Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2010 18:07 - Родопите в края на август... /продължение/
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 14903 Коментари: 32 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...И така...
...Бяхме стигнали до Широка Лъка... Спомняте си, нали? В един хубав следобед, в края на август..., наслаждавайки се на малките водопади, които образува водата в реката...

image
Моето любимо магазинче за сувенири... Познахте го, нали?:) Днес е по-пъстро от всякога... И много колоритно...

image

image
Поглед към църквата на Широка Лъка...

image
Ето го и дворчето...
Тихо е...

image
Реката..., която минава и покрай църквата...

image
"Гърбица" над реката...:)

image
А отзад са подредени боровете, като стражи, ...гордо изправени...

image
Толкова е зелено...
Очите ми потъват в зеленината...

image
А ето и още цветове към зеленото... Пъстри, български, родни...:)

image
Зеленина, ...багри, ...река...

image
И...това е българско и родно....;)

image
А това е великолепен плаж, в сърцето на планината... На 6-7 километра от Девин, в местността Струилица...

image

image

image
Ето го и детският басейн... Водата е топла, минерална...

image
А сега ще ви водя на плаж и в Девин...:)

image

image
И тук е много красиво...

image
Позирам точно като за снимка...:)

image
А сега вижте какво предстои!...:)
Родопски клин и...

image
...катми!...:)

image
Поканени сме на гости от местни хора, в родопското селце Брезе... Това са дядо Живко и баба Снежи... Тя е рожденичка...:) Навършва цели 80 години!... И пее...та пее..., от душа...

image
Това е синът на дядо Живко - Румен... Той е кмет на селото...

image
Ето го и внукът им, който щом се прибра от работа, се присъедини към нас... И започна да пее... От сърце...

image
Всички пеят - и стари, и млади... Три поколения родопчани...
От "Рофинка болна легнала"..., та до "Рипни, Калинке" и "Бела съм бела, юначе"...и още мноооого...

image
А след което Божко извади гайдата, която собственоръчно си измайсторил...
Каба гайда...

image
И засвири...
Беше прекрасна вечер!...

image
На тръгване се опитвам да снимам един тарльо, който се е скрил под пейката на двора...:) И вече си има приятел...;)

image
Ето го!:)))

image
Вижте коооолко е голям... и може би...уплашен...

image
Един хубав планински залез...

image
И отново...

image
...

image

image
В планинското слънце има особена сила... И... някак..., не се дава лесно на спускащия се мрак...;)

image
Вече сме в Гела!... Нааай-магичното място в Родопите...
Виждате ли кой ни посреща?:)

image
Поляните са отрупани с лилави минзухари...:) Толкова гостоприемно са разтворили чашките си-личица... Сякаш цялата природа е очаквала да дойдем точно тук!...

image
Не мога да се наситя на красивите гледки!...

image

image
Тази снимка стана почти като новогодишна картичка...;)  Сияещите иглички по боровете сякаш са заскрежени...:)

image

image
Вижте какво си открих!..:) Просто я видях... Защото това е моята детелинка...:)

image
;)

image
Обичам да снимам точно тези дървета... Намират се точно зад църквата и я "опасват" наоколо... Сякаш я прегръщат...

image

image

image
Опит за художествена снимка на камбанарията...;)

image
Ето я и църквата... И дърветата  зад нея...

image
И малко по-отдалече, забулена в зеленината...

image

image
Ето го и параклисът "Св. Илия"... Всяка година, в първата събота и неделя на август, тук става голям събор-надсвирване... Събират се гайдари - кой от кой по-голям...

image
Издигнали са и кръст...

image
А облаците..., виждате ли ги?...
Всяко пътешествие до тук си е едно пътуване към облаците....

image

image
Опитвам се да се покатеря на това достолепно дърво... Преди 2 години имам чудесна снимка в клоните му...;) Но сега съм с джапанки и се отказвам...;))

image

image

image

image

image

image
Виждали ли сте къща, с растяща трева на покрива й?:))) Ами ето я!... В едно дворче в с. Гела...

image
Красиви храсти... Сякаш и те устремени нагоре..., към облаците...

image
...Магично хубави..., както е всичко в Гела...

image
Тръгваме от Гела, за да се разходим край Смолянските езера...

image

image

image

image
Главната улица на Смолян...

image
Прекрасният църковен храм в Смолян "Св. Висарион Смоленски"

image

image
Опит да снимам отвътре... Снимката е малко тъмна, но вътре е много красиво...

image
Така ще завършим разходката си, приятели... Из любими места в Родопите... По криволичещи, непроходими пътечки и интересни пътища... И хубави срещи с хубави хора...
Надявам се ви е било приятно да погледнете към Родопите в края на август... и да се разходим заедно...:)

 



Тагове:   август,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, anastasiia !
09.09.2010 18:16
Eх, тази Ася, тази късметлийка, и четирилистна детелина си е намерила!
Много хубави снимки, трябва и аз да отида там някой ден, да си потърся и аз такова късметче!
цитирай
2. vedrina - !!!
09.09.2010 18:31
Красиво е, прекрасно е!!! Насладих се на това, което не съм виждала много години!!!
цитирай
3. anastasiia - lubara, знаеш ли колко й се зарадвах
09.09.2010 19:00
на детелинката?:))) Просто погледнах към земята и я видях, без да я търся!...:)
И реших, че наистина ми е късметче...:)
А в Гела, ако не си ходил, наистина трябва да отидеш... Ще бъдеш запленен, на секундата!...
Поздрави и от мен, Любо!...:)))
цитирай
4. anastasiia - vedrina, добре си ми дошла...:)
09.09.2010 19:03
И заповядай отново, и отново... Много ще ми е приятно...:)
Когато искаш, надниквай си...:)
цитирай
5. santiment - Магията Родопа я видях още веднъж с ...
09.09.2010 19:20
Магията Родопа я видях още веднъж с твоя поглед. Поздравления!
Дано някога успея да отида до широките простори на Гела.
Всичко е толкова българско и прекрасно!
цитирай
6. anastasiia - santiment, магията на Родопите
09.09.2010 19:38
е неизчерпаемо зареждаща...
Много ми е приятно, че надникна тук :)
А в Гела, на всяка цена трябва да отидеш!... Просторно е, прекрасно е... А облаците.., само да протегнеш ръка и ще ги докоснеш!...:)
цитирай
7. ivesa - Красиво!Красиво!
09.09.2010 19:47
Не мога да й се наситя на красотата на България.Поздрави!:)))
цитирай
8. анонимен - Страшни са тия Родопи.
09.09.2010 20:57
Най много ме шашка това, как боровете израстват направо от скалите.
цитирай
9. bilingual - късметлийка! :) не само заради д...
09.09.2010 21:58
късметлийка! :) не само заради детелинката, ами и за възможността да ни покажеш тези чудни местенца! голяма красота! вече се запалих по Широка Лъка и я вписвам като едно от местата, които да посетя :))
единственото, което не ми допадна, ако мога така да се изразя, е големия хотел, който си снимала. някак не пасва на иначе магическата и автентична обстановка в Родопите
слънчеви поздрави! :)))
цитирай
10. mrazekoff - Толкова красота на едно място!
09.09.2010 23:43
Чудесни снимки, една от друга по-красиви! Красота струи навсякъде около теб! Снимала си толкова красиви неща! Например къщата с трева по покрива, камбанарията с цъфналия трън, пейзажа с цъфналите тръни на преден план, пеещото семейство , таралежко - Бежко, църквата в Смолян и това прекрасно родопско небе, което го няма никъде другаде със свежия въздух и прохладните рекички и басейните и всичко, всичко ми хареса.
Радвам се за теб, че си се насладила на тази неземна красота българска.
Дано си се заредила с много, много енергия, която да ти стигне чааааак до другото лято!!!!
Поздравления, за прекрасната работа!!!!
Прекрасна есен ти желая!!!!
цитирай
11. hel - Чудесни снимки и страхотна разх...
10.09.2010 01:51
Чудесни снимки и страхотна разходка. В Девин за втори път "съм на този плаж" чрез снимки, близка приятелка беше за малко там през лятото. И в околностите също. Красиво място. Ще се радвам наистина да мога и аз да се порадвам на тази чудна природа!
Поздрав!
цитирай
12. monaliza121 - Прекрасно!
10.09.2010 07:57
Басейнът, до рекичката с горещата вода, мм... стана ми приятно от спомена...
Привет, Анастасия!
цитирай
13. hristo27 - Ася, Благодаря! За разходката и ...
10.09.2010 08:17
Ася, Благодаря!
За разходката и за прекрасните снимки на най-красивата планина!
цитирай
14. inel379 - Уникални снимки се направила!
10.09.2010 10:30
Така ме накара и да се почувствам!
Слънчевото ти присъствие буди радостта и най-естественото й проявление - усмивката!
Благодаря ти!
Прекрасен ден ти желая!:)
цитирай
15. ninaantonova - Прекрасна разходка си направила!
10.09.2010 11:23
Че покрай тел и аз поонабиколих местата! Невероятна си, Ася. Стопляш ми сърцето с това което поднасяш на нас твоите приятели да видим. Много красота, тишина, нежност и живота на хората с които се срещаш. Прегръщам те топло. Хубав уикенд! :)
цитирай
16. anastasiia - ivesa, заобиколени сме от толкова красота!...:)
10.09.2010 11:46
Наистина е много красива нашата България...
Поздрави и от мен!...:)))
цитирай
17. anastasiia - kushel, ами защото
10.09.2010 11:48
Планината е магична... И затова излъчването й е такова...
И боровете растата от скалите... и опират върхове чааааак в облаците...
А тревите... ухаят неземно... И полюшвани от вятъра, шепнат ли шепнат тайнствени наричания...
Всичко е магично, вълшебно в Родопите...
цитирай
18. anlov - Много хубави снимки, от които лъха богатството на природата и хората в този край!
10.09.2010 12:26
Жена ми от известно време си мечтае да си купим къща там. Явно и аз ще трябва да се замисля... но поне засега мечтата й ми излиза безплатно :)))

Благодаря ти, Ася, и поздрави от скучнотията на жълтите павета!
цитирай
19. tili - Да ти завидя лиии,
10.09.2010 15:25
да ти не завидя лиии...:))) Изпаднах в едно колебание. Няма! Ще се стегна и аз да наобиколя Юга! А за късмет си откраднах детелинката.
Прегръдки, Родопско момиче;-))))))))))))
цитирай
20. anastasiia - bilingual, Широка Лъка
10.09.2010 20:01
просто не може да не посетиш... Много, много е хубаво!...:)
А големият хотел, за който ми пишеш, се намира в центъра на Девин... Преди години беше санаториум, след това го преустроиха и сега е модерен хотел с чудесен плаж... Просто го показах, като част от прекрасната ми разходка из различни кътчета в Родопите...:)
Слънчеви поздрави и от мен!...:)))
цитирай
21. anastasiia - mrazekoff, толкова ми е приятно,
10.09.2010 20:04
че ти харесват снимките ми... Това са моите усещания за местата, които съм била... И след като ти харесват, значи по някакъв начин съм докоснала и твоя свят...:)
В Родопите всичко е прекрасно... И след като имах възможност да скитам 20-ина дни по тези места, наистина се чувствам заредена! Със сигурност там витае хубава енергия!...
Благодаря ти за добрите думи!...:)
И нека бъде прекрасна и твоята есен!...
цитирай
22. anastasiia - hel, и "този плаж"
10.09.2010 20:10
в Девин, както и плажът, който е на 5-6 километра от Девин, в местността Струилица, са много хубави... Чисто е, а и природата е прекрасна!...
И аз ще се радвам, ако успееш и ти да се "порадваш на тази чудна природа"!...:)
Поздрави и от мен!:)
цитирай
23. anastasiia - monaliza121, привет!:)))
10.09.2010 20:11
Спомените са хубаво нещо...
Събуждат хубавите мигове... и стоплят...
цитирай
24. anastasiia - hristo27, и аз ти благодаря....
10.09.2010 20:12
Съпреживените мигове са още по-хубави!...:)
Поздрави!:)))
цитирай
25. anastasiia - inel379, с нааааай-хубавата си усмивка
10.09.2010 20:14
ти благодаря...:)
И ти ме накара да се почувствам по уникален начин..., с думите си...
Прекрасна вечер!...:)
цитирай
26. anastasiia - ninaantonova, и ти ме стопли
10.09.2010 20:17
с това, което си ми написала...
Благодаря ти, Нинка!...:)
Така ми е хубаво, че заедно с теб "поскитахме", разходихме се...:)
И аз те прегръщам топло, мило, приятелски...:)
цитирай
27. anastasiia - anlov, поздрави от слънчев
10.09.2010 20:25
и приветлив Пловдив и от мен...:) Пък и както съм заредена с хубава, планинска енергия... Не може да не почувстваш...:)
Нали знаеш, че мечтите се сбъдват, когато силно вярваме в тях...;))) Така че, замисли се сериозно...:)))
И аз ти благодаря...:)
цитирай
28. anastasiia - tili, аз съм си късметлийски човек...:)))
10.09.2010 20:28
...така че, детелинката ще ти донесе мнооооого късмет!...:)))
И вземи да се стегнеш наистина и да попътешестваш малко насам, към хубавите Родопи...:)
Прегръщам те, Лилинце!:))))
цитирай
29. goran - Приказно пътешествие из родопите:-) + четерилистна детелина и Ежко-таралежко
11.09.2010 13:19
Ася, браво на теб:-)
цитирай
30. anastasiia - goran :)))
13.09.2010 19:22
Хей, Горанчо, весел Патиланчо, нали и ти си велик пътешественик, веднага оцени моето пътешествие из Родопите!:)))
Радвам се, че си тук!:))))
цитирай
31. goran - Ася:-)) Благодаря за усмихнатите думи:-) Дано да стата велик пътешественик:-)
14.09.2010 10:30
С пожелание за повече слънчеви дни:-)
До нови срещи:-)
цитирай
32. anastasiia - goran, та ти си такъв!..:)
14.09.2010 18:47
Имаш търсещ, неуморим дух..., което е главната предпоставка за Велик Пътешественик!:)))
И на теб ти пожелавам мноооого слънце във всеки един миг от деня ти!:)))
И до нови срещи, и от мен!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877300
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031