Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 14:40 - Където е любовта...,
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 14848 Коментари: 42 Гласове:
25

Последна промяна: 14.02.2010 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...там е и Бог... Но пък не е ли виното напитката на боговете?!...
...Любовта е като плаващ пясък... Колкото повече затъваме, толкова ни е по-трудно да се измъкнем...;) Но не важи ли същото и за виното?...;)))
...Любовта или виното?...
...Всъщност, защо трябва да протипостовяме два празника? Не е ли по-хубаво да им се наслаждаваме... И...да празнуваме... Единият - българският..., идващ от древността... И другият - по-новият..., за който мнозина ще възкликнат, че не е присъщ за нашата страна... Но пък колкото повече празници, толкова по-хубаво!...:) Пък и става дума Любовта...
...Ами..., в този ред на мисли..., сред много поезия и красиви песни, премина вчерашното ми предаване...:) За тези, които са го пропуснали, повтаря се днес, неделя, от 14.30 часа и вечерта от 21.40 часа... Гледайте, като кликнете ето тук - 
"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ" 

Само да добавя, че предаването е 120 минути, т.е. два часа... Цели два часа музика и поезия!...:) И усмивки... И любовни послания... Е, повече не издавам!;))
А ето и някои усмихнати моменти..., в снимки...
image
Георги и Невяна от ансамбъл "Тракия" "спорят" за любовта към виното...и другата любов...:)

image

image
Ред е и аз да отпия от виното...:)

image
Въвеждащите ми думи, помиряващи...виното и любовта...;)

image

image
Две талантливи момчета - Митко и Васко, китаристи... Изпълниха хубави кавъри на песни... Иначе си имат и група...:)

image

image
Делчо Власаков - един прекрасен изпълнител, с огромен репертоар... И много красив глас...

image

image
Разговарям със съпругата на Делчо...:) И тъй като са от скоро женени, ги разпитах за тяхната история...Как са се срещнали...
Беше мило и хубаво, още повече, че предаването се случи "в навечерието" на свети Валентин...

image
Беляна изпълнява песен на "Роксет" - "Ако всичко беше любов"...

image
Танцуваща двойка в публиката...:)

image

image
Васко и Митко пеят... С техни изпълнения поздравих приятели от блога...
lotos16 /Павлинка/,  mmmmmmmmm /Марианка/,  veninski /Васко Венински/..., които гледаха в момента и дори Павлинка ми писа по скайпа..:) Послед видях, че и други приятели от блога са гледали... Беше ми много приятно...:)

image
Елин и Пламен, които свирят "Росино хоро"... Оказа се, че това хоро е посветено на едно хубаво момиче, което беше в студиото и на което Елин се обясни в ефир в любов... Вълнуващо...и хубаво, и истинско...

image
Вяра и Йоан... И двамата пеят в Нов музикален център...  А милата ми Вярка всяка събота идва, за да ми помага на скайпа...
Йоан пък ще ми изпълни една прекрасна песен от репертоара на Елтън Джон...

image

image
И отново Делчо Власаков... :)

image
Започваме да се събираме за традиционната "снимка за спомен"...:)

image
:)

image
;)))

А ето ви и като подарък за днешния ден, песента, която ни изпълни Йоан в студиото... "Sorry seems to be the hardest word" ...
Песен, с която искам прошка...от всички ви...








Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздарви, anastasiia !
14.02.2010 14:53
Eх, тази Ася ! Пак хубава и засмяна!
Красив празник!
цитирай
2. anastasiia - lubara, поздрави и от мен!...:)
14.02.2010 15:02
Ех, този Любо!...:) Пак ме усмихна и ме зарадва!..:)
Прекрасен празничен ден от мен...
Песента, която звучи в момента, нека бъде за теб...:)
цитирай
3. gkowachew - Ти си нужна на хората, Ася!
14.02.2010 15:15
Виното и любовта са част от един и същи празник!
цитирай
4. anastasiia - gkowachew..., благодаря ти...
14.02.2010 15:34
А за виното и любовта, ще се съглася с теб, с помощта на едно стихотворение на Евтим Евтимов...

* * *

Сега си вино ти,
сега съм пламък -
и всичко в твоя поглед
се чете.
Ти в мене да посееш
даже камък,
пак златна ябълка
ще порасте.

Евтим Евтимов
цитирай
5. kalin8 - Чудесен празник,Ася!
14.02.2010 15:42
Благодаря ти!
Б.
цитирай
6. anastasiia - kalin8, и аз ти благодаря...:)
14.02.2010 15:59
Знам че, чувстваш, долавяш празника с всичките си сетива... Ти умееш...
Любовно хубаво да ти е...
цитирай
7. ckarlet - Честит празник, Ася! Където е ...
14.02.2010 16:00
Честит празник, Ася!
Където е любовта, там е и Бог!
Бъди обичана и продължавай да даряваш любов!
цитирай
8. hope17 - Любовта и виното
14.02.2010 16:06
са свързани, а празник е всеки ден, когато можем да отворим сърцата си за другите. Много любов в сърцето и повече изпито вино с истински приятели :))))
цитирай
9. anastasiia - ckarlet, честит, влюбен празник!...:)
14.02.2010 16:12
Благодаря ти за пожеланията, Скарлет... Аз..., чувствам се щастлива...:) ...И ще продължавам да разпръсквам любов... Още повече, щом ти, феята на любовта, ми го пожелаваш!...
цитирай
10. galinabg - Любов,
14.02.2010 16:18
много Любов ти желая, Ася :)))))
цитирай
11. anastasiia - hope17, толкова много ми хареса
14.02.2010 16:27
това - празник е всеки ден, когато можем да отворим сърцата си за другите! :) В този смисъл, ти пожелавам безброй празнични дни и мноооого любов в тях...:)
Наздраве!:)))
цитирай
12. anastasiia - galinabg, благодаря ти...:)
14.02.2010 16:28
Това е най-най-хубавото!... Та нали всичко е любов!...:))
Да ти се връща и на теб! :))
Вдишвай Любов...
цитирай
13. miaa - Любов и късмет, красиво момиче!...
14.02.2010 16:59
Любов и късмет, красиво момиче!:)
цитирай
14. anastasiia - miaa, благодаря ти...:)
14.02.2010 17:07
...И за любовта, и за късмета благодаря...:)
И аз ще ти пожелая любов... От нея тръгва всичко!... Ако я има любовта..., всичко се случва по-лесно!...
цитирай
15. mamas - Честит празник!
14.02.2010 18:32
Да си простим!
И да започнем отначало,
пречистени,
с олекнали сърца!

И нека грее
пак в душите бялото,
а върху него
да рисува любовта!
цитирай
16. priqtel12 - За виното, любовта и прошката, Асенка!!! Да ги има в живота ни винаги!!!
14.02.2010 20:30
Поздрави и пожелания за много любов и късмет днес и занапред!!!!
цитирай
17. za6titni4ka - Мила Ася,
14.02.2010 21:41
Твоето предаване е "Изворче" на любов, на усмивки и щастливи моменти :)!!! Ние, твоите зрители, много те обичамеееее! Даваш ни тооолкова много всяка събота, вече 10-та година! :) Много правилно застъпи темата за "България търси талант". Аз мисля, че ти трябва наистина да си търсиш правата. От къде на къде ще се правят на "много-идейни"? Аз мисля, че ти отдааавна си ги открила тези таланти, не съм ли права?
Благодаря ти, че си най-усмихнатото цветенце в този свят! :))))))
цитирай
18. viarkata - Ееее, много хубава снимка имаме с Йоан! :)
14.02.2010 21:45
Въпреки, че има маааалки детайли за оправяне! ;))
Иначе в последното предаване аз мнооого се забавлявах! Беше наистина супер! :) И Summer rain, също и Делчо "Терзийски" :P, опа Власаков! Абе шегичка! ;) И всичко си беше стра-отно! ;) Много те цункамммм!
цитирай
19. heilin97 - И аз гледах пред телевизора
14.02.2010 21:47
и много се забавлявах! :) Беше наистина супер. Даже отново го гледам в момента. Току-що започна повторението. Златна сиии!
цитирай
20. anastasiia - mamas, мила, бяла моя приятелко! :)
14.02.2010 21:50
Да, нека взаимно си простим!...
Благодаря ти за прекрасния стих! :) Прегръщам те, Славенце! :))))
цитирай
21. anastasiia - priqtel12, празник, събрал поне 3 in 1! :)
14.02.2010 21:52
Нека да ги има - виното, любовта, прошката...Всъщност трябваше да започна от любовта. ;)
Прекрасна вечер ти желая! :)
цитирай
22. anastasiia - za6titni4ka, "България търси талант"
14.02.2010 21:55
си е световен формат. Няма лошо да се прави и в България. Но нека да се забелязва и вече направеното. И още повече, че става дума за едно и също нещо - таланти. Благодаря ти за подкрепата. Много зрители и приятели ми писаха и се обадиха за същото нещо. Всъщност не може да остане незабелязано предаването ми, защото върви вече 10 години!
Много усмивки от едно "Усмихнато цветенце" :)))))))!
цитирай
23. anastasiia - viarkata, права си за снимката! :)
14.02.2010 21:59
Снимах те с голямо старание, ама май мааалко съм я разфокусирала! ;) Иначе сте много сладки с Йоан! :)
А за "Терзийски", е, обърках се, случва се! :D Ама важното е, че веднага се поправих! ;) Делчо Власаков е прекрасен изпълнител...
Много цунки и от мен! :)))
цитирай
24. anastasiia - heilin97, да в момента върви повторение...
14.02.2010 22:01
И знаеш ли, запомнила съм, че и друг път ти винаги гледаш и повторенията на предаването! :)
Благодаря ти за всИИчко. :)
Куп "златни" усмивки от мен! :))))
цитирай
25. lotos16 - Ася,
14.02.2010 23:25
нека любовта, с която даряваш хората, се върне към теб - ще имаш за цял живот...
И макар да няма за какво да ти прощавам, ще изпълня традицията и ще ти кажа: Простено да ти е, прости ми...
цитирай
26. inel379 - Чудесата на любовта, неспирно тук ни заливат!
15.02.2010 05:19
Ех, Ася!
Ех, ти вихър поднебесен!
Дъжд и сняг пречистват днес твоята духовна сцена и я пряват още по-прекрасна!
Нека магията на виното, любовта и прошката превърнат в повторима реалност доброто, което вършиш с душа и сърце, отдадени на вдъхновението!
Бог да е с теб!
цитирай
27. anastasiia - lotos16...:)
15.02.2010 11:03
Ами тя, Любовта, се връща... и то умножена... към мен... Хубаво ми е...:) Чувствам се прекрасно!...:)
Благодаря ти за добрите думи!...
А знам, че Любовта е и с теб...Защото си светъл човек... А Любовта обича светлината....:)
И...ще кажа и аз... Простено да ти е...
Чудесна нова седмица, Павлинка! :)
цитирай
28. essy - Да, явно не гледах
15.02.2010 11:27
правилното повторение...хванах някакво предаване 60г. ансамбъл " Иглика", но важното е че пак те гледах...:))))

Обичай, Асенка, и бъди обичана! И макар, че мина....ако има нещо....Прощавай! :))))
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Простено да ти е,
15.02.2010 11:34
Обичай и бъди Обичана!!!
цитирай
30. anastasiia - inel379, толкова е красиво
15.02.2010 11:44
всичко, което си ми написала!... Хубаво, хубаво!...
"Повторима реалност"... Много ми хареса....:) Още повече, че става дума за магия!...:)
Благодаря ти...
Пречистващо хубаво да ти е!...
И...любовно опияняващо...:)
цитирай
31. anastasiia - essy, преди предаването от събота,
15.02.2010 11:47
повтаряха, само по интернет, едно предаване - 60 години ансамбъл "Иглика". Когато има някакъв игрален филм по ефира, по интернет обикновено пускат мое предаване...и ти си хванала някое старо такова повторение... Нищо, де...:) Хубаво ми е, като знам, че си надникнала в моя свят...:)
Простено да ти е, мило ми близначе, такова....:)
И бъди винаги обградена с любов... Обичай, дарявай... Мисля, че това го можеш...:)
Прегръщам те!...:)
цитирай
32. anastasiia - kasnaprolet9999, благодаря ти!...
15.02.2010 11:49
Това е най-хубавото пожелание!...
Пожелавам ти и ти да се чувстваш по същия начин - обичана, желана, закриляна..., обичаща!...
цитирай
33. veninski - Нямам думи...
15.02.2010 12:32
Чак сега един поуморен, но щастлив родопски динозавър, намери време за една истинска героиня от най-вълшебната приказка, излъчвана в любимия му град...

Благодаря на Бога (и блога), че те познавам, АСЯ! Желая твоята приказка никога да не спира...

А за жеста – нямам думи...

Поздрави от планината на Орфей и Евридика!
цитирай
34. evelin - @)------;----------- Ася...
15.02.2010 13:25

Обич си! *
цитирай
35. divna8 - Анастасия, радвам се за теб!
15.02.2010 14:07
И съм щастлива, че има и други, които са на мнение да празнуваме заедно празниците си, вместо да воюваме кой си е на мястото и кой не... Щом е празник, щом е за добро, място му е... навсякъде!!!
Успешен и усмихнат ден и от мен :)
цитирай
36. exibella - Здрасти и от мен:)))
15.02.2010 14:11
Поздравявам те за празника,макар и с мъъъничко закъснение;)))))))) Бъди винаги влюбена...обичана и обичаща:)))))
Гледах предаването в Събота. Много ми хареса. Всичко беше много хубаво:)))
Целувки:)))*
цитирай
37. anastasiia - veninski, една героиня
15.02.2010 19:02
от вълшебна приказка ти се усмихва...:) Излъчваш толкова щастие, че чак заразяваш...:) Въпреки противоречивите емоции на пръв поглед...;)
Благодаря ти за това, което си ми написал...
Хубаво е, когато срещаме истински хора по пътя си... И в този смисъл и аз се радвам, че те срещнах!...
Поздрави от един хубав град...и от героинята на приказката в него...:)
цитирай
38. anastasiia - evelin...:)
15.02.2010 19:03
Мила Ади,
мноооого те обичам!...:)
цитирай
39. anastasiia - divna8, празничността, като нагласа
15.02.2010 19:05
е нещо прекрасно!... От нас зависи да си я създадем и да превръщаме дните си в празник! Колкото повече празници, толкова по-хубаво! :)
Успешна седмица и от мен..., наситена с празнични частички!...:)
цитирай
40. anastasiia - exibella :)))
15.02.2010 19:08
Здравей, Спасимирка!:)))
Ето те и теб, най-после...;)))) Всъщност, май студентския живот здраво те е завихрил...;) А може би и Любовта, кой знае!:)))
Благодаря ти за пожеланията!:)))
...И за предаването, разбира се...:)
И от мен целувки...:))))))))
цитирай
41. zeifod - Ася,Ася
16.02.2010 01:46
Любовта винаги ще е преди виното, много много преди да е имало вино е имало Любов.
Любовта е това което ни прави истински хора...
Да обичаш значи да си жив, да обичаш значи да имаш светлинка в очите си :)
A ти имаш не Светлинка - а Огнище Ася :)
Поздравче с Bono и Korrs "summer wine"
http://www.youtube.com/watch?v=Bj6nhpC5Qbo
цитирай
42. anastasiia - zeifod, никога не бих пренебрегнала
16.02.2010 17:29
Любовта... Просто поразсъждавах върху празничността на един ден, събрал в себе си много празници...:)
А Любовта..., ни прави истински живи, да... Прави ни летящи, всеможещи, дори...вълшебни!...
С безброй горящи светлинки в очите, ти благодаря за прекрасната песен...:) Много е хубава!... Много...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895494
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930