Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2009 20:25 - Ето..., с бързи стъпки...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11581 Коментари: 34 Гласове:
17



...приближава чудната коледна нощ...
   Чувствате ли празничността, която подобно на безброй светли звезди се разпръсква наоколо?... И дори да не ги виждаме, тези безброй  светлинки навлизат във всеки дом, за да просветлят мислите ни, сърцата ни, нашият свят...
    Хубави, светли дни са наоколо....
    А вие вече пожелахте ли си дар от дядо Коледа?...:) Нали знаете, че е необходимо просто истински да го поискате..., с цялото си същество... За да стане чудото!...:)
    Какво си поръчахте, пожелахте да дойде като благословия, като подарък... Ще се осмелите ли да споделите, приятели? :)
    Вчера попитах и зрителите си същото... Повечето си пожелаха здраве, любов и безброй хубави неща... Дори и "Бентли" имаше като желание...;)))
    И докато си помислите, какво ще ми напишете като отговор за вашите желания към Дядо Коледа, аз ще ви покажа светли, празнични мигове от моите 100 минути ефир вчера...:)

image
Познахте ги, нали?:) Това са момчетата от група "032"... Много си ги обичам... Та те започнаха първите си изяви при мен преди мнооооого години, а вече са група с много ангажименти..:)
От другата ми страна е един също добър мой приятел - кметът на район Тракия в Пловдив, който ми обеща, че при следващото си гостуване ще ми изпълни ария от любима опера... Защото пее много хубаво и има един от най-редките мъжки гласове - бас профундо!

image
Ето тук си задавам въпроса за поръчката към дядо Коледа...;)

image
"Да е честита година нова! Да бъде мирна и плодородна! Да има песен в житата! А за децата - усмивка ведра!"... Това пеят в момента момчетата от група "032"... Една песен, която по-рано изпълняваше сборна формация и Ася от шоу "Невада"!

image
Момчетата ми разказват интересни истории около снимането на клипа...:)

image

image
;))) Тук нещо съм се вдъхновила...;)

image
Чайка Милушева... и Македонско хоро, с танцьорите от ФТА "Матевски"...

image
Тези млади хора танцуват вече 10 години в ансамбъл "Матевски"...

image
А ето я и Спасимира, която пее прекрасна коледна песен на Марая Кери, а момчетата от група "032" й правят страхотни вокали, подобно на госпъл хор...:)

image
:)

image

image
Всички се забавляваме...:)

image
Разговарям с мениджъра на театър "Спящия дракон"...:)

image
И една истинска ферия, по музика от филма "Новолуние"...

image
Център по бойни изкуства "Пътят"...

image
Прекрасни са с тези ветрила...

image
Звучи родопска хороводна песен... Просто нямаше как да не се хвана на хорото...:)

image
...И още гости се заловиха за хорото...:)

image
И още песни от група "032"...

image
:)

image
И за финал - шопски танц!... :)

image
А след предаването - традиционната и мноооого усмихната "снимка за спомен"!:)

image
:)

image
:)

image
И още една "прегърната", приятелска снимка...:)
...А вие вече успяхте ли да си намислите подаръка? Ако сте готови, напишете го тук, при мен... Защото в предаването си имаме поверие, че всички казани при нас желания и мечти, се сбъдват...:)
Подарявам ви и песента на момчетата от група "032" и Любо -  "Пожелание"... Коледна и хубава..., която прозвуча вчера и в моето предаване...:)
Чудесна, бяла, магично хубава, влюбена седмица, приятели!...:) 





Гласувай:
17



1. tit - Вдъхновена все да си!:))
20.12.2009 20:36
С толкова таланти покрай теб!:)))))
Мир и добруване! И повече радост за повече хора!:)
Светли празници!:)
цитирай
2. an200 - Страхотни предавания правите, Ася!)
20.12.2009 20:37
Невинаги успявам да ги изгледам, но съм очарована от ентусиазма ви да давате възможност за изява на млади таланти!)Правите го толкова непринудено и искрено, че сте си за завиждане!Благородно!)
Поздрави на всички!Най-много - на теб!Ти си добрата слънчева фея !)
цитирай
3. mamas - Весели празници, Ася!
20.12.2009 20:42
Ще повторя миналогодишното си желание:

Мили Дядо Коледа!

Моля те, не подминавай
моя скромен дом!

Никога не ме оставяй
в мрака без подслон!
Искам здраве, искам сили,
че е щастие за мен
на деца и внуци мили
да се радвам всеки ден!

Ако не звучи нахално,
бих искала накрая
мъничко любов(но истинска)
да си пожелая...
цитирай
4. anastasiia - tit, колко е хубаво, че си тук!:)))
20.12.2009 20:43
Добре си ми дошла!:)
Благодаря за хубавите думички...:) Още по-светло и сияйно ми стана...:)
А вдъхновението и ентусиазма - колкото повече, толкова повече!:)) Имам си ги и ми е хубаво...:)
Усмихната, празнична прегръдка от мен...:)
цитирай
5. anastasiia - an200, една добра, слънчева фея
20.12.2009 20:47
те прегръща...:) Благодаря ти с цяяяялото си сърце!...:)
А за това, което правя около и в предаването, наистина влагам много... Правя го с любов и желание... И ми е хубаво, че хора като теб го усещат...
Прегръдка от мен, Ан..., топла и слънчева...:)
цитирай
6. anastasiia - mamas, нали знаеш,
20.12.2009 20:48
че всичко това ще ти се сбъдне!:) Защото си мил, искрен, прекрасен човек... И защото, миличко Славенце, си си го пожелала тук, при мен!:)))
Мноооого те прегръщам!:)
цитирай
7. sestra - Щастливи празници, Ася!
20.12.2009 21:22
И още много силни и вдъхновени издания на твоето слънчево предаване! Тези момчета са талантливи сладури, а песента я обичам. Благодаря!
цитирай
8. anastasiia - sestra, щастливи празници и на теб!:)
20.12.2009 21:33
Ще прибавя и малко вълшебни частички към празниците ти, защото нали съм си малко вълшебна...;))
Благодаря ти...:) Наистина момчетата от "032" са много талантливи и пеят ли, пеят... Миналата седмица участваха и в юбилейния концерт на Стефан Димитров... Вървят по своя път...:)
Прегръдка от мен..., щастлива, топла, приятелска...:)
цитирай
9. lotos16 - Весели празници, Ася!
20.12.2009 21:46
Много, много усмивки ти желая, и много слънце да има около теб!!! :))))
Ох, намислих си едно желание - иска ми се някой път да видя наживо твойто предаване. Ама като не съм талант, може и от апаратната да гледам... Нищо не ми пречи да си помечтая, нали? ;)))
цитирай
10. veninski - Поздрави от Родопите!
20.12.2009 22:03
Поздрави от Родопите!
цитирай
11. helios - Весели празници, Слънчева вълшебнице!:)
20.12.2009 22:59
Желая ти много светлина , любов и вдъхновение!
Продължавай да ни радваш с чудесните си предавания!
Поздрави!:)
цитирай
12. anastasiia - lotos16, какво хубаво желание си имааааш...:)))
20.12.2009 23:15
С голяма радост ще сбъдна желанието ти!:) Заповядай, когато си поискаш..., когато имаш път към Пловдив... Обади ми се и ще те поканя да присъстваш в студиото!...:)
Весели, щастливи, усмихнати, влюбени празници, Павлинка!:)))
Прегръщам те!:)))
цитирай
13. anastasiia - veninski, ах, тези Родопи...:)
20.12.2009 23:16
Тоооолкова си ги обичам!...:)
Благодаря ти!...:)
Поздрави от Пловдив, усмихнати.../въпреки студа/ :))))
цитирай
14. anastasiia - helios...:)))
20.12.2009 23:18
Хей, Светлинка такава!:)))
Добре си ми дошла...:)
Благодаря ти за всичко!...:)
Безброй щастливи, празнични, усмихнати частички от моето настроение ти изпращам!:)))
цитирай
15. mmmmmmmmm - Поздравления,Ася!:)))
20.12.2009 23:31
Нека щедростта, с която раздаваш радост и красота стократно ти се върне!
Честити Коледни празници!:)))
цитирай
16. diso - Весели празници!
21.12.2009 07:17
Продължавай да пръскаш около себе си ведро настроение - ти го умееш:))
цитирай
17. gkowachew - Весели празници,Ася!
21.12.2009 10:03
Тъгувам за Пловдив...
цитирай
18. anastasiia - mmmmmmmmmарианка...:))))
21.12.2009 10:59
Радост, красота, обич, усмихнатост, празничност....изпращам ти с пъъъълни шепи!:))))
Много се радвам, че си тук...:) Винаги е хубаво, когато ми гостуваш!...:)
Да ти е пълно и хармонично...:)
Вълшебно хубави празници!:))))))
Прегръщам тееее...:))))
цитирай
19. anastasiia - diso, ще продължавам...:))
21.12.2009 11:08
Усмихнатостта си ми е състояние..., а колкото повече усмихнато настроение и ведрост дарявам, по-усмихната ставам...:)))
Благодаря ти!...:) Щастливи, весели, искрящо празнични дни ти пожелавам.../дарявам... - нали съм малко вълшебна...;)/...:))
цитирай
20. anastasiia - gkowachew, щастливи празници
21.12.2009 11:19
и от мен!...:)
За Пловдив..., разбирам те... Това е град, който омагьосва, пленява...завинаги!...
Вълшебно хубава Коледна нощ..., от тези, в които е и уютно..., и светло... Нощ, в която с някакви си наши сетива чувстваме магичността, красотата на Доброто!...
цитирай
21. heilin97 - Ася,
21.12.2009 11:25
тази песен направо я обожавам! Група "032" - също! Невероятни са! Как пеят само! Всичко могат да запеят! Гледах предаването ти както винаги и беше страхотно, страхотно!!!
Наистина си вълшебнаа! И с тази усмивка....
Желая ти много хубави празници и очаквам с нетърпение новогодишното ти предаване другия път! :) :) :)
цитирай
22. viarkata - :)))
21.12.2009 11:28
Много целувки!:))))))))))))))
цитирай
23. anastasiia - heilin97, да, момчетата от "032"
21.12.2009 11:32
могат да запеят всичко, акапелно, в момента... Много са талантливи!... Много си ги обичам..., още повече, че знам коооолко дълго са вървели по пътя си, за да стигнат до тук. Те са млади, но пеят от много време!
Благодаря ти за хубавите думички!:))
Прекрасни, светли, хубави празници и на теб!:)))
А на 26-ти, събота, на втория ден на Коледа, наистина ще е новогодишното ми предаване...:) Но от сега повече не издавам!:)))
цитирай
24. anastasiia - viarkata :))))
21.12.2009 11:33
И от мен, миличко Вярче... Ама още повече целувки!...:)))))))))))
цитирай
25. viarkata - P.S. :)))
21.12.2009 12:08
А за Коледа си пожелах... :))) Ама ти май знаеш какво!;)))))))
цитирай
26. anastasiia - Как можа да пропуснеш
21.12.2009 12:10
да си напишеш коледното желание?!:))))))))))))
Но, всъщност, така е...:)))))
Струва ми се, че знам какво е!:)))))))))))
цитирай
27. exibella - Еххх, че хубавооо:))))
21.12.2009 12:25
Мнооого хубаво предаване, уникална атмосфера, прекрасни хора:)))))
Целувки от мен и те прегръщам:)))
Весели празници :))))
цитирай
28. miaa - Щастливи празници и пожелание за ...
21.12.2009 12:26
Щастливи празници и пожелание за весела Коледа и успешна Нова година!!
Много радост и любов, мила Ася:))))
цитирай
29. anastasiia - exibella, ами част от атмосферата
21.12.2009 19:45
беше самата ти...:) Така че и ти си в "прекрасните хора"!:))))))))
Благодаря ти за всичко, Спасимирка!:))) Уникално хубави песни..., особено "Бяла въздишка"... А снежното човече си го пазя :) Мнооого е сладко!:)))
Весели празници и мноооого целувки от мен!:)))))
цитирай
30. anastasiia - miaa, благодаря ти...:)
21.12.2009 19:47
Радост, любов, щастливи мигове...безброй, да те засипят!:)))
Светли, благословени празници, Маринка!:)))
цитирай
31. exibella - Ами и аз така слънце...ти благодаря за всичко:))
21.12.2009 20:07
Радвам се, че хареса песните ми. Беше ми мноооооооого приятно при теб , както винаги.
Няма такова предаване като твоето, да знаеш.
Ако има още снимки, изпрати ми когато можеш:)))
Цунки:)))))))
цитирай
32. anastasiia - exibella, има още снимки, да...:)))
21.12.2009 20:24
Ще ти ги изпратя по скайпа...:)))
А на мен не можеш да си представиш колко приятно ми беше, че си ми на гости... Ами прекрасните ти песни!... И двете станаха много хубаво - първата, "Бяла въздишка", със снежните кадри...и втората, на Марая Кери, която направи с момчетата от "032"! Супееееер!:))))
И от мен цунки...:))))))
цитирай
33. kalin8 - Това
21.12.2009 23:30
го изгледах с удоволствие!
Голям купон!
Б.
http://www.playcast.ru/view/1057470/3d3727f506f2c1293516a89f74a12e1f29119e7fpl
цитирай
34. anastasiia - kalin8, радвам се, че си гледал!:)
24.12.2009 20:03
Да не пропуснеш и тази събота, на 26-ти, от 13 часа!...;)) Ще е специалното коледно-новогодишно издание...:)
Благодаря ти, Боре :) Страхотен поздрав, коледен и усмихнат...:)))
Щастлива Коледа!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5891781
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930