Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2008 15:49 - ВОАЛ ОТ ПРОЛЕТ
Автор: anastasiia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9082 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 16.03.2008 16:08


...Заглеждам се през прозореца в потрепващите бели цветове на дървото отвън...При всеки лех полъх на вятъра те нежно, грациозно и някак свенливо се покланят едно на друго...Сякаш са участници в чудно тайнство... Пролетно тайнство...
...Изпитвам неудържим порив да излеза навън...Да почувствам пролетта...
...Да я докосна...Да доловя уханието й...Да я приема с всичките си сетива... 
...И в този миг...пролетните цветчета на дървото полетяха...Към мен! И ме засипаха цялата!...
...Във воал от Пролет!...
...Повдигнах плахо воала и...видях моите приятелки...от детството...
...Ами да! Аз бях отново малко момиченце, с две руси плитки, с пролетно-зелени очи...С цялата радост на света в сърцето ми...И игривият вятър в косите ми...
...Ето го и моят брат...По-голям от мен, цели 11 години!...Толкова много го обичах/и обичам/, че винаги бях безкрайно щастлива, когато дойдеше при мен с някоя от великите си идеи!!!:)
...Днес беше решил да снима филм!:) Аз - в главната роля на "Полетият поливач"! Моите приятелки също бяха включени в сценария!...
...В момента съм на седем години, със сламено руса коса и очи, пълни с възхищение и трепетно очакване от процеса на снимките!!! 
...Ето вече съм дегизирана със сламена шапка, работна манта...Разбира се, налице е и дълъг маркуч за поливане, който е включен в чешмата. По сценарий, аз трябва да си поливам лехите и да си свирукам небрежно...Да рея с поглед наоколо и да се радвам на пролетта. Изведнъж водата спира и то защото моите приятелки, които по сценарии са две пакостливи хлапета, са затиснали с крак маркуча и водата е спряла! 
...Ето, аз започвам да се чудя какво се е случило. Вземам градинският маркуч, взирам се в него, да не би някое камъче да е препречило водата. И тогава "пакостливите деца" пускат отново водата с пълна сила и поливачът, т.е., аз, цялата се заливам с вода!
...Брат ми засне много сполучливо с камерата всичко това, а аз, вживявайки се в ролята си, бях мокра до кости! Може да се каже, че филмът беше повече от сполучлив! Аз - мокра и щастлива!:) Приятелките ми - луди от възторг! 
...И за да е всичко, както трябва, на плочките с тебешир записахме името на филма, както и "НАЧАЛО", "КРАЙ" и имената на "актьорите":) 
...Т.е. началните и финалните надписи надминаваха по идея всякакви компютърни кашове!:)
...Това си е то...моето детство...Зъвърнало се в днешния пролетен ден, при мен... Всъщност, мисля си, то никога не си е тръгвало...То си е вътре в мен...С двете руси плитки и с целия куп приятелства и и игри...
...Пролет е...
...А аз съм цялата в бели цветчета...Като под воал...
...Воал от Пролет!...
...Повдигам воала и...ви се усмихвам...:))

image
Аз и братчето ми!:)
...Снимка от архива...;)
image
:))) Тук съм по-малка...

image
...А ето ги белите цветчета...през моя прозорец...
image
...И още...
image

...Просто не можех да не ги снимам...

image
...Един художествен кадър...Поиграх си с блендата;)
...Пролетни усмивки от мен...:)))



Тагове:   воал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво Ася : )
16.03.2008 16:23
Явно това е твоя сезон : ) Много подобни изживявания да ти се случват : ) На мен ми е по дъждовно обаче - искам малко хлад от небесата, да се потопя в разкоша на капките и да изчезна между тях.
цитирай
2. anastasiia - dgaduinknight!:)
16.03.2008 16:40
Да... Пролетта е моят сезон...:)
...Всъщност, обичам ги всичките, но Пролетта е особено красива..., съживяваща, нежна..., ухаеща...
...Изпращам ти едно пролетно облаче, пълно с пречистващи капки дъжд...:) То си е за теб...Така че, можеш да се разтвориш в капките дъжд и да ти е хубаво...:))
Пролетна усмивка!:)
цитирай
3. melsun - Eееехххххх...
16.03.2008 18:09
че хубавооооо!!!Пролетно,детско,игриво,разцъфващо,мило,
усмихнато, слънчево и пакостливо...Ами,че то детството винаги ще си бъде в нас...нали сме били там... и когато поискаме можем да скочим във времето и да усетим онази мокрота от залялата ни вода...Хихи :))) и ние сме си играли така с водата!!
Любимо...Все бях по чешмите,когато се стоплеше и ме завеждаха на село!:)))

Днес случайно минах
покрай твоето прозорче
духнах и отлитнах
като малко пакостниче!:)))
цитирай
4. anastasiia - Хей, Мелс!:))
16.03.2008 18:17
Днес видях те, покрай моето прозорче...:)))
Летеше си безгрижно, като пухче от глухарче!:))
Благодаря ти за сладурския коментар...:))
Знам, че и ти честичко си отскачаш в твоето детство...Просто ей така, да се презаредиш;))
Прегръщам те вятърно и топло!:)))
цитирай
5. diamant1965 - Хей, Пролетке,
16.03.2008 18:42
страхотна сладурана си била! :) И все още си! ;) За момент си помислих, че ще видя и филмчето и се зарадвах, но и така е добре! Толкова образно си го описала, че сякаш бях и аз там и се смях от щастие! :))) Красива вечер и пролетно-вълшебна нова седмица ти желая! :)))
цитирай
6. anastasiia - Хей, Диамантче!:))
16.03.2008 18:57
Това наистина е идея да кача филмчето!:)
В момента го нямам при мен...Просто днес мислите ми...и пролетта ме отвеяха нататък към първите ми "филмови" изяви;)...Към необятното детство,...с аромат на пролет и неудържим порив към свободата и игрите...:)
Благодаря за хубавите думи:)) И за съпреживяните минутки ДЕТСТВО!:)))
Прекрасна седмица ти желая, отрупана с пролетни чудеса!:)))
цитирай
7. valiordanov - На снимките изглеждаш като ангел, ...
16.03.2008 19:20
На снимките изглеждаш като ангел,
вземала си на Господ хубостта.
Усмивката ти - празник за Земята,
а пролетта е твойта красота.

И днес те виждам нямаш грам промяна,
пойни птици твоят чар пригласят.
Бъди разцъфнала и все засмяна,
неповторима и щастлива мила Ася!
цитирай
8. cornflower - ефирна,
16.03.2008 19:22
удивява ме способността ти да се радваш на живота и да заразяваш..
вече те обичам..
цитирай
9. x2man - красив
16.03.2008 19:27
ден, хубави спомени и един чудесен филм с щастлива омокрена главна героиня, , ами за усмивки си е:)
цитирай
10. anastasiia - Хей, Вал!...
16.03.2008 22:59
...Направо ме остави без думи!...
...Благодаря ти...:)
...Шепа, пълна с бели, разцъфнали цветчета...ти изпращам...И моята Усмивка, разбира се...:) По-пролетна от всякога!:)
цитирай
11. anastasiia - cornflower:))
16.03.2008 23:05
И аз те обичам!...И се радвам, че си тук, сред пролетните бели цветове...:)
Изпращам ти цялото си пролетно усмихнато настроение!:)
И наистина ще съм щастлива, ако съм те "заразила" с неудържимия ми възторг от настъпващата пролет...:)
Хубава, вдъхновена, пъстра пролетна седмица!:)))
цитирай
12. anastasiia - x2man!:)
16.03.2008 23:11
Една щастлива омокрена главна героиня продължава да се усмихва...:)
...И усмихнато ти пожелава да ти върви "по вода" през цялата седмица;))
...Не забравяй да чувстваш красотата на пролетта във всеки един миг...Невероятно зареждащо е!...
По детски щастливи усмивки ти изпращам...Цял куп!:)))))))))
цитирай
13. tera - Много обичм снимки - а пък старите снимки са нещо много специално :)
17.03.2008 09:32
И аз си пуснах една такава в един пост. Ако не си я виждала, голям пропуск, ще знаеш :)
Поздрави! :)))
цитирай
14. anastasiia - tera!:)
17.03.2008 09:54
И аз много обичам снимките...А пък тези, черно белите са ми особено скъпоценни...В тях има едно особено очарование,...една мила носталгия...
Наистина вече започвам да осъзнавам огромния пропуск, че не съм видяла твоята снимка!:)
С уводоволствие ще я потърся и погледна!:)
Поздрави и за теб!:)))
Усмихната седмица!:)))
цитирай
15. anastasiia - Видях!:)))
17.03.2008 10:04
...Видях двете сладки ангелчета на Рафаело...:) и мама..., прекрасната ти майка, която мило се усмихва...между вас..:)
...Много хубава снимка, tera!:)
...Усмихна ме! Благодаря ти!:))
цитирай
16. lion1234 - Чудесно!
17.03.2008 11:57
Чудесно е, че малката актриса живее в теб! Сигурен съм, че активно ти помага с фантазиите и волните си импровизации!
Пролетна усмивка ти изпращам!
цитирай
17. donichka - :-)
17.03.2008 12:01
Зареди ме с толкова усмивки! Благодаря ти! :-)
цитирай
18. anastasiia - Здравей, lion1234!:)))
17.03.2008 12:11
Разбира се, че е чудесно да не се разделяме с детството...То си е невероятен заряд!:))
А с фантазии, импровизации и куп вълшебства е пълен всеки мой ден... И това наистина е прекрасно!:)
Благодаря ти, че си тук!:) Много ми е приятно....
Най-очарователно детската усмивка ти изпращам!:)))
цитирай
19. anastasiia - donichka:)
17.03.2008 12:13
Та ти самата си такава Усмивка!:)))
Радвам се, че съм те заредила с усмихнато настроение!:)))
Идвай ми пак на "гости"!:) Обещавам още усмивки!:)))
Слънчев и хубав ден!:)))
цитирай
20. boris66 - boris66-anastasiia
17.03.2008 21:48
Хубави спомени от детството. Лош човек е този ,който е забравил, когато е бил дете.
цитирай
21. enjoy6 - Много искрено ме докосна
17.03.2008 22:18
това твое дншно и минало преживяване!
Добре да ни е дошла Пролетта и всички прекрасни усещания за нея!
цитирай
22. anastasiia - Да, Борис...:)
17.03.2008 23:18
Детските спомени са нещо прекрасно...Особено, когато ги чувстваме осезателно, като нещо, което е в нас, неразривна частичка от нас...
Усмивки...:)))
цитирай
23. anastasiia - enjoy6:)
17.03.2008 23:21
Радвам се, че съпреживя частичка от моето детство... Жива и искрена...Много истинска и даряваща частичка...:)
И тази вълшебница-Пролет!!! Тя преобръща, пречиства мислите ни, чувствата ни...
Пролетно настроение и много усмивки!:)))
цитирай
24. zharko - Пролетни целувки...,
17.03.2008 23:26
за да засияят, цъфтят, разлистят, пресътворят живително, сочно, ухаещо дните ти!

И за брат ти !!!

Носете, съхранявайте, дарявайте радостта, светлостта от пролетта!!!
цитирай
25. anastasiia - Юри!:)
17.03.2008 23:45
Толкова ми е сияещо, цъфтящо, живително, уханно...:)
...Приличам на Пролет...
....Усмихвам се и разлиствам с очи...всичко наоколо...
...Това ще е от пролетните ти целувки!...:)
Благодаря ти...И за поздравите към брат ми, също...
...Изпращам ти бели цветчета...цял куп...
...И пролетност...в душата ти...:)
цитирай
26. goran - Много :-) :-) :-)
18.03.2008 18:12
За теб Ася, пролетта, топлината, красотата във всяко цветче и за щастливите детски спомени:-)

+ пожелание за слънчеви, цветни, усмихнати, плодотворни пролетни дни;-)
цитирай
27. galinabg - КРАСОТА!
18.03.2008 18:29
ПРИКАЗКА! ПРЕКРАСНО Е:))))))
цитирай
28. anastasiia - Хей, Горан!:)))
18.03.2008 18:32
Като веселия пролетен вятър си!:)...
Само като се появиш...и довяваш куп усмивки, слънчевост... И цветни частички пролетност....:))
Безброй пролетни усмивки и за теб!:)))) Ама от тези...вълшебните...:))))
цитирай
29. anastasiia - galinabg:)
18.03.2008 18:37
Благодаря ти за хубавите думи...:)
Винаги е приказно-хубаво, когато се обръщаме към детството...
...Когато, прегръщайки Пролетта...си вземаме шепа детски искрящи частички...
...Прекрасна вечер!:)))
цитирай
30. anabel4o - И аз ти се усмихвам с възможно най...
18.03.2008 21:31
И аз ти се усмихвам с възможно най-пролетната си усмивка, която си мисля, че ми е постоянна :))))) Познат ми е този твой порив за излизане... защо ли нямаме такъв за прибиране :)
цитирай
31. letisi - пролетта е най-красивия сезон...
18.03.2008 23:08
ражда най-прелестните усмивки бели уханни и топли:)))) като твоите:))))
цитирай
32. anastasiia - anabel4o:)
19.03.2008 09:04
...Разбира се, Усмивката е наше вътрешно състояние...За това и твоята е постоянна, защото така си устроен,...да се усмихваш:)
...А поривите са нещо прекрасно...И когато ги последваме, се чувстваме обновени...Като че ли утринната роса ни е засипала с нежната си свежина...
...Така, че следвай поривите си за излизане навън...:)
...Останалото е Хармония...
Хубав пролетен ден!:))
цитирай
33. anastasiia - Благодаря ти, letisi!:)))
19.03.2008 09:08
Да, чувствам се като Бяла усмивка:)))
....Та не е ли прекрасно! От всякъде ухае на пролет...
Има нещо много позитивно, добро...във въздуха даже се долавя...
...Нека да се усмихваме!:))) Нека да дарим нещо добро, мило на хората около нас...
...Безброй бели, уханни, топли усмивки за теб!:)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5893825
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930