Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 13:16 - Калейдоскопни частички... от... Бургас!...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11134 Коментари: 30 Гласове:
13



Пъстротата на лятото е с толкова богати нюанси..., че чак да се загубиш в тях!... Ама в това няма нищо лошо...:) Да потънеш в ЦВЕТНОТО, дотолкова, че да се почувстваш като Алиса, пред говорещия заек... Или пък "Алиса Търкулана"... А защо не и "Алиса, която падна в морето"....:) От Луис Карол до Джани Родари..., с всичките им вълшебности!...
И така... Завъртам калейдоскопа от преживявания/обезателно летни;)/...и... ето ме...в Бургас... Един много обичан от мен град... Не случайно, явно, попадам тук...:) Да видим какво ще се случи!...;)
image
Изгревна частичка от Бургас...:) Нюансирана в изгревно златно...

image
Eто...и морето е богато на нюанси... От пясъчно жълто до...тюркоазено зелено...
Т.е. - време само за сърф!...;)

image
Време и за ...фитнес!...
В Морската градина има площадка с уреди за фитнес...

image
А като става въпрос за пъстротата на лятото, най-доброто място за събиране на цветност...е Морската градина в Бургас...
Прекрасна е...

image
Ето, нали ви казах!...:)

image
...И поооо-отблизо...;)

image
...

image
А отблясъчетата на водата през деня са несравнимо, кристално златни...

image
Дори чадърите на плажа претендират за златисти нюанси... ;)

image
Ето и медузата е разстлала полата си..., обточена с лилава периферия...;)
Лятна шапка!...;)

image
...Без лятна шапка, но със слънчеви очила...;)
...Време е за плаж...;)

image
Слънчево море...:)

image
...Една "подскачаща" калейдоскопна частичка...;)

image
Водоскочно-подскачащо продължаваме да пътешестваме в пъстрия Бургас...:)

image
Един по-общ план...;)

image
Главната улица на Бургас, която много ми напомня на Главната в Пловдив...:)

image
Пия фрапе..., като за снимка...;))

image
Пъстро и шаренко...:)
Плакати за предстоящия конкурс "Бургас и морето"...

image
Оператори, по време на репетиция в Летния театър в Бургас...;)

image
Публиката, по време на конкурса "Бургас и морето"...

image
...Да прибавим и звук от прелитащ самолет, към нюансите и звуците на лятото...:)

image
...и един поглед от сцената на Летния театър...;)

image
Ето как изглежда Летният театър след концерт...


image
А ето как изглжда Бургас..., привечер...

image
Загадъчно-портокалово...
 Залез...

image
И аз..., в хармония със залеза...

image
Хармонично хубаво..., нали?...

image
Привечер, на същото място...:)


image
Още музика в Летния театър...
Концерт на група "Сигнал"...
Из цялата градина се носеше "Лодка ли е любовта..."...

image
Отново тропически нюанси...;) Обичам палмови растения...;)


image
Т.е. - намирам се в култовото за Бургас и Морската градина заведение - "Чадъра"...:)

image
Тук може да се изиграе дори партия шах...:)

image
;)

image
И пак пъстричко...и... ръмжащо хубаво...;)))

image
Ако отново долавяте музика, правилно долавяте...:)
Мястото е същото - Летен театър в Морската градина... Но този път, гледах "Турандот", на Пучини... Мноооого хубаво беше...

image
И една усмихната снимка със Стефан Диомов...:) Защото, щом завършвам с усмивка, значи можем да завъртим каледоскопа отново и да се озовем сред безбройните пъстри, искрящи, цветни частички на летните преживявания... И да ни е безкраааайно хубавоа...:)
 



Тагове:   Бургас,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Aaaaх моретоооооо! :)
21.08.2009 13:19
Aaaaх моретоооооо! :)
цитирай
2. ka4ak - Страхотноооо!!!
21.08.2009 13:43
Асенце, направо си е приказка шарена и жива:)))))))
цитирай
3. essy - Не просто - Страаахоооотно!
21.08.2009 13:59
Морска си, приказна си, Асинка!

Пълниш душата!!!:))))))
цитирай
4. anastasiia - dorichela, "Ах, морето...
21.08.2009 14:21
Ах, морето!...
В мен остава...
То навярно
е, което...
ме спасява..."
:)))
цитирай
5. anastasiia - ka4ak, ами значи си ги почувствал
21.08.2009 14:25
истински...тези лятни, пъстроцветни, калейдоскопни частички... Защото, когато ги преживеем истински, се превръщат в приказка...
...Наша си приказка...:)
цитирай
6. anastasiia - essy :)))
21.08.2009 14:26
Хей, мило ми близначе, ами ти самата трябва да си приказка, за да доловиш приказността...:)
Прегръщаааам теее, за да те "заразя" с оооще приказност...:))))))))))
цитирай
7. enjoy6 - :))))))
21.08.2009 15:17
Разглеждайки великолепните снимки, не мога да не се усмихна и да ти кажа, че перфектно си уловила пулса и диханието на лятото, морето и музиката струяща от душата!:)))
И ти самата си много важна част от всичко случващо се сега и за бъдеще мила приятелко!
А аз заредена с тези красиви образи се отправям към моретооооо!:)))))))
До скоро!:)
цитирай
8. papadok - Ще требе да се говори с кмета на Бургас,
21.08.2009 16:16
да те направи почетен жител- я каква хубава панорама на града си направила! Поздрави на усмихнатото "бургаско" момиче :))))
цитирай
9. анонимен - Бях за няколко часа в Бургас
21.08.2009 16:24
Много яко! :-D

\m/
//
цитирай
10. anastasiia - enjoy6, наааай-хубавото море ти пожелавааааам...:)))
21.08.2009 17:46
Обогатявай калейдоскопните частички на лятото с още и още хубави преживявания!...:)))
И да разказваш после...:)))
Прегръщам те, мила ми приятелко!:)))
цитирай
11. anastasiia - papadok, абсолютно заслужавам!;)))
21.08.2009 17:49
Трябва да се замислите бургазлии по въпроса..;))))
Ама наистина много си обичам вашия град... И...ето, вече в трети постинг го възхвалявам и прославям...;)
И от мен поздрави, Влади..., от най-най-усмихнатото "бургаско" момиче... за теб...:)))
цитирай
12. anastasiia - zlika, ето - само няколко часа
21.08.2009 17:51
са достатъчни да оцениш Бургас!...:) Представям си какво е било сега около всички тези музикални събития...:)
Усмивка..., лятна...:)
цитирай
13. valensiq666 - Поздравления, Ася!
21.08.2009 20:00
Бургас не може да се представи по - усмихнато, цветно и красиво! Страхотни снимки си направила (както винаги), чак ме връщаш към красивите мигове, които преживях там!
Мнооооооооооооого целувки и усмивки :))))))))))
цитирай
14. gor - Бургас и Ася там. . . Това е всъщност ...
21.08.2009 20:01
Бургас и Ася там...
Това е всъщност лятото! :)
цитирай
15. exibella - Хеей:)))))
21.08.2009 20:49
Страхотна разходка из Бургас:))
Супееер:)))
Много поздрави, целувки усмивки и прегръдки:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
16. krotalka - Завидях тиииииииии!
22.08.2009 13:32
Завидях тиииииииии!
цитирай
17. temenuga - Ася! Защо не ми се обади:(
23.08.2009 05:35
Пропуснали сме да се видим на "моя територия", не е честно, на твоя, пловдивска, се видяхме...:) Нямах Нет почти месец, загубихме се, за жалост...Нищо, има нови лета, нови възможности. Иначе - представила си настроението от Моя град прекрасно, чувстваща душа си, всеобхватна!
цитирай
18. anastasiia - valensiq666, това са съвсем малки
23.08.2009 20:10
частички от Бургас... :)
Същественото е, че припомнят, напомнят...:)
Благодаря ти...:)
Целувки и от мен..., мноооого!...:))))
цитирай
19. anastasiia - gor :)
23.08.2009 20:13
"Какво е всъщност лятото..., какво е..." :)
Изпращам ти безброооой летни частички от лятото в мен...:)))
цитирай
20. anastasiia - exibella:)))
23.08.2009 20:17
Страхотна е, защото си тук!...:))) А щом ти се появиш, разходката винаги е ооооще по-усмихната и хубава!:)))
Благодаря ти, Спасимирка!:)))
Целувки и от мен!:)))))))
цитирай
21. anastasiia - krotalka :)))
23.08.2009 20:19
Прегръщам теееееееее...:)))))))))))))
цитирай
22. anastasiia - temenuga, не успях да ти се обадя...
23.08.2009 20:34
Нуши, наистина съжалявам... Ама бяхме голяма компания и в такива случаи е трудно човек да "избяга" за малко... Ходихме на различни места... И времето в Бургас направо отлетя...:)
Нищо... Ще си дойде и нашето си време...да се видим с теб!...:)
Прегръдка от мен...:)
И поздрави на хубавия ти град... и на морето..., и на теб, и на Дидка...:)))
цитирай
23. mmagy - Поздрави от мен и Бургас!!! Бл...
24.08.2009 12:22
Поздрави от мен и Бургас!!!
Благодарим ти :)))
цитирай
24. mmmmmmmmm - Имаш си
25.08.2009 11:53
красиви и топли спомени за зимата от Бургас!:)))Гарнирани с изгреви и залези!:))
Усмивки!
цитирай
25. lubara - Поздрави!
25.08.2009 17:37
Ама само с известни лица се снимаш, не е честно!
цитирай
26. anastasiia - mmagy:)))
26.08.2009 11:11
Поздрави от мен и Пловдив!:)))
Аз ти благодаря, че си тук...:)
цитирай
27. anastasiia - mmmmmmmmmарианка, ммммммда...:)))
26.08.2009 11:12
Така е...:)
Имам си красиви и топли мигове... Ама аз съм си истински ловец на мигове!;)))
Поздрави!:)))
цитирай
28. anastasiia - lubara, ами тези "лица" са ми
26.08.2009 11:14
добри приятели...:) Когато съм в Бургас, с радост се срещам с приятелите си...:)
А и те като са в Пловдив, отново се срещаме....:)
Поздрави и от мен, Любо...:) Отдаааавна не съм ти идвала на "гости", но с удоволствие ще го сторя...:) Сигурна съм, че си написал прекрасни неща!...
цитирай
29. mamas - Ах, морето...
26.08.2009 20:13
Този стар рефрен от познатата песен
пак ме връща години, години назад...

Бях с теб, Ася. Всяко кътче, което си снимала, ми е познато...На Чадъра пихме бира със съучениците ми в една топла юнска нощ преди две години.
"След дъжда бе приятна
разходката в парка.
И морето дари ни
прохлада за малко.
След това на "Чадъра"
изпихме по бира..."
Сякаш беше вчера...а вчера съучениците ми изпратиха един от нас и аз не бях там...
Обичам те, Ася!
цитирай
30. anastasiia - Славенце, това е животът ни...
27.08.2009 16:13
Сякаш беше вчера..., а днес - някой го няма...
Минаваме, тичаме през времето... Бързаме... За къде ли?...
Хубаво е да се поспираме..., да обгръщаме с внимание и обич хората около нас... Защото за малко сме заедно...
"Чадъра" - и аз много обичам това заведение... С тооолкова приятни срещи го свързвам...:)
А твоите най-хубави години, ученическите, са били в Бургас!...:) Хубаво..., много...
И аз те обичам, Славенце...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895051
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930