Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 14:34 - Група "Респект",...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9381 Коментари: 24 Гласове:
25

Последна промяна: 11.04.2010 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...група "Random",  Златомир... И още... Георги Спасов - витуозен баянист, Даниела Кочева - пиано... И още... кой ми беше на гости ще узнаете, ако гледате предаването ми днес, неделя, от 14.30 часа, както и вечерта, от 21.40 часа... Достатъчно е да кликнете ето тук -

"Ася в страната на талантите"

и може да гледате... Продължителността е 2 часа..., само...;)
Ще имате възможност да чуете едно от предложенията за химн на Пловдив, песен, композирана от група "Респект", в изпълнение на Златомир... Един млад изпълнител, с много красив глас...
И още мноооого и различни изпълнения и талантливи и интелигентни гости в "Ася в страната на талантите" :)
Мигове-снимки от предаването ми вчера/защото днес са повторения/...:)

image
Златомир изпълнява песента, от конкурса за химн на Пловдив, под съпровод на пиано...

image
На пианото - Цецо от "Респект"...

image
:)

image
В началото на предаването...:)

image
Златомир и Дребус изпълняват песента "До теб"...

image
Разговарям със Злато...

image
А тук разговарям с Георги Спасов - преподавател по баян и акордеон в пловдивската музикална академия... Уникален, виртуозен баянист... Лауреат на много конкурси...
Интересното е, че той е от Македония, там е завършил средното си музикално образование... А вече живее и преподава в Пловдив...

image
Изпълнява каватина от "Севилският бръснар" от Моцарт, на баян...

image
;)

image
Разговарям с момчетата от "Респект"...

image
Група "Random" и Златомир...

image
Георги Спасов и Даниела Кочева изпълняват танго от Пиацола...

image
Георги Спасов изпълнява произведение от руски автор...

image
Благовеста е тук, за да призове хората да посетят благотворителния концерт, който тя, с приятели и съученици от училище "Кирил и Методий" организират в помощ на онкоболните деца от УМБАЛ "Св. Георги", град Пловдив, на 17 април, в палата № 2 на панаира...

image
И снимка "за спомен", разбира се, с гостите и участниците в предаването на 10 април, 2010 година...:)

Хубав ден, приятели!...:)




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gkowachew - Моите почитания,Ася!
11.04.2010 15:26
Успешен ден!
цитирай
2. anastasiia - gkowachew :)
11.04.2010 15:37
Успешен ден и на теб!...
Благодаря...с хубава, пролетна усмивка...:)
цитирай
3. анонимен - Както винаги
11.04.2010 17:52
поради заетост, гледам предаването вечерта.
Смея да си пожелая "Приятно прекарване" с предварителна благодарност ....
цитирай
4. anastasiia - andreshko, от сърце
11.04.2010 18:00
и аз ще ти пожелая "Приятно прекарване" в Страната на талантите...:)
Баянистът Георги Спасов е уникален!... Трябва да се види и да се чуе...
А и момчетата от "Респект", от "Рандом", Златомир... и техните гости казаха много ценни неща в ефир... Радвам се, че има такива млади хора!...
И аз с благодарност!...
Ася...:)
цитирай
5. heilin97 - Предаването ти беше много силно, Ася!
11.04.2010 18:04
И рапърите бяха много добри!
И баяна, и пианото - велики!
А когато прикани да подпомогнем Гого от "Тоника", истински се развълнувах. Просълзих се!
Благодаря ти за всичко, което правиш, Ася! Трябва да знаеш, че никога не пропускам твое предаване!
И концертът за онкоболните деца, за който говорихте, също беше важна тема!
Много силно предаване!
Поздравявам те!
цитирай
6. viarkata - Много ми хареса
11.04.2010 18:06
песента на "Респект", която е предложение за химн на Пловдив! Супер е!
Целувки от мен!:)))
цитирай
7. anastasiia - heilin97, да...
11.04.2010 18:10
В живота ни радостта и тъгата понякога вървят ръка за ръка... Не можех да пропусна да изразя съпричастността си към това, което се случва с Гого... И аз, и целия ми екип... Та ние се познаваме добре с него! Той ни е гостувал няколко път в Страната на талантите... Толкова приятен, свеж човек!...
И всъщност, мисля че хората в цяла България реагират и се присъединяват в негова подкрепа! Та нали в това е човешкото...
Благодаря за добрите думи!...
цитирай
8. anastasiia - viarkata, песнта на "Респект"
11.04.2010 18:12
наистина е много добра!
В студиото я изпълниха на живо, но в оригинал има напеви и от народни певици... Наситина е страхотна песен... И според проучванията, е една от най-харесваните песни от пловдивчани!...
Целувки и от мен!:)))
цитирай
9. dorichela - Респект
11.04.2010 20:48
са страхотни.. помня им концертите в Гепи, когато бяхме по 30 човека и то все познати и приятели на изпълнителите... И знам концертите им сега, които Занзибар не може да побере всички желаещи да влязат!
Стискам им палци за химна! :)
А да, сега предстои грандиозен концерт, цитирам Цецо: На 1-ви Май в 18:00 часа, Пловдив наистина трябва да бъде готов за нещо грандиозно. Respect и приятели ще направят един голям концерт, който трайно ще остане в съзнанието на тези, които присъстват и станат свидетели на това как български хип-хоп изпълнители правят събитие на невиждано високо ниво, с 14 киловата вис...ококачествен саунд и уникални светлинни ефекти. INFO: www.respect-bg.com
:):):)
цитирай
10. monna - Нали си ми приятелче...
11.04.2010 22:53
...пиша ти почти спейки...
Прегръдка и целувки!:)))
цитирай
11. anastasiia - dorichela, явно познаваш момчетата
12.04.2010 11:10
от Респект... Да, всичко това е точно така! Дори, в известна степен затова бяха и в студиото - за да анонсират концерта, за който и ти си ни писала - на първи май, в зала "Олимпиада"...:)
Поздрави, Дори!:)
И благодаря за стойностния коментар!...
цитирай
12. anastasiia - monna, ех, приятелче...:)
12.04.2010 11:11
Аз пък ще ти се усмихна, за да е усмихнат цееееелия ти ден!...:)
Прегръдка и целувки и от мен!:)))
цитирай
13. monna - ..и пак съм гроги..
12.04.2010 17:33
...ще трябва да си почина...но ..кога???
Прегръдка, пак те погледнах, мила!
цитирай
14. avangardi - Христос Воскресе, Ася!
12.04.2010 19:19
+20)
цитирай
15. lotos16 - Поздрави, Ася!
12.04.2010 19:34
Пропуснах те този път, съжалявам...
Другата седмица в неделя вечер - ще те гледам. :))))
цитирай
16. enjoy6 - Пак е било уютно и приятно при теб!
12.04.2010 21:23
Значи, вече хубавия Пловдив си има химн!
Това е чудесно! Да ви е честит!
А аз, мога само да съжалявам, че не съм ви гледала онлайн, нищо, другия път!
Поздрави, прегръдки и хубава и успешна седмица, мила Ася!:))))))
цитирай
17. anastasiia - monna, идвай пак...и пак...:)
14.04.2010 11:28
Колкото повече, толкова по-хубаво :)
И аз те прегръщам мило Цвете...
Прекрасен да е денят ти...
цитирай
18. anastasiia - avangardi :)
14.04.2010 11:32
Воистина Воскресе, Иле!:)
Хубаво е, че си тук...:)
цитирай
19. anastasiia - lotos16 :)))
14.04.2010 11:35
Павлинка, добре си ми дошла!:)
Винаги ми е приятно, като "ме гледаш", защото ми изпращаш хубава енергия...:)
Прегръдки и хубав ден!:)))
цитирай
20. anastasiia - enjoy6, в момента пловдивчани
14.04.2010 11:41
гласуват и избират своя химн измежду всички предложения... И аз давам възможност в моето предаване да представят също химна си. Хубавото е, че всеки автор и изпълнител може да чуе мнението на хората по телефона...
Освен това има и жури от поети, музиканти, изявени хора на Пловдив...
Поздрави, прегръдки и прекрасен ден, мила Мина!...:)))
цитирай
21. exibella - :)))
14.04.2010 18:44
Гледах предаването, много ми хареса:)
Целувки:)))
цитирай
22. anastasiia - exibella :)))
14.04.2010 20:46
От мен - оооооще повече целувки!:)))))
цитирай
23. monna - Ася...!
15.04.2010 14:01
ЛЮЛЕКА МИ ЗАМИРИСА

Люлека ми замириса
Из съседната градина
люлека ми замириса.
Ум далеч назад замина
и сърцето ми болно сви са:
върнах се в цветуща младост,
сетих трепети и сладост.
Люлека ми замириса.

Сетих всичко, що веч няма,
дето бе и вече скри са:
ний разхождахме се двама
(как душа ми се униса!)
в майска нощ в градина млада
под небесната лампада.
Люлека ми замириса.

Колко думи страстни, нежни
(ах, сърце ми сладко сви са!)
там при картопите снежни!
А зефирът заразниса
мирис люлеков над нази -
от любовен дъх талази.
Люлека ми замириса.

Дълго ходяхме двамина
из заспалата градина.
Моята душа упи са
на живота с аромата,
лунният светлик изписа
сенките ни по земята.
Люлека ми замириса.

Иван Вазов
цитирай
24. anastasiia - monna...:)
16.04.2010 12:16
Люляково хубаво... Любимо...
Класика!...
Люлякови усмивки, мило Цвете...
И люлякова песен, от мен...:)
http://www.youtube.com/watch?v=1qheTp4xxLg&feature=related
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894551
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930