Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2008 21:47 - Къде бях тези дни...:)
Автор: anastasiia Категория: Туризъм   
Прочетен: 35427 Коментари: 66 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2008 22:04


...Ами...бях наблизо и в същото време...извън България...
...Глътка красота от Юг...Усмихнато време, Бяло море, високи скали, църкви, палми и мноооого слънце...
...Хайде с мен!...:) Нали се сещате вече накъде ще се отправим?:)

image
...Разходката вече започва...:)

image
"Бялата кула"...в Солун...

image
...Познахте го, нали? Александър Македонски...

image
...Крепостна стена в Стария град...

image
...И разбира се...църквата "Св. Димитър"... 

image
...Вече на брега на Бяло Море...надвечер

image

...Едно тихо, уютно пристанище...

image
...Хубав бряг:) Поглед от морето;)

image
...Ранно утро...Шшш-т...Тихо!:) 
Цялата съм в очакване на слънцето...:)
Да изгрее, за да го снимам!:)

image
...Романтично...Нали?:)

image
...Предчувствие за изгрев...

image
...Ето...красиво и величествено...то, Слънцето!...
Дори гларусите са притихнали в очакване...

image
...Изгрев...на плажа на Катерини...:)

image
...Един малко загадъчен ракурс...:)

image
...И църква...на брега на морето...

image
...А!:) Ама това аз ли съм?:)

image
...А сега напред...към високите скали..., чиито върхове пробождат небето...Толкова високи..., че приближаваме до Бог...Можем да го почувстваме...
...МеТеОра...Знаете ли какво означава? "Близо до Бога"...

image
...Но преди да се изкачим..., спираме пред магазин за икони. Всъщност, по-точно ще е ако кажа "ателие" за икони. Защото тук има иконописци, художници, които творят в момента...И излагат своите произведения...image
...Има и дърворезбари...

image
...Ето, всичко се случва в момента...

image
...Има и много колоритен и приятен "гид" в света на иконописа, който показва и разказва увлекателно....на руски език...

image
...Ето, слушам с интерес:)

image
...След докосване до тайнството на иконописа, е време да потегляме... Нали ви обещах? Ще се изкачим много високо!...

image

image

image

image

image

image
...От всичките седем манастира, шест са действащи. Ние посетихме един от тях - ПРЕОБРАЖЕНИЕ...

image
...Това е поглед от манастира Преображение...

image
...А това съм аз...Почти ангел...:)

image
...А това е изворът на Афродита... Т.е. изворът на целомъдрието!:)

image
...А това пък е въженият мост, който ни свърза отново с реалния свят...

image
...И едно "намигване", в края на разходката...:)
...Това е...стол!:) Покрит с миди, водорасли...Истинско произведение на изкуството...:)))
...Топла усмивка от мен, с дъх на Бяло море, палми, високи скали...и мнооого слънце!:)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dodo73 - Благодаря за разходката! :)
04.03.2008 22:17
Сякаш наистина бях там...
Усмивките ти внасят допълнително очарование на приказния сват, който ни представяш! :)))
цитирай
2. anabel4o - Благодаря ти за безплатната раз...
04.03.2008 23:04
Благодаря ти за безплатната разходка!!! Беше ми много драго! А любимият ти цвят много ти отива :)
цитирай
3. diamant1965 - Какъв разкош!
04.03.2008 23:08
Върховни снимки! Красота и романтика! Много, много благодаря за разходката! :)))
цитирай
4. libertybell - Прекрасна разходка :)
05.03.2008 00:04
Благодаря !
цитирай
5. esen - Страхотен полъх от Бяло море!!! Благодаря ти!
05.03.2008 00:15
Толкова е приказно и романтично, че вече мечтая да посетя тези места! И е толкова хубаво, че ме заведе там с прекрасните снимки и описания!
Вълшебство! Благодаря!!!
цитирай
6. mmmmmmmmm - Eeee,колко ме зарадва!:))
05.03.2008 07:48
Бях по този маршрут миналата година и си припомних всичко от начало!:))Звучи ли сиртаки в главата ти?!:)))От този магазин си купих икона,която е в поста ми за Никулден:)
И макар,че вчера се върнах от там ... пак искам да отида!
Благодаря ти за фоторазходката!:)))
цитирай
7. cornflower - прекрасни снимки
05.03.2008 10:56
благодаря, че ни правиш съпричастни!
цитирай
8. anastasiia - dodo73:)
05.03.2008 11:09
И аз благодаря, че се разходи заедно с мен!:)
Още повече усмивки ти изпращами!:))))))
цитирай
9. anastasiia - anabel4o:)
05.03.2008 11:13
И аз ти благодаря!:)
Много си мил...:)
цитирай
10. maminkavania - KРАСОТА!
05.03.2008 11:14
Много приятно!И аз благодаря за тази хубава разходка!
цитирай
11. anastasiia - Диамантче!:)))
05.03.2008 11:15
Радвам се, че си тук!:)))
Много обичам да снимам...и съм направила сигурно над 300 снимки за три дни...:)
Снимката е най-бързият начин да си спомниш..., да се пренесеш на някое място...:)
Много ми е приятно, че откликна на поканата ми за разходка!:)
Хубав и усмихнат ден!:)))
цитирай
12. anastasiia - libertybell:)
05.03.2008 11:17
И аз благодаря за удоволствието да се разходим заедно!:)
Съпреживяното преживяване е още по хубаво!:)
цитирай
13. anastasiia - esen:)
05.03.2008 11:26
Много ми е приятно, че съм те докоснала с това, което съм публикувала тук...Всъщност то е съвсем малка частичка от красотата...
Иначе чувството е неописуемо...Повече от 1000 стръмни скали...Самотни, мълчаливи... И вековните манастири по върховете им...
А пък Бяло море е чисто...чисто...и много красиво...
Пожелавам ти наистина да отидеш и да почувстваш красотата!
Вълшебен ден!:)
цитирай
14. anastasiia - mmmmmmmmm:)
05.03.2008 11:50
Много се радвам, че те зарадвах!:)))
Значи си почувствала уникалността на изживяването...там висоооко в скалите...
А магазинът наистина е много колоритен. И аз си взех икони от там... Даже и с моето име "Св. Анастасия":)
И разбира се, че е прекрасно да се отиде отново, и отново...
Слънчев и усмихнат ден!:)))
цитирай
15. anastasiia - cornflower:)
05.03.2008 11:52
Съпреживяването, съпричастността са нещо прекрасно... Те увеличават радостта, щастието, положителните изживявания...:)
И на мен ми е много приятно, че се разходи по местата, на които бях...:)
Поздрави и хубав ден!:)))
цитирай
16. anastasiia - maminkavania:)
05.03.2008 12:09
Да, наистина е красиво...
Радвам, се че съм ти доставила мъничко удоволствие, радост...:)
Светъл ден!:)))
цитирай
17. donichka - :-)
05.03.2008 15:09
И аз се включвам с благодарности, че ме "върна" там!
Бях по тези места преди две години, изживяването наистина е невероятно! :-)
цитирай
18. amrak - (:
05.03.2008 17:32
Еха, на Метеора си е наистина.. :) подобни скални образувания много ме привличат :) и на Олимп е изключително! Пожелавам ти там да се качиш :)
цитирай
19. elineli - EL )))
05.03.2008 18:14
Умееш така да споделяш красивостите,всичките ти усещания се предават и на нас.Благодаря,Усмихваща се и... прегръщам крилете ти :)))
цитирай
20. melsun - Ооооо!!!!!
05.03.2008 19:06
Прекрасно!!!Влюбих се в твоя изгрев!
Красива,романтична разходка с дъх на море и
едно възвисено докосване до бога...
Аз съм била само в Солун...до Метеора така и не стигнахме,но благодарение на теб го преживях!
Благодаря ти усмихната и слънчева феичке!:)))
цитирай
21. анонимен - : )
05.03.2008 19:11
Убеди ми да отида вече : ) Има какво да се види : ) Много обичам такива скали, фортове пред морето и наблюдателници на изгрева ; )
цитирай
22. anastasiia - donichka:)
05.03.2008 20:52
Да, така е...Неповторимо изживяване...
Но никога не е излишно да повторим едно хубаво преживяване отново, нали?:)
Усмихната вечер!:)
цитирай
23. anastasiia - amrak:)
05.03.2008 20:56
Да...на МеТеОра съм наистина!:)
Знаеш ли, като пътувахме нататък, се виждаше планината "Олимп"! Величествена, покрита със сняг!...
Благодаря ти за пожеланието!:) И аз си го пожелавам...:)
А голямата тайна на живота е да повтаряме отново и отново изключителните си преживявания!:))
цитирай
24. doka - Хеййй.......Асяяя.....:)))
05.03.2008 21:01
...Страхотни снимки...:))) Благодаря ти,за прекрасната
разходка...:))) Сякаш....бях там.....а....всъщност....
никога не съм ходила.....! :)
Щастлива вечер ти желая..... :))))))))))
цитирай
25. prashinka - Чудни картини!
05.03.2008 22:33
Просто съвсем онемях...
цитирай
26. anastasiia - EL:)
05.03.2008 23:36
Хубаво ми е, че почувства красивите преживявания...:)
Почувствах милата ти прегръдка...:)
Готова ли си за полет?:)
Летяща усмивка от мен!:)
цитирай
27. anastasiia - Хей, Мелс!:)))
05.03.2008 23:44
Знаех си, че ще почувстваш всичко!...
Толкова обичам морето! А да не говорим за изгревите...
Щастлива съм, че "моят" изгрев те докосна... Беше много истинско...Тишина...ранно утро...Една такава...чистота...отвсякъде...Във въздуха се чувства....И аз..., чакаща изгрева...:)
А скалите на Метеора са като магични властелини...Недостижими, възвисени...
...Наистина се почувствах близо...до Бог...
Там, на върха, на високото, духовният екстаз е безграничен...
Наистина се радвам, че и ти се докосна до всичко това...Нищо, че е само чрез снимки...Знам, че чувстваш и преживяваш много!...
И аз ти благодаря, че си тук:)
И ти изпращам косите на пролетния вятър...Хвани се за тях...И ще полетиш, на където си пожелаеш...:)
цитирай
28. anastasiia - dgaduinknight:)
05.03.2008 23:54
Наистина ще се радвам, ако отидеш!:)
Скали има мнооого...:) В местността МеТеОра, скалите са 1000 !...Високи, възхитителни..., докосващи небето...Стоиш, гледаш ги и имаш чувството, че се променят непрекъснато...Много е вълнуващо...
Ще направиш страхотни снимки! Убедена съм!:)
А...морето...е като огледало...Чисто, хармонично и спокойно...Небето се оглежда в него и от това водата става още по-синя...
А да наблюдаваш изгрева е истински катарзис...
И не само да го наблюдаваш;) А и да снимаш;)
Кога тръгваш?;))
цитирай
29. anastasiia - Хей, doka!.....:))))))))
05.03.2008 23:57
И аз ти благодаря, че ми повярва и се отправи по моя маршрут...:)
Ако отидеш там, ще се почувстваш невероятно, сигурна съм...Ти си толкова духовен човек!...Ще почувстваш всеки миг, всяка минутка...
Прекрасен утрешен ден!:)))
цитирай
30. anastasiia - prashinka:)
06.03.2008 00:00
Благодаря ти...
Много приятно ме развълнува...:)
Искрено се радвам, че съм те дарила с частичка от красотата, която видях, преживях и взех със себе си...
Красив ден!:)
цитирай
31. comfy - Чудесно!!!
06.03.2008 00:39
Радвам се за теб! Изпълва ме спокойствие, когато чета и разглеждам постингите ти! ...

Благодаря ти, Ася! ;)***
цитирай
32. anlov - Чувства се, чувства се...
06.03.2008 16:46
Беломорието...
цитирай
33. martiniki - :)
06.03.2008 18:03
Oчарователно! Мноооого вдъхновяващо! Супер е морето, и не само то. Страхотни снимки, ами този манастир - приказно място!
цитирай
34. lion1234 - Великолепна разходка!
06.03.2008 19:18
Великолепна разходка и един прелестен ангел в лилаво! Впечатляващо!
Поздрави!
цитирай
35. anastasiia - comfy:)
06.03.2008 19:56
Много си мил...Благодаря ти...:)
Наистина ще се радвам, ако ти въздействам по този начин, чрез това, което пиша...Чрез моя свят...:)
...Усмивка с дъх на море ти изпращам...:)
цитирай
36. anastasiia - anlov:)
06.03.2008 20:01
...Беломорието..., лекият вятър, ароматът на слънце, миди, пясък и пролет...
Дааа...чувството е релаксиращо, зареждащо, невероятно е...
Поздрави! И пролетна беломорска усмивка от мен!:)
цитирай
37. anastasiia - Марта!:)
06.03.2008 20:09
Щастлива съм, че наднкикна тук...
Че се докосна до морето...до скалите и почувства необятния вятър...
Бъди винаги все така вдъхновена и очароваща се от красотата, която ни заобикаля!...
А манастирите наистина са спиращи дъха!
Този, който посетих се казва Преображение!
От 24 манастира, съществували на Метеорските скали, днес функционират само 6. Останалите са в руини...
Пожелавам ти да отидеш там...:)
цитирай
38. anastasiia - lion1234:)
06.03.2008 20:20
Толкова ми е хубаво, че се разходи заедно с мен!:)
Аз съм оставила късче от себе си...в снимките, в думите, които съм написала...
Благодаря ти за хубавите думи...
Най-прелестно-лилавата си усмивка ти изпращам!:)
цитирай
39. letisi - благодаря за красотата слънцето
06.03.2008 22:37
и усмивките:)))))))))))
цитирай
40. anastasiia - letisi:)))
06.03.2008 22:41
Аз още повече ти благодаря за безбройните ти усмивки!:)))
Винаги ми е много ведро, усмихнато и хубаво, когато ми идваш "на гости"!:)))
И аз ти изпращам усмивки...още повече! Ама от най-слънчевите!:))))))))))))
цитирай
41. bilqnka - Прекрасно!
06.03.2008 23:38
Много благодаря за разходката :)
цитирай
42. anastasiia - bilqnka:)
07.03.2008 09:33
Видях, че и ти обичаш скалите, височините...Чуден пост си сътворила Мачу Пикчу!
Благодаря ти, че се разходи и из Метеорските скали:)
Хубав, височинен ден ти желая;)
цитирай
43. mkalpakchiew - Честит празник 8 март!
08.03.2008 07:14
Честит Празник, мили жени и момичета!!
Пожелавам Ви много усмивки и цялата мъдрост на света.
Прекланям се пред силата на духа Ви,
пред майчината Ви обич,
всеотдайност и саможертва!
Да сте живи и здрави, все толкова красиви!
Не губете вяра и надежда!
цитирай
44. galinabg - Прекрасно!
08.03.2008 11:58
Прекрасно!Прекрасно:))))))Честит 8-ми март!
цитирай
45. anastasiia - mkalpakchiew!:)
08.03.2008 18:40
Благодаря за прекрасния поздрав!:)
Много мил и приятен жест!:)
Усмихната вечер, Митко, от мен!:)
цитирай
46. anastasiia - galinabg!:)))
08.03.2008 18:43
Благодаря ти!:)
Честит празник и на теб!:)
Бъди винаги много обичана...:)
Весело празнуване!:)
цитирай
47. enjoy6 - Много поздрави и усмивки!
08.03.2008 22:41
Благодаря за приятната пролетна разходка из тези древни и красиви места!
Лятото там е също толкова приятно и вълнуващо, а морето топло и милващо!
Приятен уикенд!
цитирай
48. bilqnka - :)
09.03.2008 00:24
Правилно си забелязала :) А и каква по-пълноценна релаксация от една височинна разходка сред природата например :))
Относно Мачу Пикчу - много се вдъхнових и за това потърсих малко снимки и информация.Изглежда много вълнуващо, не мога да си представя какво е усещането ако си там...
Поздрави !!!
цитирай
49. valiordanov - За кой ли път разглеждам и препро...
09.03.2008 07:40
За кой ли път разглеждам и препрочитам поста. Красота и изящество... Докосна ме до нещо което ми въздейства толкова много. Благодаря ти! Ако един ден отида там, винаги ще свързвам това място с теб. Благодаря ти Ася! Ето и за това е хубаво да има човек приятели...
цитирай
50. jesusbg - В
09.03.2008 15:26
Еди куле (Бялата кула) прадядо ми е бил затворник след илинденско-преображенското въстание против империята.
цитирай
51. anastasiia - Поздрави и усмивки и за теб, enjoy6!:)
09.03.2008 17:19
Морето там наистина е много красиво, милващо... Чисто и спокойно... Предполагам лятото е още по-запленяващо!...
И аз те благодаря, че се разходи заедно с мен...:)
Щастлива седмица!:)
цитирай
52. anastasiia - bilqnka:)
09.03.2008 17:29
Разбира се, че една такава разходка е невероятен релакс и невероятно зарждане. Докосваш се до нещо, необяснимо, далечно от еждневната логика...
Когато си там, на високото, даже усещането за самия себе си е по-различно...Това е едно своеобразно пречистване, отърсване от дребни, незначителни неща.
А Мачу Пикчу наистина е нещо необятно като усещане...Един свят, който сякаш продължава да съществува, неподвластен на времето...Носещ своите тайнства, своята мъдрост.
Чела съм книги за Мачу Пикчу и за това с интерес разгледах и снимките и поста ти...
Усмихнати поздрави!:)))
цитирай
53. anastasiia - valiordanov:)
09.03.2008 17:36
...Докоснах те, защото си невероятно сетивен, чувстващ...
Толкова си мил, Вал...Ако отидеш там, казваш, че ще свързваш тези места с мен...Благодаря ти. Това е толкова мило и хубаво!:)
И разбира се, че ще отидеш!...Вярвам в това...
Да, прекрасно е човек да има приятели...
цитирай
54. anastasiia - Знаеш ли, jesusbg,
09.03.2008 17:39
в Солун ни разказаха, че тази кула е наричана Бялата кула, именно защото са я боядисвали в бяло. Това са правели, за да заличат кръвта на затворниците, измъчвани вътре в нея...
...Тъжно...
цитирай
55. jesusbg - Ася,
09.03.2008 17:59
лятото бях в Солун. Наистина са наричали тази кула кървавата, а и освен това няма никакви архиви. За затворниците се знае от архивите на съдилищата и на въстаниците.
А наистина е била доста кървава.
цитирай
56. depressed - ..
10.03.2008 18:59
Страхотно беше, Аса. Много, много, благодаря :-))))
цитирай
57. anastasiia - jesusbg, да...
11.03.2008 10:13
Ако се замислим какви страховити неща са се случвали там в не толкова далечното минало...
И ако съпоставим събитията днес...
...Днес е Бялата кула е историчека забележителност. Даже бих я определила като атракция. Защото туристите се усмихват, пред нея, снимат се...Разглеждат я любопитно и с интерес...
...Това е то, Времето!...
цитирай
58. anastasiia - depressed:)
11.03.2008 10:15
И аз много, много благодаря, за това, че се разходи из местата, на които и аз съм била!:)
Приятно ми е, че ти е харесало!:)
Усмихнат ден!:)
цитирай
59. fenor - Е-е-х, и аз...
12.03.2008 21:25
...накрая видях чара на Метеора. Бях там преди две години, ала имахме лошия късмет да сварим гъста мъгла. Имам хубави снимки само от преддверията на манастирите. Благодаря за възможността и не се сърди че чалко ти завиждам!
цитирай
60. anastasiia - Здравей, fenor!:)
13.03.2008 10:20
Накара ме да се почувствам щастлива, че съм успяла ти предоставя възможността да надникнеш към манастирите на Метеора...:)
Тук успях да предам частичка от необятната красота! Наистина времето беше прекрасно и се разходихме на воля...:)
Благодаря ти, че се разходи, заедно с мен!:)
Хубав и усмихнат ден!:)
цитирай
61. boris66 - boris66-anastasiia
17.03.2008 21:42
Прекрасна фото сесия на Бяло море, много е хубаво и южно. Аз успях да го видя и дори да го преплувам, тогава то беше също много приветливо. Манастирите са също много хубави и надявам се с Чудотворни икони.
цитирай
62. anastasiia - Борис, благодаря ти!:)
17.03.2008 23:48
Наистина е прекрасно Бяло-то море... Щом си плувал в него, значи си видял колко е чисто и прозрачно синьо...
А манастирите са нещо великолепно! Извисени...горди...величествени...
цитирай
63. boris66 - boris66-anastasiia
18.03.2008 21:01
То затова се нарича Бяло защото е чисто и бяло -светло!А Атон е там!
цитирай
64. anastasiia - Да
19.03.2008 09:14
и Атон е там. През ноември бях в близост до Атон. Разгледах Атонските манастири от далече, от Бялото море, с кораб.
...Свети места...
цитирай
65. viarkata - Много е хубаво, защото все пак и аз бях с теб!
19.03.2008 21:45
Хубави спомени имаме двете от там! :)
Цунки по муцунки!
цитирай
66. anastasiia - Мила Вярка!:))
20.03.2008 17:03
Да, прекрасни спомени имаме;)))
От мен още повече цунки...:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5902079
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930