Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 14:33 - "Бургас и морето", 2009 г.
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 21208 Коментари: 40 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Гледахте ли конкурса "Бургас и морето"? :) Аз присъствах в Летния театър в Бургас и на двете вечери и реших да ви подаря малко атмосфера, чрез снимки...:)
Ами..., заповядайте..., след мен...;)

image
Нека първо надникнем към генералната репетиция, в петък...;)

image
Водещите Тони Димитрова и Асен Блатечки...

image
Репетират реплики, четат текстове...;)

image
Орлин Горанов - член на журито, репетира излизането си на сцената...

image
Това е Сунай Чалъков, който изпълнява песента "Море на спомена", музика - Митко Гидишки; текст - Иван Тенев/агент Тенев/, който беше на репетицията и снимаше с фотоапарат, почти колкото мен...;)))

image
"Море, море на мойте сини дни от младостта,
живях без теб море... Живот ли бе това?!
Море, море подобно мъдрите вълни - след бяг,
при тебе се завръщам пак..."

image
Диригентът Иван Кожухаров, който въобще не беше доволен от звука по време на репетицията, със своя оркестър...:)

image
А ето и една пловдивска певица - Антония Маркова..., която си е мое откритие...:) На конкурса се представи с песента "Как ще те обичам", музика - Димитър Гетов; тескт - Петя Пашева...

image
"Как искам да съм цвете в пролетта,
косата ти гальовно да закича.
До теб ще бъда и във старостта,
поискай само и ще те обичам."

image
С част от балета....:)
Преди две години, Тони беше на трето място в този конкурс...
Иначе, официално, вече е певица към военните клубове...

image
А ето ги и Владимир Димов/ако си го спомняте от "Файфстарс", откритие на Слави Трифонов/ и Кристина Димитрова...

image
Те, двамата, представят песента "Шепа пясък"; музика - Красимир Гюлмезов; тескт - Иван Тенев и Александър Петров...

image
"Шепа пясък ли е любовта,
с която ти и аз
замък построихме с теб... За двама...
Има ли го днес, сега...
Или есенна вълна
всичко заличи... И нищо не остана..."

image
Оказа се, че в деня на генералната репетиция, 31.07., Кристина Димитрова имаше рожден ден... Екипът й поднесе цветя...:)

image
...и балони..., и поздрави...:)))

image
Боян Михайлов, със своята песен "До утре"; музика Валери Костов; текст - Пламен Бончев...

image
"Рисувам зелено море и оранжеви облаци.
Рисувам червени дървета и синя трева.
Рисувам пътека и пращам по нея поклонници.
Рисувам към теб най-широкия тих булевард..."

image
Композиторът Стефан Диомов също наблюдава генералната репетиция в Летния театър в Бургас...:)

image
Джина Стоева, с песента "Жива съм"; музика - Георги Георгиев - Герасим; текст - Джина Стоева...

image

image
"Жива съм, това е любовта,
жива съм, усещам я в кръвта.
Цялата изпълва ме със сила.
Жива съм, нима това е тя,
живам съм, усещам любовта.
Няма цел за мен недостижима..."

image
Усмихната среща с Тони Димитрова в една от почивките....:)

image
"Бесараб Проджект", с песента "Не си отивай"; музика Иван Симеонов; текст - Иван Симеонов...

image
"Нима си отиваш?
След толкова хубави дни?
Над плажа самотен
се спускат мъгли..."

image
Ето ги пак водещите...:)

image
Николай Манолов с песента "Как го правиш"; музика - Влади Ампов - Графа; текст - Влади Ампов - Графа и Грегана Турийска...

image
"На една ръка близо си до мен,
нямам сили да спра.
Не те разбирам как го правиш,
но в теб влюбвам се..."

image
Група "Табу", със своята песен "Миг покой"; музика - Дончо Генов; текст Анелия Павлова и Дончо Генов...

image
"Лек бриз - вятърът ме плени.
Летя, търся далечен бряг.
Нощта тайнствено ни зави...
Във теб вплитам косите си...
За теб имам вълшебство аз -
море от любов и мечти..."

image
ВГ "5-те сезона" и "Танц с вечерния дъжд"... :)

image
Една прекрасна песен по музика и текст на Стефан Диомов; аранжимент - Максим Горанов и Валери Костов

image
"С вечер дъжд танцувам аз
преди да дойдеш ти...
Дървета в миг притихват пак,
сякаш теб, сякаш теб очакват...

image
И трепкат в този странен танц
листа премръзнали.
Блести тъй хладно синкав гланц -
само теб те няма, само теб те няма...

image
Сред малки сребърни сълзи
на танца в плен съм аз.
И твойто име все мълвя,
сякаш с теб, сякаш с теб сме двама...

image
И пак разсичам с длани две
това небе над мен -
но не с тъга, но не с тъга
аз танцувам,
аз танцувам...

image
но не с тъга, но не с тъга,
защото теб обичам,
защото теб обичам..."

image
Камелия Воче с песента "Споделено"; музика Александър Бръзицов; текст - Матей Стоянов...
"Без този спомен е студено
и него няма да ти там.
Усещането споделено,
не можеш да го имаш сам..."

image
"БТР" с песента "Слънчев ден"; музика Славчо Николов; текст Славчо Николов...

"Само с теб
откривам вятъра
и синьото море.
Вървя
по пясъка студен
С утрешния бриз
започва слънчев ден..."

image
Васил Найденов и Силвия Кацарова с песента "Летя"; музика - Теди Кацарова; текст - Живко Колев и Васил Найденов...

image
...и група "Бон-бон"...:)

"Летя над морето.
Летя над света.
Летя над вълните.
Високо с теб летя.
Летя над победи,
над хорски съдби.
Високо нагоре
летя със теб, летя..."

image
:)

image
Галя Ичеренска с песента "Когато мъжете плачат"; музика - Бончо Гроздев; текст - Пейо Пантелеев...

image
Ето го и самият Пейо Пантелеев...:)

"Студени вълни с ярост,
заливат внезапно кея,
изгубен в небето гларус,
мен вика и търси нея..."
Тази песен получи наградата на журналистите... и трето място от журито...:)

image
А ето и опашките за влизане в самия ден на конкурса, пред Летния театър в Бургас...:)

image
Летният театър е препълнен...

image
Ето ме с моряшка фанелка, по време на концерта...:) Всеки на входа получаваше такава..:) И цялата публика беше облечена в моряшки фанелки...:)))

image
Награждаване на създателите на песента "Летя"... Музиката е на Теди Кацарова, всъщност наградате е за нея...

image
А ето и празничните фойерверки...:)))

image
И частички от втората вечер, когато беше рецитала на Васил Найденов...:))

image
Ето го Васко, който пя в продължение на два часа, на живо... Страхотен е!...

image
Тони Димитрова и Асен Блатечки бяха водещи и на втората вечер...
...Ами..., това е, приятели...:)))
Частички атмосфера от репетицията и конкурса "Бургас и морето"...:)
Поздрави и хубаво настроение от мен, Ася...:)))






Гласувай:
19



1. allbi - Благодаря :))
06.08.2009 14:36
за частичките, Ася :)
цитирай
2. tera - Здравей, Ася,
06.08.2009 14:44
радвам се, че добре си изкарала на конкурса, но без да се сърдиш атмосферата ми прилича на "Златния Орфей" отпреди нам си колко години.
Нещо като сдухан соц, поизтупан от прахоляка и с няколко свежи физиономии за цвят.
Сега е 21 век, каква е тая естрада, какво е това чудо? Направо като машина на времето ми подейства, но не в положителен смисъл! :)
цитирай
3. flyco - :)
06.08.2009 14:44
ех...
цитирай
4. cornflower - Асенце,
06.08.2009 14:49
мисля досущ като tera!
Направо усмивки от старите ленти.
Бих си нарушила почивката само за някое откритие..
Поздрави на Бургас!
цитирай
5. enjoy6 - Я, кой се е завърнал щастливо и усмихнато!!!:)))))))))))
06.08.2009 15:07
Прегръдки за добре дошла мила ми приятелко!
Много се радвам за теб:))))))))))))))
Пак пръскаш светлина топлина и морки усмивки около себе си!:)))
Гледах конкурса по тв и много ми хареса, а и ти с твоето присъствие си достатъчно доказателство за хубавите емоции и от прекрасното бургаско музикално събитие! :)))
Чудесен релакс ти пожелавам и в любимата и за мен Планина!!!
цитирай
6. mikaela19 - Как може така
06.08.2009 15:08
Аз през цялото време бях в Морската градина в едно заведение в което по късно дойдоха Кристина Димитрова,Аген Тенев,Владо Димов,Стефан Диомов и Дует Шик.Имам си пожелания от тях а в замяна им подарих книгата на блога.Много жалко незнаех,че си там иначе щяхме да се видим:)
цитирай
7. krotalka - Асинка, завиждам ти,
06.08.2009 15:11
за хубавите преживявания! Нали ти е било весело? Това е важното!
Свърши ли почивката?
цитирай
8. luben - Чудесно
06.08.2009 15:24
и прекрасни снимки. аз пък ще ида там на 14-16 този месец - на Spirit of Burgas, та ако имаш път натам ... по това време ще се проведе салса фестивала, но се оказа, че ще има още 3-4 сцени с различни жанрове - рок, хаус, други..
цитирай
9. exibella - Аз гледах "Бургас и морето" по тв:))
06.08.2009 15:29
Ама да присъстваш на живо съм сигурна, че е мнооого по-хубаво преживяване:)
Не мога да ти опиша колко много ми хареса песента "Танц с вечерния дъжд". Страхотна песен, изпипана отвсякъде. Въобще, толкова ме впечатли, постоянно си я тананикам:) Стойностна песен, представена перфектно от група "5-те сезона"
Радвам се, че разказваш за конкурса, благодаря ти за снимките, които си постнала:)

цитирай
10. анонимен - Абе тази Кристина Димитрова
06.08.2009 16:37
не празнува ли скоро 100 години на сцена? :-D

\m/
//
цитирай
11. annie87 - :)
06.08.2009 18:07
Благодаря ти за хубавата разходка,все едно съм била там .
цитирай
12. ka4ak - Ей най-после!Aся добре дошла!С това земетресение се бях изпопритеснил за теб!
06.08.2009 18:28
Като гледам и тен си хванала,супер си!Камък ми падна от сърцето!Целувкиии!!!
цитирай
13. lubara - Поздрави !
06.08.2009 18:44
Ася, много ти отива моряшката фланелка!
Как беше, ходи ли в Созопол? Лови ли миди? Пи ли бяло вино край брега? Е, много въпроси задавам...
цитирай
14. bovari - Атмосферата не се улавя добре, въпреки, че ти, Ася,
06.08.2009 19:45
си се постарала.:)
Текстовете ли не са много...., защото няма звук ли, картината ли е скучна....
Изобщо празник, ама по време на криза:(
Снимки от морето ще има ли???
Поздрави!
цитирай
15. анонимен - Асенце!
06.08.2009 20:06
Благодаря ти!
Все едно бех там...
Нема значение дали си с моряшка фланелка или рокля! :))) Страхотна си! :)
цитирай
16. katan - Ася!
06.08.2009 21:54
Най-напред ДОБРЕ ДОШЛА отново при нас!
Хубав постинг си "спретнала"!
Поздавления!
Пропуснала съм "Бургас и морето", но с тези снимки и разяснения, все едно и аз съм била там!:)))
Хубава вечер!:)
цитирай
17. ranko - гледах го по ТВ-мнооооого мухля...
06.08.2009 22:34
гледах го по ТВ-мнооооого мухлясала и нагласена история,особено водещите-големи смешници ,жалко за бургазлии-общинарите им издухаха паричките за някакъв сурогат,че и някои хора там сигурно са си изкарали по 13-та заплата
цитирай
18. mamas - Здравей, миличка!
07.08.2009 17:52
Радвам се, че си щастлива и доволна от почивката.
Прегръдка!
цитирай
19. anastasiia - Здрасти, allbi!:)))
16.08.2009 18:30
Ето ме отново тук...:)))
Този път ти изпращам усмихващи се частички...:)))
цитирай
20. anastasiia - Здравей, tera!:)
16.08.2009 18:39
На конкурса "Бургас и морето" присъствам за пета година. Но това е фестивал, който е на над 30 години... Т.е. - той си има своите традиции и своето звучене и не мисля, че може да се промени много като формат... Плюс това, бургазлии си го очакват с нетърпение... Пък и от цяла България се стича музикалния свят, за да го гледа. Ако се промени коренно, няма да е "Бургас и морето" - такъв, какъвто съществува от години... А сцената също е традиционна - откритата сцена на Летния театър в Бургас...
Е, разбира се, може да се "пипнат" някои неща...
Например, преди две години, когато имаше юбилей на фестивала и юбилей на композитора Тончо Русев, в конкурсната програма имаше по-известни имена..., имаше рецитална вечер по песни на Тончо Русев...и т.н.
Тази година, в интерес на истината, песните бяха доста слаби. Имах си фаворит, разбира се... Но ми липсваха хубавите песни, с дъх на море...:)
Поздрави, tera!...:)
цитирай
21. anastasiia - flyco :)
16.08.2009 18:40
...ах...;)
цитирай
22. anastasiia - cornflower :)
16.08.2009 18:45
Здравей, Метличинке...:)
Аз обикновено съчетавам почивката на море с конкурса "Бургас и морето"... Имам си много приятели там - сред изпълнителите... Някои дори са мои открития...:) Пък и професионално ми е интересно. Ходя на репетиции, снимам си материали... И така...:)
Специално тази година нямаше добри песни, с малки изключения. А втората вечер Васил Найденов направи разкошен концерт - два часа пя на живо!... Записаха го, но не знам кога ще го излъчат...
Поздрави, Метличинке..., сини, светло сини, морско сини...:)))
цитирай
23. anastasiia - enjoy6, вече се прибрах...:)))
16.08.2009 18:49
Тук съм си, след дъъъълго скитосване...;)) Ама аз така обичам движението, че просто не мога без да се втурвам на някъде във всеки мой ден...:)
Радвам се, че си успяла да гледаш "Бургас и морето"... На живо, разбира се, си е много по-вълнуващо... Но и така, през екраните се долавя, когато се случва нещо добро...:) Жалко, че вече излъчват само една вечер...
А в любимата ни Планина си изкарах страхотно!...:) Бродих, скитах, разхождах се... Отпих самодивска, "жива" вода и ето ме тук!:)... Заредена и мнооого усмихната...:))))
Мнооого прегръдки, мила ми приятелко!...:)))))))
цитирай
24. anastasiia - mikaela19, вероятно си била
16.08.2009 18:58
в култовото заведение "Чадъра" в Морската градина...:) Там обикновено се пие кафе или се похапва след репетиции и концерти в Летния театър в Бургас...:) И се обсъждат мнооого неща...;) Честичко сядам там, но точно вечерта, след концерта, с моята компания се отправихме в друга посока...:)
И аз съжалявам, не знаех, че си в Бургас... Щяхме да се видим...:)
Поздрави от Пловдив...:)))
цитирай
25. anastasiia - krotalka, прекарах си супер!:)))
16.08.2009 19:00
Срещнах се с много обичани от мен хора..., с добри приятели...:) Винаги на "Бургас и морето" се срещам с хора, които са ми скъпоценни...:)
А след това продължих почивката на Планина...:)
Вече съм си в Пловдив, от един ден!...:)
Поздравчета и мнооого целувки!:)))
цитирай
26. anastasiia - luben, в момента в Бургас кипи музикален живот...:)))
16.08.2009 19:03
Музика, музика и пак музика!...:)))
Имаше вариант да дойда отново в Бургас..., ама се отказах, въпреки хубавата покана...:)
Но пък ти изживей всеки един миг....:) Сигурна съм, че се чувстваш страхотно!...:)
цитирай
27. anastasiia - exibella :)))
16.08.2009 19:08
Ех, точно ти... Как няма да гледаш!....:) Та ти цялата си песен!...
Да, Спасимирка, на живо си е по-хубаво... При всички случаи звукът е по-хващащ, по-истински... А песента "Танц с вечерния дъжд" на мен също много, много ми хареса... Много е красива, изпъстрена с модулации, красив многоглас... Не ми се коментира гласуването, защото пак се случи "по български", с намесата на Ваня Костова...
Поздрави, миличко...:)))
И целувки, разбира се..:))))
цитирай
28. anastasiia - zlika, амиии...нещо такова...;)))
16.08.2009 19:10
В интерес на истината, нейната песен беше много хубава, по музика на Краси Гюлмезов - един композитор, който много харесвам, ама тя не можа да я изпълни... Всъщност, беше дуетна песен с Владо Димов, който пя много по-добре от нея...
цитирай
29. anastasiia - Аз ти благодаря, annie87...:)))
16.08.2009 19:12
И...много ми е приятно, че си се почувствала по този начин!...:)
Поздрави!:)))
цитирай
30. anastasiia - ka4ak, да..., дойдох си..., но пак отлетях...;)))
16.08.2009 19:15
Бях в Планината... Там, дето самодивите, разплели коси, се носят във вихрените си танци... Бях при тях..., танцувах, летях... над билото на Планината...
И ето ме отново тук...:)
Целувки и от мен!...:)))
цитирай
31. anastasiia - lubara, посрещах изгрева...,
16.08.2009 19:21
...бродих по брега..., досущ като Русалка..., с дългите си разпилени, вятърни коси...;
...танцувах под лунна светлина...;
...ходих на много места...;)...
...взех си морето със себе си... и отидох в Планината...:) За да й предам морските нашепвания... и послания...
...Отпих "жива" вода от горските извори...; поговорих с планинската река...; пребродих била и върхове...
...И се завърнах... :)
...Сега е твой ред да разказваш....:)
цитирай
32. anastasiia - bovari, то си е ежегоден конкурс...
16.08.2009 19:28
...Конкурс, който Бургаската община се опитва да съхрани и сътвори всяка година...
...Конкурс, който се излъчва и директно по телевизията...
По-рано разделяха младите таланти от утвърдените имена, а сега вече е само конкурс за песен. Специално тази година, нямаше много впечатляващи песни. От 15-те конкурсни - 2-3 песни мога да отделя само....
А снимки от морето ще има, да...:) Тези дни ще ги публикувам...:)
Поздрави и от мен..., усмихнати, разбира се...:)))
цитирай
33. anastasiia - bateto, благодаря ти!:)))
16.08.2009 19:32
Радвам се, че съм успяла да те телепортирам на мястото на събитието...:)))
Куп "моряшки" усмивки...:))), както и усмивки с дъх на Планина...:))))
цитирай
34. anastasiia - katan, добре заварила...:)))
16.08.2009 19:34
...мога да кажа вече...:)
Преди ден се прибрах... Бях там, във високата Планина...:)
И преди да замина, публикувах снимките от "Бургас и морето"... Затова чак сега отговарям...
Радвам се, че си тук... и че съм успяла да пресъздам частички от атмосферата на конкурса "Бургас и морето"...:)
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
35. anastasiia - ranko, разни хора, разни идеали...
16.08.2009 19:38
Бях там, на конкурса... Разбира се, че има какво да се желае..., но пък има и добри, стойностни неща...
Музикантите, например, са великолепни - и "Горещ пясък", и оркестъра на Иван Кожухаров...
цитирай
36. anastasiia - mamas :)))
16.08.2009 19:40
Славе, здравей!...:)
Да, доволна съм..., опиянена от морето... И изпълнена с планината...:)
Мноооого прегръдки!:)))
цитирай
37. mikaela19 - Не бях там
17.08.2009 13:17
Има едно друго Флора и Гролш:)Те бяха там след концерта на късна вечеря:)
цитирай
38. anastasiia - mikaela19, това заведение не го знам...
17.08.2009 13:35
...Или като име не го знам...;)
Явно има какво още да уча за Бургас...;)))
цитирай
39. mikaela19 - :))))
17.08.2009 13:48
Малко по нагоре е:)И оцелява и през зимата.
цитирай
40. anastasiia - mikaela19, да не би да е това,
17.08.2009 14:35
което е като продължение на "Чадъра"?:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895225
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930