Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2010 19:50 - Чували ли сте песента "Мерси Шери"...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12249 Коментари: 24 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...на Удо Юргенс?... През далееееечната 1966 година тази песен печели Евровизия... Именно с тази песен започнахме днес предаването... Минахме през Елвис Пресли, "АББА",...песните на 70-те години, след това - "Смоуки", Тина Търнър, "Металика", Крис Айзък... За да стигнем до Майкъл Джексън... И да навлезем към съвременното хаос звучене... Една разходка във времето с помощта на музиката... и с едни от най-добрите диджеи на Пловдив - DJ Sheri/Ганчо Пашов/; DJ Lity/Атанас Литовойски/; DJ Iv/Иван Иванов/; DJ E.M.O/Емил Емилов/..., както и още няколко диджеи от най-новото поколение...
...Знаете ли колко приятно беше като усещане? Всичко се случваше на живо, в момента... Диджеите бяха дошли с техника, оборудване..., дори машина за пушек имахме... И се получи съвсем автентнична обстановка... А разговора ни отведе към различни години, песни, мелодии, спомени... Дори и нещо толкова забавно, като концерта на "Смоуки" в Пловдив, например, в началото на 80-те години... Стана въпрос за прословутата прецизност на Крис Норман, който лично е настройвал всяка една китара... Не се доверявал на абсолютно никой... И как след концерта, лично той, Крис Норман, пожелал да играе футбол... и светнали осветлението... И които били там от озвучаването, въобще българския екип, се събрали 10 човека и играли футбол през нощта с Крис Норман... Защото той пожелал...:)
...И така нататък... И така нататък...
Гледайте утре, неделя, повторението, от 14.30 часа, както и вечерта, от 21.40 часа, като кликнете ето тук -
"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

А ето и снимки от днешния ми ден...:) По традиция вече...;)

image
И танцьори в своеобразната дискотека си имахме...:)

image

Ето го - DJ Sheri открива дискотеката...:)

image
Опитвам се да взема думата...;))

image
Ето го и новото поколение диджеи...

image
От ляво на дясно - DJ E.M.O , DJ Iv, DJ Sheri

image
Звучи песен на Елвис Пресли, в изпълнение на Стефан Бобчев... Прекрасно изпълнение... Дори само заради тази песен, трябва да гледате предаването...

image
Отново съм без микрофон...;))) Взеха ми думата...;)

image
Разговарям с DJ E.M.O ...

image
А това е Пламен, който изпълнява една много красива балада на "Металика"...

image
Надничам в монитора на камерата...;))

image
Пътешестваме през годините... Звучи чудесна музика...

image
Уловена в движение...;)

image
А това е Зорница, или Зори, както си я наричам, която изпълни "Праут Мери"... Страхотна песен!...

image
През пушеци и дим...и аз съм зад пулта...:)

image
:)

image
DJ Lity обяснява за плочите, които ползват диджеите... Те са специални и са много скъпи... Тази например и от двете страни има една и съща песен в най-различни миксове и варианти...
Забележете коооолко съсредоточено слушам...;))

image
...И малко латино за нюанс...:)

image
Балет "Електра"...

image
И за финал..., отново звучи песента на Удо Юргенс "Мерси Шери", в изпълнение на DJ Sheri...:) Една много хубава песен..., нежна, мелодична... Даже, сега ми хрумва да ви я подаря, приятели, в случай, че не успеете да гледате предаването...:)

image
И една усмихната снимка с всички диджеи..., както винаги, в края на предаването...:)
...И една хубава песен, за вас, приятели... Песен от далечната 1966 година..., която днес чух за първи път... И така ми хареса... Нещо много мило, нежно, носталгично хубаво има в нея...
Чуйте я!...:)





Тагове:   Мерси,


Гласувай:
15



1. veninski - Прекрасна песен! Утре ще гледам ...
06.02.2010 20:09
Прекрасна песен!
Утре ще гледам повторението, че днес бях се слял с природата...

Поздрави от белоснежните Родопи!
цитирай
2. anastasiia - veninski, добре си ми дошъл!...:)
06.02.2010 20:14
Знаеш ли, че и при нас цари белоснежие?!...:) Цял ден танцуваха снежинките... И понеже бях заета и затворена в студиото..., а толкова обичам снега, като си тръгвах, към 17 часа следобед, вървях дъъъълго, дълго навън, под снежинките... Много хубаво изживяване... Подобно и на теб..., си оставих мои си мигове със снега и дърветата..., и улицата...:)
А за предаването, сигурна съм, че ще ти хареса... Днес беше по-различно от друг път... Всъщност, те, гостите определят облика на предаването...:)
Радвам се, че песента ти хареса...:)
Поздрави от белоснежен/все още/ Пловдив!...:)
цитирай
3. exibella - Не можах да гледам...
06.02.2010 20:18
но от снимките личи, че е било мнооого хубаво:)
:)))))))
цитирай
4. anastasiia - exibella, да днес се получи
06.02.2010 20:22
едно добро предаване... Всъщност, ти знаеш... Всяко предаване е различно. Но тук се опитахме да се върнем във времето и да обхванем музиката от средата на 60-те години до наши дни... Истинско приключение..., но с добри диджеи!...:)
И от мен мнооооого :))))))))
цитирай
5. haralanov - Здравей,Ася!
06.02.2010 20:55
Интересно наистина...
цитирай
6. helios - Здравей, Светлинка!:)
06.02.2010 21:13
Много сте красиви!
Поздрави и успех на предаването!
Благодаря за прекрасната песен!
цитирай
7. miaa - Здравей очарователна, Принцес...
06.02.2010 22:35
Здравей очарователна,Принцесо!
Много е приятно при теб:))))))
цитирай
8. toross - Замислих се
07.02.2010 10:40
докато гледах последното предаване - правиш нещо чудесно вече толкова години, а в момента върви подготовката на ... "България търси таланти". Ами ти толкова време ги търсиш и по-важното ги откриваш, дори в този скромен формат, който предлага пловдивската действителност. Защо всъщност не си потърсиш авторските права, колкото и да изглежда странно. Знам че "оня" формат има световен аналог, но пък има абсолютно подобен български аналог - или поне си струва да се признае направеното.
Поздрави.
цитирай
9. santiment - 11. 05. 2009 г. от моя блог Много ...
07.02.2010 11:20
http://santiment.blog.bg/muzika/2009/05/11/udo-jurgens-merci-cherie-udo-iurgens-mersi-sheri.333449

11.05.2009 г. от моя блог

Много рядко песен на немски език излиза по върховете на музикалния Олимп. Но през 1966 година, на фестивала Евровизия австриеца Удо Юргенс оставя следа с песента "Мерси шери".
Черно-белия клип е некачествен, но автентичен.
Върнете се с Удо Юргенс или се запознайте с
него в един романтичен период на европейската
популярна музика.
Години по-късно Пол Мориа направи оркестрово музициране на песента с неговата формация и тя до днес продължава да бъде излъчвана по световните радиостанции.
цитирай
10. anastasiia - Здравей, haralanov!...:)
07.02.2010 14:12
Приятно ми е, че съм успяла да те заинтригувам в някаква степен...с това, което правя...:)
цитирай
11. anastasiia - helios, песента докосва... Нали?...:)
07.02.2010 14:14
Мила ми Светлинка, хубаво ми е, че си тук...:)
Благодаря за добрите думи...
Успехи и на теб!...
Прекрасна нова седмица!...:)
цитирай
12. anastasiia - Здравей, мила Миа! :)))
07.02.2010 14:18
И на мен винаги ми е толкова приятно, като надникнеш тук!... Имаш светла аура... Носиш ми свежест, ведрост...и усмихнатост!...:)
Благодаря ти, Миа...:)
цитирай
13. kundalini - Яко!
07.02.2010 14:34
Купонът е бил на ниво!
Сега е времето да чуя и по-важното от изявите на музикалните водещи, а именно как поднасят музиката, за тях визията не е от значение, но другото ...информацията, начина, по който ти я дават...изобщо не е лесна работа, много творческа!
Колкото до теб- както винаги си в страхотна форма!:)
Поздрави, Ася!
цитирай
14. anastasiia - toross, мислила съм си за тези неща....
07.02.2010 14:42
Знаеш ли, дори след като научих, че точно две от момичетата, които от години пеят при мен..., сега са одобрени на Пловдивския кастинг и продължават в "България търси талант", исках да обява в ефир:"Ами аз вече съм ги открила тези таланти, защо ги търсите?" Това са Богдана - Боги и Цветана, или Цвети, както си ги наричам... И двете са от Нов музикален център и през декември, когато празнувах 9 години на предаването, ми изпълниха прекрасен дует... Боги е на 18 години, а пее от 10 годишна при мен, а Цвети е на 16 години и от 7-8 годишна пее в "Ася в страната на талантите"... За тях двете знам, сигурно има и още таланти от Пловдив, които са открития на предаването...
Благодаря ти затова, което си ми написал... За подкрепата..., за добрите думи... Хубаво е да се признае направеното, още повече, че не го правя просто рутинно, кампанийно..., а с желание, с любов... Вече 10-та година...
цитирай
15. anastasiia - Здравей, Сантимент...:)
07.02.2010 15:09
Вчера в предаването ми започнахме и завършихме с тази песен - "Мерси Шери"... Изпълни ни я DJ Sheri, който дори, повлиян от тази песен, си е избрал псевдонима на диджей...
Самата песен много ми хареса, затова реших да я подаря на приятелите си тук...:)
А иначе, не съм се и съмнявала, че при теб ще има интересна информация за този изпълнител - Удо Юргенс... Благодаря ти, че публикува и тук, при мен информация за тази песен и за изпълнителя й...
Поздрави!...:)
цитирай
16. anastasiia - kundalini, яко отвсякъде!...:)
07.02.2010 15:13
В момента върви повторение на предаването, ако искаш погледни...:) Наистина беше интересно... Работата на професионалните диджеи е наситена, изпълнена с много интересни моменти...
Благодаря за добрите думи!...:)
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
17. lotos16 - Ася,
07.02.2010 22:39
гледам те в момента. Нетът е благосклонен, почти не прекъсва. Знаеш ли с твойто предаване как ме хвърляш в урагана на спомените, когато Тома Спространов идваше с едно куфарче с плочи да прави дискотеките в Младежкия дом в Панагюрище, а ние бяхме млади и влюбени...
цитирай
18. galinabg - Асяяя,
08.02.2010 02:21
взе ми акъла с тази песен!!!! Прекрасна! Толкова ти благодаря :))))Поздрави!
цитирай
19. anastasiia - lotos16, млади и влюбени...
08.02.2010 13:56
...Ами именно това е състоянието, което никога не бива да ни напуска!...:)
Павлинка, радвам се, че си успяла да гледаш...:) Да, бях поканила диджеи от историята на Пловдив, както и от по-новото поколение... Да разкажат, да споделят, да послушаме музика...
А спомените... са нещо хубаво..., даряват с много...:)
Благодаря ти за съпреживените мигове, за всичко...
цитирай
20. anastasiia - galinabg, нали е много хубава!...:)
08.02.2010 13:58
И аз като чух тази песен, се заплених...и реших да я подаря на всички хубави хора тук, в блога...:)
И аз ти благодаря...:)
Поздрави, белоснежни, пухкави, бели...:)))
цитирай
21. konstant7 - Песента е чудесна !
08.02.2010 20:26
"Мерси за минутите "
Поздрави !
цитирай
22. bizcocho - :) Успях да улуча веднъж предава...
09.02.2010 02:40
:) Успях да улуча веднъж предаването, изписвахте и телефоните, звъннах, но нямах късмета да вдигнете, но поне предаването изгледах :)
цитирай
23. anastasiia - konstant7 :)
11.02.2010 09:27
Аз благодаря..., за споделеното... и за съпреживените "минути"...
И от мен поздрави!...:)
цитирай
24. anastasiia - bizcocho, може да си улучила
11.02.2010 09:29
повторение...:) И затова никой не е вдигал телефоните...
А иначе директното излъчване е в събота, от 13 часа, Жени :) Тогава и телефони има, и скайп...
Днес, например, има повторение от 11 часа, преди обед на това предаване, с диджеите...
Поздрави, Жени!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5905331
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930