Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 14:47 - Китайската Нова година настъпи! :) Ни хай, приятели!:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9375 Коментари: 20 Гласове:
19

Последна промяна: 21.02.2010 19:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...Гледайте нещо много интересно - съчетание между Китайската Нова година и Тодоровден!...:)
... Обещавам да кача и снимки малко по-късно...
...Но предаването си заслужава да се гледа...:)
Продължителността е два часа и започна само преди пет минутки!... Тази вечер има още едно повторение, от 21.40 часа!...:)
Остава да кликнете ето тук -

"Ася в страната на талантите"

и да гледате! :)
Според легендата, Буда поканил при себе си всички животни, за да посрещнат заедно Новата година. От всички животни, пристигнали 12... И Буда решил да назове с техните имена 12 години... Така се появил китайския зодиакален цикъл... Още много интересни неща научихме за Китай...
image
Тиен Джоу изпълнява песента "Майка"...

image

image

image
Не може и без източните бойни изкуства...:)

image

image

Луко Буров - един невероятен гайдар...

image
Изящна бродерия върху коприна... Пък и нали беше Тодоровден, не случайно е избрано изображението...;)
Тази "картина" е част от изложбата, посветена на Китай, която наскоро беше открита в Пловдив...

image
Разговарям с Кръстьо Белев... Един човек, който от 20 години живее в Китай и от време на време си идва в Пловдив...

image
Картина от изложбата, посветена на Китай...

image
И още една картина...

image
А това е творение от корк...

image
А това е рисунка върху вътрешната страна на бутилката...

image
И една кристална колба...

image
Разговарям с пианиста Янг Тиен... Той сподели, че е от "градче", с население 4 милиона...;) В момента е студент в АМТИИ, Пловдив...

image
Изпълнява мелодията "Жасмин"... Нещо много, много красиво...

image
Тук се смеем, защото се опитах да разбера какви зодии са моите гости... Оказа се, че Тиен Джоу е "риби"... До тук добре... :) Но когато го попитах, според китайския хороскоп коя зодия е, той отговори - "пиле"...:))) А Кръстьо Белев/до мен на снимката/ ми обясни, че това е зодия "петел"! :)

image
Един малък и много сладък "боец" от Център по бойни изкуства "Пътят"...:)

image
Представям талантливи "бойци" от Център по Бойни изкуства "Пътят"...

image
А ето го и поздравът към всики именици за Тодоров ден!... Това е човекът-шоу - Христо Коритаров...
Просто вижте следващите снимки!...:)
На първата свири на кавал...

image
А тук - на двоянка...

image
Вече свири на окарина...

image
Ето я и хармониката...

image
На това му се казва "свирене с нос"...:)))

image
:)

image
А на тази снимка съм "запечатала" изпълнението на "О, соле мио"...:) Но същественото е, че звучи на китайски и италиански език!...:)
Може би трябва да добавя, че сипматичният ми гост, зодия "пиле", е аспирант в АМТИИ, град Пловдив, специалност Оперно пеене. :) Освен това учи и компютърна специалност в Техническия университет!
А иначе е потомък на китайски аристократичен род!...

image
И един уникален финал на предаването ми вчера... Финал, който започна с китайска песен, а след това включихме и гайдата и продължихме с българско хоро! :)

image
Ето го и хорото... Гостите от Китай се справиха перфектно със стъпките на българското хоро...:)

image
Хорото става все по-дълго...:)

image
И една хубава "снимка за спомен" :)

image
:)

image
След предаването винаги се снимам с гостите си...:)

image
Ето и гайдарите се присъединиха...:)

image
Гостите ми си пишат мечтите си... Едно хубаво тайнство..., което сбъдва мечтите...:)

image
Тук обяснявам нещо...;)

image
Трябва да ви кажа, че Тиен Янг,/който е прав на снимката/, си написа мечтата на перфектен български език...:)

image
Снимка със символите на радостта и щастието...:) Според китайците, червеното носи щастие!...
Щастлива нова седмица, приятели!:)
И радостна Нова година - годината на Металния тигър!...:)
Цай дзиен!:)))




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - Хей, Здравей! :)
21.02.2010 15:04
При мен много нацепва за жалост! Но поне ти чух гласа! :))
цитирай
2. anastasiia - Мелс, опитай и тук -
21.02.2010 15:12
http://bg.tv.free.bg/potvonline.html

Съжалявам, че не можеш да гледаш... Беше мноооого забавно...:)
Опитай и на този линк, който ти давам. Може качеството да е по-добро!
Целувки!:)))
цитирай
3. lotos16 - Ася, слънчево момиче,
21.02.2010 16:24
имаш страхотен стилист. Всеки път си с различна визия, но винаги лъчезарна.
Съжалявам, че не можах да гледам предаването напълно, много ми прекъсва интернета, но това, което видях и чух, ме впечатли. Китайците винаги са изумявали с изящество.
Бъди здрава!
цитирай
4. mamas - Поздрави, Ася!
21.02.2010 16:27
Много са сладки всички на хорото (май хванах само края, но пък снимките също показват доста).
Приятна вечер, мила!
цитирай
5. chinamaina - Привет и от мен!
21.02.2010 17:13
Признавам си без бой: "свих" някои снимки и ще ги кача във Фейсбук ;-)
Моля те, качи снимка и на другото китайче - пианиста Янг Тиен.

ЧайнаМайна ;-)
цитирай
6. exibella - Здрасти и от меееен:)))))
21.02.2010 18:28
Предаването ти е мноооого хубаво:))))))))))))))))
цитирай
7. bilingual - при теб винаги е интересно :) т...
21.02.2010 18:39
при теб винаги е интересно :)
толкова е хубаво всичко! :))
Поздрави, Ася :))
цитирай
8. anastasiia - lotos16 :)
21.02.2010 19:02
Павлинка, благодаря ти!:)
Съжалявам, че нета днес прекъсва... И от други места на България ми писаха, че накъсва излъчването... Довечера има още едно повторение от 21.40 часа...
Аз, самата, също много се впечатлих от гостуващите ми талантливи млади хора от Китай... Много уравновесени, интелигентни и приятни... И с чувство за хумор... На мен, самата, ми беше много интересно и хубаво по време на ефир през цяяялото предаване...:)
Радвам се, че си успяла да ни гледаш!:)
Поздрави и целувки от мен!:)))
цитирай
9. anastasiia - mamas, да, хванала си края...:)
21.02.2010 19:04
А този "край" го решихме в движение...;) Смесихме китайска песен, с българска гайда... Идеята беше да започнем с китайска песен и да прелеем в българско хоро....:) Много весело се получи! Всички се хванаха на хорото!...:)
А иначе предаването се повтаря тази вечер още веднъж, от 21.40 часа! А аз сега ще кача и още снимки, защото имах излизане преди малко и не можах да си довърша поста...:)
Хубава вечер и на теб, Славенце!:)
цитирай
10. anastasiia - chinamaina, я, кой бил тук!:)))
21.02.2010 19:07
Добре си ми дошъл! :)
Постът ми просто не е довършен, за което се извинявам... Наложи се да излеза за малко...Но след минутка ще кача още снимки!
А за фейсбук, дори ще ти благодаря!:)))
ЧайнаМайна и от мен!:)))
P.S. Забравих да те питам вчера, как е "Здравей" и "Довиждане" на китайски... Поне това да бях научила...;)))
цитирай
11. anastasiia - exibella :))))))
21.02.2010 19:09
Здрасти, Спасимирка!:))))))
Радвам се, че си гледала точно това предаване!...:) Беше ми много забавно и приятно и на мен, самата...:) Много приятни и интересни гости имах... Пък и хубави зрители, както разбирам...:))))))
цитирай
12. anastasiia - bilingual, поздрави и от мен!...:)
21.02.2010 19:11
Благодаря за добрите думи...
Ще те очаквам отново и отново, и отново...в Страната на талантите!...:)
Прекрасна нова седмица! :)
цитирай
13. veninski - Беше невероятно предаване, а ти, ...
21.02.2010 19:28
Беше невероятно предаване, а ти, Ася - неотразима...

Поздрави от Родопите!
цитирай
14. chinamaina - Китайски: урок 1 :-)
21.02.2010 19:50
Здравей - ни хао!
Довиждане - цай дзиен

Уточнение: Изложбата "Нишки от светлина" в библиотеката беше само традиционна китайска бродерия, предоставена от Министерство на културата на КНР; Картините и другите произведения на приложното изкуство в предаването са от моята колекция.

http://news.plovdiv24.bg/132907.html
цитирай
15. anastasiia - veninski, ти си гледал!:) Браво!:)
21.02.2010 19:52
Наистина ме накара да се почувствам неотразима!...:)
Благодаря ти...
Поздрави и от мен, и от Пловдив....:)
...И усмивки, за усмихната седмица...:)
цитирай
16. anastasiia - chinamaina, веднага се възползвах
21.02.2010 19:59
от първия ми урок по китайски и допълних постинга ми подобавъщо с поздрав и съответно с "довиждане"...;)
Благодаря ти много...:)
Благодаря и за уточнението, което си ми написал! Наистина е важно!...
Както и благодаря за чудесното ти участие вчера, и за всичко, което ни донесе в студиото...:)
цитирай
17. ckarlet - Ех, Ася, винаги е вълнуващо при теб и ...
21.02.2010 22:12
Ех, Ася, винаги е вълнуващо при теб и около теб! И всички са толкова щастливи! Може би ти ги зареждаш с това излъчване, което винаги откривам в усмивката ти!
Поздрави и от мен!
цитирай
18. anastasiia - Ех, ckarlet, винаги е вълнуващо,
21.02.2010 22:27
като ми пишеш! :)))
Ами всички, след предаването, ми споделят, че преди да започнем, много се притесняват,...после изведнъж една топлина ги облива,...това било от хармонията... :))) А да се усмихвам..., то е нещо напълно естествено... Моето хармонично състояние!...
Много зареждащи усмивки от мен! ;)) :)))
цитирай
19. gkowachew - Страхотно!
22.02.2010 00:02
Страхотно настроение!
цитирай
20. anastasiia - gkowachew, страхотно е, че си тук!...
22.02.2010 18:17
Хубаво ми е, че почувства настроението...
Усмивка..., "заразяваща" с настроение...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901228
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930