Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 20:22 - Пътуване до страната на Дракула
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9779 Коментари: 32 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...Поканиха ме на парти за Хелоуин в Румъния... И реших да се отправя натам..., към призрачно тайнствената страна, пълна със замъци и легенди...
image
Минаваме по Моста на дружбата, свръзващ България с Румъния...

image

image

image
Река Дунав величествено е разстлала водите си...

image

image
Топъл есенен ден... Слънце и... цветовете на есента...

image
Ето ни и в Букурещ!... Снимам, докато пътувам...:)

image

image
Букурещ е много "зелен" град... Пълно е с паркове и свежи зелени кътчета...

image

image
ЖП гарата, всъщност част от нея.. ;)

image
Ето ни в Музея на селото... Разположен в красив парк... Красиви, автентични къщурки, в естествена среда...

image

image
Млади художници рисуват, вдъхновени от есента и идиличната красота наоколо...

image
По "уличките" можем да срещнем хора в румънски национални носии...

image
Къща, прегърната от есента... Сияе, грее...

image
:)

image

image

image

image

image

image

image
Пред някои от къщите стоят жени и шият, плетат, бродират...

image
А вътре е подредено, китно, красиво, везано, изписано...

image
Поглед от прозореца към езерото...и есента...

image
Живописно, мъркащо... и в цветовете на есента...;)

image

image
Идиличен уют... и прелитащи въртолети в небето... :)

image
...и сватбена фотосесия...
Стремеж към ценностите от миналото...

image
С удоволствите се снимам пред симпатичните къщурки... :)

image

image
Таборът отива към небето....;))

image

image
;)

image

image
Вече сме в Синая... Привечер е...
Но това не пречи да се разходим...;)

image

image
А сега ще ви поведа към замъка Пелеш... По пътечки, край водопади... и красиви есенни дървета...

image
Цветовете на есента ни подаряват приказност... Всички сме вътре в приказката, нали?...:)

image
Небесно езеро, сред есенните листа...

image
Ето го замъка Пелеш... Величествен и...приказен...

image
И малко по-отблизо...

image

image

image

image

image

image
В предверието на замъка...

image
Градината и алеите пред замъка...

image
Част от колекцията от оръжия на графа...
Въпреки забраната за снимане...;)))

image

image

image

image

image

image
Паркът около двореца е много красив...

image
Това е манастирът "Синая"... Минахме и от тук, за да запалим свещички...

image

image

image

image
Храмът отвътре...

image
А свещите се палят отвън, извън църквата, на двора...

image
Отправяме се към замъка на граф Дракула...

image

image
Изкачваме се към призрачния замък...

image

image
Трябва да се изкачим по тези стълби, за да навлезем във владенията на граф Дракула...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
Ако искате да се върнете тук, просто пуснете паричка...;)

image
Добре дошил в Брашов... вече...:)

image
Романтични улички...
Една истинска малка Виена...

image
Най-малката уличка в света...

image

image

image

image

image

image
В центъра на Брашов...

image

image
Ето ме, стъпилана най-малката уличка в света, привечер... Уличните лампи светят...:)

image

image
Усмивки от парти за Хелоуин...:)

image

image

image
Най-голямата сграда в света, след Пентагона... Румънският парламент... в Букурещ...

image
Завършвам с есента... Толкова е красива... И един парк в Букурещ...
Запазете си есенно-златни цветове за себе си... И...дано разходката ви е харесала!...:)



Тагове:   Дракула,


Гласувай:
24



1. monaliza121 - Хареса ми разходката с теб, Анас...
13.11.2010 20:46
Хареса ми разходката с теб, Анастасия! Красиви есенни снимки!:)))
цитирай
2. abanos - Благодаря!
13.11.2010 21:25
Прекрасна разходка!Много ми харесаха бонбонските къщурки!И природа,есенно обагрена!
цитирай
3. bven - Чудесна си! Много са хубави
13.11.2010 21:38
снимките, настроението, красотата в съседна Румъния!
цитирай
4. megg - Пътуване към съседите и към легендите
13.11.2010 21:53
Изминах част от пътя с теб, хареса ми! Поздрави и за снимките - особено тези за изкачването към призрачния замък и най - малката уличка!
Хубава вечер! :)))
цитирай
5. razkazvachka - А, вече си квалифицирана вещица-вампирка - уф,
13.11.2010 22:05
завиждам ти! :)))
цитирай
6. lilims - Прекрасно !!!
13.11.2010 22:27
Прекрасно !!!
цитирай
7. boyana - Поздрави за пълноценната разходка
13.11.2010 23:09
Много хубаво представяне на съседката ни от европейски ракурс
цитирай
8. libertybell - О, да!
13.11.2010 23:47
Разходката ми хареса! Благодаря, Ася!
цитирай
9. hristo27 - Благодаря ти !
14.11.2010 09:04
Чудни снимки и много приятна обстановка!
цитирай
10. martiniki - прекрасно)
14.11.2010 09:07
Букурещ е най-красив през есента,имах щастието да бъда преди четири години, незабравими пътувания :)
цитирай
11. lubara - Поздрави, anastasiia !
14.11.2010 09:58
Ася, тази екскурзия я направих преди три години. Впечатленията ми са като твоите, беше много хубаво преживяване. На връщане от Брашов минахме по страничен планински път през Карпатите. Тези ръмънци ме удивиха, беше почивен ден. Около шосето беше пълно с излезли на пикник семейства и компании, това у нас беше така преди двадесет и повече години. И карат все нови коли, Дачията си предпочитат май.
А ти мина ли през Търново, и защо не се обади?!
цитирай
12. anastasiia - monaliza121, да...
14.11.2010 10:13
Есента придава още по-голяма приказност на всяко едно пътешествие...:)
Поздрави!:)))
цитирай
13. anastasiia - abanos, и аз се влюбих
14.11.2010 10:15
в тези къщурки... Много идилично... и в атмосферата на есенния парк - приказно идилично!...
И цветно, и хубаво, и ухае на есен!...:)
цитирай
14. anastasiia - bven :)
14.11.2010 10:17
Всичко е от есента!...:)
Тя дарява с цветове, настроение и багри...
Поздрави!:)))
цитирай
15. anastasiia - megg, попътувах към съседите...:))
14.11.2010 10:20
Не бях ходила в Румъния и ми беше интересно...:)
Брашов ме очарова с романтиката и красотата... Да, и най-малката уличка в света, да не пропусна!:)
А замъкът на Дракула наистина беше особено място... Денят беше слънчев, топъл, а когато се изкачихме горе, започнаха да духат едни силни ветрове... Сякаш се завихряха някакви енергии...;)
Прекрасен есенен ден ти пожелавам...:)
цитирай
16. anastasiia - razkazvachka, ами то си е за завиждане!:))))
14.11.2010 10:22
Абсолютно вещица!!! При това - със светещия Джак в ръце! :)))
цитирай
17. anastasiia - lilims, радвам се,
14.11.2010 10:23
че пътешествието ти е харесало!...:)
Усмивки от мен..., есенни, цветни...:)))
цитирай
18. anastasiia - boyana, поздрави и от мен!:)
14.11.2010 10:28
За мен си беше любопитно и интересно..., защото никога не бях ходила нататък... Красиво е!...
Пътешествие по "европейски"... и европейски "поглед" към всичко това...;)))
цитирай
19. anastasiia - libertybell, а на мен...
14.11.2010 10:30
...ми е много прияно, че разходката ти хареса!:)))
И аз ти благодаря...:)
цитирай
20. anastasiia - hristo27, и аз благодаря,
14.11.2010 10:31
за добронамерените думи!...:)
Радвам се, че ти хареса есенната разходка в Страната на Дракула!..:)
цитирай
21. anastasiia - martiniki, наистина е много красив град,
14.11.2010 10:34
а есента му придава още по-голямо очарование! Може би защото има много паркове и градинки..., а есента е в разгара си... И е толкова цветно и хубаво...
Незабравими пътувания..., да, Мартичка!...:)
цитирай
22. anastasiia - lubara, минах ДО Търново,
14.11.2010 10:40
но не сме влизала в града... За съжаление...
И не можах да разгледам родния ти град, въпреки че ми е голяма мечта...
А иначе много се впечатлих от Брашов... Много ми хареса!
Карпатите пък са осеяни с едни такива къщурки, в тиролски стил... и в същото време, напомнящи руски дачи... Има една смесица от стилове в архитектурата и това придава едно особено очарование на селищата им...
Поздрави, Любо!...:)))
цитирай
23. lubara - Поздрави, anastasiia !
14.11.2010 11:22
Ася, родният ми град е София. Търново е на жена ми, нали знаеш, където жената...
Аз много харесах Брашов. Твоят постинг ме върна три години назад, бяхме със сина ни, той ни беше екскурзоводът. Много хубаво изкарахме.
Не бях ходил в Румъния, дълго време след това си повтаряхме, тези ръмънески, май са по-добре от нас.
И аз сложих двадесетина снимки за онова пътуване.
цитирай
24. kalin8 - Поздрави,Ася!
14.11.2010 17:06
Чудесни снимки!
Б.
цитирай
25. anastasiia - lubara, така си е...;)))
14.11.2010 18:23
От където жената, от там и мъжа :))) Знаеш си..
А за Брашов съм абсолютно съгласна с теб! Той е като град-резерват...
Направи ми впечатление, че румънците си обработват земите. Явно земеделието е на ниво, защото зеленчуците и плодовете им бяха на ниски цени. Имат богат пазар, всичко... Добре са си румънците, така е...
И има какво да се види там! Много е красиво!
В интерес на истината, имам още стотици снимки, но подбрах само някои за тук... И един час филм заснех с камерата...:)
И пак поздрави, Любо!:))
цитирай
26. anastasiia - kalin8, благодаря ти!:)
14.11.2010 18:23
Погледнати с усмихнати очи, добронамерено, всички снимки са чудесни!...
Прекрасна вечер, ти желая...
цитирай
27. thefaceoftheshadow - Вижидам...
14.11.2010 19:19
...че си си изкарал страхотно на празника! С чудесно настроение ни посрещна и тук! Поздрави!
цитирай
28. tomich - Ася в замъка на граф Дракула....:))
14.11.2010 20:08
Страхотни разходки, наистина! Много ми харесаха снимките с зелените паркове, и замъка на граф Дракула! Как не те е посякал неговият дух, когато си снимала тайно колекцията му от оръжия, ха ха ха ! Ама аз се сещам защо - ти си му се усмихнала обезоръжаващо и той се е изпарил мигновено, изпускайки меча ;):)))
Бъди жива и здрава, за да ни радваш с твоите прекрасни снимки от пътувания и срещи!

пп Тази вечер ще гледам твоето предаване Ася в страната на талантите.
цитирай
29. santiment - Ужасяващо хубаво!
14.11.2010 21:06
Ужасяващо хубаво!
цитирай
30. anastasiia - thefaceoftheshadow, всичко започва от усмивката...:)))
19.11.2010 18:57
Какво по-добро начало от това, за да се случи един празник!:)))
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
31. anastasiia - tomich, какъв ти граф Дракула!:)))
19.11.2010 19:02
Ти много добро познаваш моето оръжие - усмивката!:)))
Даже ти изпращам и на теб, ще почувстваш, сигурна съм...:)))
Ще се радвам, ако си надникнал в Страната на талантите. Каня те и утре да сториш това, гост ще ми бъде Мадлен Алгафари. Ще представим новата й книга "Приказки за пораснали деца"...:)
И ти ми бъди жив и здрав!...
Винаги ми е мнооого приятно, когато гостуваш в моя свят...:)
цитирай
32. anastasiia - santiment :)
19.11.2010 19:03
Ужасяващо мноооого благодаря!...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878816
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031