Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2008 11:14 - ГАЛОШИТЕ НА ЩАСТИЕТО
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 19689 Коментари: 72 Гласове:
0



Шшшш-т!...Тихо!...
...Ето, чувате ги, нали?...Да, това са те! Феите, които често застават на прага на сърцето ни...
Днес си шепнат нещо, особено оживено...Като че ли, трябва да вземат някакво важно решение...
Ами да, разбира се! Бях забравила!...Сега тихичко ще обясня и на вас...
Феята на щастието има рожден ден и трябва да направи някой от нас много щастлив! Някой трябва да получи Галошите на щастието...И щом ги обуе може да се пренесе на място, където иска да бъде и във време, в което иска да живее! Всъщност, те могат да изпълнят всяко едно желание!
image

Нали си спомняте Съветника, който попадна в Средните векове, с помощта на Галошите на щастието....
Както и студента по медицина, който мечтаеше да надникне в сърцата на хората и успя да стори това...
...Полицейският служител, който прописа стихове, а след това се превърна в птица...
...Богословът, който мечтаеше да пътува по света...
...Май трябва да внимаваме, какво си пожелаваме!;)
Какво бихте поискали от Галошите на щастието, приятели?:)
Щастието...Това Щастие, дето все се стремим към него, очакваме го, търсим го....
Знаете ли, аз мисля, че всичко е щастие...Мисловната му енергия витае около нас и ние просто трябва да я приемем в себе си...
...Чувствате ли? То изпълва въздуха, който дишаме и природата, във всичките й творения...То е мокро и тръпнещо...живо, с дъх на пролет...
...В очите му греят звезди и в прозореца на душата ни надничат...
...Щастието свети и в тъмното...
Щастлив е , който Очаква...
И сребърна пеперуда невидимо в него трепти...
...Когато съм щастлива, пеперуди трептят и ме целуват по челото... Мислят ме за цвят...:)
...Щастието за всеки е нещо различно...Какво е за вас то?
Какво ще си пожелаете, обути в Галошите на щастието?
image

...Ето ги!... За вас са!:)
А феята на щастието тръпне в Очакване да направи някого щастлив...
...Целувам безкрая...и го насищам със светлина и радост...
...Прегърнете щастието...
...И смело обуйте Галошите на щастието!...
Накъде се отправихте?:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - (mitternacht)
21.01.2008 12:35
Бих си пожелал... ненарушимо здраве, да обичам и същевременно да съм обичан...
За да е перфектно-на личния ми остров, където ще съм запасен с МНОГО валута и провизии... друго няма.

Хъм... прекалено плътско може би...
цитирай
2. mmmmmmmmm - Никъде
21.01.2008 13:44
не искам да отивам.Искам да съм у дома.При децата.Няма за мен по-голямо щастие.Такава съм домошарка.И ако реша да отида някъде .... искам пак със семейството.
Друго не ме прави щастлива!
А ти били тръгнала да търсиш щастието?!:))
Щастлив ден!:))
цитирай
3. maymi - Никога не съм могла да си формулирам щастието...
21.01.2008 15:07
Странно...или не е, не знам. Различни неща в различни моменти. Понякога по-глобални неща, друг път - дреболийки...
Ако може с ключови думи - топлина, уют, светлина, смях....
цитирай
4. fenris - направи го
21.01.2008 15:34
прошепнала мечтата и аз го направих!
Благодаря ти че събуди мечтата у мен!
цитирай
5. anastasiia - mitternacht,
21.01.2008 19:10
мисля си, че щастието е във взаиморазбирането, във взаимността...А ти си си пожелал точно това - да обичаш и да си обичан...Това ще те презапаси с мноооого!:) Плюс провизиите и валутата...;)
...Обувай галошите и посрещни Щастието!:)
цитирай
6. anastasiia - mmmmmmmmm,
21.01.2008 19:20
хубаво е човек да намира щастието в къщи, сред близките си.... Даже е прекрасно...Значи ти е топло, уютно, приятно...Понякога щастието е в най-тихите неща...
Дали бих тръгнала да пътувам аз ли? Знаеш ли, мисля си, че щастието е в различни по-малки неща, които ни заобикалят... И в определени моменти, това ми е давало много. Аз мога да бъда щастлива, че съм срещнала добър приятел! Мога да бъда щастлива от едно пътуване...От съприкосновението с природата... От истинско общуване с любими хора...
С една дума, обувам смело галошите на щастието и...напред!;)
Щастлива вечер!:)
цитирай
7. anastasiia - maymi,
21.01.2008 19:24
разбира се, ключовите думи са най-важни; те Отключват нашето Щастие!....
Мисля, че наистина приоритетите ни се променят и в различни периоди от живота ни, различни неща могат да ни направят щастливи...
Пожелавам ти наистина да се почувстваш обута в Галошите на щастието!:)))
цитирай
8. cornflower - Благодаря ти, вълшебнице,
21.01.2008 19:33
за приказната покана!
Щастие?
Какво ли е това?
АЗ МИСЛЯ, ЧЕ ЩАСТИЕТО Е В ТЪРСЕНЕТО НА ЩАСТИЕ!
цитирай
9. letisi - щастието е начин на пътуване....
21.01.2008 19:47
много усмивки и красота от мен:)))))))))))))
цитирай
10. wonder - Взимам ги! Май отдавна ги мечтая... и май си ги имам обути, но...
21.01.2008 19:54
... какво бих направила, имайки ги? Като дете мечтаех да притежавам сандалите и летящият шлем на Хермес.
Галошите на щастието... бих ги обула, за да ме отведат до всяка сродна душа, която ми е скъпа, до всяко място, в което Природата е белязала красотата си с някое чудо, до изворът на Добротата, която да раздам на света... Мога да мечтая ощастливявайки космоса с Любов още дъъъълго тук и сега. :)))
цитирай
11. tera - Никакъв проблем нямам с тези галоши :)
21.01.2008 20:48
Даже не ми и трябват, с каквото и да съм обута съм усмихната и хепи!
И най-хубавото е, че хората като ме видят и те започват да се усмихват. Отначало не разбирах защо всички ми се усмихват, после разбрах, че навярно отразяват моята усмивка.
Какво по-хубаво от това :)))
цитирай
12. анонимен - хей :)
21.01.2008 21:14
Различни хора, разни желания, аз лично си пожелавам да имам много търпение, желание и постоянство за да посрещна това, което ме очаква, без значение дали е хубаво или лошо :)))
цитирай
13. prashinka - Бях в галошите, Ася!
21.01.2008 21:52
Те са като къща с горещо сърце, но с ранени прозорци...Хората често ги захвърлят на тавана, след като са потанцували малко с тях.Просто си мисля, че трябва да ги пазим - за тези, които още не ги познават. Нищо,че са окъсани, че са кални и често връзките им са с различен цвят...Просто са носили много слънце и са пътували в много сърца.

:) :) :)
цитирай
14. anastasiia - fenris,
21.01.2008 22:16
дръж мечтата си будна;)
...И...нали вече знаеш, Галошите на щастието са твои, винаги, когато долавяш шепота на феята на Щастието...там на прага на сърцето си...
:)
цитирай
15. anastasiia - cornflower,
22.01.2008 16:28
а аз ти благодаря, че се отзова на приказната ми покана!:)
Разбира се, че щастието е самият път към щастието... Същественото е да не затъваме в рутината на собствения си живот, а да сме търсещи и откриващи!...
Купища щастие!:)))
цитирай
16. anastasiia - letisi!:)))
22.01.2008 16:34
Проникновение вълшебно и подвижност чародейна, по време на пътуването ти....:)))
Използвай Галошите!... Щом вярваш в тях, значи се вслушваш и в гласа на сърцето си, а това ще те поведе към точната посока...:)
Много щастливи усмивки и от мен!:)))))
цитирай
17. anastasiia - wonder,
22.01.2008 16:42
толкова е хубаво, че очите ти са по детски ясни, незамъглени от идеи, предразсъдъци и абстрактни понятия...Притежаваш онова жизненоважно усещане за тайнство, което ни кара да погледнем как слънцето проблясва в клоните на боровете и да полетим с Галошите на щастието...:)
Усмихвах се, до като четях думите ти, защото аз пък като малка мечтаех да имам летящите чехли на Малкия Мук и да мога да си пътешествам по света;)))
Продължавай да пътуваш и да изпълваш с мислите си Космоса с Любов и Доброта!...:)
...В сърцето ти е пролетно, греят минзухари...:)
цитирай
18. anastasiia - tera,
22.01.2008 16:47
една единствена усмивка е способна да увеличи безкрайно красотата на Вселената... А пък ти цялата си една голяяяма Усмивка!:))) Представи си колко красота си сътворила...Пък и умножила, защото всички се оглеждат в твоята усмивка и също започват да се усмихват...:)
Наистина, какво по-хубаво от това!...:)
Ти си летяща и ефирна и без Галошите на щастието!:) Това, което е чудесно, обаче е, че ти вярваш в тях!:)
цитирай
19. anastasiia - анонимен, хей,
22.01.2008 17:11
това е мъдрост!:)
Ти осъзнаваш нещо много важно...А именно - щастието е в усещането, че сме живи...В това - нашите житейски преживявания да намерят съзвучие със собствената ни най-дълбока същност и реалност...
Поздравявам те!:)
И ти подарявам звезда на зазоряване..., мехурче в поток,... полъх на топъл вятър...:)
цитирай
20. anastasiia - Разбира се, prashinka!:)
22.01.2008 17:27
Галошите са износени, стари...Но в тях има история!... И си мисля, че са станали още по-вълшебни с годините!... Защото, колкото са по-мъдри и светли желанията на хората, толкова по-голяма става магичната сила на Галошите на щастието....
И си много права, че трябва да ги съхраняваме грижливо...За да могат още много хора да се докоснат до вълшебствата им..., да преосмислят щастието... Чрез срещата си с тях да осъзнаят, че по-голямо щастие не може да има от това, сърцето ни да бъде чисто и искрено като на дете...
...Като твоето, слънчице такова!:)
цитирай
21. elineli - EL :)))
22.01.2008 18:21
Към хоризонта,Усмихваща се!Надявам се да намеря много от моите си неща,разливащо се топли ,човешки :))))Дано си там :))))))))
цитирай
22. boris66 - boris66-anastasiia
22.01.2008 19:56
Да ,приличат на кубинки от бойно поделение -какво щастие!Но все пак има щастие!А може би девойка ,която чака на портала-като в средните векове!
цитирай
23. boris66 - boris66-anastasiia
22.01.2008 20:01
Навремето когато започнах да се занимавам с алпинизъм започнах с талоши импрегнирани с вулканизирана лепенка -нямаше еспадрили или си ги държахме само за състезание после преминахме на бутонки с изрязани бутончета и после на китайски кецове и гуменки и после вече на истински френски еспадрили и вече Мамут накрая-наистина бяхя галоши на щастието защото с тяхното обуване свършваше училището и започваше повдигането на адреналинът в кръвта!
А имеше и тук там по някоя горска -планинска фея дя ни развесели!
цитирай
24. anastasiia - Хей, EL!:)))
22.01.2008 20:28
Разбира се, че ще съм там!:)))... Топло, човешки усмихната... :))) Ще стъпя на някой облак и ще разрисувам небето...:))) И ти ще опиташ, нали?;)))
Целувки!:)))

цитирай
25. anastasiia - Борис,
22.01.2008 20:36
наистина са поизтъркани, но пък много истински!;) В тях има толкова много история...
Ето, и ти честичко си ги обувал във времето и си бил щастлив!:) Сега предстои отново да ги обуеш...Така, че си помисли - към Средните векове или към Новия ден ще се насочиш...
Стискам ти палци;)))
цитирай
26. deninosht - :)
22.01.2008 20:51
светлина и радост
цитирай
27. eddie - Ася!
22.01.2008 21:48
Приказка си, Ася! :)
цитирай
28. анонимен - много благодаря, Ася :)))
22.01.2008 23:16
Аз пък ти подарявам детска усмивка, като тази например http://www.icrvb.com/mensagens/cc078.jpg и много целувки! :))))))))))))
цитирай
29. boris66 - boris66-anastasiia
22.01.2008 23:39
Благодаря ти ,естествено че към новият ден ще се насоча, е и нека ми донесат щастие, те приличат на обувките на коминочистач и също на обувките на Чарли Чаплин, който носеше много смях и щастие на децата че и по-големите!А и само като ги видях изпитах една лекота и щастие!Когато попитали учителят- какво е истина, той им казал на своите ученици, дипломати -натруфени -облечете товва скъсано сако с кръпки на лактите !Защо се срамувате -Истината е като него -леко скъсана, но все пак е Истина!
цитирай
30. anastasiia - deninosht,
23.01.2008 09:22
нека наистина светлината и радостта те съпровождат по пътя ти... Та нали щастието е в самия път!:)
Щастливо пътуване...:)
цитирай
31. anastasiia - eddie!:)
23.01.2008 09:25
Усмивка, приказна...за теб!:)
цитирай
32. anastasiia - анонимен!:)))
23.01.2008 09:52
Това е възможно най-милия, най-сладкия, най-зареждащия подарък - детската усмивка!:) ...Усмивката, даряваща Щастие...:)
Усмихнах се и аз, слънчево, весело, по детски чисто, изпълнена с искрящо любопитство, любознателност към целия свят....Усмихнах се с детска доброта,топлина и мъдрост...Мъдрост, по-дълбока от тази на всички велики мозъчни тръстове, лишена от комплексите им...
Усмихнах се по детски, за да има повече щастие!:)))
Благодаря ти за прекрасния подарък!:)
цитирай
33. anastasiia - Борис,
23.01.2008 11:02
разбира се, че това са щастливи "обувки". Може би наистина Чарли Чаплин честичко ги е обувал!;)))
Важното е, че вярваш в тях!;)...И осъзнаваш истинските неща в живота ни...
За това и душата ти трепти в съзвучие с външния свят... А това е щастието!...
цитирай
34. temenuga - Колко ми бе нужен този чист досег до приказността на детството, Ася...
23.01.2008 12:11
...В момент, когато, оглеждайки се в реалностите на собствения си живот, за жалост, не откривам много източници на щастие, освен в изворите на собствената си същност, отразяваща действителността по приемлив начин, така, че да е по-малко болезнена...Научила съм си уроците може би:) И съм благодарна, че мога да се мушвам в "галошите на щастието", когато вътрешните ми рецептори не индикират други възможни случвания, даряващи с щастливо изживени съприкосновения, и да политам на честотата на едно по-високо състояние на Духа...И да ме отнася там, където е зареждащият Първоизвор.
цитирай
35. evilyosha - Обух ги
23.01.2008 14:14
и си се върнах в моят свят подправен с щипка обич и шепичка хармония :)
цитирай
36. enjoy6 - Благодаря ти за прекрасната покана мила Ася!
23.01.2008 19:22
Щом празнуваме Рожденния ден на феята на щастието, първо да и честитим щастливия ден и да и пожелаем да бъде все така добра и вълшебна в изпълнението на нашите желания!
А сега скачам в галошите и си пожелавам да мога да опазя колкото може по-дълго щастието да бъда до любимите ми хора, които ме карат да се чувствам щастлива!
цитирай
37. anastasiia - temenuga,
23.01.2008 20:49
духът ти се изкачва все по-нагоре, към върха на една духовна пирамида..., към една нирвана...Водена от мъдростта си, от чувствата си!...Нещо съвсем невидимо, като Щастието....Вътрешната ти същност ще ти даде много!...
Знаеш ли, мисля си, че Щастието е състояние... И можеш да имаш безкрайно много щастливи мигове в живота...Голямата тайна на живота е, да ги изживяваме отново и отново...
Така че, обута в Галошите на щастието, пътувай вътре в себе си... Ще ти се случат чудеса, убедена съм!:)
цитирай
38. anastasiia - evilyosha,
23.01.2008 20:51
обувай ги отново, и отново...!:)
За да се презареждаш с обич и хармония...:)
Шепа усмивки, щастливи, за теб!:)))
цитирай
39. anastasiia - enjoy6!:)))
23.01.2008 21:00
Благодаря ти, че си тук, празнуваща щастливо, засипваща с добри пожелания!:)))
Колко хубава думичка си използвала - "СКАЧАМ" в галошите на щастието!:) Втурваш се, въобще даже не се замисляш!;) За това и Щастието ще е с теб, защото вярваш в неговата сила...
Светло и хубаво е в твоя свят, сред любимите ти хора! Изпълнено с искрящи, искрени, усмихващи се частички щастие!:) Така да бъде!:)))
Прегръщам те!:)
цитирай
40. aseng - Вeднага ги обувам:)!
23.01.2008 22:45
А както казваха в един много готин български разказ-"Който си мисли, че парите не могат да те направят щастлив, не знае къде да пазарува" ("2D")-перифразирам малко:). Та и аз бих си избрал нещо материално, макар и умерено-поне няма да ме направи по-нещастен, а и лесно мога да го разкарам, ако не ми харесва:)!
цитирай
41. anastasiia - aseng!:)
24.01.2008 00:36
Може и така - "Най-хубавото качество на парите е тяхното количество!"/Оскар Уайлд/...Подкрепено от великия мислител Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече...";)
Така че, веднага обувай Галошите и смело си пожелавай...;)
Успех!:)
цитирай
42. depressed - А сега де? Не мога да се сетя за нищо, ...
24.01.2008 09:00
А сега де? Не мога да се сетя за нищо, което да искам... Явно съм щастлив вече?!? :-))))
цитирай
43. doka - Хей...Ася.... :)))
24.01.2008 12:09
Мнооого...щастлив пост... :))) и мнооого интересен :)))))) Ами аз...вече си намерих своите "галоши на щастието"...обух ги...и не мисля някога да ги събувам... ;) :))) Това е ...Онзи Неизчерпаем Източник...онази Небесна Съкровищвица...която не спира да дарява.....Мир...Радост...Щастие...и още куп други красиви неща.... - моят Господ Исус Христос...! :) И както пише в Божието Слово... -
че,тези блага Той ни ги дава...не така,както светът ни ги предлага....(перефразирано)...те са вечни...стойностни...постоянни...и неизчерпаеми...
дори когато преминаваме през трудности.....
Благодаря ти,Ася...!!! Изпращам ти мнооогооо
усмивки ... :))))))))))))) ;)
цитирай
44. aseng - anastaciia, аз хубаво ги обух, после обаче cе обадих в банката...
24.01.2008 13:25
anastaciia, аз хубаво ги обух, после обаче cе обадих в банката... нямаше промяна в сметката ми.
Или работят бавно, или трябва и аз да направя нещо по въпроса-чудя се, какво ли:)!
цитирай
45. anastasiia - depressed,
24.01.2008 16:01
явно наистина си щастлив човек...:)
Знаеш ли, мисля си, че точно това е щастието, когато не трябва да се преструваш, че си щастлив... Защото то се е превърнало в твое състояние, в отношение към живота...
Има една такава мисъл: "Щастливият човек не е човек в щастливо стечение на обстоятелствата, а човек с щастливо отношение към тях."/Хю Даунс/
Просто продължавай да бъдеш такъв!:)
Явно си приел отдавна в сърцето си феята на Щастието и безрезервно й вярваш!;) А това е хубаво...Много...:)
цитирай
46. anastasiia - doka, мила..:)))
24.01.2008 16:21
Ето, появи се и веднага ме усмихна!:)))
Да, разбира се, че бог ни дава много... Важното е да имаме отворени сетива към него..., за да приемаме безценните му дарове...по пътя на Щастието...
Всеки ден Бог ни дава освен слънцето и един миг, в който можем да променим всичко онова, което ни прави нещастни...Просто трябва да имаме необходимата нагласа за щастливо духовно чудотворство!:)))
Чудесно е, че се чувстваш така хармонично и щастливо в Галошите на щастието!:) Значи са ти точно по мярка!:)))
Усмивки, щастливи, мнооооого, за теб!:))))))))
цитирай
47. anastasiia - aseng!:)
24.01.2008 16:28
Ето, ти сам си си отговорил на въпроса...:)
Щастливите хора планират действията си, а не резултатите им!:)
цитирай
48. boris66 - boris66-anastasiia
24.01.2008 17:45
Благодаря ти ,че даде още едно определение, за щастието ,за което аз писах трактат! А и аз го очаквaм това щастие!
цитирай
49. anastasiia - Борис,
24.01.2008 19:32
вярвай в него..., за да го почувстваш, за да го приемеш...Действай така, сякаш си щастлив... И то ще се превъне в твое състояние...
Вярвай! И бъди щастлив!...
цитирай
50. wildroses - Рожден ден на феята на щастието
25.01.2008 12:20
Нека приемем мисловната му енергия, да се роди за живот в нас. Щастието ни надарява и се раздава...Love is in the air...Take a deep breath and look inside yourself...:)
Аз пожелавам...да умножим значимите мигове ;))) и всяка крачка да е озарена от щастие и любов.

"Странните предложения за пътешествие са покана за танц от Бога"
цитирай
51. eien - Да давам и раздавам -
25.01.2008 16:53
време, знания, опит, материални неща и всичко, от което някой е в нужда и мога да откликна на нея! Тогава се чувствам заредена, силна, обичана...щастлива!
цитирай
52. boris66 - boris66-anastasiia
25.01.2008 17:44
Благодаря ти, добре че ги видях тези галоши.
цитирай
53. anastasiia - wildroses,
25.01.2008 21:20
много хубава мисъл!:) Покана за танц от Бог...:) Прекрасно е...
И аз си пожелавам и пожелавам на теб, да умножим щастливите мигове...Това зависи единствено от нас, от нашата позитивна нагласа за щастие....
Истинското щастие е ведро!:) Пожелавам ти ведрина - свежа и истинска...
...И да потанцуваме...:)
цитирай
54. anastasiia - eien,
25.01.2008 21:25
ти наистина си щастлив човек!...Именно защото си даряваща, даваща...Това означава, че и много получаваш, защото това си е вселенски закон! Щастието, позитивността се завръщат към теб с още по-голяма сила!...
И защото истинското щастие се ражда от личната удовлетвореност...Плюс приятелството, общуването с любими хора...
Бъди винаги даряваща, обичана, щастлива!:)
цитирай
55. anastasiia - Борис,
25.01.2008 21:29
радвам се, че си почувствал щастливостта на Щастието...:)
...Галошите ще бъдат винаги до теб, с теб, когато почувстваш необходимост от тях...
:)
цитирай
56. slavei - Кога съм щастлива ли, Асенка?:)
26.01.2008 21:56
Много, много неща могат да ме направят щастлива...да не ги изброявам...ще се изненадаш колко малки неща ме правят щастлива...нооооо...при едно условие...
...ако сърцето ми е благодарно...
...свободно от завист, омраза, гняв....
...и пълно с любов към моя Създател...тогава всичко може да ме направи щастлива....:)
В противен случай трудно бих открила на какво да се зарадвам....но ти знаеш всичко това....
Щастлива вечер, Ася!:)))**
цитирай
57. kombakova - Прекрасно и аз ги слагам!
26.01.2008 23:03
Пожелах си сутрин като се събудя и отворя очи да се усмихна и да благодаря за миговете които ще изживея и през този нов ден!Децата да звъннат и да кажат-споко добре сме!Какво ни трябва повече!Поздрави!!!Страшно си позитивна!
цитирай
58. comfy - :)))
27.01.2008 01:02
"Когато съм щастлива, пеперуди трептят и ме целуват по челото... Мислят ме за цвят...:)"

Чудничко! :)

... А какво ще си пожелая - вече отговарях на този въпрос в друг твой постинг! ;)

Усмивке, щастливке! ;)***
цитирай
59. anastasiia - Славейче, мило...:)
27.01.2008 11:33
...Чистотата в сърцето е щастие...
...Тогава можем да погледнем с любов към нежните кокичета, даряващи ни белота и невинност...
...Можем да прегърнем дървото и да доловим мъдростта му...
...Можем да четем, да мислим, да обичаме, да се надяваме, да се молим... Всичко това ни прави щастливи...
Всичко започва от сърцето ни...Там е бог...
Просто бъди такава, каквато си....мнооого щастлива!:)
Щастлива прегръдка от мен!:)))

цитирай
60. anastasiia - kombakova,
27.01.2008 11:42
толкова е хубаво сутрин, като отворим очи, да се усмихнем... И да благодарим... Значи в душата ни има мир, хармония... А това е щастие!...
Радвам, се че "влезе" в Галошите на щастието:)... Те ще сторят за теб много, защото ти имаш духовната нагласа за щастие...
Поздрави и за теб!:) И усмивки...щастливи!:))))
цитирай
61. anastasiia - comfy, виждаш ли,
27.01.2008 11:55
една пеперуда е кацнала върху дланта ти...:)
Нали знаеш, че щастието е като пеперудата...Колкото повече я гониш, толкова е по-неуловима... Но ако спреш да се движиш и тихо почакаш, тя може кацне при теб...:)
С щастливи усмивки те засипвам!:)))
цитирай
62. melsun - :))
27.01.2008 12:24
В теб виждам един много щастлив човек!
И затова галошките ти са толкова изтъркани от носене!:)))))

Eто едни мои размисли за щастието:
http://melsun.blog.bg/viewpost.php?id=78566

Топла и слънчева усмивка от мен за теб!:)))))
цитирай
63. anastasiia - mels,
27.01.2008 13:02
нали знаеш приказката за танцуващите принцеси? Дето всяка нощ танцували и късали обувките си?:) Ти си една от тях, танцуваща със сърцето си, с душата си...Щастлива и истинска...
Прочетох размислите ти и ми стана приятно... Ти си се докоснала до възможно всички най-многобройни частички на щастието... За да стигнеш до Усмивката...:) Тя наистина е нещо прелестно, вълшебно... Тя е слънчевата страна на живота ни... Тя озарява и дарява...:)
Щастливи усмивки и от мен... :)))) Ама мноооого!:))))))))))))))))
цитирай
64. melsun - :)))
27.01.2008 13:12
Зная я тази приказка естествено!!!
Препрочитала съм я безброй,безброй пъти!
Очакването да дойде нощта,леглата да се отместят и те да заслизат по стълбите към онзи свят,в който танцуваха до сутринта в прегръдките на любимите си!:)

Ето още един мой пост,в който съм събрала повечето от нещата,които ме правят щастлива...
Това за мен са едни от най-важните неща...:)))
http://melsun.blog.bg/viewpost.php?id=55525

Има и още нещо,което ме прави изключително щастлива и това е морето!:))
цитирай
65. anastasiia - Хубаво, mels, много...:)
27.01.2008 13:32
...Да, това е щастието ни във всеки един ден...Пробуждане...усмивка за скъпоценните ни хора...нежност..., топлинка, общуване... Нормално е понякога и да сме им ядосани... Това е ни напомня за равновесието в живота...
...След това денят ни поглъща... Срещайки ни с различни хора..., ситуации... Дарявайки ни с различни преживявания...
...И така, ден след ден... Всъщност важна е нашата духовна нагласа за щастие... Именно сетивността ни към всяко едно незабележимо действие, събитие...., в което можем да видим красота и да почувстваме щастие... И всички онези безценни наши си мигове, в които се чувствам себе си, т.е. сме във вътрешна хармония... А хармонията е най-голямото щастие...
Знаеш ли, много хубаво умееш да пресъздаваш мислите си... Много ми е прятно да чета постовете ти:)
А за морето.... Морето, по необятност, може да го сравня с Щастието...:) Обожавам морето, много го обичам... През лятото, когато съм на морето, в 6 часа сутринта съм на плажа... Просто, за да съзерцавам утринната красота на морето, изгрева... да го послушам... Дори да поговоря с него:) Това са най-щастливите ми мигове...:)
цитирай
66. melsun - Морето сутрин...
27.01.2008 13:41
Тогава е най-пълноценното общуване с него!:))
Обожавам тези мигове!!!:)))
Винаги,когато мога се възползвам!:))
цитирай
67. depressed - ..
27.01.2008 18:24
Ася, ти го каза по-добре, отколкото аз си го мисля :-)))))))).
Еми, благодаря ти. А на всички - щастлив път с галошите :-))))
цитирай
68. zharko - С цървулите към щастието...
27.01.2008 18:46
бих тръгнал... Така по-бързо ще стигна... бос до себе си...
Щастието е в мен..., ако го поискам...
цитирай
69. anastasiia - depressed,
27.01.2008 20:26
и аз ти благодаря...:)))
Пожелавам ти да преживяваш безброй щастливи мигове, всеки ден... И да ги умножаваш, все повече и повече...:) За теб това е лесно!...:)
цитирай
70. anastasiia - Юри,
27.01.2008 23:33
разбира се, че щастието е в теб...Колкото по-често пътуваме към себе си, толкова ще бъдем по-щастливи... Вътрешният ни свят е една огромна, необятна, светла вселена... И именно в миговете, когато сме насаме със себе си, можем да почувстваме много..., да научим много, да осъзнаем стойността, ценноста на щастието...
Докосвам те...щастливо...:)
цитирай
71. анонимен - kakvo zna4i da se 4yvstva6 6tastliv?-Jozefina
15.10.2008 23:47
бих си пожелата простичко "щастие"-да е навсякаде около мен, да го откривам във всичко заобикалящо ме:във слънцето,което огрява дните ми още от ранна зора;във луната,която всеки път ме чака да заспя,във звездите смеещи се над света и във водата даваща ни свобода...
цитирай
72. anastasiia - анонимен - Jozefina
16.10.2008 17:18
Мисля, че именно това е голямата Тайна на живота - да откриваме щастието в ежедневните неща, да ги ценим и да се зареждаме и от слънцето, което ни се усмихва, и от дърветата, тревичките, луната, звездите... От всичко наоколо...
Поздрави!:)
Благодаря за прекрасния коментар...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5903725
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930