Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 19:10 - "Събудих се... "Аз...времето и..." 4at..."
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 16237 Коментари: 22 Гласове:
2



"Далече преди изгрева започва моят ден
и дълги часове след залеза завършва.
Понякога се сливат залез уморен
и изгрев ранобуден в дългия ми ден."
/Слава Ангелова/

"Събудих се и се усмихнах,
защото си до мен.
Изгревът е най-прекрасен,
когато си с мен..."
/Роси Рос/

"В сърцето на пазара
отритнат плод
кърви
със захарна мъзга.
Ще го настъпи хубава жена,
а семките му -
на паважа."
/Петър Краевски/

...Частички светоусещания от всемира на моите гости в предаването ми в събота... Поетът, писателят, водещият, сценаристът и още мнооого... Петър Краевски;  поетесата Слава Ангелова и певицата Роси Рос...
Книгата на Петьо Краевски "Чат или сбогуване с Аркадия"... е твърде различна, необикновена дори... Написана е под формата на чат... Един разговор със самия себе си...Като в този разговор са вплетени много стихове, епиграми, въобще различни нюанси от творчеството на Петьо Краевски...
"Аз, времето и другите неща..." на Слава...е истинска скъпоценност! Толкова съкровено пречистваща...Трептящо!...
Ето ви още нещо от нея...

ПРЕРАЖДАНЕ

Внезапен дъжд след тишина звънтяща
измива всеки помисъл за грях.
Сълзи пречистващи небето праща
и аз към себе си се връщам с тях.
В такава нощ да сътвориш поезия!
В такава вечер да напишеш стих!
Сама с дъжда и своето безверие
в дъждовна капка да се преродиш.
Да се търкулнеш в мрака по стъклото,
с надежда да дочакаш утринта,
когато ще политнеш нависоко
със слънчев лъч и трепетна мечта -
да стигнеш слънцето!
И в неговия огън
с нова красота да заблестиш!
Самата ти за миг да бъдеш слънце!
Макар да знаеш,
че ще изгориш...

Слава Ангелова

"Събудих се..."... 29 стихотворения, 13 от които са песни...на Роси Рос. И най-интересното в тази стихосбирка е, че има стихове на седем езика - български, руски, италиански, унгарски, френски, английски, сръбски... Роси изпълни в студиото с китарата, например песен на сръбски, по свой текст/от стихосбирката/ "Voli me"... Изпълни песен на френски, композирана по стихове на френския поет Пиер дьо Ронсар...

Получи се едно предаване, със силни творци, необикновени и различни... Да не пропусна и Слави Пейков, мой добър приятел, музикант... Някои от песните на Роси Рос са по негова музика... Бях сложила Слави и Слава един до друг... И двамата, облечени в бяло...;)

И така... Сега ще ви покажа снимки от предаването... И тъй като поради технически проблеми, не бе излъчено в интернет, ще ви напиша допълнително кога ще бъде извънредното излъчване. Може би още утре, от 15 часа, защото вече повредата е отстранена и вървим отново онлайн...

Може да гледате предаването, като кликнете ето тук -

"Ася в страната на талантите"

А сега и снимките...:)

image
От ляво на дясно - Петьо Краевски, Роси Рос, аз, Слави Пейков, Слава Ангелова...:)

image

Разговарям с Роси... Много слънчев и усмихнат човек... Естествена и непринудена...Много приятна!...

image
Показвам към камерата един шарж, който ефирният оператор - Краси, нарисува, по време на предаването... Приятелски шарж за Петьо Краевски...:)

image
Някои от картините на Адам, осемгодишния син на Роси... В момента има шеста самостоятелна изложба... Много мило и талантливо момченце...:)

image
Ето го Адам...:))

image
А ето и още негови картини...:) Тази в дясно е много интересен колаж-огледало...:)

image
Роси Рос със своя пианист...

image
На тази снимка се вижда и част от хубавата ми публика - Ади Зарева, Невена Митева, Юлия... :)

image
Колоритната китара на Роси...:)

image
:)

image
Настроението и атмосферата бяха мнооого приятно....:)

image
Ето, на тази снимка, още по-добре се вижда публиката ни....:)
Първият господин, в дясно е известният продуцент Стефан Широков... Аз лично го свързвам с група "Сигнал"..., в началото на пътя им...:) И още безброй известни български групи и изпълнители са продуцирани от него... Включително и Роси Рос..:)

image
Славето чете своя поезия...:)

image
Любимата ми "снимка за спомен"...:) Усмихната и мила...:)))

image
И снимка със Стефан Широков и с режисьора - Петьо Алексиев...:)
...Ще завърша с нещо от Петьо Краевски...
"Проглеждай бавно
със затворени очи
към топлите крайбрежия на слънцето

освободи ума си
отвори душата

поемай праната на сочни глътки
с възбудения хлорофил на сетивата си

зелено е дървото на живота ти
покълва щастието в теб

добре дошъл в Аркадия..."

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - ХЕееййй:)))
15.06.2009 19:23
Винаги ми е много хубаво като чета постингите ти:)
Отново поздрави за поредното прекрасно предаване, супер сте:))))
Иии полата ти е мнооого сладурска:)))
Усмивки:)))
цитирай
2. mamas - Благодаря!
15.06.2009 19:24
Беше прекрасно...
цитирай
3. evelin - @}----;-----
15.06.2009 19:33
Как се устоява на изкушението да си при Ася!? :)))

Неустоима си! И те обичаме...
цитирай
4. anastasiia - exibella :)))
15.06.2009 20:55
И на мен винаги ми е хубаво, като си тук...:)))
Тази година нещо все се разминаваме и не може да се срещнем...:) Ама и това ще стане!:)))
А полата ми е подарък от най-добрата ми приятелка!:)))
Усмивки и мнооого те прегръщам!:)))
цитирай
5. anastasiia - mamas...:)
15.06.2009 20:57
Славе, взаимно е... Много ми беше хубаво...
А ти си толкова истинска... В кадър това много личи...
Книгата ти страхотна! Вече ми е сред любимите... Чета си я непрекъснато...
Прегръдки!:)))
цитирай
6. anastasiia - evelin...:)
15.06.2009 21:00
Хей, Ади, ако знаеш колко се зарадвах като те видях в студиото!:)
И аз ви обичам...:)
Сигурна съм, че е било много хубаво вечерта в Стария град...:)
Целувки...:)
цитирай
7. juliet - Благодаря ти, Ася, за вълшебствата!-8-
15.06.2009 23:37
http://vbox7.com/play:bc75a0fb
цитирай
8. lubara - Поздрави!
16.06.2009 08:22
Ей, този Пловдив, този Пловдив !
цитирай
9. anastasiia - juliet..., вълшебно хубаво..."Лебедово езеро"...
16.06.2009 08:55
Благодаря ти...
Изпълни деня ми с красота!...
цитирай
10. anastasiia - lubara, ..."В Пловдив, в града вековен...там далеч..."
16.06.2009 08:57
Неповторимо хубаво е в този Пловдив!:)
Поздрави, Любо!:)))
цитирай
11. krotalka - Поздравления!
16.06.2009 09:33
Подбрала си много добри стихове!
Завиждам ти! Сигурна съм, че е било прекрасно в студиото заедно с теб!
цитирай
12. anastasiia - krotalka, поздрави и за теб!:)
16.06.2009 10:15
Хубаво беше..., мноого... Заедно с всички!:)
Радвам се, че се завръщаш...:)
цитирай
13. anastasiia - 1. valiordanov - Най-сетне и аз да ...
16.06.2009 19:26
1. valiordanov - Най-сетне и аз да имам късмет да г...
12:24 Най-сетне и аз да имам късмет да гледам...дано стане, че нещо не ми влиза в системата два пъти вече....
цитирай
14. anastasiia - 2. valiordanov - Ася, защо като в...
16.06.2009 19:27
2. valiordanov - Ася, защо като върви твоето пред...
15:32 Ася, защо като върви твоето предаване не мога да включа, а когато е друго предаване медиаплеара тръгва без проблеми?...Откога опитвам и нищо...
цитирай
15. anastasiia - 3. valiordanov - Еееееееееееее...
16.06.2009 19:28
3. valiordanov - Еееееееееееееееееееееееееееее. ...
15:41 Еееееееееееееееееееееееееееее.....най-после успех.....Изтървах половин час, но затова пък сега ще се моля да не ми изключи....Изтрий
цитирай
16. anastasiia - 4. mamas - Аз пък си изгледах записа ...
16.06.2009 19:29
4. mamas - Аз пък си изгледах записа още откога!
16:21 И тук, още веднъж да споделя какво вълнуващо преживяване беше за мен това участие...
Благодаря на всички, които споделиха и продължават да споделят вълнението ми!
цитирай
17. anastasiia - 1. Вал, копирах в този пост коментара ти,
16.06.2009 19:30
защото там си беше само анонс...
И разбира се, че имаш късмет...:)))
цитирай
18. anastasiia - 2. valiordanov, защото когато започне моето предаване,
16.06.2009 19:33
изведнъж се увеличават броя влизания... И това води до някакъв вид натоварване на сървъра. Колкото и нескромно да звучи, така ми обясниха колегите...:)
цитирай
19. anastasiia - 3. valiordanov, нали ти казах, че си късметлия!:)))
16.06.2009 19:35
Вал, радвам се, че си успял да гледаш...:)
Поздрави, усмивки...безброооой от топлия Юг...:)))
цитирай
20. anastasiia - 4. mamas, хубавите преживявания
16.06.2009 19:38
са изтъкани от безброй хубави мигове... От тези, дето хвърлят светлина в бъдещето и правят хората, които са ги породили незабравими...
Бъди винаги заобиколена от незабравими хора..., споделящи, съпреживяващи вълнуващите моменти в живота ти...
цитирай
21. vanya70 - ...пак не успях да ви видя :(
17.06.2009 11:10
Но ще чакам следващо повторение ;) Ще има, нали?

Дано... Дано....! Дано!!!

Поздрави с очакване ;)
цитирай
22. anastasiia - vanya70, ще има...да...:)
17.06.2009 17:17
Утре, в 11 часа! Ако има някаква промяна, ще ти пиша. Защото утре има извънредна сесия на общинския съвет, а нали винаги ги излъчваме директно... Но мисля, че няма да е дълга и предаването ще си е в график! Ако не успееш да го гледаш, ще ти напиша допълнително следващото повторение. То вече ще е може би в неделя. Така че, се надявам да успееш да надникнеш към Страната на талантите, в която беше и Слава тази седмица...:)
Поздрави и от мен, усмихнати!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877345
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031