Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2009 17:08 - Щом китари зазвънят....
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5499 Коментари: 14 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

...Кой би останал равнодушен при звуците на една... романтична китара... А особено пък, ако китарните звуци ваят красива любовна песен... Серенада...
...Ами така започна моят ден днес... Със серенада...;) А аз, от високо..., стъпила върху стол в студиото, се наслаждавах... Дори хвърлих цвете на "влюбения" музикант....:)
  В Страната на талантите днес звучаха китарите на студенти от музикалната академия, ансамбъл "Академика" ми беше на гости... От китайска национална мелодия и "Дилмано Дилберо", до "Компарсита"... Страхотно изживяване!... И акордеон, и кавал... и така нататък..., и така нататък...
  Ето снимки от днешния романтично-китарен ден...:)

image
Моменти от репетицията... Минути, преди предаването... На пианото - Александър Колев - кмет на район Южен... Един много светъл човек, с отношение към изкуството... Музикант, пианист...
До пианото - един от китаристите....

image
Уговарят се за съпровода на песента, която Сашо Колев трябва да изпее...

image
Все още студиото е празно...;)

image
още моменти от репетицията...:)

image
И аз - по време на репетиция... Стъпила съм върху стол/който играе ролята на балкон/, готова да хвърля цвете...;)

image
Гедавм в монитора, готова за начало...;)

image
Ето го и "мъжът на сърцето ми", който ми прави серенада...;))

image

image
И начало напедаването - гледам усмихнато и влюбено....;))!

image
Част от ансамбъл "Академика"...

image
И другата част от ансамбъл "Академика"...:)

image
Разговарям с гостите си - Александър Колев, доц. Стела Динкова и Елин Костадинов - един прекрасен млад акордеонист от Пазарджик!...:)

image
Китаристите, в очакване да свирят...:) Интересното беше, че повечето от тях се оказаха, че са от Ямбол и Сливен :) Има и един студент от Исландия...:) След малко ще ви го покажа...:)

image

image
Вече звучат "Испански импресии"...

image
...

image
Разпитвам гостите си за "скрити" таланти...:)

image
Ето тук разговарям с госта ми от Исландия..., който тук, в Пловдив е на едногодишна специализация по китара... Донякъде знае български, но за всеки случай си имахме и преводач...;)

image
А това са Елин - на акордеона и Дамян - на кавала... Свирят авторска пиеса на Елин. Студенти са в консерваторията. Елин е много талантлив млад човек. Вече има 3-4 албума със своя, авторска музика. Днес ми подари най-новия си албум...:)

image
Представям Дамян...

image
На Александър Колев му предсоти урок по китара..., но той все още не знае...;))

image
Стела Динкова, преподавател по китара в музикалната академия, му обяснява отсреща, а той изпълнява... :) Оказа се, че знае някои неща, но пък научи др

image
Със Стела анализираме как се е справил с китарата кметът на район Южен в град Пловдив - Александър Колев...:)

image
И още китари...

image
Стела свири със своите студенти...

image
Преглеждам какво е дошло по скайпа и по телефона...) И помощничката ми до мен, без която не мога...;)

image
Една усмихната снимка, докато върви видеоклип в ефир...:)

image
Завършваме предаването с Компарсита...:) Е, кой ще ме покани на танц?...;))

image
Най-хубавата снимка - тази, на която сме всички след предаването... И гости, и колегите ми от екипа...дори...:)

image
Трябва да ви кажа, че и след предаването продължихме с музиката...:)
Ами..., това беше от мен, приятели... Китарно хубаво да ви е... С привкус на романтика...:)





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. santiment - anastasiia,
14.11.2009 17:12
Напоследък не мога да гледам предаването ти, но съм сигурен от фотосите - ти си в очарователния си вихър!
цитирай
2. anastasiia - santiment, съжалявам, че не можеш да гледаш...
14.11.2009 17:15
Особено днешното предаване, съм сигурна, че щеше много да ти хареса! Китарите звучаха невероятно!..
Утре има повторение, може да надникнеш...:)
Благодаря ти...:)

цитирай
3. lubara - Поздрави , anastasiia !
14.11.2009 17:41
Аз гледах водещата...
цитирай
4. mamas - Асенка,
14.11.2009 17:45
гледам усмивката ти... Цялата грееш!
цитирай
5. anastasiia - lubara, ами правилно си гледал!:))
14.11.2009 20:02
Прегръдка от мен...:)
цитирай
6. anastasiia - mamas, хубаво ми е...:) Затова...:)
14.11.2009 20:04
Нали знаеш колко обичам работата си в телевизията... То си ми личи...:)
Прегръдка, Славенце...:)
Винаги ми е топло и мило като си тук...
цитирай
7. him - Поздрави,
14.11.2009 20:20
с едно изпълнение на много уважаван от мен музикант. И се радвам, че търсиш талантите. http://www.youtube.com/watch?v=SN9202vp2rQ
цитирай
8. anastasiia - him, вече 9 години търся и представям таланти...:)
14.11.2009 21:23
И продължавам да търся... и да представям...:)
Благодаря ти за поздрава... Прекрасно китарно изпълнение...:) Днес бях задала въпрос към зрителите: "Кой е най-известният китарист на класическа китара на 20-ти век...?" Получиха се много отговори, повечето верни... Но едновременно с името на Андрес Сеговия се чуха и още много имена на големи китаристи, включително и български...:)
Поздрави и от мен, мноооого усмихнати...:)))
цитирай
9. konstant7 - :)
14.11.2009 21:32
Гледах предаването !!!
Поздравления!
цитирай
10. tili - Е, Ася, ти винаги
14.11.2009 23:08
си стъпила нависоко, незвисимо дали в студиото или край някой поток ... :-)))
цитирай
11. anastasiia - konstant7 :)
15.11.2009 10:18
Благодаря...с усмивка...:)
цитирай
12. anastasiia - tili-Лили..., а ти
15.11.2009 10:24
цялата светиш, сияеш... Защото в теб има онова бисерче, което... Ти знаеш...:)
Благодаря ти...
цитирай
13. enjoy6 - Топла есенна прегръдка за Асенка и поредната
15.11.2009 15:10
прекрасна усмивка поднесена с омайващия звук на романтични китари!:)))
Много добре изглеждате, само дето и аз нещо не мога да отворя линка и да ви гледам на живо!
Но нищо, нали мога да ви гледам тук в блога!
Усмихната и вълнуваща неделя!!!
цитирай
14. anastasiia - enjoy6, мила ми Мина...:)
15.11.2009 15:18
Тоооооолкова е хубаво, че си тук..., сред звъна на китари...:)
А линкът се отваря се без проблем... Просто трябва да изчакаш малко и тръгва... Опитай отново :)
Прегръдка топла, есенно усмихната...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877415
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031