Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2009 15:24 - Конушенски народен оркестър на 45 години!
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12267 Коментари: 18 Гласове:
6

Последна промяна: 04.10.2009 16:57


Гледайте в момента повторението на предаването ми от вчера, ако решите, а аз междувременно ще кача снимки...:) За всички любители на българския фолклор, представяме новия албум на Конушенски народен оркестър - "По-полечка тропкай, младо младоженче"...

За да гледате, достатъчно е да кликнете ето тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

Предаването продължава до 16.30 ч. А вечерта, от 21.40 ч. има още едно повторение! Приятно гледане!...
А аз, както обещах, ще ви покажа снимки от вчерашното  ми предаване... Беше мило и вълнуващо... Много хора звъняха по телефона, за да хи поздравят... Аз, самата, много си ги обичам, защото ги познавам като хора... Пък и са чудесни музиканти! А Никола Илиев, който е основател и ръководител на оркестър е прекрасен човек..., емоционален,...музикант...до мозъка на костите!... На бавните песни свири и плаче...

image
Тук се готвя да посрещна Конушенския оркестър с пита... Нали съм си гостоприемна, пък и ми е първо предаване за новия телевизионен сезон... :)

image
Моите гости пристъпват по "червения килим", навлизат в "Страната на талантите"...

image
Всеки един от тях го захранвам с парче от питката...:)

image
Вече звучи "Козовско хоро", на името на кмета на с. Брестник, г-н Козов... Брестник е мястото, където се случват много надсвирвания, събори, празници на виното... Там се провежда и конкурса "С песните на Таня Досева" - солистката на Конушенския народен оркестър.

image
Разговарям с Кольо Илиев, ръководител на оркестъра...
45 години - малко или много?!...

image
Таня Досева изпълнява песента "Мари, Захаринке"...

image
А този приятелски шарж, ми нарисува по време напредаването, ефирният ни оператор Краси, който е много добър художник.... И най-важното, нарисува го по време на ефир, докато си работеше...:) Буквите в горния десен ъгъл - АСТ - означават "Ася в страната на талантите"...:)

image
А в момента звучи "Рамаданова ръченица", по музика на големия ни музикант Рамадан Лолов... Специално за това изпълнение, в студото гостуваха и проф. Любен Досев - кавал, зам. декан на Академията за муизално и танцово изкуство, Пловдив и един от най-добрите гайдари в България Иван...

image
Разговарям с саксофониста на групата - Георги Гогов, който също е и солист... Прави прекрасни дуети и с акордеониста на групата Благой Манчев...

image
А това са Таня Досева - солистка на оркестъра и проф. д-р Любен Досев, неин съпруг и прекрасен изпълнител на кавал...

image
Разговарям с Благой Манчев, акордеонист и солист в Конушенсия оркестър... Един от най-дългогодишните членове на оркестъра...

image
Георги Гогов и Благой Манчев изпълняват заглавната песен от новия албум на Конушенския оркестър "По-полечка тропкай, младо младоженче"... Един албум, който трябва да го има във всеки български дом... Така си мисля...

image
Приготвяме се за обща снимка, след предаването, което си е традиция...:)

image
Ето ни вече "като за снимка" - и гостите, и част от екипа...:)

image
Разчупихме питата след предаването...:)

image
А ето ни и около масата в режисьорска апаратна, похапваме си питка с чубричка... и ни е хубаво...:)

image
С Благой Манчев и Таня Досева..:)
Да са ни живи и здрави... и все така обичани всички музиканти от Конушенския оркестър, заедно с чаровната си солистка Таня Досева...:)
Гледайте повторението на предаването тази вечер, неделя, от 21.40ч., както и в четвъртък, преди обед от 11 часа...
А за тези, които не успеят да гледат, подарявам едно изпълнение на Никола Илиев - "Родопска Мъка"!...Нещо много, много красиво...





Тагове:   оркестър,


Гласувай:
6



1. krotalka - Ще почакам за снимките!
04.10.2009 15:27
Едно време се надпреварваха да ги канят да свирят на сватби! Голяма чест беше, ако човек успееше да ги спазари. Цяло село се събираше да ги слуша!
цитирай
2. anastasiia - О, Брестник им е много любимо място, Таничка...:)
04.10.2009 15:32
Там имат надсвирвания..., има конкурс "С песните на Таня Досева", на Трифон Зарезан пък, ако знаеш какво се случва...
И до сега много ги обичат хората!... Телефонът на предаването "се подпали" от поздрави...:)
цитирай
3. kalin8 - Гледах го!
04.10.2009 15:40
Вчера!
Много ми хареса!
Б.
цитирай
4. anastasiia - kalin8 :)
04.10.2009 15:53
Много ми е приятно, Боре, че вчера си гледал...:)
Вчера ми беше първото предаване след ваканцията и се радвам, че хубави хора/като теб/ се гледали..:)
цитирай
5. tota - Ася,
04.10.2009 16:00
днес гледам предаването...Тази песен я имам на запис само, че се пее Петър си люби хубава Янка...в изпълнение на солист от окерстъра с ръководител Асен Тополовеца. Записът е направен по време на сватба преди много години. Приятно е да чуя, че са дали живот на тази песен и на други тракийски хороводни песни. Да са живи и здрави и дълги години да веселят хората! Специални поздрави на Никола Илиев!!
цитирай
6. anastasiia - tota, в този албум са дали живот на няколко
04.10.2009 17:02
популярни, хороводни песни... И това е прекрасно! Нека звучат, нека ги има! Както и заглавната песен на албума - "По-полечка тропкай, младо младоженче"...
И авторски им песни са много хубави!
Ще предам поздрави на Никола Илиев, обезателно!
Поздрави и от мен, за теб, Ати...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
7. veninski - Това е един от любимите ми народни ...
04.10.2009 17:57
Това е един от любимите ми народни оркестри! Да ни радват поне още 45 години!
Поздрави от Родопите!
цитирай
8. mamas - Поздрави, Ася!
04.10.2009 18:04
Сега ще дам линк към блога ти на една нова блогърка, която е останала с впечатлението, че тук няма много ценители на народната музика. Сигурна съм, че ще бъде очарована.
Ще се опитам да гледам предаването тази вечер.
Прегръщам те, слънчева!
цитирай
9. bilingual - :)
04.10.2009 19:01
Здравей Ася,
Нямам възможност да гледам предаването ти, но с удоволствие чета описанията и разказите ти тук! :)
Желая ти успешен нов сезон и още куп интересни и талантливи гости, с които да ни срещаш!!!
Поздрави!!! :)
цитирай
10. lubara - Поздрави, Aся !
04.10.2009 19:11
О, и червено винце си пийвате, гачи !
цитирай
11. anastasiia - veninski, така да бъде!... Поне...
04.10.2009 19:29
...още 45 години да ни радват!...
Поздрави от Пловдив!...:)
цитирай
12. anastasiia - mamas, гледай ги... Заслужава си...:)
04.10.2009 19:34
А за народната музика..., мисля си, че всеки един от нас я носи в себе си... Не може иначе - българи сме! Аз лично обичам бавните мелодии, много ми въздействат... Затова може би сложих тук и "Родопска мъка" на Кольо Илиев, много красива сюита!...
Да обичаме българската народна музика е въпрос на култура, дори... Така мисля аз! Това са нашите корени...
Поздрави, Славенце..:)
Разбира се, че ще ми е приятно да се запозная с човек, който цени българския фолклор...
цитирай
13. anastasiia - Здравей, bilingual!...:)
04.10.2009 19:36
Благодаря ти за хубавите думи..., за подкрепата....:)
Поздрави и от мен...:)
И ще те очаквам честичко да надникваш тук, при мен, в Страната на талантите...:)
цитирай
14. anastasiia - lubara, ами...
04.10.2009 19:37
...и разни други работи си пийваме, значи...;)
Поздрави, Любо...:)
Винаги ми е хубаво, като си тук...:)
цитирай
15. exibella - Честит нов сезон на предаването:)))
04.10.2009 19:38
Успях да надникна вчера, макар и за кратко...
От мен едно голямо БРАВО:)))))) И мноооого успехи:)
цитирай
16. anastasiia - exibella, благодаря ти...:)))
04.10.2009 19:41
Поканих си Конушенския оркестър за начало, за да ми пълно с музика, с песен, с обич...да ми е пълно...:)
Спасимирка, и на теб успешна година... :) И двете започваме...:) Колко е хубаво да ЗАПОЧВАШ, нали?;)
Целувки...:)))
цитирай
17. nadezda - Чудесно!Аз познавам един бивш член ...
06.10.2009 08:17
Чудесно!Аз познавам един бивш член на Конушененския откестър Кольо Запрянов,а баща ми ,който е народен музикант ги познава!А и брат ми е музикант!Обичам си народната музика!А Конушенския оркестър много ги харесваме!Поздрави!Спорна година,оттук нататък с първото предаване на новия телевизионен сезон!
цитирай
18. anastasiia - Наденце, много си ги обичам Конушенския оркестър...:)
06.10.2009 11:55
Големи сладури са...:)
А както разбирам и ти си свързана по своеобразен начин с тях и въобще с народната музика! И това е прекрасно...
Благодаря ти за пожеланията...:)
Хубав и усмихнат ден от мен!...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895968
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930