Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 17:37 - МОЯТ Лондон...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 14075 Коментари: 38 Гласове:
0



...Събрала съм си мои мигове от него...Огромен, омагьосващ, прегръщащо красив град..., а пък аз успях да си събера мигове  от него в моята кутийка... 
   Нали съм разказвала за нея? Досущ като кибритена кутийка, малка, нищо и никаква, а скъпоценна за мен! В нея са моите мигове...Когато ми се прииска, я разтварям, за да уловя вълшебността на мига...отново и отново...
...А сега, ще я отворя за вас...За да ви покажа Лондон през моя поглед...
image
...За добре дошли... - дворецът на принцеса Даяна...
От двете страни на алеята, с гордост "патрулират" есенно обагрени дървета...:)

image
Ами...хайде, нека приближим още малко...:)

image
Вече сме в двора, а статуята на Уилям III  достолепно украсява централната алея...

image
Вляво до входа, информация за посетителите...

image

Опитах се да създам един...художествен кадър за Уилям III...;)

image
И още един вариант...
Една своеобразна прегръдка...:)

image
Площад Трафалгар...
Тук сякаш настроението се носи из въздуха...:) 
Пълно е с хора, които се разхождат, снимат, смеят, веселят...:)

image
Тайнствен и задължителен ритуал - за да се завърна отново тук, трябва да хвърля паричка във фонтана!...:) 

image
В "краката" на лъва...:)))

image
А ето го и булевардът, който ще ни отведе към Бъкингамския дворец...Широк и просторен..., осеян с есенни листа, които му придават подобавъщо
нюанс на аристократизъм...:)

image
Снимам всичко, което ме впечатли, аристократично наближавайки Бъкингамския дворец...;)))

image

За секунди застанах на пост...;) Колкото да опитам и от това усещане;)))

image
Наближаваме двореца...Привечер, е още по-красиво:)

image
Красив устрем...:)

image
Вече сме пред самия дворец. Казаха ни, че щом знамето е вдигнато, значи кралицата е вътре...:) 
...Едно добро предзнаменование...;)

image
Разбира се - снимка пред двореца!:))

image
И още една...:)

image
И една с моята приятелка...:)))

image
...На стълбите на фонтана...Да си призная - и в него хвърлих паричка:)))

image
Поглед към "Колелото" - снимката е направена от площада пред Бъкингамския дворец...Това си е доста далече;)

image

Биг Бен - вечерта...Целият облян в светлини!...Много е красиво...

image
А ето го и "колелото" или "окото" - огромното виенско колело, от което се вижда целия град...Разположено на брега на Темза...
Една вечерна снимка...

image
Вечер Темза е особено красива...Магнетична, спокойна, отразяваща безбройните светлинки наоколо...
Светлинки, проблясващи като искрящи мигове вътре в нас...Светлинки, осветяващи и озаряващи мислите, усещанията, поривите ни...
Докоснаха ли ви отблясъците от кибритената ми кутийка?...Около нея винаги има сияние...То е от миговете в нея - усмихнати, светещи..., озаряващи...
МОЯТ Лондон, или иначе казано - искрички от него..., за вас...:)
...Ами и аз с озаряваща усмивка...Ася...:)



Тагове:   Лондон,   Моят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Е.....
07.11.2008 17:41
Е.....
цитирай
2. exibella - Искааам тааам...
07.11.2008 19:35
на окото;) :))))))))
цитирай
3. anastasiia - gothic :)))
07.11.2008 19:59
Е...добре дошъл в МОЯ Лондон!...:)
цитирай
4. anastasiia - exibella, следващият път
07.11.2008 20:01
ще ходим заедно:) Искаш ли?:)))
Ще се качим на Окото и ще разгледаме отвисоооооко цял Лондон!:)
цитирай
5. exibella - Оооооооооооооооооооооооооо
07.11.2008 20:07
даааааааааааааааа:) На окотооо:) И с тебеее:))))
Ще бъде уникално прекрасно,сигурна съм:))))))))))))))
цитирай
6. compassion - Ех, anastasiia, даже Лондон стана Твой...
07.11.2008 20:29
Всичко е до нагласата(вътрешния поглед), а тя пък се определя от първите десетина години от живота на човека. Явно имала си щастливо детство...
За пръв път чувам за кутийката, но веднага "загрях". Хубави неща показваш и с чаровно присъствие...
Поздрав, Руми
цитирай
7. anastasiia - exibella, малко е да се каже "уникално":)))))
07.11.2008 20:33
Ще си направим едно кръгово пътешествие, от висооооко и ще видим далеееече:))))
И ще те засипя с усмивки...:))))))))))
цитирай
8. anastasiia - compassion:)
07.11.2008 20:38
Точно така, Руми, всичко е въпрос на вътрешна нагласа:) А моята е наситена с усмихнатост и позитивност...:)
Детството ми..., бисерно щастливо, топло, весело, пълно с приятели и игри...Много си обичам детството...:) Кутийката пък, съм си я "взела" от една от любимите ми книги в детството, на Олга Кръстева...
А човек като теб, не може да не "загрее", особено щом става въпрос за хубави мигове, с "щипка" вълшебност!:)
Поздрави и от мен, от нааай-усмихнатите:)))
цитирай
9. bovari - С благодарност за споделеното.
07.11.2008 20:48
И други снимки на Бъкингамския дворец иТрафалгар съм гледала, но с теб е по-различно:)
Много интересна снимка си направила "прегръдката на Уилям ІІІ ", но в нея освен художествения поглед ме впечатли факта, че корозията не прощава и на кралските метални огради.:) Не всичко е блясък. Разкажи за другото....ако си го срещнала по пътя....Всичко ли е толкова красиво и жизнено, като вас, момичетата от снимките?:)
Поздрави,anastasiia!
цитирай
10. анонимен - ; )
07.11.2008 20:48
Страхотен град, с невероятно излъчване ! На мен лично най ми допадна пазара Портобело : ) Там винаги можеш да намериш някой готина дреболийка ( а аз такива събирам много = ). Целия град е изпъленен с малки отделни светове - от модерен банков квартал минаваш в тесни стари улички после излизаш на пристанище и пр : ) Радвам се че си успяла да посетиш някой от нещата за които аз нямах време : )
цитирай
11. mino - супер
07.11.2008 20:51
скоро и аз бях там, но не се сещам да сме се засекли около Биг Бен:)
цитирай
12. flyco - ...
07.11.2008 21:19
Арсенал, Челси, Тотнъм Хотспърс, Чарлтън Атлетик, Фулъм, Кристъл Палъс, Уест Хям Юнайтед, Рединг, Куинс Парк Рейнджърс ... карай, другия път.
цитирай
13. allbi - добре, че е твоето лилаво...
07.11.2008 21:45
иначе нямаше да е същото :)))
Блазе ти ...:)
Поздрав! (лилав и от мен) :)))
цитирай
14. letisi - красив е твоят лондон...мноооооооооооого
07.11.2008 22:40
усмихнат:)))
цитирай
15. tini4 - С твоята усмивка и през очите ти, anastasiia :)
08.11.2008 00:14
Добрият стар Лондон е слънчев и гостоприемен! Кой каза, че все валяло дъжд... Наистина, този град бих посетила с удоволствие! Благодаря и поздрави :)))
цитирай
16. helios - Слънчо, привет!:)
08.11.2008 09:43
Очаквам с нетърпение следващата разходка, където и да е... само да е с теб!:)))
Поздрави!:)
цитирай
17. anastasiia - bovari, всичко е красиво и жизнено,
08.11.2008 18:16
след като го погледнем усмихнато, нали знаеш?:)
Много беше забавно, зареждащо...А снимките са само частички, от всичко, което видях и преживях...:) Ама съществени, усмихнати, искрящи частички...;)))
Корозията..., да тя не прощава дори на кралските огради!...Но ние не бива да я допускаме,...особено в отношенията си с хората около нас...
Усмихнати поздрави от мен:)))
цитирай
18. anastasiia - dgaduinknight, градът наистина е омагьосващ...:)
08.11.2008 18:24
Изпъстрен, наситен с безброй вселени...
Видях много неща, тук съм показала някои снимки.
Със сигурност пък ти си видял места, които аз не съм видяла...:) Нормално е...Огромен град! :)
На мен страшно ми хареса един малък парк, с езеро и много водоплаващи птици, които идваха до хората, за да ги хранят. Забравих как се казва, но бил любимият на принцеса Даяна. Едно спокойствие, тишина, идилична красота...Дори катеричките идват до хората, за да си вземат нещо за хапване...:)
Поздрави!:) Радвам се, че си тук...:)
цитирай
19. anastasiia - mino, аз те видях,
08.11.2008 18:26
но не ти се обадих;))) Забавно ми беше да гледам как се възхищаваш пред Биг Бен!;))))))
Мноооого усмивки от мен:))))
цитирай
20. anastasiia - flyco, карай,
08.11.2008 18:27
другият път!;)))
Знаеш ли, всеки ден имах различен маршрут и се отправяхме към различни градове:) Така че, за 8 дни си мисля, че видях възможно най-много от Англия!:)
цитирай
21. anastasiia - allbi, ето - нали си поетично момиче,
08.11.2008 18:30
веднага оцени лилавото в мен!:)
Права си, абсолютно нямаше да е същото!:) Та аз самата излъчвах лилаво, придадох лилавост навсякъде, от където преминах...;)
Благодаря ти, Албенка, за хубавия коментар:)))
Лилави поздрави и от мен!:)
цитирай
22. anastasiia - letisi, мноооооооооооого усмихнато
08.11.2008 18:32
се съгласявам с това, което си ми написала!:)))))))))))))))
цитирай
23. anastasiia - tini4, до като бях в Лондон,
08.11.2008 18:36
и въобще - в Англия, не валеше дъжд...Сякаш бях принесла цялото пловдивско слънце там...:) Всъщност, само един ден духаше малко вятър...
А най-веселото беше, че точно преди да излети самолетът ни, заваля сняг...И то - хубав сняг!...И трябваше да изчакаме пет часа, докато отворят летището, за да излетим...:)
А градът наистина трябва да го видиш...Пътувала съм доста, но Лондон много ме впечатли...Един от най-красивите градове, в които съм била...
Пожелавам ти искрено да посетиш Лондон!:)
Поздрави и усмивки:))))))
цитирай
24. anastasiia - helios:)))
08.11.2008 18:38
Привет, Светлинка:)))
Това е най-хубавото нещо, което може някой да ми напише!:)))) Благодаря ти, мнооого:))))
Следващата разходка е в България, но отсега няма да издавам:)))
Прегръщам те:)
цитирай
25. spasunger - Атмосферата на Лондон...
08.11.2008 19:42
...някак напомня за Анкх-Морпорк.
цитирай
26. anastasiia - spasunger, да...
09.11.2008 11:31
Анкх-Морпорк - Град на хилядите изненади...
Всъщност, малко страшничко ми прозвуча аналогията ти с Анкх-Морпорк...:)
Усмивки ти изпращам, от добрия вълшебен свят...:)))
цитирай
27. spasunger - :-)
09.11.2008 14:29
Всъщност Пратчет е използвал именно Лондон за прототип на Анкх-Морпорк. И в това няма нищо плашещо.
цитирай
28. anastasiia - spasunger, разбира се,
09.11.2008 14:40
Лондон - като град на много чудеса, събрани на едно място; град на много светове; град, пълен с хора от различни националности, дори...Магичен град!...
Още усмивки/съвсем не изплашени;)/...:)))
цитирай
29. optimum2 - Усмихнато те поздравявам
09.11.2008 23:35
Липсвах за седмица от нет пространството, (отскочих до любимия си град) и когато се върнах с изненада заварих красиви постинги с невероятни преживявания.Няма да коментирам нито постингите нито свързаните с тях преживявания. Искам да изразя задоволството си от това, че видях весели лица, видяли и научили неща за които даже може би не са мислили, че съществуват.Радвам се за вас.Изпращам ви едно пожелание: Не спирайте до тук.Поставяйте си нови цели.Така се живее по-смислено.
Бъдете здрави и до нови срещи.
:-)))
цитирай
30. anastasiia - optimum2, усмихнато благодаря
10.11.2008 00:02
за поздравите:)))
Преживявания, усмивки, плюс красивата есен...хубаво и наситено цветно ми е...:) Разбира се, че продължвам напред, не спирам...И то с усмивка..:)
А да разбирам ли, че си отскочил до най-хубавия град - Пловдив?:)))
Мнооого усмивки и от мен, искрящо весели:))))))
цитирай
31. valiordanov - Казали ти били. . . И ти?. . . Вярваш!. ...
10.11.2008 14:05
Казали ти били...И ти?... Вярваш!... Нека и аз ти кажа. Щом знамето е вдигнато, значи, че Кралицата е пред двореца и я снимат...На всичко отгоре то се вижда!... Не вярвай в слухове , ще те провалят! Вярвай винаги на очите си! Поздрави от мен Кралице!
цитирай
32. anastasiia - Вал, а пък аз се чудех,
10.11.2008 19:47
защо всички така мило и усмихнато ми се покланят, и ме поздравяват!:))) А аз с широко отворени очи, мило им отвръщах...:) Явно аристократичността е в кръвта ми;)))
Поздрави и от мен, Вал, ама от тези, прегръщащите!:)

цитирай
33. optimum2 - Не съществува по-голямо изкушение
10.11.2008 23:49
от това "да се завърнеш в бащината къща".Топла и уютна, тя те изпълва с чувство за хармония.Всяко кътче е спомен.
Пловдив е част от мен и тази "малка" част ще я нося където и да съм.
Обичам този град, обичам и хората, които живеят в него.
Радвам се за теб и на това което правиш.
До нови срещи.
Разбира се с усмивки.
:-)))
цитирай
34. anastasiia - optimum2, разбирам...
10.11.2008 23:58
...Истински те разбирам..., особено щом пък се отнася за град като Пловдив...Някак още по-скъпоценно звучи...
И аз много си обичам нашия град,...всичко в него:)
Благодаря за искрените, топлите думи...:)
И от мен усмивки..., ама още повече...:))))

цитирай
35. optimum2 - :-)))
11.11.2008 18:13
Лек ден.
Поздрави.
цитирай
36. mmmmmmmmm - Много ти подхожда
12.11.2008 17:13
кралския цвят ... в този град!:)))
цитирай
37. anastasiia - optimum2:)))
12.11.2008 20:17
Знаеш ли, денят ми беше пълен със задачки, но някак се справих с лекота!:)
Може би, защото ти ми го пожела!:)
Насищам с усмивки вечерта ти...:)))
цитирай
38. anastasiia - mmmmmmmmm, мммммммммммного
12.11.2008 20:22
ти благодаря!:)
Това ми е един от най-любимите цветове!:)
Мммммммммноого усмивки:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5904976
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930