Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2009 12:28 - Пролетна разходка...в Пловдив!
Автор: anastasiia Категория: Забавление   
Прочетен: 15164 Коментари: 46 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

С пролетни мисли и с пролетна усмивка ще ви поканя, заедно да се разходим..:) Просто ей така, улавяйки  лъчи пролетно слънче..., зареждайки се с пролетно настроение!...:)

image
Тези дни в Пловдив има изложение, посветено на меда.... Така че, под тези "палатки" са подредени много интересни разновидности мед, със всичките му чудодейни свойства...:)

image
Времето е наистина пролетно... Затова и улицата "жужи" от хора!...:)
P.S. Датата на снимките не е достоверна, просто защото апаратът ми е нов и не съм си настроила дата!:) 

image
Цветно и хубаво..., дори и вътре в нас...:)))

image
Повеждам ви към Главната...:)

image
Какво ще кажете за...малко сладолед?;)))

image
Ето ни и на Джумаята, пред слънчевия часовник...:)
Тук е мястото, от къде може да си купите картина или сувенир от Пловдив...:)

image
Ето, може да разгледате картините...;)

image
От тук нататък, започва втората част на главната ни улица...

image
Поглед и от другата страна на Джумаята...:)

image
Два от символите в центъра на града..., в близък план...;)

image
Позирам, като за снимка...;)))

image
И още един път...;))) 
Та нали е пролет!...:) Пролетно ми е...:)

image
Тук съм "уловила" в кадър клоунът Кени!...:)
Той наистина е нещо уникално...:) Флиртува, закача се, прави номера на случайно минаващи хора. И е много весело...
В случая вече се е оформил "кръг" от гледащи;)))

image
В случая, "сваля" момичето;) Майстори й цвете от балони.... А в следващия момент, ще я отмъкне и от приятеля й..;)))
Гледала съм го дори как минава по масите на близкото заведение и може да изпие питието на някой, или пък да размени чашите на различни маси...:)
Гостувал ми е в предаването преди 3-4 години. Тогава направихме нещо като скрита камера. Стояхме на една маса с оператор и тайничко снимахме всичко, което прави Кени в даден момент. А после пуснахме видеото в предаването...Беше много весело...:)

image
В тази снимка оставих повече "въздух" отгоре, защото исках да снимам и балона-реклама...:)))
Ама сега ще ви го подам в близък план...;)

image
Ето го!:)))

image
И на площада пред "Тримонциум" ви доведох..
Тук е монтирана нещо като подвижна дискотека...
Още две седмици ще бъде тук, а след което ще обиколи още 206 български града. В понеделник, например, ще пее Любо от "Те"... И въобще, всяка вечер има различни изпълнители...

image
А ето и едно хубаво пролетно дърво на улицата, на която живея...:) Много ми хареса тази мартеничка и го снимах...:) Може дори да си пожелаете нещо, гледайки я...;)))

image
И така, с разцъфнала пролет в мислите, ви подарих една пролетна разходка из родния ми град..:) Всъщност, излизайки в събота от студиото, наистина ми се прииска да се разходя...и така, с фотоапарат в ръка, документирах един приятен маршрут за разходка из Пловдив!:)
Пролетно настроение, приятели!:)))





Тагове:   пловдив,


Гласувай:
3



1. newgirl - :) :) :)
06.04.2009 12:32
Зареждаш с много настроение, както винаги. Изпращам ти много усмивки в днешния пролетен ден :)
цитирай
2. dorichela - Обичам моя град :)
06.04.2009 12:32
Обичам моя град :)
цитирай
3. anastasiia - newgirl :)))
06.04.2009 12:35
Добре си ми дошла!:)))
Благодаря за усмивките!:)))
Днешният ден е прекрасен, особено пък в Пловдив..., нали?:)))
Пожелавам ти огромни количества пролетно настроение!:)))
И...радвам се, че отново си тук!:)))
цитирай
4. anastasiia - dorichela, не можеш да си представиш,
06.04.2009 12:36
колко добре те разбирам!:)))
И аз си обичам моя град!:)))
А в случая - нашият град!:)
Поздрави и купища пролетно настроение!:)))
цитирай
5. krotalka - Асяяяяяяя,
06.04.2009 12:38
благодаря за разходката. Домъчня ми за Пловдив и главната. Виждам,че си се снимала пред статуите по нея. Много противоречиви мнения има за тях в пловдивския форум. Още не съм ги видяла на живо. Нямаш снимка и пред водната склуптура,четох много за нея...
Искам да съм на главната, да седна на някоя маса, да гледам минаващите и да им се радвам. Имам си и любимо място - балкончето на Виенската сладкарница.

Още вднъж благодаря за разходката!
цитирай
6. lubara - Поздрави!
06.04.2009 12:46
Ася, всичко ми е така познато! Значи Любо от " Те".
А Любо от Търново кога?
Аз пък ще те разходя след малко в село Средни колиби. Какво да правиш, не може да се мерим с "майничките" . Усмивка, щрак, Ася на портрет!
цитирай
7. anastasiia - krotiiiiiiii!:)))
06.04.2009 12:56
Ами, хайде, идвай в Пловдив!:)))
Ще седнем заедно на балкончето на Виенската сладкарничка и ще си говооооорим...:)
Да, снимала съм се пред една от статуите. То отдавна вървят спорове за тях... Дори и в мои предни постинги, посветени на Пловдив, сме коментирали тези дървени скулптури... Лично на мен ми се струва, че предават колорит на главната. Защото са от дърво и са ненатрапливи, а в същото време са интересни и нетрадиционни.
Виж, не съм съгласна с едно ново творение, кето е "кацнало" точно пред бившия показен магазин на главната! Едно такова, сякаш направено от ламарини...;) За съжаление, не съм го снимала. Ама тези дни, като излизам, специално ще го снимам и ще ти го покажа..:)
А като пишеш за водната скулптура, сигурно имаш предвид това, което издигнаха над фонтана, до Тримонциум. В случая, на снимката, се вижда само горната част от него, защото отпред е дискотеката...;) Но не бих казала, че е нещо впечатляващо...;)
Пролетни поздрави и усмивки от Пловдив и от мен!:)))
цитирай
8. krotalka - Надявам се и това да стане скоро!
06.04.2009 13:04
Имах в предвид точно "чудовището", както го нарекоха някои, пред бившото кино "Христо Ботев" сега някакъв магазин с музей. Видях негови снимки. За това те питах за мнение. Другото съм го виждала.

Радвай се на пролетта! Ще излеза да и се порадвам и аз!
цитирай
9. anastasiia - lubara:)))
06.04.2009 13:05
...Любо от Търново, когато поиска...;)))
Винаги си ми "добре дошъл" в Пловдив!:)
И да разкажеш за село Средни колиби...:) Много интересно име...:) За първи път го чувам...:)
А пък "майничките" от Пловдив, всъщност, една от тях, ще ти се усмихне мноооооого!:)))))
цитирай
10. anastasiia - Явно съм ти обяснявала точно за това, Кроти...
06.04.2009 13:22
Въпросното "чудовище" е точно между бившото кино "Христо Ботев" и бившия показен магазин... Наистина няма място там...Без никаква връзка е... Едно ламаринено такова творение...;)
Радвам се, разбира се, на пролетта...:)
Пък и днес ми е по-свободен ден и ми е хубаво...:)))
Още пролетни усмивки!:)))
цитирай
11. agent074 - Никога не съм ходил в Пловдив, а ми се ...
06.04.2009 14:25
Никога не съм ходил в Пловдив, а ми се иска. Като малък отборът на Ботев Пловдив ми бяха симпатични.
цитирай
12. anastasiia - agent074, това си е голям пропуск!:)))
06.04.2009 14:28
Трябва да посетиш Пловдив...:)
Ще почувстваш атмосфера, която едва ли има в друг град...:)
Пък и Старият Пловдив е нещо уникално хубаво...:) Съхранено кътче от миналото..., красиво и спокойно...Сякаш попадаш в друго време....
Виж, за отборите хич ме няма...;))) Но щом е пловдивски, това е добре!;)))
цитирай
13. exibella - Ех, че хубава разходка!!!:)))
06.04.2009 14:51
Супер!!!:))))))
цитирай
14. anastasiia - exibella, в Пловдив
06.04.2009 15:03
всяка една разходка е супер!;))))
Не мислиш ли?;)
цитирай
15. optimum2 - Лично...
06.04.2009 17:39
Мисля, че бяхме се разбрали...Винаги с усмивка!!!
Тази хубава пролет в този хубав град без усмивка не бива.(Още повече за снимка)
Страхотен постинг си направила.
Благодаря ти.
С мнооого усмивки...
:-)))
цитирай
16. valiordanov - Започнах да пиша за твоят град. ...
06.04.2009 18:25
Започнах да пиша
за твоят град.
Усетих как не дишам
от спомени залят.
И сякаш по площада
отново се разхождам.
Мечтата да съм лятото
в града ти, ме пробожда.
Какво да дам от мен,
че тя да ми се случи?
За Пловдивският ден
и тук от теб аз уча...
И още ми се иска
да зная,но уви...
В душата си съм близо,
до моите мечти...
Усмихвам ти се Ася
и знам, че също ти.
Докосна ме с прекрасност
и спомени добри.



цитирай
17. anastasiia - optimum2, разбира се..:)
06.04.2009 19:12
Винаги с усмивка!:)
Още повече, щом "В Пловдив, в града вековен..., там далеч..." е пролет!:)))
Радвам се, че си тук...:)
И от мен мнооооого усмивки...:)))
цитирай
18. anastasiia - valiordanov, я, колко ти отива да пишеш
06.04.2009 19:22
за моя град!:))))
Вал, благодаря ти!:)
Само музиката липсва... Това, което си написал, си е готова песен...:)
Така хубаво ме развълнува...и зарадва!...:)
Топли, пролетни усмвки от един мнооого хубав град, даряващ с прекрасни спомени!:)))
цитирай
19. bovari - Красиво и провокиращо.
06.04.2009 20:06
Какво ли още има зад стените на джамията, в "Тримонциум" и зад лицата, в душите на човеците?
Пролетно е, наистина, Ася.
Ведро, чисто, неподправено.
Благодаря, за изпратеното настроение.
цитирай
20. cornflower - Пролетно настроение, Ася!
06.04.2009 20:49
Пролетно настроение, Ася!
цитирай
21. martiniki - :)
06.04.2009 22:34
наистина носи настроение! браво, асита!
цитирай
22. mathilda - хвана ме ноасталгията ...
06.04.2009 23:29
поздрав, чудесни снимки! :)
цитирай
23. melsun - :))
06.04.2009 23:57
Много хубава разходка! :)))
Аз пък... към твоите снимки ще добавя и опияняващо пролетно ухание...Тези дни ароматът наоколо е чуден! :)))
цитирай
24. anastasiia - bovari:)
07.04.2009 00:05
Ведро, чисто, неподправено..., като самата пролет!:)
Тя се чувства навсякъде... И ни дарява с лекота и свежест...:)
Пролетна е и моята "гледна точка"... А твоята, провокиращата, е много интересна...:) Какво ли има наистина в душите на хората..., зад стените на сградите?... Надявам се и там пролетта да е връхлетяла с пълна сила и да е отнесла лошото!...:)
Благодаря за хубавия коментар!:)
цитирай
25. anastasiia - cornflower:)
07.04.2009 00:07
Нека и на теб да ти е пролетно, Люба!...:)
Поривно пролетно!...:)
цитирай
26. anastasiia - martiniki:)))
07.04.2009 00:08
Хей, Мартичка!:)
То, настроението, си е от самата пролет!:)
А такива пролетни вълшебнички, като теб, веднага го долавят!:)))
цитирай
27. anastasiia - mathilda, ти пък накъде
07.04.2009 00:10
отпътува?...;) Не знаех, че не си в Пловдив...:)
Но щом има носталгия, значи е време да си дойдеш!;)))
Поздрави и за теб!:)))
цитирай
28. anastasiia - Да, Мелс...:)
07.04.2009 00:12
Уханието е опияняващо хубаво...:) И със сигурност има нещо вълшебно в този аромат...:) Защото, вдишвайки го, в миг забравяш всичко ежедневно и едно поривно хубаво състояние те обхваща...:)))
Ама това са си тайнствата на пролетта!:)
Мммм..., благодаря за уханието, което прибави към поста ми...:))))
цитирай
29. libertybell - :))
07.04.2009 02:49
чудесни снимки, с много слънце и настроение!
Благодаря ти, Ася!
цитирай
30. luben - Чудесна
07.04.2009 12:14
разходка в любимия ми град! От Нова година не съм идвал натам и ... ми се иска ;) Мерси и пак да пускаш такива прекраснотийки!!!
цитирай
31. anastasiia - libertybell:)
07.04.2009 15:05
Чудесно е, че се разходи, заедно с мен...:)
И аз ти благодаря!:)))
Много пролетно настроение!:)))
цитирай
32. anastasiia - luben, сега градът ни е още по-красив...:)
07.04.2009 15:06
От пролетта, може би...;)))
Имаш вкус, щом ти е любим град!;)
Поздрави от прекрасния, пролетен Пловдив!:)))
цитирай
33. elineli - И медено,
07.04.2009 17:18
и балонено и шарено и пролетно!Като тебе.Прегръщам доброто ти сърце,Лилаво раздадена усмивке :))))
цитирай
34. anastasiia - elineli, и слънчево,
07.04.2009 18:22
и топличко, и пъстричко, и вълшебно усмихнато ми е от твоите думички!:) И прегърнато ми е...:)
А една раковина ми нашепва..., с гласа на морето...:)
И ми е едно такова...обичливо...:)
Обичливи прегръдки от мен, ама мнооооого!:))))
цитирай
35. optimum2 - :-)))
07.04.2009 18:26
Поздрави.
цитирай
36. anastasiia - optimum2 :)))
07.04.2009 18:43
И от мен - поздрави..., топли, пролетни!:)))
цитирай
37. boristodorov56 - Боже, откога не съм минавал по Гл...
07.04.2009 20:33
Боже, откога не съм минавал по Главната...
цитирай
38. enjoy6 - Поздрави и прегръдка
07.04.2009 21:05
за пролетната вълшебница Ася!
Този път магическата и пръчица се е превърнала във фотоапарат, с който каквото докосне снимайки го разпръсква щастливи усмивки и пролетно настроение!
Много усмихната седмица мила Ася!
цитирай
39. anastasiia - boristodorov56 :)
08.04.2009 09:31
И аз си помислих това в събота...;), когато се разходих точно по Главната!...:)
Но, може би, в месеца един път поне...ми се случва!:)
И е приятно като усещане... , мило, родно...:))
цитирай
40. anastasiia - enjoy6, прегръдка и за теб...:)
08.04.2009 09:36
от една мнооого пролетна Ася!:)))
Знаеш ли, времето беше толкова хубаво..., че просто нямаше как да не се опитам да съхраня частички точно от този ден...:)
А пък на теб, мила Мина, ще ти изпратя мнооого от щастливите ми пролетни усмики.., които съвсем не са обикновени...;) Ти ще почувстваш...;)))
цитирай
41. probe - Ася, ти си любимка на Пловдив, за...
10.04.2009 15:04
Ася , ти си любимка на Пловдив , затова най-добре пресъздаваш духът му старинен , жив , културен и със Усмивка :)))
цитирай
42. anastasiia - probe, в града ми атмосферата
10.04.2009 16:14
е така наситена! Култура, изкуство, традиции от различни епохи, събрани в един жив, пулсиращ, прекрасен град... Просто се чувства с всяка една фибричка...
И не може да живееш в Пловдив и да не носиш частички от духа, атмасферата на града...
А от тук нататък, е достатъчно да я има усмивката...:)
Благодаря ти за хубавите думички!...:)))
цитирай
43. bven - Нужни са очи,за да видиш толкова красота, багри и настроение. Чудесно зарежда!
28.03.2010 19:15
Трябва всеки да гледа с такива очи на мястото, където живее.Благодаря ти за Пловдив!
цитирай
44. optimum2 - За хубавото....
28.03.2010 20:56
понякога и думите са излишни.
Само гледай и попивай...
С много приятелски усмивки.
цитирай
45. anastasiia - bven, благодаря :)
28.03.2010 22:47
Да..., нужни са сетива... Такива, каквито и ти имаш, за да доловиш атмосферата на един хубав град...:)
цитирай
46. anastasiia - optimum2 :)
28.03.2010 22:48
Още повече приятелски усмивки от мен...:)))
Щом става дума за Пловдив, думите са излишни...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877470
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031