Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 21:30 - Поезия,... Найджъл Кингсли, катоЕлвис Пресли и...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6841 Коментари: 19 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...още...скулптурът Златко Паунов..., и още мнооооого в Страната на талантите...:)
....Скоро не съм ви канила да надниквате в моя необятвен свят, където ми гостуват различни интересни и много талантливи хора... Тази вечер ще го направя... Заповядайте, утре, неделя, от 14 часа, какато и вечерта, от 21.50 часа... Достатъчно е да отворите сайта на нашата телевизия, ето тук -

http://potv.eu/

А след което да кликнете върху "play" на черния екран, на който пише "Пловдивската телевизия на живо"... И от там нататък ви оставям в необятния свят на изкуството и талантливите хора...
Едно стихотворение ви избрах от книгата на поетесата, която ми гостуваше - Мариела Конова, стихотворението Есен...

ЕСЕН

Уморих се от мълчанието
на птиците, които си отиват,
на есента, която се завръща.
Прощалното посрещане е нямо
като врата на родната ни къща.
Излизаш и се връщаш непрестанно,
защото споменът е твоят дом,
а бъдещето - тихото пристанище,
в което търсиш вяра и подслон.
Сега си път и трябва да вървиш,
умората е твоето начало,
движението ражда моя стих,
мълчанието е гласът на тялото.

А ето и снимки от предаването днес, което може да гледате утре в часовете, в които ви написах по-горе...:)
image
Трио "Стамболино" и песента "Вечерай Радо"

image
Заслушана съм в песента...

image
С поетесата Мариела Конова разговаряме за новата й книга "Завръщане"...

image
А това е скулптурът и художник Златко Паунов, автор на корицата на книгата на Мариела Конова, който от 40 години живее в Америка и който си идва поне два пъти годишно, защото тук, в родината си, се зарежда...

image
Квартет "Академика" към Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство, Пловдив...

image
Разговарям със Стела Динкова, преподавател по китара в Академията...

image
А това е Христо, от 11 клас, който направи своя дебют в ефир днес...

image
А това е Найджъл Кингсли, от Швейцария, най-добрият имитатор на Елвис Пресли в света... Гастролирал е в 46 държави... В България, в Пловдив е за първи път, по покана на негови приятели музиканти... , само за 4 дни... И успя да ми гостува в Страната на талантите...:)

image
Найджъл донесе много настроение със себе си... Пълен е с енергия, то е видно...:) А до него е съпругата му...

image
Звучи песен на Елвис... "Love me..."

image

image
Китаристите на Стела Динкова отвръщат на предизвикателството на Найджъл с... компарсита...

image
:)

image
Найджъл покани китарния квартет в Швейцария...:)

image
А тази песен е поздрав за мен...:) Отново песен на Елвис...

image
...:)

image
И песен от Благовеста...
Песен, на която всички затанцуваха...

image

image

image
И... снимки след предаването...:), с подаръка ми - швейцарски шоколади от Найджъл...:) А ние, с екипа, му подарихме торта, защото се оказа, че преди ден е бил рожденик...:)

image
А тук се опитваме да се "поберем" всички в снимката за спомен...:)

image

image
И още снимки... И хубави усмивки в Страната на талантите...:)
Ако искате да се усмихнете и вие, гледайте утре, неделя, двете повторения на предаването!...:)
И заповядайте на премиерата на книгата "Завръщане" на Мариела Конова, на 24 ноември, в Балабановата къща в Стария град, от 17 часа...
Ами това е от мен, Ася... Засега... :)
Очаквайте пътешествие в Страната на Дракула тези дни...:)))
Мнооого усмивки от мен!...:)))



Гласувай:
37



1. halon - Super,
06.11.2010 21:34
Super....
цитирай
2. pevetsa - Ех Ася, отново грейна твоята усм...
06.11.2010 21:43
Ех Ася, отново грейна твоята усмивка, и ще се натисне Play, за да се забавлявам с твоите гости.
цитирай
3. hristo27 - Отново си тук!
06.11.2010 21:59
весел уикенд от мен!
цитирай
4. stela50 - Чудесно настроение и много усмивки има в страната на талантите ...
07.11.2010 00:27
Поздрави ,Ася !
цитирай
5. miaa - Поздрави и усмивки, Ася! Толкова ...
07.11.2010 11:27
Поздрави и усмивки, Ася! Толкова топлина и харизматичност излъчваш:)
Хубав, слънчев ден!
цитирай
6. anastasiia - halon...:)
07.11.2010 15:22
Благодаря ти!...:)
цитирай
7. anastasiia - pevetsa, толкова ми е приятно,
07.11.2010 15:23
че ще ми бъдеш гост в Страната на талантите...:)
Всъщност, предаването в момента се излъчва... Така че, ти пожелавам приятни минутки...:)
И усмивки от мен...:)))
цитирай
8. anastasiia - hristo27, да, позавърнах се
07.11.2010 15:29
отново в блога...:)
И ми е хубаво, че съм сред приятели!...:)
Усмихнат ден и от мен!:)
цитирай
9. anastasiia - stela50, радвам се, че приемаш,
07.11.2010 15:30
чувстваш настроението и добронамереността в Страната на Талантите...:)
Поздрави и от мен, Стели!...:)
Винаги ми е хубаво, като си тук...
цитирай
10. anastasiia - miaa, добре си ми дошла!:)
07.11.2010 15:32
Поздравите и усмивките са за теб, мила Миа...:)))
И топлинка ти изпращам..., и топло есенно слънце...:)
цитирай
11. exibella - Супер сте :)))))))
07.11.2010 17:50
:)))
цитирай
12. monaliza121 - Благодаря ти за усмихнатата покана ...
07.11.2010 18:04
Благодаря ти за усмихнатата покана и хубавите снимки. Раздаваш настроение без да пестиш:))))
цитирай
13. ivankalilova - Здравей Ася!Невероятно е тук. . . . . ...
07.11.2010 19:17
Здравей Ася!Невероятно е тук......много усмивки, много настроение :)))
УСМИХНАТА НОВА СЕДМИЦА! ПОЗДРАВИ! :)))
цитирай
14. anastasiia - vetrogon, ако знаеш,
08.11.2010 18:41
коооолко е топло и хубаво есенно в България, в Пловдив!....:))) Не може да не почувстваш... Пък и аз ти изпращам полъхчета...:)
Слънцегреещо да ти е... Хубава седмица, Ветрогонче!:)
цитирай
15. anastasiia - exibella :)))
08.11.2010 18:42
Винаги!!! :))))
И ти си ми супер, и ми е домъчняло за теб, да знаеш!...
цитирай
16. anastasiia - monaliza121, и колкото раздавам,
08.11.2010 18:43
по-богата ставам!...:))))
Светла и топлослънчева есенна седмица!:)))
цитирай
17. anastasiia - ivankalilova, да ти усмихнато и на теб...:)
08.11.2010 18:50
И светло, и полетно да ти е....
Та навън е есен! Най-красивия сезон!...:) И най-вдъхновяващия....
Просто трябва да се оставим на есента...
Прегръдки...:)
цитирай
18. nadezda - Еее, защо не бях там!Но, да знаеш ...
12.11.2010 10:07
Еее, защо не бях там!Но ,да знаеш Ася , че по Коледа ще ти дойда на гости!Отдавна се каня...А и едно комшийче, Теди е тук!Личи си ,че Найджъл Кингсли е много позитивен човек,също като теб!Поздрави и много усмивки!
цитирай
19. anastasiia - nadezda, ами хайде, чакам те!:)
14.11.2010 10:42
Когато решиш, идвай!:) Ще те заредя с хубави емоции задъъъълго!:))))
А Найджъл Кингсли е уникален човек! С огромен глас, артистичен, усмихнат и много, много позитивен и добронамерен... Имах щастието да присъствам на едно приятелско парти с него през седмицата! Направи невероятно шоу!....:)
Поздрави, Наденце!:) И ще те чакам в Страната на талантите!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878362
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031