Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 18:14 - ...Щешшшш...щешшшшш.... Чувате, нали?;)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10337 Коментари: 34 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

...Така си и знаех...:)
Само за тези, които случайно не си спомнят, ще напомня, че точно в днешния ден, само на първи юни, ...може да доловите шумоленето на листата на дървото... Ама как кое?:)... Онова, ей там, в дъното на парка!...Щом застанете под него, начаса ще изпълни желанието ви...
Е, за по-сигурно може да се преметнете три пъти през глава...:) Нищо работа!:)))
"Щешшшш..., щешшшш..." И...докато си намислите желание, вслушвайки се в приятното шумолене, аз пък ще ви  покажа снимки от моя празничен първи юни!?:)
image
Виждате личицата им, нали?:) Нетърпеливи, изпълнени с любопитство... Какво ли ще се случи на голямата сцена днес?:)

image
Откриваме подобавъщо тържествено - с представителен младежки духов оркестър! Диригент - Лилия Ковачева...

image
Ето как някои участници в празничната програма очакват реда си...;)))

image
Ето ги и мажоретките!... Носители на специалния приз за мажоретни състави "Златен помпон"!:)

image
А това пък са...дали калинки с червени пелеринки...;) Или може би... калпачета на мъдър кълвач, а защо не й лисича опашка по здрач...;)))
ВГ "Малките малини-бамбини"!:)

image
Да обърнем поглед и към публиката...;)

image
Отстрани на сцената...:)

image
Децата пеят ли пеят!...:)

image
Ето го и клоунът Пънчо...:)

image
Вече сме двамата - аз и клоунът Пънчо...:)

image
Една хубава весела игра - "Лимбо рок"... Който мине под въженцето, той печели... И тоооо...с танцова стъпка!:)

image
Пънчо помага на децата...:)

image
Ето ме и мен, запътвайки се да представя следващия участник в празника!:)

image
А това е Мария, която....

image
...която изпълнява песента "Мария"...
Вижте колко е сладка!..:) Само на 7 годинки...:)

image
А това пък са Лусия и Данчо..., които...

image
...изпълняват песен на Андреа Бочели и Марта Санчес...
Прекрасни са!...

image
Ето ме и мен...:) Не знам защо толкова сериозно гледам в този момент...;) Сигурно е от слънцето...;)))

image
Ансамбъл "Иглика" изпъстри сцената ни... И зеленината наоколо грейна в игличини...:)

image
И..."зад кулисите" какво се случва...;)))

image
Снимка с кмета на район Южен - Александър Колев...:) Който организира и този празник...:)

image
Публиката вече започва да завладява и сцената...;)

image
А сега и изненадата за малки и пораснали - Мими Иванова...:)

image
Ето го и Развигор Попов...:)

image
Имаме си и бегвокали...:)

image
...И влакче си имаме...:)

image
...Най-пъстрото и хубаво влакче на света!...:)

image
Ето и балетна формация се заформя...:)

image
...и публиката пее с нас...:)

image
Докато Мими и Развигор пеят, на сцената децата танцуват...:)

image
:)

image
...:)

image
...:)

image
...Весело, хубаво..., цветно...
Щешшш....щешшш...:)))

image

:)

image
Балет "Самодива" - във вихъра на едно огнено "Фламенко"...:)

image
Вятърно-огнени и красиви...

image
Междувременно Мими Иванова раздава автографи...:)

image
Следва демонстрация по аеро кик-бокс!...:) От ляво на дясно - първото усмихнато момиче/с детенце в ръце/ е Поля или официално казано - Павлина Василева..., треньор по аеро кик-бокс. Сигурно ще я разпознаете от телевизионното състезание "Бягство към победата". Там тя участва със своя брат... :)

image
Ето ги! Момичетата, които се справят страхотно... Вяра и Илиана...

image
И още танци...:) И още настроение, цветове, усмихнати личица и безброй хубави изненади...
...И ...щешшш...щешшшш... Чувате, нали?;)

image
Ето, аз се отправям... нататък, към вълшебното дърво, в дъното на парка... Дето толкова приятно шумоли с листата си... Слънцето огрява дървото, вятърът полюшва клоните му... А листата му не спират да нашепват... "щешшш, щешшш..."...
Аз си пожелах нещо...:) А вие?:)
Честит празник на всеки един от вас, който пази детето в себе си!:))) 





Гласувай:
0



1. lubara - Поздрави от Любара!
01.06.2009 18:21
Детски празник, и празник на големите покрай тях!
И на Ася!
цитирай
2. anastasiia - lubara, та днес е най-хубавият ден в годината!:)
01.06.2009 18:23
...И най-вълшебният!...:)
Празник на всички ни...:) И на мен, и на теб...:)))
На всички свежи хора, като теб...:)
Целувки!:)))
цитирай
3. cornflower - Браво, Ася!
01.06.2009 18:25
Браво, Ася!
цитирай
4. kosara2008 - вълшебност е при теб...
01.06.2009 18:26
благодаря ти за тази пищна празничност!
цитирай
5. anastasiia - cornflower :)
01.06.2009 18:28
Честит празник, Метличинке...:)
Не губи чувството на празничност в себе си..:)
Благодаря ти...:)
цитирай
6. krotalka - Това е истински празник!
01.06.2009 18:28
Поздрави Ася!
Много усмивки и настроение!
цитирай
7. anastasiia - kosara2008..., тя, вълшебността...
01.06.2009 18:32
...си е около нас... Достатъчно е да прочистим сетивата си...и да й се усмихнем..., за да започнат да ни засипват вълшебности...:)
...Особено в днешния ден...Толкова е празнично, искрящо и хубаво...:)
И аз ти благодаря...:)
цитирай
8. anastasiia - krotalka, поздрави и за теб!:))))
01.06.2009 18:38
Добре си ми дошла, Кроти, в днешния пъстър, омагьосващо хубав ден!:)))
Много ти се радвам!:)))
А тъй като си пловдивчанка, ще ти поясня, че този празник беше в парк "Белите брези" в "Кичук Париж"...:)
Идвай отново!:) Липсваш ми...:)
ПРегръдки за празника!:)))
цитирай
9. lubara - Благодаря!
01.06.2009 18:42
Оооо, той празникът наистина е хубав, щом получих целувки от Ася, пловдивското слънчице!
цитирай
10. anastasiia - lubara, топличко да ти е!...:)
01.06.2009 18:54
Нали съм Слънчице..., топля и грея...:)
цитирай
11. анонимен - Сладурчовци във вихър, това е днес твоя пост!
01.06.2009 19:02
Честит празник! Здраве, радост, повече усмивки, късмет за всички близки и далечни дечица, малки и големи - завинаги в сърцата и грижите ни!:)))
цитирай
12. anastasiia - vishnichka, честит ни празник!:)))
01.06.2009 19:15
Да, много бяха сладки децата...:) Едни такива... естествени, хвърлящи се в празника, танцуващи, вярвящи във вълшебствата!
Нека да ги има здравето и радостта!:)
цитирай
13. ka4ak - Aся в страната на чудесата
01.06.2009 19:59
приказно е при теб,децата в нас празнуват и летят!!!
цитирай
14. exibella - Честит 1-ви юни...
01.06.2009 20:07
сладурко!:))))
Да си ми мноооооого весело засмяна:))))
цитирай
15. anastasiia - ka4ak :)
01.06.2009 20:13
...И нека не спира полета ни...:)
...И нека е живо чувството на радост и празничност!...:)
Всеки един миг е чудо!...:)
Честит празник!:)
цитирай
16. anastasiia - exibella, да ни е честит...:)))
01.06.2009 20:15
Това си е наш празник..., на всички усмихващи се и вярващи в случването на добри неща хора..:)
И ти да си ми все така песенно усмихната!:)))
цитирай
17. mamas - Поздравления, Ася!
01.06.2009 20:27
Не се и съмнявам, че празникът е бил невероятен!
И (под секрет) аз чух шепота на вълшебното дърво ... пожелах си...да те прегърна скоро отново!
цитирай
18. anastasiia - mamas :)
01.06.2009 20:29
Хей, Славе, щом си си пожелала нещо в днешния ден, то непременно ще се случи!:)
Прегръщам те...засега от тук...:)
А празникът наистина беше много шарен и щур!:)
цитирай
19. анонимен - Ей, кое е това дърво,
01.06.2009 21:32
което изпълнява желания, да ходя да го пробвам :-D

\m/
//
цитирай
20. anastasiia - zlika, трябва сам да го почувстваш...,
02.06.2009 09:28
сам да го съзреш, иначе няма да се случи вълшебството...;)
цитирай
21. newgirl - anastaciia,
02.06.2009 10:43
Брилянтен 1-ви юни, много съжалявам, че съм го пропуснала :)
Затова пък си запазвам правото за следващия празник :)
Усмивки :)
цитирай
22. anastasiia - newgirl, на 14 юни ще има едно хубаво събитие
02.06.2009 10:47
в центъра, на сцената пред Общината...:) Тогава обезателно ще те чакам!:)))
Мнооого празнично и хубаво ще бъде! Обещавам!:)))
Усмивки и от мен!:)))
цитирай
23. victoriavselena - цветът на мечтите
02.06.2009 11:39
е това, което си написала
"настроение, цветове, усмихнати личица и безброй хубави изненади..."
Цветът на детството
цитирай
24. dorichela - Асе, прикасен постинг, при-ка-...
02.06.2009 13:39
Асе, прикасен постинг, при-ка-зен! :):):):) Толкова усмихнати деца!
цитирай
25. optimum2 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК на всички деца
02.06.2009 16:22
Да са здрави, весели и щастливи...
И винаги усмихнати.
:-)))
цитирай
26. exibella - Знаеш ли като ти препрочитах поста...
02.06.2009 21:09
ми дойде на ум стихотворението:)
"Аз съм една малка фантазия,
една измислица, една луда капка дъжд..."
Помниш ли го?:))))))))
Страхотен празник си им спретнала на дечицата:)))
Обичам те!!!:* Целувки от мен:))))
цитирай
27. anastasiia - victoriavselena, ех, че хубаво... си го написала... :)
02.06.2009 23:14
...Цветът на детството е цветът на мечтите!...:)
Безброй усмивки ти изпращам..., по детски искрени!:)))
цитирай
28. anastasiia - dorichela, ти си ми при-каз-ка!...:)))
02.06.2009 23:24
Защото разбираш от при-каз-ни работи!...:)
Усмихнати деца... Какво по-хубаво от това?!:)))
Мноооого усмивки и от мен!:)
цитирай
29. anastasiia - optimum2, весело, щастливо, усмихнато
02.06.2009 23:27
ти благодаря!...:) И нека сме здрави,...всички!...:)
От едно непораснало дете...;)))
И нали знаеш, че ще ти изпратя цяяяял куп усмивки....:))))))
цитирай
30. anastasiia - exibella... "една безкрайна словесна канонада...,
02.06.2009 23:30
торба жълтици, пропилени отведнъж!...
Аз съм една малка фантазия...
Но чия глава да побъркам, кажете!
Всички гледат ме и чудят се -
вижте я тази!
Без да знаят как дълго ме носят
в сърцето си..."
Ето, спомних си го!;)))
А празникът наистина беше мноооооого весел, шарен и неописуемо пълен с настроение!:))))
Целувки и от мен!:)))
цитирай
31. boristodorov56 - И това е за Свободата!
03.06.2009 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=Pu-3Og4Yg2g
цитирай
32. anastasiia - boristodorov56...
03.06.2009 18:56
Подкрепям Свободата!!!...
цитирай
33. valiordanov - Не мога да понасям вече постингите ...
04.06.2009 14:13
Не мога да понасям вече постингите ти... Толкова благородно ти завиждам, че кипиш в мероприятия... Всъщност не само надниквам тук, а все около постингите ти се въртя и гледам някой да не види сълзите ми - от радост, че си толкова добре и от съжаление, че не мога и аз да се впусна в един такъв колорит с цялата си енергия...Гуш от северният север!
цитирай
34. anastasiia - valiordanov, продължавай да се "навърташ"
04.06.2009 19:32
около постингите ми...:) Много ми е хубаво...:) И е добра поличба да си ми наоколо...:))
Като решиш, идвай и се включвай и ти...:) Предстоят ми още три големи празника в Стария град и един в центъра на Пловдив...:) Избирай си...;)))
И аз те прегръщам, Северен Севере...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901399
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930