Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 14:29 - "ОБАЧЕ, ПОНЕЖЕ, ЗАЩОТО"...;)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9795 Коментари: 24 Гласове:
14



Обаче, понеже, защото... Мнооого обяснително звучи, нали?;)) И същевременно тоооолкова подходящо за име на група! Ами да! Така се нарича най-новата група на Стефан Диомов... Четири невероятно талантливи пеещи "бургаски слънца", както самият той ги нарече...:)
И така...
Група "Обаче, понеже, защото" ми бяха вчера на гости в предаването "Ася в страната на талантите", направиха своя дебют в пловдивския/и не само/ ефир. Повторение на предаването започва след малко, от 14.30 часа. Може да го гледате ето тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

А за тези, които не успеят да гледат сега, има още едно повторение, тази вечер, неделя, от 21.40 ч., както и в четвъртък, от 11 часа, предиобед...
И малко снимки от една хубава среща с група "Обаче, понеже, защото"..:)

image
Репетицията вече е започнала...:)

image
Това се случва някъде около 1 час и половина преди предаването...image
Изравняват се микрофони, репетират се песните и т. н. ...

image
Стефан Диомов и Кина Христова/дамата в бяло до него/ са ръководителите на група "Обаче, понеже, защото"..., към клуб "Сезони", гр. Бургас!...

image
По време на репетиция се правят и снимки, разбира се...;))

image
Репетираме началото на предаването, където, според идеята, започваме да пеем аз и Стефан Диомов и постепенно всички деца се натрупват около нас и пеят...

image
Ето вече и началото....
Песента се нарича "Празник" и е много, много хубава"...
"По пътеката на утринта
продавач ме срещна със цветя...
Делник беше този ден -
тих и най-обикновен...
А цветя купува си светът,
щом те празник трябва да красят...
Радост има скрита някъде край нас
и настъпва час, когато без да ни попита,
тя долита...."

image
"Специалните" ми гости - от ляво на дясно - кметът на район Централен, град Пловдив - Райна Петрова; до нея е ръководителят на вокална група "Бомболино" Румяна Иванова и Стефан Диомов...

image
"Обаче, понеже, защото" - с микрофоните, в готовност да пеят...;)

image
Разговарям с Рени Петрова... Един човек, който подкрепя талантливите хора и моето предаване..., по много начини...:)

image
Един от солистите на "Обаче, понеже, защото изпълнява своята песен "Тийнейджъри"...

image
А това са моите приятелчета от група "Бомболино", които бях поканила като музикални домакини от Пловдив...

image
Разговарям с Ники, един от солистите на група "Обаче, понеже, защото"... Пее страхотно песните на Васил Найденов, Георги Христов...

image
И скайпът на предаването работи - asia_talanti

image
А тук пък звучи песетна "Там..., преди сто лета..." Много обичам тази песен... От един хубав филм е - "След края на света"...

image
Ето и "Бомболино" пеят... и танцуват...:)

image
А това е една много сладка, седем годишна солистка от град Бургас, която също ми беше гостенче вчера в Страната на талантите... Казва се Жулиета и наистина пее много хубаво...:)

image
Рени Петрова връчва поздравителни адреси на гостите ми от Бургас и Пловдив...

image
И финалната песен "Все на мен ли", отново песен на Диомов.... Песен, която всички знаят и пеят.... Хубаво, весело, искрено...

image
Започваме да се подреждаме за обща снимка...;)

image
:)

image
Вижте какво се случва срещу нас..;)))

image

image
Много усмивки от едно хубаво предаване....
То вече започвааааа....:)))
Ако искате, гледайте... Ще ви заразим с празничност, обещавам!:))





Гласувай:
14



1. анонимен - Много ми е интересно!:))
11.10.2009 15:19
Само името Стефан Диомов вече предполага нещо хубаво!:)
Поздравления!
цитирай
2. anastasiia - Здравей, tit :)
11.10.2009 15:26
Разбира се, че е така...:) Само името на Стефан Диомов е достатъчно да знаем, че се случва нещо хубаво...:) Като нова група, например...:)
Тези четири момчета са имали вече и своята голяма сцена. Пяли са заедно с Васил Найденов, Тони Димитрова, Йорданка Христова... и мн. други и са ги очаровали...:)
Наиситна са уникално талантливи и много излъчващи деца...:)
цитирай
3. krotalka - Асинка,
11.10.2009 15:33
гледах само донякъде(много бавно и с прекъсване върви на моя комп) Но това,което успях да видя, ми хареса! Прииска ми се да съм била в студиото!

Прегръщам те Слънчице! Продължавай да ни показваш още много таланти!
цитирай
4. anastasiia - krotalka, и от Бургас ми се обадиха,
11.10.2009 15:40
че нещо насича интернета... Съжалявам...
Но ако беше в студиото, щеше да се веселиш истински... Атмосферата беше много хубава... А децата - талантливи и по детски искрени, разпръскващи празничност...:)
Благодаря ти, Таничка... Тоооолкова ми е хубаво, че си тук...:))
И аз те прегръщам..:)
цитирай
5. krotalka - Повредата не е във вашия компютър!
11.10.2009 15:46
Пъказ си мислех, че само при мен се получава така...
Винаги ми е приятно да ти погостувам!
цитирай
6. anastasiia - krotalka, интересно е, че тук, в Пловдив,
11.10.2009 15:50
се гледа добре в Интернет... Някъде, след това, при разпръскването на сигнала, явно, се случва нещо...
И на ми е приятно да си тук, при мен, около мен... Много...:)
цитирай
7. cornflower - Прекрасни са,
11.10.2009 15:57
а това лято ги видях и на живо - бяха прелетели по-на север...
Благодаря ти, Ася!
цитирай
8. anastasiia - cornflower, сигурно си ги гледала
11.10.2009 16:02
на празника на Варна, през август...:) Тогава, когато са пяли на концерта на тримата големи композитори - Тончо Русев, Стефан Димитров и Стефан Диомов... :)
Щом си ги гледала и на живо, значи имаш представа колко уникално талантливи са... И артистични... И излъчващи...:)
И аз ти благодаря, Метличинке...:)
цитирай
9. ka4ak - Супер си Ася!
11.10.2009 16:02
Ще вземе и певачка от теб да излезе!!!Страхотно стана и настроението е заразително!Браво и ти благодаря!
цитирай
10. anastasiia - ka4ak, ами няма лошо...;))
11.10.2009 16:06
Аз много обичам да пея..., така че..., кой знае...;)))
В интерес на истината, винаги когато Диомов е в студиото, винаги си изпяваме нещо двамата... То си ни е като традиция... Дори си имаме и една почти задължителна песен - "За кой ли път"... Но сега, тъй като беше с деца, решихме да започнем с "Празник"... Една също много хубава негова песен... :)
Надявам се, сме те заразили с празничност...:)
И аз ти благодаря, Влади...:)
цитирай
11. viarkata - Страхтно беше!
11.10.2009 17:14
Много яко предаване!
И водещата, и гостите бяха супер!:)
цитирай
12. heilin97 - Това ми е най-любимото предаване!
11.10.2009 17:17
Благодаря ти, Ася, за Стефан Диомов. Той е велик!
Цялото предаване беше много лъчезарно и хубаво! Гледах го и вчера, гледах и повторението днес.
Поздрави на теб, Ася и на целия ти екип!
цитирай
13. anastasiia - viarkata :)
11.10.2009 17:19
Благодаря ти, мило Вярче...:)
Ама и ти си супер!/честно казано/:))
цитирай
14. anastasiia - heilin97, благодаря за хубавите думи...:)
11.10.2009 17:22
Ще предам поздравите на всичките ми колеги...:)
Радвам се, че са ти харесали моите гостенчета от Бургас и от Пловдив...:)
А за Стефан Диомов, абсолютно съм съгласна с теб... :) Той прави чудеса във всичко, с което се захване... В случая, ръководител на групата "Обаче, понеже, защото" е и Кина Христова - вокален педагог от клуб "Сезони", град Бургас... Двамата със Стефан Диомов са добър тандем!...:)
цитирай
15. compassion - Хубава работа имаш
11.10.2009 17:33
и хубаво си я вършиш
Браво!
цитирай
16. anastasiia - compassion, много обичам работата си...:)
11.10.2009 17:38
Сигурно си ми и личи...:)
Благодаря ти, Руми...:)
Поздрави от мен, усмихнати..:)))
цитирай
17. bovari - Много светло е при вас.
11.10.2009 23:50
Много хубави и лъчезарни деца ....а какво ли ще е да ги чуя. Ще се опитам да си открадна малко време за повторението в четвъртък/11ч., ако съм запомнила добре/.
Поздрави за Ася и гостите й от планетата на талантите! :)))

цитирай
18. anastasiia - bovari, да, повторението е в четвъртък,
12.10.2009 08:35
в 11 часа, преди обед.
Изключително преживяване е да ги чуеш и видиш как пеят!...:)
Светли поздрави от мен, Ася и от цяяяяялата ми планета...:)))
цитирай
19. heilin97 - Ася!
12.10.2009 08:39
Излъчваш от екрана невероятна енергия! Любимка си на цялото ни семейство. :) Снощи отново те гледахме.
Продължавай все така да радваш хората! :)
цитирай
20. anastasiia - heilin97 :)
12.10.2009 08:43
Благодаря за хубавите думи...:)
Изпращам ти от хубавата ми енергия..., за цяяяла седмица...:))/поне;)/
цитирай
21. exibella - Много ти обичам предаването:)
13.10.2009 19:19
Големи сладури ти бяха на гости тази събота:)))
А ти...Продължавай все така с усмивка:))))
:)))
цитирай
22. anastasiia - exibella, нали са много сладки?:)
13.10.2009 22:11
А пък как пеят само...:)
Аз ще продължавам с усмивка..., разбира се...:)
Благодаря ти, Спасимирка...:)))
Целувки...:)))
цитирай
23. bogolubie - Щастливка си ти!
18.10.2009 20:00
Затова си толкова младичка и лъчезарна. Аз си мислих, че си още неомъжена девойка. Гледах те в Пловдив и не вярвах на очите си. Пленителна си! Желая ти здраве и много, много успехи в личния ти и обществен живот!
цитирай
24. anastasiia - bogolubie, ти излъчваш топлинка, обич,
18.10.2009 20:04
благост, доброта...
И аз те гледах на срещата и ти се радвах...
Благодаря ти милите, хубави думички...:)
И на теб ти желая тази доброта, която излъчваш, да се връща към теб, умножена...
Прегръщам те....:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877602
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031