Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 12:49 - Мода, плюс китарите на Веселин Койчев, Цветан Недялков...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 15413 Коментари: 32 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... и Иван Лечев... И още талантливи музиканти..., студенти, изпълнители... Всичко това ми се случи вчера, по време на моите 120 минути....:)
...Ако искате, гледайте днес, неделя, повторенията. Те са две..., съответно от 14.30 часа и вечерта от 21.40 часа..., ето тук - 

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"
 
...Ами, по традиция, ще ви подаря мигове, моменти, усмивки от вчерашния ми ден...:)

image
Оркестър към Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство, Пловдив... С ръководител Стоян Пауров...

image
Стоян Пауров - ръководител на формацията...

image
Георги Трифонов - преподавател по моден дизайн в АМТИИ, гр. Пловдив...

image
Модно ревю - моделите са сътворени от магистри от АМТИИ, гр. Пловдив

image

image

image
Скици-модели на Георги Трифонов...

image

image

image
Тук съм сред някои от гостите си... В ляво до мен е Гергана Ликоманова, половинката от дует "Акварела"... Един дует, който също участва с песен в конкурса за химн на Пловдив...

image
И още предложения, модели...

image

image
А тук правят демонстрация за "трансформърс" в облеклото... Една дреха може да бъде многофункционална...

image

image

image
И още...

image
...

image

image

image
Илко Биров - един чудесен млад китарист...

image
Разговарям с Цветан Недялков и Веселин Койчев за предстоящия им концерт в Пловдив...

image
В момента липсва Иван Лечев... Иначе тримата са сътворили прекрасен албум с осем музикални парчета - "Йо-хо"...
А най-хубавото е, че "Акустично трио 3000" се "ражда" именно в Пловдив...

image
:)

image
И още "снимки за спомен"...:)

И едно хубава музикална пиеса, в изпълнение на "Акустично трио 3000", като дар от мен за неделния ден...:)






Тагове:   мода,   Недялков,   плюс,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Невероятна си Ася! Как предусещаш ...
25.04.2010 13:02
Невероятна си Ася! Как предусещаш красотата и хармонията и я прояваваш
с обич и всеотдайност! Благодаря ти за споделените мигове!
цитирай
2. divna8 - Благодаря за докосването до красотата на бъдещи таланти :)
25.04.2010 13:16
И до техните учители, които им помагат да се изявят! Точно такава трибуна им трябва - на всички! - за добър старт в света на изкуствата и на реализацията им в живота!
Поздравления - отново, за кой ли път! - за себеотдаването ти Ася! За да я има България и нейнте таланти!!!
Усмивки от мен, вместо цветя :):):)
цитирай
3. anastasiia - miaa, споделеността
25.04.2010 15:06
е нещо много хубаво...:)
Радвам се, че си тук, мила Миа... Ти винаги усещаш, разбираш, приемаш красотата и хармонията... Защото ти самата си човек, който е изпълнен с хармония и красота...Така пък аз те чувствам...:)
Благодаря ти и аз...
цитирай
4. anastasiia - divna8, да... и аз смятам,
25.04.2010 15:16
че е необходима трибуна за всички талантливи хора... Те трябва да имат възможността да се изяват..., да представят своето светоусещане чрез изразните средства на изкуството... За да имат увереността да бъдат себе си...
И разбира се - за къде без техните преподаватели! Вчера, например, Георги Трифонов така се развълнува на всички хубави зрителски обаждания... Хората го по телефона го поздравяваха за това, което прави!....
Беше хубаво!...
И от мен усмивки...., мнооооого!...:)))))))
цитирай
5. iliada - Привет ,Ася!:)
25.04.2010 15:32
Разглеждах с голямо любопитство,а то бе напълно задоволено:)
Поздрави!:)
цитирай
6. anastasiia - iliada, любопитство и любознателност,
25.04.2010 15:34
подхождащи на една талантлива художничка...:)
Благодаря ти, Илианка!:)
Поздрави и целувки и от мен!:)))
цитирай
7. veninski - Поздравления, Ася!!! Бъди ви...
25.04.2010 15:36
Поздравления, Ася!!!
Бъди винаги себе си! И дарявай света, с това което имаш в изобилие...
Поздрави от Родопите!
http://vbox7.com/play:928cf6c7
цитирай
8. kalin8 - При теб,Ася,
25.04.2010 15:40
винаги е интересно...
Б.
цитирай
9. anastasiia - veninski, благодаря ти...:)
25.04.2010 16:04
Приеми и моите поздрави за теб и за любимата ми Планина...:)
А Петър Янев много го харесвам... Гостувал ми е, преди време, в предаването..., заедно с Валя Балканска...
Куп усмивки от мен...:)))
цитирай
10. anastasiia - kalin8 :)
25.04.2010 16:05
И при теб, Боре, винаги е интересно...:) Цветно и поетично... Обичам да надниквам в блога ти...:)
цитирай
11. valer1961 - отбих се...
25.04.2010 17:21
Отбих се,видях и харесах,както винаги при теб е весело,усмихнато и заредено с такава енергия,че на човек му остава само да гребе с пълни шепи...Успехи!
цитирай
12. cornflower - Поздрави, Ася!
25.04.2010 17:34
Това са моите любимци - особено Иван Лечев!
Благодаря ти!
цитирай
13. anastasiia - valer1961, винаги си ми "добре дошъл"!...:)
25.04.2010 17:34
Сега ще ти изпратя и още усмивки..., да си имаш...:))))
Благодаря ти...:)
цитирай
14. anastasiia - cornflower, двама от тях вчера
25.04.2010 17:38
ми бяха на гости в предаването - Цветан Недялков и Веселин Койчев... Третият - Иван Лечев, малко закъсня и не успя да дойде в предаването...:) Но пък пловдивчани имаха възможност да ги слушат в залата на музикалната академия и вечерта в един клуб в града... Като трио са уникални... Три прекрасни китари, плюс цигулката на Иван Лечев... Албумът им "Йо-хо" е вече факт, само една година след създаването им като трио... Страхотни са!...
И аз ти благодаря, Метличинке...:)
цитирай
15. haralanov - Поздрави!
25.04.2010 20:35
Отдавна не те бях навестявал..:))))
цитирай
16. ckarlet - Поздрави и от мен, Ася!!! Ти си една ...
25.04.2010 22:06
Поздрави и от мен, Ася!!! Ти си една щастливка! Страхотно е да работиш това, което обичаш! Всеки път си го казвам, когато те посетя, защото ти личи по усмивката!
цитирай
17. 4ervenotikveni4kov4e - Качете качете качете плиийййз
25.04.2010 23:50
Може ли да го качите във Вибокса примерно, щото не можах да го гледам цялото, а и в четвъртък няма да мога :(((( pleaseeeeeeeeeeeeee Ася, моляяяяяяяяяяя тееееееееееее {}{}{}{}{}{} xxxx
цитирай
18. mamas - Не можах да гледам...
26.04.2010 07:47
Но снимките и музиката ме заредиха с красота и настроение. Добро начало за деня и новата работна седмица.
Благодаря, Асенка!
цитирай
19. gkowachew - Ася,Асенка,
26.04.2010 15:03
Хубаво е при теб!
цитирай
20. monna - Ася, ти си най-фешън!:)))
26.04.2010 17:24
Снощи три пъти ти писах коментар, но...резултат 0, не знам какво става, понякога
пиша, а не се появява, сигурно има сривове по трасето...
С много силен морски вятър....:)))
цитирай
21. exibella - Здрастиииииииии:)))
26.04.2010 19:29
Как сиии???
Много хубаво предаване, браво:)))
цитирай
22. lotos16 - Ася,
26.04.2010 21:07
и в събота, и в предишната седмица не можах да те гледам. Друг път поне звукът се чува и макар да накъсва картината, успявам да проследя предаването. Сега и звук нямаше...
Добре че, поне снимки пускаш да видя нещичко от предаването ти...
цитирай
23. anastasiia - haralanov, така е по-интересно ;)))
27.04.2010 20:08
Поздрави и от мен!:)
цитирай
24. anastasiia - ckarlet, да..., така е...:)
27.04.2010 20:18
Пълно ми е...и хубаво...:) Работата ми дава много... Пък и аз съм емоционален човек и всяка една среща, всяко съприкосновение с интересни хора, с изкуството... ме правят още по-усмихната...:)
Поздрави и от мен, мноооого усмихнати!:)))
цитирай
25. anastasiia - 4ervenotikveni4kov4e, в четвъртък се повтаря от 11 часа :)
27.04.2010 20:22
А иначе за Вибокса, трябва да измоля някой колега... Защото аз не мога да го качвам там. Много е дълго като времетраене и трябва да се дели на части, да се монтира и т.н. ...
Така че, мило Червенотиквеничковче, ще видя какво мога да направя..:))
цитирай
26. anastasiia - mamas, та ти цялата си добронамереност...
27.04.2010 20:27
Излъчваш красота и настроение...и съвсем не е трудно да се презаредиш... Ти си добър, светъл човек... И винаги ми е хубаво като си тук...
Благодаря ти, Славенце, за добрите думи...
А музикантите наистина са страхотни в тази комбинация - Веселин Койчев, Иван Лечев, Цветан Недялков!... Вълшебна музика...
Целувки...:)
цитирай
27. anastasiia - gkowachew...
27.04.2010 20:36
И на мен ми е хубаво, като надникваш тук..., в моя свят...
Хубава усмивка ти изпращам...:)
цитирай
28. anastasiia - monna, ах, този силен морски вятър!...:)
27.04.2010 20:39
Направо ме отнесе!:)
Мила ми приятелко, винаги ме усмихваш..., винаги ме стопляш с това, което ми пишеш...
Благодаря ти....
Пловдвивски вятър от мен..., априлски, омаен...:)
цитирай
29. anastasiia - exibella, аз съм си супер...,
27.04.2010 20:40
ама ти къде се изгуби?;))))
Продължаваш да гледаш предаването...., въпреки студентския живот....;)) Това е добре!:)))
Благодаря ти, миличко...:)
цитирай
30. anastasiia - lotos16, вече излъчването в интернет
27.04.2010 20:43
е чудесно!... Именно затова се правеше някаква профилактика на техниката и вече може да се гледа безпроблемно!
Така че, ако имаш възможност, може в четвъртък, в 11 часа предиобед, да надникнеш към предаването....:)
Павлинка, толкова си ми мила!... Знам, че винаги когато можеш, гледаш... И винаги споделяш, пишеш... Благодаря ти!...
Прегръщам те...
цитирай
31. hope17 - Здрасти Ася,
28.04.2010 15:40
радвам ти се много, когато минавам оттук всеки път, знам какво изпитваш, защото аз също работя нещо свързано с красота, таланти, музиканти...макар и преплетено с бизнес...няма нищо по хубаво от това да се забавляваш с работата си...мисля, че това определено е щастие. Отдавнашни мои големи любимци са Иван Лечев и Цецо Недялков...благодаря на теб, че избра техния клип за нас :))))))
цитирай
32. anastasiia - Здрасти hope17!:)
29.04.2010 13:59
Щом работата ти е свързана с красота, таланти, музиканти..., значи и усмивките ще са повече :) Разбира се, че е прекрасно да се забавляваш, да се зареждаш с това, което работиш...
А за Иван Лечев и Цветан Недялков сме на едно мнение...:) Страхотни са! Прибавям и пловдивския лидер на "Бели, зелени, червени" - Веселин Койчев... Като трио са уникални!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878657
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031