Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2008 21:52 - Ето тук...се чувствам невероятно добре!:)
Автор: anastasiia Категория: Туризъм   
Прочетен: 28168 Коментари: 79 Гласове:
2

Последна промяна: 02.04.2008 21:57


...Ще ви разходя...искате ли?:)
...На мен ще ми е мноооого хубаво да тръгнете, заедно с мен...
...Защото...Защото ще ви покажа любими за мен места...
...Места, които, когато съм там...спирам да мисля...И просто се оставям на чувството на свобода, което ме изпълва...И си е невероятно като състояние...
...Ами...хайде!...

image
...Да погледнем към листата на дърветата...искрящи от слънце!...И да извикаме най-искрящо свежата зелена усмивка в себе си...:)

image
...И да се оставим...реката да ни води...
...Реката...Тя е нещо като интуицията ни в природата...Просто трябва да се вслушаме в шепота й...
...И да я последваме...

image
...Чувате гласа на реката, нали?...Той е и вътре в нас...
...Вслушайте се....

image
Ето и мостче през реката:) Ще има и още, обещавам...
Местността е над Девин и е невероятна красота!!!

image
Мостовете са в продължение на стотици метри над реката...
Минават над водопади и пещери...

image

image
...
image
...Ето до къде стигнахме по мостчетата...:)
Гледката си заслужава...Така си мисля аз...:)
Тишина...Спокойствие...Хармония...

image
Панорамен поглед от местността "Калето"!...
image
...И отново да се вслушаме в реката...И да я последваме...

image
...Един мой си поглед...с фотоапарата;)

image
...А тук обмислям на къде да ви поведа!;))
...И ви се усмихвам, долавяйки шепота на реката;)

image
...Ами как накъде?! Към облаците, разбира се...
...Едни мои любимци...И то вълшебни, при това...
...Ако се вгледаме в необикновените им метаморфози, ще научим много неща за себе си...

image
...Цветя...по пътя ни към облаците...Свежи, нежни...Устремени...нагоре!...

image
Шепотът на реката ни води насам...по тази пътека...
...Все по-близо до облаците...:)

image
...Все по-близо...

image
...Вълшебна гледка, нали? 
...Църковен храм, сгушен...прегърнат в зеленина...

image
...Нещо, което ме впечатли... И за това снимах;)
...Има история в тези останки...и мястото някак привлича...Не може просто ей така да отминем, без да надникнем през дървената ограда...

image
...Ето ги!...Бели и прекрасни...На билото на планината!!!
Почувствах се невероятно щастлива...Не просто хармонична...а ЩАСТЛИВА...
Може да си пожелаете нещо, приятели!...Нали знаете, че белите коне са добрите горски вълшебници...

image
...Поглед от билото на Родопите...
...Над село Гела...Съвсем близо до облаците...

image
Параклисът "Св. Илия"...Мястото, където всяка година, на Илинден, става едно навсирване!!!....Гайдари от всички краища на България мерят сили....Сред възихтените погледи на хиляди гости, между тях - стотици чужденци...

image
...И едно вековно дърво...

image
...А ако не се изкачим на дървото, защо ли сме дошли до тук?;))
...И до облаците сме вече близо...

image
...Погледнете ги...Почувствайте ги...Потопете се в тях...
И в миг...ще се озовем...

image
....ето къде!!! 
...Широка Лъка...

image

image

image
...Малко почивка?:) Нали може...

image

image
...Широка Лъка...Едно място, където времето просто не съществува...Безвремие...Наши си мигове...

image
...И пак, вслушвайки се в реката, нека продължим...нататък...
...Оставяйки се на чувството на свобода, сменящо се с възторг от местата, по които пътешестваме...
...Надявам се, че сте се заредили поне мъничко, приятели, следвайки ме из моите места...Там, където можем да доловим с всичките си сетивата цялата прекрасност на света около нас...
...Усмивка, този път в нюанс на ЗЕЛЕНОТО...Свежо и искрящо зелено...:)


Тагове:   невероятно,


Гласувай:
2



1. dadide - *
02.04.2008 22:00
Върна ме години назад в ... спомени ... във всичките цветове на дъгата от емоции ...
Благодаря :)
цитирай
2. anabel4o - И аз днес определих деня си като з...
02.04.2008 22:03
И аз днес определих деня си като зелен, съвпадение? Не вярвам :)))
Ти си най-увлекателният пътеводител! Имам чувството, че бих тръгнал с тебе навсякъде. А и не само аз :)
цитирай
3. cornflower - благодаря за разходката
02.04.2008 22:10
ще сънувам реката..
цитирай
4. wildroses - Заредих се...
02.04.2008 22:15
и още как ;) И то не само с усмивки, но със зелена свежест и с тихия глас на реката...Благодаря ти, Ася, че показа любимите си кътчета красота.
Наистина...свобода и възторг! Изпълващи с красиви пожелания и послания...като белите коне.
И някак, в мислите ми зазвуча песента "Лодка ли е любовта" на Сигнал. Сигурно "сигнал" от реката...;)))
Лека вечер ти желая. И много усмихнати поздрави.
цитирай
5. анонимен - : )
02.04.2008 23:22
Много приятни места : ) Аз самия обичам да се разхождам, с едни- двама приятели, и през полето в гората : ) Гоним се, катерим се и се смеем като горски духове : ) После във реката да се по омокрим малко и нагоре по течението. Най вероятно ще спим в клоните на някое дърво с хамаци. И после накъдето ни видят очите. : ) Може и през Широка Лъка. Покрай конете, покрай дървото, нагоре към небето . . . : ) Ще побягаме със слънцето, ще си поспим в облаците като в хамаци, ще скачаме долу както се скача във вирче : ) Твоите текстове не толкова ги чета колкото сам ги до изграждам : ) Все едно съм част от историята : )
цитирай
6. diamant1965 - :) Благодаря за подарените мигове ...
02.04.2008 23:28
:) Благодаря за подарените мигове красота!
цитирай
7. melsun - С теб е толкова приятно...:)))
02.04.2008 23:51
Както винаги!:)))
Прекрасна разходка...благодаря ти!:)))

Потрепвам развълнувана,полюшната от вятъра,
докосната от пръски на забързана река,
усмихвам ти се с най-нежното зелено в спектъра,
листенце малко съм...летя с очите на деня...
цитирай
8. comfy - Чудесна разходка!
03.04.2008 07:09
Знаеш как да ни разходиш не само из дебрите на красивото, но и в потайностите на душите ни! ;)

Прегръдки, Усмивке! :)*
цитирай
9. valiordanov - ХУДОЖНИК
03.04.2008 07:46
Вместо бои взех от живота неща...
Вместо платно ползвах небето.
Вместо жълто взех слънчевата душа.
Вместо червено сложих си там сърцето.

Зеленото сбрах от близката ми гора.
Синьото него вече го имах.
Пъстрото ми подари есента.
За бялото просто изчаках зимата.

Смесвах боите и мацах просторната шир.
Вятърът ми помагаше да ги размесвам.
Нарисувах пътека, цветя, речен вир...
Птиците ми се усмихваха с нежна песен...

Когато завърших... и аз онемях.
Картината кръстих "Настроение".
С боите-Живот да нарисувам успях
само и единствено тебе.
цитирай
10. elineli - EL
03.04.2008 07:54
Имах нужда от твоята усмивка точно тази сутрин.Благодаря ти,Усмихваща се...........:)
цитирай
11. nadagr - върна ме в детството,
03.04.2008 11:19
което премина по тези вълшебни места.с малко тъга...и усмивка,все пак...
цитирай
12. anastasiia - dadide:)
03.04.2008 15:56
Емоциите са хубаво нещо, особено, когато са в цветовете на дъгата...:)
Много се радвам, че си тук!:)
Идвай, колкото пъти си поискаш, за да се разходиш отново и отново...в спомените...многоцветни...
Усмивка от мен, за да ти е усмихнато...мноооого!:)
цитирай
13. анонимен - Zavijdam ti za tazi razhodka:)
03.04.2008 15:57
Zavijdam ti za tazi razhodka:)
цитирай
14. anastasiia - anabel4o:)
03.04.2008 16:03
Сигурна съм, че няма случайни неща...И след като твоят ден също е бил "в зелено", значи и ти си бил емоционално насочен към ефирността, свежестта на природата...:)
Хубавото е, че ми повярва и че се разходи из моите любими места;))
Обещавам още да пътешестваме...:)
Ще те очаквам с усмивка!:)
Пожелавам ти да почувстваш цялото очарование от зелени нюанси на пролетта...около нас...:)
цитирай
15. anastasiia - cornflower:)
03.04.2008 16:08
И аз ти благодаря, за това, че си тук...И че чувстваш красотата и необикновеността на любимите ми места в природата...Както и шепота на реката...
...Следвай реката...навсякъде...в живота...
Усмивки в зелено за теб...мноооого:))))))))))))))
цитирай
16. anastasiia - wildroses:)
03.04.2008 16:16
Много обичам тази песен на "Сигнал":
"Очи в очи се отразяват...
Става чудо без слова.
Душа в душа се отразява...
Лодка ли е любовта?"
Несъмнено си получила сигнал от реката;))...за чудесата около нас, когато се вслушваме с душата си...И й се доверяваме...Именно душата ни разбира езика на реката...
Приятно ми, мнооого, че се разходи из любими за мен места..., следвайки реката...
Продълажавай да я следваш...:)
От най-светло, свежо зелените ми усмивки ти изпращам....:)))))))))
цитирай
17. anastasiia - dgaduinknight:)
03.04.2008 16:26
...А може би наистина СИ част от историята...;))
И знаеш ли, чудех се, какво ли е оново нещо, в облаците;))) Люлее се на тях, като в хамак...Люлее се, та чак вихрите събира...А след което облаците се пренареждат като за тържествен парад...:)
А това си бил ТИ!!!;))
И пак ТИ си бил горският дух, който ме поведе сякаш носена от вятъра, по невидими пътеки...Чааак до изворчето с чудодейна вода;)
Но...повече нищичко не издавам;)) За да не наруша тайнството!:))))
цитирай
18. anastasiia - Диамантче:))
03.04.2008 16:29
Радвам се, че почувства красотата...
Запази миговете в себе си...
Ще съм щастлива, ако съм те накарала да се усмихнеш...пътувайки из зеленината...:)
Слънчеви лъчи...цял куп, ти изпращам!:)))
цитирай
19. anastasiia - Хей, Мелс:)))
03.04.2008 16:35
Продължавай да си летиш...с очите на деня...Толкова е хубаво...:)))))
...И не забравяй за рекатаааа...ааа...аа...
Такава си ми Нежност, поетична...:) Прекрасно стихче си сътворила...Красиво...
Зарадва ме...Усмихна ме...Слънчице такова:)))))
цитирай
20. anastasiia - Хей, Кирил:)
03.04.2008 16:42
...Една прегърната Усмивка ти се усмихва зеленооко;)...
Много ми е приятно, че се разходи из Красивото...
И извън нас...И вътре в нас...
...Свежестта на деня ми ти изпращам...:))
цитирай
21. anastasiia - Вал,
03.04.2008 16:50
този път от стиха ти засиях...
В най-нежното и свежо зелено...
И като зеленокрила птица полетях...
Побирайки в себе си цяла Вселена...
...Невероятен художник си ми...
...Благодаря ти...
...Най-прелестно зеленооката си усмивка ти изпращам...:)
цитирай
22. anastasiia - EL:))
03.04.2008 16:57
А пък аз съм още по-усмихната, защото си тук!:)))
И ще те засипя с усмивки:)))
Ако искаш, ти избирай цветовете им...Правиш го толкова изящно...:)
Прегръдки...усмихнати...и мноооого:))))
цитирай
23. anastasiia - nadagr:)
03.04.2008 17:04
Какво по-хубаво от детството!...:)
Много ми е приятно, че и ти си била по тези места...и сега се усмихваш...Макар и с мъничко носталгия...
Благодаря ти, че се разходи, заедно с мен...Идвай винаги, когато си поискаш...Ако решиш да си спомниш....отново...
Изпращам ти усмихнато настроение...Искрящо, свежо, зелено....:)))

цитирай
24. gor - ВНЕЗАПНО СПИРАНЕ НА ЛИФТА
03.04.2008 17:11

За мой късмет, за нещастие твое
спира лифтът над снежната бездна
и сега ще се гледаме дълго:
ти – със зелени мъгливи очи,
аз – с прегорели от страсти зеници;
ти към върха се издигаш, момиче,
аз от върха, уморен, се завръщам…

Сами сме над бялата пустош – две ноти
в едно петолиние, две лястовици,
кацнали върху съседни потрепващи жици.
Ние нямаме избор – така са ни спрели,
на разстояние, твърде малко за безразличие,
твърде голямо за ласка и шепот.

След малко ще дойде пак токът. Отново
ще тръгне с потракване лифтът.
И ти ще отминеш смутена нагоре,
а аз ще се спусна безмълвен надолу.
Ще те помня, момиче, ще те сънувам,
защото там, долу, сега се смрачава.
Ще ме забравиш, момиче, защото
на върха все още слънцето грее.
цитирай
25. anastasiia - bojank:)
03.04.2008 17:17
Красотата винаги я има!:)
Просто трябва да й отделяме ВРЕМЕ...
Трябва да не я оставяме незабелязана...
Трябва да я носим в себе си...
Трябва да я споделяме с приятели...
Каквото и аз се опитах да направя в този мой ЗЕЛЕН пост...:)
Подарявам ти Красота, колкото можеш да поемеш!:)))
И мноооого усмивки!:)))


цитирай
26. anastasiia - gor!:)
03.04.2008 17:27
За МОЙ късмет и за щастие МОЕ, един любим МОЙ поет ми е "на гости"!:)
И с ясно зелени очи слънчево му се усмихвам...Весела нотичка...в едно петолиние...:)
...Бяла лястовица...:)
Благодаря ти...мноооого...Истински се радвам, че си тук!:)
А стихотворението ти е докосващо, хващащо, завихрящо..........Прекрасно е!
...И зеленооко;))

цитирай
27. lion1234 - Привет anastasiia,
03.04.2008 18:21
Та ти си направо в рая! Обожавам тези места! Като се прибави и твоето чаровно присъствие, лъчезарната ти усмивка и наоколо грейва!
Усмихнат поздрав!
цитирай
28. donichka - :-)))
03.04.2008 18:23
Искааам и аааз!!! :-)))
цитирай
29. anastasiia - Привет lion1234!:)
03.04.2008 20:46
Даа...в рая съм:)
...И ми е греещо...и усмихнато...:)
Много ми е приятно, че и ти посети любимите ми места...И че са любими и за теб!...
Изпращам ти Усмивка, от най-греещите:))
...И слънце ти изпращам..., да си имаш :)...Защото там, където си ти, май слънцето обича да се крие ;)...
...Всъщност, най-важно е слънцето да е вътре в нас...нали?:))
цитирай
30. anastasiia - donichka :)))
03.04.2008 20:51
...Ами идвай!:)) Ще тръгнем заедно с реката...и ще си пътешестваме...;))))
...Мноооого усмивки!:)))))))))))))))
цитирай
31. nick22 - ...
03.04.2008 20:57
Вдишай....издишай... и пак...
Ами то след такова пътешествие, трябва да си поправя дишането... че го позабравих по едно време
:-))))))))))))))))))
Много ми е хубво да идвам на гости Ася и понеже забелязвам че удоволствието е взаимно...
Ей така да продължаваме да си гостуваме един на друг :-)))))))))))))))))))

Алоха лоха :-)
цитирай
32. anastasiia - Ники :)))
03.04.2008 21:09
Как си вече с дишането?:)))))) Всичко наред ли е?;)))
Дръж се, защото ще има още пътешествия!:)))))))
И разбира се, че ще си гостуваме още и още, и още.....И на мен ми е хубаво...даже мноооого...:)))))))))
цитирай
33. eraklia - Лееееекичко
03.04.2008 21:51
ти завиждам:)) толкова отдавна не съм пътувала по тези места. А толкова обичам. Благодаря ти за разходката:))
цитирай
34. anastasiia - Ракли!:)))
04.04.2008 00:20
И аз ти благодаря...за това, че се разходихме, заедно...:)))
Толкова е приятно да се скитаме из гората,...край реката...Зареяли поглед в небето...
...Там...някъде...., където е безгранично хубаво...:)))
...Чуваш мъдрия шепот на реката, нали?:)
...:))))
цитирай
35. svetlan - Супер, мерси
04.04.2008 09:06
Супер, мерси
цитирай
36. mmmmmmmmm - Върна лятото
04.04.2008 09:15
в душата ми .... мирише на бор,прясно окосена трева,птички,бълбука ручей....
Ще трябва още да почакам за такова време и подобна разходка!
Беше ми приятно из Родопите с теб!:)))
Свеж и усмихнат ден!:))
цитирай
37. anastasiia - Светли,
04.04.2008 09:21
радвам се, че ти хареса моята разходка "в зелено":)
И аз..."мерси";))
цитирай
38. anastasiia - Мариянка...:))
04.04.2008 09:36
...Мисля си, че в душата ти винаги е пълно с ароматите, звуците, топлината на лятото...
Така те чувствам...:)
И на мен ми беше мноооого приятна разходката с теб!:))
Свежо зелено да ти е...винаги...И мноооого усмивки, пълни със слънце за теб:)))))))))))))
цитирай
39. x2man - ех
04.04.2008 10:19
че красиво и свежо - за малко да се изгубя, но добре че те следвах;)
благодаря за прекрасната виртуална разходка
цитирай
40. anastasiia - x2man:)
04.04.2008 14:16
...Ами да! Добре, че ме последва!;)
Знаеш ли, видях те в далечината, че се чудиш по коя пътека да поемеш...Усмихнах ти се...нежно...като горска фея...:)
Ти почувства усмивката ми и се отправи...към мен...:)
И аз ти благодаря, че се разходи из любимите ми кътчета...:)
цитирай
41. henzelski - Работата ми
04.04.2008 14:51
е пряко свързана с планината и затова прекрасно те разбирам, Ася. Копирах си почти всички твои снимкокартини. ;))
цитирай
42. anastasiia - Хубаво ми е,
04.04.2008 15:18
че ме разбираш, Краси...
Планината дава много..., когато я почувстваме истински...Когато запратим мислите си нанякъде...и останем там..., без мисли, доверявайки й се...
...Аз съм чувствала дъха на планината...В синхрон с моя дъх...Неописуемо е като изживяване...
...А ти като ми писа, че работата ти е свързана с планината, се сетих за въглищаря Петер Мунк от приказката "Студеното сърце"..;) Не знам защо...:))
Зеленоока усмивка,...пълна с капчици...зелени и свежи,...ти изпращам...:)
цитирай
43. henzelski - Вилхелм Хауф! ;)))
04.04.2008 15:41
Зелените очи са ми любими, Ася! И зеленооките усмивки също. В приказките на Вилхелм Хауф имаше едно пророческо стихче за родените в неделя. Зеленооката усмивка през кой ден е родена? ;))
цитирай
44. anastasiia - Да, Вилхем Хауф!:) Приказките му са ми любими...:)
04.04.2008 16:04
"Вълшебнико от еловия лес,
от векове живееш и до днес,
богат си ти в леса си безпределен
и щедър към родените в неделя!"
...Зеленооката усмивка е родена във вторник :) Мисля си, че родените във вторник сме дарени с Усмихнатост...;))
...А ти Вълшебнико от еловия лес, да не би да си роден в неделя?;)))
цитирай
45. henzelski - Кой ден иде
04.04.2008 16:30
след вторник, Ася? ;)))
цитирай
46. enjoy6 - Привет и благодаря
04.04.2008 16:56
за страхотната разходка и красотите на коите се насладих!
Приятен уикенд!
цитирай
47. anastasiia - СРЯДА!;)))
04.04.2008 16:58
Явно сряда е денят на поетите...:)
...И то...на най-необикновените поети, Краси...:)
цитирай
48. anastasiia - enjoy6, привет!:))
04.04.2008 17:06
Чудесно е, че се разходи заедно с мен...:)
Ето, заредена си с красота за целия уикенд;))
Настроение и мнооого усмивки ти изпращам...Да си имаш;))))))
Хубав уикенд и на теб!:)
цитирай
49. galinabg - ТОВА Е НЕВЕРОЯТНО!!!!
04.04.2008 17:10
ИСКАМ И АЗ!!!! БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА НАСЛАДАТА ,КОЯТО МИ ПОДАРИ!
цитирай
50. skribezium - Благодаря ти!
04.04.2008 18:17
Великолепието, което струи от твоите снимки е удивителна покана да тръгнем към този край на България. Кой е този маршрут?
Отново благодарности!
цитирай
51. anastasiia - galinabg!:)
04.04.2008 20:00
Даа...Невероятно красиво е :)
И АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ПОЧУВСТВА ИСТИНСКИ УНИКАЛНОСТТА НА ЛЮБИМИТЕ МОИ МЕСТА!
Идвай! Когато решиш, ще потеглим към Планината;)
цитирай
52. anastasiia - skribezium, в Родопите е!...
04.04.2008 20:12
Снимките с мостчетата са направени над гр. Девин и по-точно, над местността Струилица...Маршрутът е 10-ина километра и наистина е приказно красиво...Тези мостове са като пътечки над реката, криволичат, извиват...Редуват се с пътеки през гората и отново се озоваваме пред лабиринт от мостове...
Другата поредица от снимки, с параклиса и белите коне, е в село Гела...На билото на планината...
И последните снимки са от Широка Лъка...
И аз ти благодаря, че прие поканата ми за разходка :)
Много ми е приятно, че ти е харесало...:)
цитирай
53. anlov - Не бях идвал отдавна при теб,
04.04.2008 22:25
но този път няма начин да не го запомня.

РАЗКОШОТИИ!!!
цитирай
54. anastasiia - Здравей, anlov!:)
04.04.2008 22:32
Наистина отдаааавна не си идвал тук...
Радвам се, много, че си гост в най-зеления ми пост :)
Благодаря ти!:))
И...идвай по-честичко...Много ще ми е приятно:)
Пролетно-зелени усмивки от мен!:))))
цитирай
55. anlov - О, такова удоволствие е за мен...
04.04.2008 22:35
Но нещо взеха да ме затрупват ангажименти и битовизми разни.
цитирай
56. anastasiia - Не
04.04.2008 22:52
допускай да те "затрупват"!:)
Хубаво е да си имаш свое си Време...
А ангажиментите никога няма да свършат...
Още усмивки...от вълшебните ми...:))))
цитирай
57. maminkavania - :))))
04.04.2008 23:45
Остави ме пак без думи и без дъх...
...така ме вдъхновяваш...
...толкова ми стана зелено и слънчево на душата...
Благодаря!!!:)
цитирай
58. anastasiia - Хей, Ваня!:)))
04.04.2008 23:49
Не можеш да си представиш колко ми е приятно, че съм те заредила, че съм те вдъхновила...:))
Нека да ти е още по-слънчево и мнооого свежо в теб...Когато ти си слънчева, грееш и зареждаш хората около теб...:)
Така, че бъди грееща!!!:)))
И пак ще те чакам!:)))
И аз ти благодаря!:)
цитирай
59. eddie - ***
05.04.2008 00:49
Както казах- виждаш много неща... :) Много ми беше приятно :)
цитирай
60. boris66 - boris66-anastasiia
05.04.2008 21:28
Прекрасна разходка Ходил съм в този район Девин и резерватите Тешел и Кастракли са наистина много красиви, в лоното на самите Родопи .Имах една колежка от там .Баща и беше министър на Земеделието и Горите .Не случайно минералната вода Девин се освоява добре!Всичко е много хубаво и светло!Прекрасни местенца!
цитирай
61. boris66 - boris66-anastasiia
05.04.2008 21:30
Красива си е България и си носи духа на своето, места, природа, гори, хора, къщи, мотиви !
цитирай
62. anastasiia - eddie!:)
05.04.2008 22:24
Даа...Виждам...:)
И орлите виждам, eddie...Силни, възродени, полетни...Родени от Надеждата...Но съвсем не обикновена Надежда...А онази, възраждащата...
И на мен ми беше приятно...Мнооого :)

цитирай
63. anastasiia - Да, Борис...:)
05.04.2008 22:28
...красива е нашата България...:)
Има светлина, зеленина, слънчевост...
А в Родопите, като че ли е събрана най-много красота...:)
цитирай
64. slavei - Красиво, Усмивчице...много красиво...
05.04.2008 23:47
Благодаря!
Ти си чудесен гид!:)))*
цитирай
65. anastasiia - Мило, Славейче...мило...:)
05.04.2008 23:53
И аз ти благодаря!
Щом се появи и донесе радостта!:)))*
...И на пролетта свежестта...:)
И ти си ми чудесна...и ти се радвам, че си тук!:)
цитирай
66. letisi - красива разходка:))))))
06.04.2008 09:02
стапя напрежението и излишни килца също:)))))))))
цитирай
67. fenor - Завладяващо е! Разказвай пак...
06.04.2008 10:15
...за местата където си била. Обичам да ходя в Родопите.Бил съм преди две години в Гела, но бях очорован да си припомня това през твоите очи. Поздрави!
цитирай
68. feq - Прекрасна утринна виртуална екскурзия...
06.04.2008 11:27
А ти умело водиш през гори, полянки, рекички, девствени местенца от природата ни. Нашата красива природа!!! Благодаря ти за удоволствието!
цитирай
69. anastasiia - letisi!:))
06.04.2008 12:41
И за двете неща си права!:)))
И за теб много усмивки...Не че си нямаш, ама моите са в зелени нюанси този път:)))))))))))))
Благодаря ти!:)
цитирай
70. anastasiia - fenor,
06.04.2008 12:47
щом си бил в Гела, значи си почувствал магията...там, на билото на планината, сред високите треви...
Приятно ми е, че си припомни,...през моите очи :)
Идвай пак!...Обещавам да разказвам още...:)
цитирай
71. anastasiia - feq :)
06.04.2008 12:52
Много обичам природата...И понякога изпитвам неудържим порив да се отправя натам...към свежестта на гората, шума на реката...
Да поскитам на воля...да се слея с красотата и тишината...
Явно и ти обичаш хармонизиращия дъх на прекрасната ни природа...
И аз ти благодаря за удоволствието, да се разходим заедно...:)
цитирай
72. doka - Хеййй......Асяяя...... :)))
06.04.2008 14:21
.....Благодаря ти за страхотната разходка,мила...:)))
Невероятни местенца ни показваш.....
всичко....е много красиво.... :)))
Удоволствието беше ...изцяло мое... :)))
Желая ти...един чудесен неделен ден....
и мнооого усмивки от мен... :)))))))**



цитирай
73. anastasiia - Хейййй........Дани.......:)))))
06.04.2008 15:08
Толкова се радвам, че и ТИ се разходи из любимите ми места...:) И че ти е харесало...
Ти винаги озаряваш блога ми със светлото ти, мило излъчване...)
Удоволствието е и мое, да знаеш!...:))
Прекрасен ден и на теб..........
И те прегръщаааааам.........:))))))))))))))
цитирай
74. depressed - ..
07.04.2008 14:46
Благодаря.
Ще дойда и на другата разходка :-)))
цитирай
75. anastasiia - depressed!:)
07.04.2008 17:24
Ще те чакам!:)))
И аз ти благодаря!:)
цитирай
76. monna - Вълшебство!
15.04.2008 12:47
Страхотна природа! Красивата и топла планина!
Винаги съм се възхищавала от Родопите!
Какви багри, какво съвършенство!
Благодаря за разходката и за усета ти към КРАСИВОТО...
ММ
цитирай
77. anastasiia - monna:)
15.04.2008 17:11
Добре дошла, сред любимите ми места!:)
Приятно ми е, много...:)
И аз благодаря за хубавите думи!:) И за това, че се разходи, заедно с мен!:)
цитирай
78. thebestdamnthing - Много красиви снимки :) Искам и аз ...
22.04.2008 00:08
Много красиви снимки :) Искам и аз там
цитирай
79. anastasiia - thebestdamnthing:))
22.04.2008 20:14
Ще те заведа, когато пожелаеш...!;))
Радвам се, че ти харесаха и на теб местата, които толкова обичам...:)
Усмихната вечер!:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5896265
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930