Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2008 11:27 - ВЪРТЕЛЕЖКА...КНИЖНА...ВЯТЪРНА
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8005 Коментари: 28 Гласове:
0



...Взех лист хартия...и написах нещо на него... А след което прегърнах връхчетата му към средата, прикрепих пръчица и...си направих ВЪРТЕЛЕЖКА!...:)
...Книжна...вятърна...
...За да може, щом повикам пролетния вятър, той да я завърти...А аз да затворя очи...и да почувствам посоката...
...Ето, затворила съм очи и вървя,...подобно на истински Търсач...
...Вървя и търся,...без да се стремя...
...Прозрачна съм!...
...Преставам да мисля и...се сливам с...Пътя...
...Стъпките ми не опират никъде...
...Подвижност магнетична...
...Превърнала съм се във вятърен миг...Толкова жив и истински...трептящ...
...Движа се...
...Чувствам посоката...и се усмихвам...
...Въртележката в ръцете ми се е превърнала облачен замък...Потъвам в него...
...А уханието, което долавям е от цветето в ръцете ми...Да, искрящо, уханно...Цвете, обсипано с безброй капчици роса...
...Може би е цвете от прекрасната градина на облачния замък!...
...А щом има градина с цветя, значи трябва да има и зерото с рибки... Даа...И са толкова разноцветни!...
...Представете си облачета-рибки, в различни облачни нюанси и цветове...Например, с цвят на лятно небе...Или пък оранжево-златен залез... А също и рибки, с цвят на Пролетна утрин!...
...Нали знаете, че всято късче материя може да се приеме и като градина с цветя и като езеро с рибки...И като облачен дворец...
...Защото и най-мимолетната мисъл е безкрайна...
...Облачно-хубава съм...
...Въртележката е в ръцете ми...Вятърна...Книжна...
...И на листа, от който я направих, нещо написах...
...Познахте ли какво?...:)
image


Тагове:   въртележка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2man - нещо като
21.03.2008 12:49
честита първа пролет:)
цитирай
2. nick22 - .......
21.03.2008 13:28
"...Защото и най-мимолетната мисъл е безкрайна..."
В тоя контекст, могат да се напишат толкова много неща по листата на книжната ти въртекежка...
Удоволствие бе за мен да ти бъда пак на "гости"
:-)))))))))))))))))
Алоха лоха :-) :-) :-)

цитирай
3. mmmmmmmmm - :)
21.03.2008 14:17
Пролетно щастлива съм!

Познах,нали?!:)))))
цитирай
4. anastasiia - x2man:))
21.03.2008 20:44
Много добре звучи!:)) Приема се!:)
Честита първа пролет!!!:)
Да ти е пролетно вътре в твоя свят...И около теб...
Изпращам ти от моята Пролетност...:)
цитирай
5. anastasiia - Да, nick22...:)
21.03.2008 20:50
...мисълта е нещо безкрайно, необятно...
И за това трябва да сме безкрайно позитивни в мислите си...За да е необятна позитивността, усмивката, щастливостта...
...Разбира се, че може да се напишат много неща на лист хартия...Но когато повярваме в това, което сме написали, се случва Тайнството!...
...И за мен е удоволствие да си ми отново на "гости"!:)
...Ще те очаквам отново!:))
...Много пролетни тайнства...за теб!:)))
цитирай
6. anastasiia - Хей, mmmmmmmmm!:)))
21.03.2008 20:58
...Разбира се, че съм пролетно щастлива!!!:)
...И щастливо и много пролетно те прегръщам!:)))
...И ти пожелавам най-цветната, най-веселата, най-щурата, най-вятърната, най-щастливата, най-вихрената, най-свежата, най-пролетната ПРОЛЕТ!:)))))
цитирай
7. valiordanov - Дали не си написала:" Своб...
21.03.2008 21:03
Дали не си написала:" Свободата не е вятър за да ме завърти, но е силна за да ме накара да я желая..." или може би:" Вятъра движи всичките ми мечти , защо да не се завърти около въртележката ми?...", ами ако там все пак пише:" Върти се и пилей усмивки за да заразят света...."
цитирай
8. diamant1965 - А дали пък не си написала "Н...
21.03.2008 23:20
А дали пък не си написала "Намерих Любовта"?!! Дано да е така!!! :)))
цитирай
9. anastasiia - Вал, толкова
22.03.2008 00:04
усмивки разпилявям/в хубавия смисъл/ по пътя си!:) И продължавам да го правя...И се чувствам прекрасно...:)
...При всички случаи, написаното е нещо свързано с вятъра...Защото въртележката ми е вятърна;))
...Бих казала почти "Топло" за твоите предположения;))) Много си близко до това, което съм написала на листа... :)
...И много се радвам, че си тук...пролетно-вятърен!:)
...Чувствай се винаги така свободен, за да пресъздаваш, пресътворяваш това, което носиш в себе си, в поезия!...
Толкова си пролетен в последните ти стихове, които си публикувал!:) Действат невероятно зареждащо, приятно... Все едно самата Пролет рисува, нашепва...
цитирай
10. anastasiia - Диамантче, мило!:)
22.03.2008 00:09
...Любовта е винаги в мен, с мен!...
...Тя е в очите ми, в косите ми...В мислите ми, в поривите ми...
...В усмивката ми...
...Тя е като ореол около мен...Вървя си и излъчвам любов...:)
...А може би това съм написала!?:) Още не издавам!;)
...Топло те прегръщам!:)
цитирай
11. libertybell - Честита пролет!
22.03.2008 00:45
И мноооогооо усмивки :)
цитирай
12. anastasiia - libertybell!:)
22.03.2008 00:49
Благодаря ти!:)
Прекрасна, усмихната, бяла и даряваща ПРОЛЕТ!:)
Още повече усмивки от мнен!:)))))))))
цитирай
13. hristam - За теб не знам,
22.03.2008 18:49
но ще ти кажа аз какво бих написала.
Любов.
Пролетни усмивки от мен!:)))))))))))
цитирай
14. anastasiia - hristam:))
22.03.2008 18:57
Чудесно би написала!:))
Та за къде без любовта!...:)
И мен безброй пролетни усмивки, плюс шепа вятър, от онзи, дето е в листата на тополите!:))))))))))))))
цитирай
15. lion1234 - Приятно плуване!
22.03.2008 19:31
Плувай волно като красивите декоративни рибки в езерото на приказните си мечти! Благодаря за красивата червена роза: тя ме потапя в пролетното тайнство!
Усмивка и Честита пролет!
цитирай
16. boris66 - boris66-anastasiia
22.03.2008 22:06
Написала си" Всичко е Любов" и Честита пролет Приятели! Животът е вечен и се повтаря отново и отново !Ние ще си отидем, но животът-Не!!!
цитирай
17. boris66 - boris66-anastasiia
22.03.2008 22:07
Да си вятърен, не значи да си вятърничав .Ставаш за метеоролог на летище да облиташ времето !
цитирай
18. anastasiia - lion1234!:))
23.03.2008 13:48
Благодаря ти!:)
...Аз продължавам да си плувам... И ми е хубаво...:)
И да знаеш, че тази роза наистина е необикновена....Всъщност, ти си го почувствал...Тайнството, с което те е дарила, е необятно...
Пожелавам ти волна пролетност в мислите, чувствата, поривите...:)
...И пролетна сбъднатост!:)
цитирай
19. anastasiia - Борис!:)
23.03.2008 13:51
Да, опитах се да честитя пролетта на всичките си приятели..., по моя си начин:)
И разбира се, че "вятърен" не означава "вятърничъв"...Вятърността е свобода, хубава, пролетна...:)
Метереолог на летище - чудесно ми звучи!:) Може би трябва да опитам;)))
Честита пролет!:))
цитирай
20. boris66 - boris66-anastasiia
23.03.2008 15:00
Защо ,колко му е то ветропоказателите са същите, само че изработени от метал и там има една въртележка ,която има 4 лопатки и се ориентира спрямо вятъра!Честита Пролет!
цитирай
21. melsun - Хм...
23.03.2008 19:50
Да не би да си написала :
"Отведи ме при мечтите ми?"
цитирай
22. anastasiia - Хм...Мелс...:)))
23.03.2008 20:34
Може би...;)) Аз съм много мечтателен човек...
...И сбъдваща мечти съм...:)
Но винаги е прекрасно да отидем там...висоооко, при мечтите ни...Зареждащо е!...И хубаво...:)
Пролетно те прегръщам!:)))
И от най-пролетно-вълшебния вятър ти изпращам...:)))
цитирай
23. анонимен - ... ами ... :)))
23.03.2008 22:30
Ами, ако аз си пожелая нещо, дали ще ми се сбъдне :)
... Помагай, Ася ... :)))
цитирай
24. henzelski - Не съм познавач, Ася!
24.03.2008 08:59
И със сигурност няма да позная, какво си написала. Нито пък ще се пробвам. Но има нещо друго. Написаното на листа, сгънат като въртележка, се върти, Ася, и всеки може да го прочете по различен начин. Според познанието за теб и себе си, а така също и според умението да чете, докато думите се въртят пред очите и в мислите му за тебе, Ася. И ако му се завие свят от въртележката, ще се замъглят очите му и ще вижда с тях и мислите си единствено облачно-хубавата Ася. ;)*
цитирай
25. anastasiia - анонимен...ами...:)
24.03.2008 16:32
опитай!...Пожелай си нещо!:))
Нали съм мъничко вълшебна!...:)
А като прибавим и Пролетта, и вихрените тайнства на вятъра...И свежестта на чувствата, мислите, усмивката...:)
Пожелай си! Ще помагам!:)))
цитирай
26. anastasiia - В това е очарованието, Краси...:)
24.03.2008 16:46
Всеки да прочете по различен начин написаното!...
А на теб зави ли ти се свят от въртележката?:)) Ще се радвам, ако е така;)
цитирай
27. henzelski - Така ми се зави,
24.03.2008 17:59
че още не мога да го развия, Ася! ;)) По-лошото е, че не знам, дали изобщо ще мога... ;)*
цитирай
28. anastasiia - :)))
25.03.2008 10:23
...Ами...сигурно е от пролетта!...;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5903176
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930