Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 12:12 - Есенно ми е...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 26995 Коментари: 38 Гласове:
1



Есенно ми е...
Тънките мъгли в мен бавно се решат с гребена на гората...
А есенният вятър...шумоли...,някак много есенно, в листата...
Тръгвам..., вървя...Искам да събера още есен в себе си... Искам цялата да съм ЕСЕН!...

image

Гората разлиства душата ми, в огнено златни цветове...
Листата танцуват...Не, не си мислете, че просто се откъсват, че се ронят...като сълзи... Те празнуват, те изживяват своя есенен миг...красиво...

image

Цветовете в мен... Цветовете на живота...
Листопадно греещи, искрящи, приканващи ни...да вървим по пътя, ...Нашият път...


Колко е малък човекът! Почти се изгубва сред есенните листа... 
Есенните мисли..., да те ни правят видими... Опитайте!;)

image

Красиво...Почти като съновидение!... 
Ще го запазя в тайна и тихо ще ви се усмихна...:)

image

Ярка есенност!... Втурвам се в нея... 
Косите ми, вятърно есенни, се преплитат, увиват... Изплитат есенни клони... 
Листата шепнат своите есенни тайни...
 

image

Нереално красиво...
Сюрреалистично...
Небето прегърна дървото...
Листата-пеперуди полетяха....

image

Мислите ми-листа искрят..., греят...
Тихо е...
Златисти мигове...

image

Картини от дъжд...
Есенните капки рисуват...своите послания върху листата...
Намерете своето листо!...

image

В кръговете на водата, можем да прочетем своите мисли...
Тайнство!...

image
Почти като вълшебната река, в която всеки може да улови своето "ковчеже"...
Важно е да го почувстваме, да го усетим... Нашето, това, което ще ни направи щастливи...
Тайнствата на есента...

image

Вълшебна есенност... Не мога да й се наситя!...
Живеем и се гледаме... Аз и вие...

image

Мил спомен...по моята пътечка...

Като малка обичах да пиша приказки...:)

image

Есенно ми е...
Мислите ми-листа се гонят, танцуват, пишат върху водата....Създават тайнства...
Малко разбъркани, но пък искрящи..., красиви...
Дарявам ви от моята есенност..., посипвам ви със златисти искрящи частички..., за да ви е греещо...по пътя... Едно тайнство от мен, за вас...:)

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - Есенно ми е...
20.11.2008 12:42
и на мен:)))) и приказно :))))
3-тата картинка отдолу нагоре е супер:)))
Цунки:)))
цитирай
2. allbi - Ася,
20.11.2008 12:50
всичко е супер...
На мен вече ми стана зимно но не съм била права :))
Поздрав за цялата красота...:)))
Красиво-щастлив ден ти желая !
цитирай
3. lilims - Вълшебна приказка,магия...
20.11.2008 13:16
Вълшебна приказка,магия...
цитирай
4. adiveil - Невероятно усещане създаваш. О...
20.11.2008 17:52
Невероятно усещане създаваш. Отново. А тази красота ме разтопява, разлива се в мен, съживява позабравени чувства и спомени. Благодаря ти!
цитирай
5. hara73 - красотта.........
20.11.2008 19:46
и топлина лъха от всичко това ,нищо че е есен....
цитирай
6. tomich - Възхитен съм от златната ти есен, Ася!
20.11.2008 19:49
"Живеем и се гледаме...", и се оглеждам в есенната тайнственост, с надежда да намеря моето тайнствено листо...Благодаря ти, Ася, за искрящите златисти частички, стана ми вече горещо от тях!...:), затова и моите поздрави за теб са горещи!:)))
цитирай
7. анонимен - Моето малко царство
20.11.2008 21:47
пак бе споходено от странна магия - ти = ) Вече няма сенчести поляни и зелени листа, има само червена красота и тъжни спомени. Ръми. А след това . . . само тишина и прелестни багри.

*
Обичам есента : )
цитирай
8. valiordanov - Аз зная. . . Сега ще ти я покажа. . . Тя ...
20.11.2008 22:11
Аз зная...Сега ще ти я покажа...Тя ми е приятелка ...Есен е невероятна... Теб просто ти е станала приятелка...Ето я:http://esen.blog.bg/
Радвам се, че ти е есенно...Дано съм прав...Ако е заради пъстротата, пак те разбирам защото тя е твоят цвят... Въобще, зная, че ти не може да си едноцветна...Ти просто си една палитра и това е и настроението ти и душата ти и...Всъщност, в Силистра е много есенно...Само казвам и те гушкам силно и...есенно!
цитирай
9. esen - Приказно-красива е твоята есен, Ася!
21.11.2008 00:54
Знаеш, че и аз я обичам! Прави ме малко тъжна с необятността на багрите и богатствата, които ни дарява и ни показва колко малки сме, но си я обичам.
Прекрасно си я представила! Благодаря ти!

Галиш душата ми, Вальо! Благодаря ти!!!
Направихте ме щастлива със споделената обич!!!

Вълшебна и незабравима есен ви желая! И нека е с нас и в нас през цялата зима, докато с усмивка посрещнем пролетта!
Прегръдки!:)
цитирай
10. hera - Поздрави, Ася! :)
21.11.2008 01:42
Поздрави, Ася! :)
цитирай
11. anastasiia - exibella:)))
21.11.2008 14:54
Хей, приказност есенна!:)
Чувствай, приемай есента в себе си...
...И винаги ще си пълна с тайнства;)))
Цунки и от мен:)))
цитирай
12. anastasiia - allbi:)))
21.11.2008 14:58
Красиво-щастливо ти благодаря!:)))
В теб може би е било съвсем за мъничко зимно... Наистина за мъничко... Защото не мога да си представя, че точно ти не носиш красотата есента в себе си!...
Албенка, Поетичност прекрасна, да ти е вълшебно, есенно хубаво!...:)
цитирай
13. anastasiia - lilims, всичко това е от тайнствата на есента!...
21.11.2008 14:59
Винаги през есента се чувствам някак особено вълшебна...и дълбоко сетивна към красотата...
Благодаря ти...:)
Приказни усмивки!...:)))
цитирай
14. anastasiia - adiveil..., да...,есента навява спомени...
21.11.2008 15:08
...Есента зарежда...и то с толкова приказна цветност!... Дори в локвата на улицата можеш да видиш отразени куп чудно хубави неща,... всички цветове на есента!....
"Съживява чувства" - хубаво си го казала... Съживява, възражда...и то по възможно най-романтично красивия начин...
И аз ти благодаря...
цитирай
15. anastasiia - hara73...:)
21.11.2008 15:21
"...и е жълто и тихо, с оня мирис на есен,
такъв влажен и гнил, и приятен, и пресен..." /В. Петров/
цитирай
16. anastasiia - tomich, поздравите ти-пъстро наметало,...
21.11.2008 15:38
...топло и есенно...Почувствах ги!...
...И се усмихнах...изгревно...:) Подарявам ти есенен изгрев!...
Обичливи, дъждовни, есенни послания валят...за теб, около теб, в теб...Ще откриеш твоето листо, знам!...Нали съм вълшебна?:)))
цитирай
17. anastasiia - dgaduinknight
21.11.2008 15:48
Тишина...Луната есенее...Правостоящи дървета..., предчувстващи спектакъл... Есента, с цялата си красота ще завихри танци невиждани, тайнства нечувани!...И то...в твоето царство, мой вълшебни приятелю...:) Нали съм...добра магьосница..., ще го сторя за теб!...:)
...И...нищо, че ръми...Всъщност, това е само...завеса, която ще се "вдигне", щом започне магичния спектакъл на...Есента...
...А тъгата..., тя понякога е необходима...Някак пречиства...
И аз обичам есента...:)
цитирай
18. anastasiia - valiordanov...:)
21.11.2008 16:09
Върху есенно листо пътувам...към теб, Вал...:)
Пътувам...и обагрям в цветност..., въздухът дори...:) Представяш ли си - вдишваме цветен въздух!...И вътре в нас настава истински празник - палитрено въодушевление!....:)
Ех, тази есенна Силистра!...Пътувам към нея...и към теб...И ми е хубаво...така сгушена...:)...Топличко...и есенно...
цитирай
19. anastasiia - esen, та ти си самата есенна фея...
21.11.2008 16:25
Прав е Вальо!...Невероятна си..., пълна с багри и поетичност..., ефирна, мила, топла и златна!...
Радвам се, че те "познавам"..:)
Благодаря за пожеланията ти:)
Обсипвам те в с вълшебност, искрящо златна...Прави своите чудеса!... Ти можеш това...
И аз те прегръщам...:)
цитирай
20. anastasiia - hera, изпращам ти цветни, светещи
21.11.2008 16:45
капчици дъжд... Валят и танцуват...:)
...Ами, хайде и ти, в ритъма на капките!...;)
Поздрави и от мен, усмихнати, есенни...:)))
цитирай
21. mitakat - Ася,
21.11.2008 19:33
Есенни листа нашепват -
разказват своята съдба.
За лятото лудешко в клоните
и за раждане през пролетта.
Винаги, когато стъпваме
върху изсъхнало листо
шепота му се разнася
и гали нашето ухо.
Благодаря за феерията от цветове и настроения !
:)))
цитирай
22. laurencia - Поздрави на теб, Ася, толкова есенна! :)
21.11.2008 19:55
Красива си я нарисувала. :) И на мен ми е любима, най-много обичам ранната есен със спокойствието и пъстротата от усещания и емоции, които предизвиква. :)
цитирай
23. iliada - Красив ,много красив един от най-красивите
21.11.2008 21:25
есенни постинги които съм видяла в блога!:)
Поздравления!:)
цитирай
24. anastasiia - mitak, а аз благодаря
22.11.2008 00:17
за поетичното есенно тайнство, с което си ме дарил!...:)
Сребристо пепелен и нежен,
взриви се в цветове денят...
Листа танцуват и нашепват
тихо тайнствата на есента...
...Многоцветност в теб и около теб...и искрящи частички вълшебност ти изпращам...:)))
цитирай
25. anastasiia - laurencia, така я чувствам...
22.11.2008 00:20
и така съм я "нарисувала"...
Нека да ти е пъстричко...и много есенно...:)
И...нали знаеш, достатъчно е да стъпиш върху есенно листо в езерото и...пътуването започва:)
Куп есенни усмивки...от една есенна Ася...:)))
цитирай
26. anastasiia - iliada, цветно ми е..., есенно ми е...
22.11.2008 00:27
...и вятърно..., и дъждовно...
А мислите ми-листа се носят..., трептящи, танцуващи, искрящи...Калейдоскопни есенни частички...
Благодаря ти!...:)
Есенни искрички за теб..:)
цитирай
27. hera - anastasiia, и аз, и аз съм в ритъма на ...
22.11.2008 10:16
anastasiia, и аз, и аз съм в ритъма на есента, закъснялата, но още по красива есен, сякаш за последно се сбогувам.......ще я видя пак едва след година :)
Далечни цветни поздрави и от мен :)
цитирай
28. monna - Поздрав, есенен, много вятърен...
22.11.2008 12:45
..преддъждовен или снежен..не знам? Такъв е Бургас,
сега и е страшничко да си навън, защото вятърът върти листа, найлонови торбички, клони и разни други предмети, съвсем не безопасни за скъпоценния ми живот, но аз вървя....за никъде тръгнала.Ха.ха!
Напротив знам.
Прегръщам те, слънчева!
цитирай
29. exibella - Асяяяяяя!!! :))))
22.11.2008 19:38
Слънчева, усмихната поетичност такаваа!
Знаеш ли, постинга ти ми напомни песента на Мери боис бенд - "Непознати улици":)))
Поздрави:)))
цитирай
30. anastasiia - hera, току-що надникнах и към Твоята есен...
22.11.2008 23:29
И се усмихнах...:) Прекрасна е твоята есен..., изпълнена с цветност, езера, светещи частички и тайнствени пътеки...:)
И сега не само се усмихвам есенно, ами и светещо;) От твоето езеро е...:)
Поздрави и от мен, посипани със снежинки, но все още есенни...:)))
цитирай
31. anastasiia - monna, и аз те прегръщам...
22.11.2008 23:35
...вятърно, есенно...:)
И аз се бях втурнала в моя ден, сред бурята на вятърните тайнства..., забързана към... нещо, което обичам да се случва в събота...:) А след което, започна и танцът на снежинките!... Приказка!...:)
Радвам ти се...:)
цитирай
32. anastasiia - exibella..."и непознати улици
22.11.2008 23:37
ще извървя...
Себе си искам
да разбера..."
Слънчева песенност, мнооого есенни усмивки от мен!:))))))
цитирай
33. exibella - :)))
23.11.2008 00:15
Стана ми много есенно-песенно;)))))
И от мен усмивки:)Мноооого!!!:)))
И...Лека нощ!:)))))
цитирай
34. anastasiia - exibella, есенно, песенно,
23.11.2008 00:19
полунощно приказно...
Лека нощ...:)
цитирай
35. ninaantonova - Ех, че хубаво си го пресъздала
23.11.2008 11:26
Нарисувала си невероятно красива, изпълнена с много вдъхновение и позитивизъм цветна, есенна картина.
Ще чакам и зимната приказка.
Хиляди усмивки за теб и хубав и слънчев зимен ден от мен за теб. :))))))))))
цитирай
36. anastasiia - ninaantonova, цветно, есенно
23.11.2008 15:08
ти се усмихвам...:) Всъщност, засипвам те с усмивки....:)))))))))
И ти благодаря...
Разбира се, че ще има и "зимна приказка":) Бяла, бяла...
Хубав, слънчев, светъл ден, Нинка:)))
цитирай
37. deili - Много е красиво
09.12.2008 18:34
Есента е моят сезон.
Тя е нежна и мила,
аз съм нейният дом,
тя дарява ме с обич и сила.
цитирай
38. anastasiia - deili, есента е вълшебност
09.12.2008 19:38
и нежност...
Благодаря ти...
Прекрасно е твоето есенно усещане...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5903041
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930