Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 17:02 - "Нарисувай ми, художнико, сълза..."
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 20216 Коментари: 40 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Нарисувай ми, художнико, сълза
четките вземи, не ми отказвай!
Лека - като капката роса,
тежка - като зрънцето омраза...."

...С прекрасните стихове на Надежда Захариева започнах вчера предаването... Стихове, пълни с нюанси, с цветове..., с нежност... и с любов... И прегръщайки ги, се опитах да добавя още цветове...
На гости ми бяха пловдивските художници Валери Ценов и Нели Ценова... Насладете се на някои техни картини...
Нели Ценова
image
"...Нарисувай ми, художнико, сълза

от душата ми вземи боите.
Искам с нея аз да изразя
чувствата, които в мен са скрити.
image
Щом изтръгне тя със своя зов
даже от душите вледенени
стон от болка или от любов
знай, че ти си нарисувал мене.
image
Нежна като тихи небеса,
тъмна като вихър разбушуван
нарисувай ми, художнико, сълза
истинска сълза ми нарисувай."
image
Светът на Нели е необикновено красив и магичен... И пречупвайки през него всичко наоколо, се получава истинска приказка...
Картини-сънища... Картини-медитавни състояния... Така ги приемам аз...

...И картини на Валери Ценов...
image
Жената...в картините на Валери Ценов... Духовна, пълна със светлина...
Жена-икона...

image
Стилизиран, прекрасен образ...

image
...Ето ги и китните родопски къщички... Идилично хубаво...
Говорихме си за Родопите..., колко различна планина е... Магична планина...

А ето и някои мигове в снимки от вчерашното ми предаването..., в което съчетах живописта, нестинарските танци, красиви песни...и мноооого любов...

image
Ето ги Валери Ценов и Нели Ценова, а в дясно от мен е поетът и композитор Стефан Гераксиев - Денвъра.

image
Стефан изпълнява новата си песен, която имаше своята премиера в Румъния...

image
Нестинарски танц..., в изпълнение на танцьорки от град Стамболийски, с хореограф Жанета Иванова...

image
Юлия Йорданова пее... :)

image
Стефо изпълнява една моя любима песен..., която е негова, авторска песен -  "Разходка с лодка"

image
...

image
А това е Венета, която направи своя дебют вчера в телевизията и в предаването ми... :)

image
И една много добра млада певица - Веселина Пашалиева... Тя е студентка, трети курс, поп и джаз пеене в АМТИИ, град Пловдив...

image
Ето я и нааай-усмихнатата снимка... :)

image
;)

Подарявам ви в края на уикенда една хууууубава "разходка с лодка"...:) Насладете й се... И си събирайте багри, цветове... За да ви е пълно във вашия свят...



 





Тагове:   Ми,


Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Слънчево момиче,
07.03.2010 17:39
гледах те, колкото ми отпусна нетът. Както винаги насичаше, ама аз бях упорита. Предай на режисьора на предаването по-често да дава едри планове с теб. Усмивката ти е толкова заразителна и зареждаща, че и аз те гледах широко засмяна.
Браво на теб!!! :)))))
цитирай
2. anastasiia - lotos16, толкова ми е приятно...:)
07.03.2010 17:48
И толкова е хубаво, че си упорита...:))
Не знам защо, но наистина някой път насича нета... Същественото е, че си гледала предаването... :)
Благодаря ти, Павлинка :)
Нааааай-слънчевата ми усмивка ти изпращам...:)))
И те прегръщам...:)
цитирай
3. enjoy6 - Много, много се насладих на
07.03.2010 19:03
на веселата и живописна палитра от чувства и емоции, мила ми Ася!
Пак е било приказно при теб по време на предаването ти, както всеки път заредено с твоето позитивно настроение, което неминуемо предаваш и на другите!:)))
Пожелавам ти да си много здрава, усмихната и все така чаровна, не само през нашия женски и капризен месец, но и през цялата година!
Прегръдка и много усмивки!:)))))))))))
цитирай
4. анонимен - Ако някога ......
07.03.2010 19:05
Ако някога в очите на жената
щастието се превръща във сълза,
нека знаем, в таз сълза е скрита
само истинска любов и доброта.

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК ! :)))
цитирай
5. exibella - :)))))))))))))))
07.03.2010 19:11
Гледах те. И този път страхотно предаване!!!:))))):*
цитирай
6. klim - Е, Валерката малко побелял, а Нели ...
07.03.2010 19:43
Е, Валерката малко побелял , а Нели все е такава каквато си е . Бяхме добре приятели ,но отдавна не съм ги виждал. Хубаво рисуват, харесвал съм им винаги картините. Поздрави за всички и да сте живи и здрави!
цитирай
7. merita - Всяко докосване с изкуството об...
07.03.2010 20:18
Всяко докосване с изкуството облагородява.Ежедневието ти предполага постоянен досег до хора на изкуството , за
което ти завиждам благородноПоздрав и бъди все така усмихната и лъчезарна.
цитирай
8. anastasiia - enjoy6, капризно-чаровен месец...:)))
07.03.2010 20:24
Именно в непредсказуемостта му е чараът на месец март :) Като при нас..., жените...;))
Благодаря ти, мила моя приятелко... Както винаги, докато четях какво си ми написала, широооооко се усмихвах...:)
Пожелавам ти утрешния ден да е пълен с хубави, мили жестове към теб... А след това този твой хубав ден да се повтори отново...и отново.., и отново...:)
И аз те прегръщам...мнооооого...:))))
цитирай
9. anastasiia - andreshko..., хубаво е... Много...
07.03.2010 20:27
Благодаря ти....
Чета думите ти..., а очите ми блестят....
С най-хубавата си усмивка ти благодаря...:)
цитирай
10. anastasiia - exibella, хееееей....:))))))))
07.03.2010 20:28
Толкова се радвам, че си тук!:)))))
Не бих допуснала, че няма да гледаш...:) Та ти си ми талисманчето! ;)))
Благодаря ти...:)
А за утрешния ден ти пожелавам безброй хубави неща...:))) Знам, че ще ти се случат!:)
цитирай
11. anastasiia - klim, колко хубаво, че откри приятли тук!...:)
07.03.2010 20:32
Добре дошъл в моя блог...:)
И аз много харесвам картините на Нели и Валери... Много...
И като хора са много приятни..., хармонични...
Поздрави и за теб! :)
цитирай
12. anastasiia - merita, да, така е...:)
07.03.2010 20:37
Всяко съприкосновение с изкуството облогородява, обогатява... Прекрасно е!...
Благодаря за добрите думи...
Поздрави и за теб...:)
цитирай
13. bovari - в хубав свят си била.
07.03.2010 20:51
и нас допусна в него.:)
харесах картините и песента.
Красотата ще ни спаси.
Поздрави, Ася.
:)
цитирай
14. feq - И аз си имам... Лилава сълза
07.03.2010 21:04
http://feq.blog.bg/izkustvo/2008/02/14/lilava-sylza.163422

Лилава сълза

Нарисувай ми, художнико, сълза.
Моята сълза ми нарисувай!

Чиста - като капката роса,
бистра - като изворна вода,

светла - като изгрев лилав,
ясна - като звездна нощ,

нежна - като поглед влюбен,
топла - като майчина ръка.

Нарисувай ми, художнико, сълза.
Лилава сълза ми нарисувай!

И прогледне ли сълзата в утринта,
знай, че ти си нарисувал МЕНЕ.

по Надежда Захариева

2000 година
цитирай
15. cornflower - Много ми харесаха Ценови,
07.03.2010 21:17
тя - лирична,
той - духовен
и двамата - с подчертана българска самобитност..
цитирай
16. anastasiia - bovari, красотата ни спасява ежедневно,
07.03.2010 22:11
всеки миг... Съгласна съм с теб!
А чрез тези красиви картини може да изживеем катарзис... Много се радвам, че са ти харесали...
Хубав празничен ден утре! :)
цитирай
17. anastasiia - feq, ами нали си фея....
07.03.2010 22:14
...и то приказна фея, сътворила си си лилава сълза... :) Което е прекрасно! Лилавото е цветът на любовта... Ти знаеш!...
Прекрасен утрешен ден ти пожелавам! :)
цитирай
18. anastasiia - cornflower, да, те двамата -
07.03.2010 22:21
Нели и Валери прекрасно се допълват!... Дори споделиха, че рисуват заедно... Въпреки, че рисуването е много самотно занимание,... нещо много съкровено...
А българската самобитност с особена сила струи от картините на Валери Ценов. При Нели също я има, но.... някак нейните картини са наситени с една магичност... Магична реалност...
Поздрави, Метличнике! :)
цитирай
19. priqtel12 - Чудесно е, както винаги, при теб, Ася!
07.03.2010 23:20
Усмихна ме!Поздрави!
И хубав утрешен ден- празничен, усмихнат и пълен с хубави емоции!
цитирай
20. lotos16 - Честит празник, Ася!
08.03.2010 09:36
Много усмивки, топлина, любов да има в живота ти!!! :))))))
цитирай
21. miaa - Честит празник, хубава Ася! Обичай ...
08.03.2010 14:06
Честит празник, хубава Ася! Обичай и обичана бъди!
цитирай
22. gkowachew - Честит празник, мила!
08.03.2010 15:13
Желая ти щастие!
цитирай
23. tili - Честит празник, Слънчева Ася!!!
08.03.2010 15:52
Всичко е красиво, а вие с денвъра сте най-готини ;-))) Здрави, щастливи и обичани!!!
цитирай
24. papadok - При теб е винаги
08.03.2010 16:40
толкова цветно и слънчево. поздрави. И честит празник с много усмивки!:)))))
цитирай
25. injnina - Честит Празник!
08.03.2010 16:40
Поздрави за предаването и за постинга. С голямо умение водиш предаването и съчетаваш поезия, картини и слънчеви емоции!
цитирай
26. anastasiia - priqtel12, хубавото ти присъствие тук
08.03.2010 17:26
също ме усмихна...:) Много ми е приятно...:)
Прекрасен празничен ден ти желая..., сред танцуващите снежинки...:)
И нека хубавите емоции се умножават..., всеки ден...:)
цитирай
27. anastasiia - lotos16, честит празник и на теб...:)
08.03.2010 17:30
А днешният ден е повече от очарователен...;) Пловдив се пробуди в бяло...и продължава да вали ли вали... Ами такива сме си жените - непредсказуеми... Ама пък е толкова красива тази белота...:)
Прекрасен празник, Павлинка :)))
Нека люобвта, обичта...валят върху теб..., подобно на красивите бели снежинки...
Прегръщам те :)
цитирай
28. anastasiia - miaa :)
08.03.2010 17:32
Честит празник и на теб, мила Миа!:)
Много любов...и възхищение...пробуждай!...:)
Благодаря ти...
цитирай
29. anastasiia - gkowachew...:)
08.03.2010 17:33
Благодаря ти...
Усмивка от мен..., хубава..., искрена... :)
цитирай
30. anastasiia - tili-Лили, честит празник и на теб!...:)
08.03.2010 17:38
Здрава, щастлива, обичана...бъди ми и ти!:)))
...И все така...очарователно женствена..., мила, влюбена в изкуството и всичко красиво...
А за снимките ми с Денвъра - благодаря...:))) Ами точно така си е, както казваш ;)))
Хубав празник!:)))
цитирай
31. anastasiia - papadok :)))
08.03.2010 17:40
Благодаря, с много усмивки!...:))))
Изпращам ти цветни частички..., ей така..., за нюанс...;))))
цитирай
32. anastasiia - injnina, честит празник и от мен!:)))
08.03.2010 17:42
Така ме зарадва...:)
Отдавна не беше надниквала тук :)
Благодаря ти!:))
Една чудесна празнична вечер ти пожелавам...:)
И...благодаря за това, което си написала за предаването ми... Обичам работата си и ми е приятно, когато се долавя и от другите около мен...:)
цитирай
33. optimum2 - Честит празник
08.03.2010 21:55
Весела, щастлива и мноооого усмихната.
:-)))
цитирай
34. mamas - Честит празник, вълшебнице!
08.03.2010 22:03
Все така сияйна - огрявай!
цитирай
35. anastasiia - optimum2 :)
09.03.2010 11:10
И трите ти наричания ще ми се сбъднат...:) Предчувствам го...:)
Благодаря ти! :)))
цитирай
36. anastasiia - mamas, благодаря ти...:)
09.03.2010 11:12
Все така обичаща - дарявай!...
цитирай
37. zvezdichka - В картините на
11.03.2010 15:43
Нели Ценова има някакво благородство и светлина. Картини-послания! Много са красиви :).
А и картините на Валери Ценов са много живи и различни и също много красиви :).
цитирай
38. anastasiia - zvezdichka, да, картините на Нели
11.03.2010 19:49
са някак...много нейни... Има си собствен стил и са много хубави! И на мен много ми харесаха.
Валери пък е много различен от нея... И в това е ценното!
Поздрави, Звездичке!:)
Много ми е приятно, че си тук...=)
цитирай
39. budha - m
15.03.2010 10:24
m
цитирай
40. anastasiia - budha...
16.03.2010 18:18
mm...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878293
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031