Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2008 18:12 - "ДВАМА СА МАЛКО - ТРИМА СА МНОГО!"...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12344 Коментари: 29 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За 17-ти път, от цял свят пристигат в Пловдив възрастни, зрели хора, за да играят в..."Двама са малко - трима са много"! Нали си я спомняте тази игра?:) Но когато в нея се включат и куклите, очарованието става още по-голямо! 
Та, значи - и възрастни хора, и кукли, и оживели предмети, и вълшебници и феи - всички се събират в Пловдив...Защото ЧУДОТО си заслужава! Това чудо се нарича Международен куклено-театрален фестивал "Двама са малко-трима са много"!... Снощи беше поставено началото на Тайнството...
image
Ето един Елф!...;) Той посреща всеки един гост на фестивала още от улицата, пред театъра!:)

image
Обществото на елфите се увеличава...:)

image
:)

image
Ефирно и вълшебно въвеждане в Света на куклите... И в правилата на играта "Двама са малко-трима са много"...:)
image
Ето ПОКАНА и за вас, приятели... Ще ме последвате, нали?:) Плюс това, не забравяйте, че и аз съм малко вълшебна...:)

image
Откриването ще бъде с премиерния спектакъл "Малкият принц" на Държавен куклен театър Пловдив.

image

Отиваме към залата...:)

image
Докато публиката се събира, Пилотът не спираше да си рисува...
image
...

image
Снимам началото...:) Материалът се излъчи току-що в новините...:)

image
А ето го и небето с безброй звездички... 
Нали си спомняте, че звездите светят, за да може всеки да избере своята звезда...

image
А ето ги и аплодисментите...image
И още...:)
Това са актьори от пловдивския куклен театър, а режисьорът, сценографът и композиторът на спектакъла са от Санкт Петербург - "Большой театър куколь".
image
А ето ги и цветята... Та може ли на откриване, при започване на едно чудно тайнство, да няма цветя?:)

image
...Време е да излезем от залата, преживели отново детската мъдрост...
Самата аз се улавях, че прошепвам фразите на актьорите, преди те да ги произнесат...Обяснимо, нали?...Щом става въпрос за "Малкият принц"...:)

image
...След спектакъла...

image
А ето ви и един подарък от мен...:) 
Мноооого прозорци с блестящи звездички...
Поглеждайте през тях, когато ви се губи смисъла...
Когато ви е тъжно...Когато се чудите на къде да поемете... Или просто, когато искате да си припомните...очарованието на нощното небе... И да потърсите своята звездичка там, в необятността...
А сега, по детски искрено ще ви обещая, съвсем скоро да ви поведа и към следващото Тайнство от "Двама са малко-трима са много"... Ще дойдете с мен, нали?:)))



Тагове:   малко,   Много,


Гласувай:
0



1. feq - Идвам веднага!
04.09.2008 19:22
следвам те от постинг в постинг...
На 06.09. - денят на Съединението да издигнем лозунг:
Вълшебства, съединявайте се!
цитирай
2. anastasiia - Хей, Юли!:))
04.09.2008 19:27
Чувствам вълшебното ти присъствие!:) И ми е мнооого приятно!:)
Ще умножим и преумножим вълшебствата!:)))
Пък и празник наближава...:)))
цитирай
3. enjoy6 - Приказно е преживяването,
04.09.2008 19:30
благодаря ти, че ме направи съпричастна:)))
До скоро: до следващото вълшебство!
Поздрави!
цитирай
4. bovari - Куклен театър, на истинска сцена!:)
04.09.2008 22:59
Това е изкуство, а иначе в живота сме марионетки или....играем по скучен сценарий.:)
Благодарности за настроението, с което ни зареди!:)))
цитирай
5. anastasiia - enjoy6, приказни са
05.09.2008 10:50
възприятията ти, сетивата ти!...:)
Да...До следващото вълшебство!...:)
Мноооого усмивки!:)))
цитирай
6. anastasiia - bovari, кукленият театър
05.09.2008 10:57
ми е любимото изкуство... Може би защото съм израстнала в една такава среда сред куклени актьори...:) Това е изкуството, което има най-много изразни средства...
А как ще изберем нашите изразни средства в живота, мисля че зависи от нас самите...
Изпращам ти от моите частички настрение - блестящи, весели, усмихващи се...:)))
Хубав ден!:)))
цитирай
7. mathilda - идваме-е-е-е! :))
05.09.2008 11:22
и на 100 години да стана, пак ще ходя на куклен театър! :)) поздрави, ася :)
цитирай
8. anastasiia - mathilda, хайде-е-е-е!:))))
05.09.2008 12:48
Радвам се, че разсъждаваш по този начин!:)
Изкуството на кукления театър по възможно най-вълшебния начин ни припомня истински ценните неща в живота...Дарява ни частички детска мъдрост!
Поздрави и на теб!:)))
цитирай
9. monna - О, Ася!
05.09.2008 13:30
Върна ме в детството. Всяка събота баща ми ме водеше на куклен театър. Една и съща пиеса съм я гледала от премиерата докато я свалят, без да ми омръзне. Страшно се впечатлявах от декорите, от светлините и сенките, от музиката. Театърът, беше за мен едно вълшебство.
Благодаря ти!
цитирай
10. watchtowerman - Така ми се ще
05.09.2008 14:23
да видя спектакъла, как другите разбират "Малкия принц"...
цитирай
11. anastasiia - monna, това ти е дало много...
05.09.2008 14:23
Сигурна съм...
Всички тези светлини, декори, музика, целият този тайнствено-вълшебен свят е прекрасен!...Той никога не се забравя...
А пък аз и до ден днешен го посещавам честичко...:)
Усмивки, от вълшебните!...:)))))))
цитирай
12. anastasiia - watchtowerman, лично аз
05.09.2008 14:32
бях малко разочарована... Губеше ми се детското, липсваше ми любопитното, звънко гласче на Малкият принц... Звучеше ми малко монотонно...
Някак си, не се долови копнежът на порасналия възрастен - летецът - към детството, чистотата...Не се почувства уникалността на срещата между него и Малкият принц...
Това си е мое усещане...
Иначе, ако решиш да дойдеш да го гледаш, няма проблем...:) Това е премиерен спектакъл и ще се играе още много пъти...
цитирай
13. fenor - Не мога да присъствам...
05.09.2008 14:50
...но ти пожелавам щастливо очарование от празника и от хората до теб! :)))
цитирай
14. optimum2 - Браво Ася
05.09.2008 15:19
Направи ни съпричастни.
Ще се радвам да видя отзивите от следващото представление.
Лек ден и до нови срещи.
цитирай
15. mmmmmmmmm - За мен
05.09.2008 16:33
ще бъде удоволствие твоя разказ!:)))
цитирай
16. anastasiia - fenor, благодаря ти...:)
05.09.2008 18:43
Ще разказвам и показвам каквото мога тук, в моя блог...:) Ето, сега след малко тръгвам да гледам "Бежанци" - спектакъл на Нешка Робева в Античния театър...
Очарователно ти се усмихвам...:)
цитирай
17. anastasiia - optimum2, аз съм невероятен почитател
05.09.2008 18:50
на кукленото изкуство...:) Днес, например, гледах "Снежанка", на Държавен куклен театър Москва...
А на теб, ако си в Пловдив, ще ти препоръчам да гледаш "Холстомер", по Лев Толстой, на Большой театър куколь - Сант Петербург, утре, в залата на кукления театър. Ще бъде премиера и дочувам, че е нещо интересно. От 18 ч. и от 21 ч. - два пъти ще се играе.
Ако пък не успееш да го гледаш, ще разказвам...Обещавам:))
Хубава вечер, докосната от цветовете на залеза...:)
цитирай
18. anastasiia - mmmmmmmmm, събирам впечатления
05.09.2008 18:53
тези дни...И ще разказвам...:) През септември Пловдив е пълен с изкуство и интересни събития...:)
Благодаря ти!:)
Много се радвам, че си тук:)))
Светла и усмихната вечер!:)
цитирай
19. cucu - :)
05.09.2008 18:56
Пловдив през септември... :)
цитирай
20. anastasiia - cucu:)
05.09.2008 19:06
Дааа...Пловдив през септември...:)
Ти разбираш...:)
цитирай
21. letisi - да запазим една красива приказка в себе си
06.09.2008 08:48
за да се раждат повече усмивки...поздрави и усмивки:))))
цитирай
22. cornflower - Когато ви е тъжно
06.09.2008 13:12
отбийте се при Ася!
Благодаря ти, приказна!
цитирай
23. anastasiia - letisi, когато приказката
06.09.2008 14:42
е от истинските, значи я преживяваме ние, самите...:)
Даа...трябва да пазим Приказката в себе си...:)
Поздрави и за теб:) И те заспивам с усмивки:))))))))))))))))))))))
цитирай
24. anastasiia - cornflower, още повече ме усмихна!:))
06.09.2008 14:43
И аз ти благодаря, Люба!:)
Отбивай се по-често дори...:) Много ми е приятно:)))
Прекрасен ден ти пожелавам...Изпълнен с приказност...:) Ще направя вълшебство, за се сбъдне пожеланието ми:))
цитирай
25. hishi - Благодаря
13.09.2008 18:08
Изглежда много забавно:)
Аз искам да се срещна с такива елфи.

Поздрави от Япония
цитирай
26. anastasiia - hishi, като дойдеш в Пловдив,
14.09.2008 12:45
ще те запозная точно с такива Елфи!:)
Тук е пълно с вълшебни неща...:)
И аз ти благодаря, че се разходи, заедно с мен в света на кукленото изкуство...:)
Поздрави от Пловдив:)
И да знаеш, че имам още един приятел от Япония, който свири невероятно хубаво на българска гайда. Казва се Ю Така и е от Токио. И именно в Пловдив овладя изкуството на свирене на гайда.
Ето, казах ли ти, че в моя град стават много вълшебства?:)
Мнооого усмивки от мен!:)))
цитирай
27. boris66 - boris66-anasrasiia
16.09.2008 17:26
Интересно, от всички звезди да намери своята звезда, защото хората, които не разбират от изкуство, казват на добрият актйор- палячо ,за тях само политиката има стойност .Те не обичат да си играят на живот. Много хубаво мероприятие!!! И все пак духът на актьора, по някакъв начин трябва да живее!
цитирай
28. boris66 - boris66-anstasiia
16.09.2008 17:36
Много хубава игра на кокили, характерна за театъра на Китай. Веднъж гледах бейджинската опера и също така бях очарован от майсторството им на кокили -голяма сръчност -дори и салта правеха. Разбрах, че има на какво да се учим от тях, а пък характерното Кунг Фу, което си присъстваше на сцената, бе незаменимо и издаващо техният стил!
цитирай
29. anastasiia - Борис, винаги откриването
17.09.2008 11:50
на кукления фестивал в Пловдив е свързано с необикновени и хубави събития...Като тези вълшебни елфи, например, които крачат, достигайки почтиии облаците;)
Да, прав си...Духът на актьора трябва да е свободен, да живее, да твори....
Поздрави от Пловдив, културната столица на България!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5903140
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930