много ще е интересно да видим събрани на едно място , като в букет толкова талантливи хора....
цитирай
15. cornflower - царица си,
18.05.2009 09:12
още, още малко фантазия в прическата...
цитирай
16. mmmmmmmmm - Поздрави
18.05.2009 09:15
с усмивки и за теб!:)))
цитирай
17. enjoy6 - Със сигурност ще ви гледам в събота!
18.05.2009 20:55
Очаквам с нетърпение твоите и на талантите чудеса!
До скоро!:)))
цитирай
18. anastasiia - tili...
19.05.2009 08:46
Светлината си е вътре в нас... Остава да я почувстваме...и да я оставим да се лее, да трепти..., за да ни е светло и наоколо...
"Светлинката" вътре в мен поздравява твоята, която е в теб...:)
цитирай
19. anastasiia - lubara, чакам те в студиото...:)
19.05.2009 08:51
Заповядай, каня те с цяяяялото си сърце...:)
Миналата събота ми гостуваха "младоци", а сега ще ми гостуват "млади хора", т.е. - ако дойдеш ти, Любо,...и още хубави хора като теб...:)
цитирай
20. anastasiia - chinaware:)))
19.05.2009 08:56
Компанията ще е от различни кътчета на България...;) Като започнем от далеееечна Силистра, минем през Свиленград, а след това - защо не и през София... Със сигурност ще има представители и на Пловдив...:))) и още други градове...;)
Очаквам те, Юли..:), за да бъде още по-весела и приятелска компанията...:)
цитирай
21. anastasiia - cornflower :)
19.05.2009 08:58
Добре, Метличинке, ще го помислим това с прическата...;)
Прегръдка от мен..., слънчева...:)
цитирай
22. anastasiia - mmmmmmmmmарианка...:)))
19.05.2009 09:00
Къде се изгуби?:)))
Радвам се, че си тук!:)
И за теб поздрави, настроение, усмивки...:)))
цитирай
23. lubara - ПОЗДРАВИ!
19.05.2009 09:11
Ася, надявам се скоро да дойда! Виж непременно последния ми постинг!
Чао на една плавдивчанка!
цитирай
24. anastasiia - enjoy6, радвам се, че ще бъдеш с нас:)))
19.05.2009 09:35
Аз наистина каня всеки, който може да дойде до Пловдив да присъства на живо в студиото... Ако можеш да дойдеш, ще съм много щастлива...:)
А иначе, знаеш как да гледаш предаването и това си е пак начин да бъдеш с нас...:)
До скоро, мила ми приятелко...:)
И мнооого усмивки...:)))) Ей така, да си имаш...;)
цитирай
25. anastasiia - lubara, току що
19.05.2009 10:04
ти бях "на гости"...:)
Видях последния ти постинг...и кой знае защо...едни такива... сълзички се появиха в очите ми...
Много е хубаво това, което си написал, Любо... Уж, на пръв поглед "звучи" репортажно - "Седмицата в три събития", а като започнеш да четеш, така вълнува!... Може би защото си такъв човек...истински... и пишеш по този начин - истински!...
Поздрави от една пловдивчанка, която ти е голям фен!:)
цитирай
26. lubara - Поздрави, Ася
19.05.2009 12:57
Ася, едно хубаво момиче ми е фен, фукам се, кой е като мен!
цитирай
27. anastasiia - lubara :)))
19.05.2009 20:43
Мноооооого усмихнато те поздравявам!:)))
Наистина, кой е като теб?!;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5899930
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930